Zobacz na mapie
88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 października 2018 12:56
Salon - samochody nowe
Kompetentna obsługa :)
Użytkownik sieci
20 października 2018 16:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 października 2018 20:52
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
1 października 2018 13:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2018 20:53
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam! Zarówno ...
... przy zakupie samochodu, serwisie jak i naprawach blacharskich. SPRZEDAŻ: Pierwszy zakup w 2012 roku przebiegł dość sprawnie. W 2017 roku, w dniu premiery XC40 byliśmy umówieni z Doradcą. Opowiadał bajki o terminach, wyposażeniu - byłem lepiej przygotowany od niego. W pewnym momencie z rozbrajającą szczerością stwierdził, że dopiero wrócił i urlopu i nie zna produktu ani różnych możliwości finansowania. Zostawiłem wizytówkę i prośbę o informację na maila - nie dostałem nic. SERWIS: Każdy przegląd odbywał się tutaj. Za każdym razem wcześniej umówiony termin i był dotrzymany. W związku z tym, że salon jest na uboczu (poza CH Skorosze 600m dalej) nic nie ma dookoła. Wypożyczyć samochód na czas przeglądu czy napraw można - o ile samochód jest dostępny (nigdy nie trafiłem, by był). W sierpniu tego roku okazało się, że podczas każdego przeglądu serwis lał olej INNY niż dedykowany przez producenta. Skutki opisane przez Volvo Car Poland - zwiększone spalanie, zwiększone zużycie części, etc. BLACHARNIA: Teoretycznie Euroservice Volvo nie ma swojej blacharni. Praktycznie korzystają z usług powiązanej kapitałowo i personalnie firmy w Zakręcie. Kontakt telefoniczny bardzo utrudniony. Na cztery naprawy KAŻDA kończyła się reklamacją (źle wypolerowane elementy, zacieki z farby, nie zgłoszone elementy etc.). Za każdym razem musiałem zostawić samochód po raz drugi w Ursusie (bądź Zakręcie), tracić czas i paliwo by naprawa była jakkolwiek satysfakcjonująca. Ostatnim razem Pracownicy przeszli samych siebie: naprawy dokonano bardzo niechlujnie, nie w wyznaczonym terminie i nie zgłoszono wszystkich elementów do ubezpieczyciela. Gdy przyszło do drugiego zostawienia samochodu na reklamację to Pracownik zapomniał zorganizować dla mnie auta zastępczego. W czasie naprawy reklamacyjnej Szef Zakładu stwierdził (ustami swojego podwładnego), że "dokładne spasowanie elementów mi się nie należy, gdyż naprawiałem auto w innym miejscu" (fakt, 3 lata wcześniej). Szef nie miał też czasu ze mną rozmawiać bo "ma ważniejsze sprawy". Zaproponowano mi, że mogą dokładnie spasować zderzak za dodatkową opłatą 400 zł. Gdy zaprotestowałem to dostałem upust 50%. Gdy zażądałem tej informacji na piśmie wraz z rozmową z Właścicielem to nagle zrobiono wszystko "w cenie". W żadnej z tych sytuacji nie usłyszałem nawet PRZEPRASZAM. Uważam, że trzykrotna nagroda dla Dealera Roku jest mocno przesadzona (chyba, że pozostałe salony Volvo w Polsce są jeszcze gorsze...). Jedyną osobą, której należy się "5 z +" to Pani Dominika, która zawsze starała się stanąć na wysokości zadania nawet, gdy wykraczało to poza jej dziedzinę. Trzymajcie się od tej firmy z daleka!
Użytkownik sieci
12 września 2018 18:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2018 15:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 września 2018 18:36
Salon - samochody nowe
Zamówienie i kodowanie ...
... kluczyka do v50 poszło sprawnie i bez problemu. Obsługa podczas pierwszej wizyty bardzo miła i profesjonalna Niestety Pan doradca serwisowy odbierający ode mnie auto podczas umówionej wizyty chyba miał gorszy dzień, nie można tu zarzucić braku profesjonalizmu ale traktowanie klienta "z góry" i oschłość skutecznie zraziło mnie do korzystania z usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
7 września 2018 15:00
Salon - samochody nowe
Trudny kontakt - ...
... po pozostawieniu numeru telefonu w sekretariacie - serwis nie oddzwania
Użytkownik sieci
2 września 2018 17:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 20:01
Salon - samochody nowe
Miło ale drogo
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 08:06
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Mimo, ...
... ze wraz z żona bylismy jedynymi osobami w salonie, na jakąkolwiek pomoc czekaliśmy 40 minut. Umówienie jazdy testowej - 1,5 tygodnia. Sama jazda ( XC 60 ), porażka, pracownik salonu zachowywał się jakby to była dla niego kara. Zero informacji, na nasze uwagi odpowiadal, ze ten model tak ma, ze on nie wie, bo jezdzi innymi modelami itd. Auto na totalnej rezerwie, zasięg 20 km, stąd bardzo krótka jazda, tylko po obwodnicy, bez możliwości jazdy bocznymi drogami aby ocenic jak auto się zachwowuje na naszych polskich dziurawych drogach. Nie odbieranie i nie oddzwanianie przez sprzedawce, kiedy chcialismy omówić przygotowaną dla nas oferte zakupu auta. Jedna gwiazdka stąd (bo nie zasługujecie na żadną), że dzięki wam trafilem do salonu Lexusa , którego nawet nie brałem pod uwagę , a od którego powinniście się uczyć podejścia do klienta. Pozdrawiam, nowy właściciel Lexusa NX
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2018 14:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2018 17:27
Salon - samochody nowe
Super miejsce super serwis.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 18:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 13:49
Salon - samochody nowe
Czasem trzeba poczekać ale raczej ok
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 11:54
Salon - samochody nowe
Fantastyczna obsługa w serwisie!!
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 11:16
Salon - samochody nowe
Pan kutry mnie obsługiwał wstał dzisiaj lewą nogą.
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 19:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 15:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek