Zobacz na mapie
88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 października 2019 13:10
Salon - samochody nowe
Tragedia. Jakość jeszcze ...
... zalatuje komuną i Bareja. Klient czeka z osoby z obsługi sobie rozmawiają. Szkoda, bo bardzo dobre auta.
Użytkownik sieci
26 września 2019 19:10
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... pozakupowe sprawdzenie Volvo S60 chcąc mieć auto 'tankować i jechać'. Dodatkowo przekazałem moje własne spostrzeżenia, między innymi komputer pokazywał 'błąd silnika'- nieprawidłowe odczyty, nie pamiętam jakich, czujników oraz czasem silnik gasł przy zmniejszeniu obrotów. Parę godzin później dostałem telefon że auto już gotowe. Usłyszałem że wszystko jest sprawne, nic nie było robione, mechanik nie ma żadnych zastrzeżeń. No i cóż, silnik gaśnie, błąd odczytu jak był tak jest plus 200 kilometrów po odebraniu auta rozleciał mi się wachacz. Portfel lżejszy o 150 złotych, wątpię że ktokolwiek nawet zajrzał. Jak ktoś ma miejsce gdzie rzetelnie mi sprawdzą auto to proszę o informację
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 15:33
Salon - samochody nowe
Odradzam wszystkim którzy ...
... zamierzają korzystać z tego serwisu. Mój mąż kupił mi na prezent nowy samochód volvo xc90 w cenie katalogowej prawie 400 tys zł. Auto za pierwszym razem trafiło do tego serwisu przy przebiegu 408 km. Od tego czasu auto jest już 6 raz w serwisie . Tym razem stało w nim już 2,5 mies. Pracownicy tego salonu tylko podczas tej ostatniej naprawy PRZEJECHALI prawie 1000 km !!!!Dodam ze to jest wynik tylko z ostatniej naprawy.Pracownicy kilkukrotnie próbowali wmówić mojemu mężowi że nasze volvo xv90 jest już sprawne . Mąż po konsultacji prawnej przyjechał z rzeczoznawcą z Polskiego Związku Motorowego który dokonał szczegółowych oględzin i sporządził raport z którego wynika . Auto ściąga i usterka nie została usunięta. Oprócz tego zaobserwowane są drgania na karoserii. Pracownicy serwisu wymienili przekładnię kierownicy i kilka innych elementów. Stwierdzili ze już jest samochód naprawiony. Mój mąż 16.05.2019 ponownie wezwał innego rzeczoznawcę z PZM który stwierdził że " Podjęte dotychczas przez warsztat wielokrotne działania naprawcze były nieskuteczne i nie doprowadziły do usunięcia przyczyny ujawnionej wady pojazdu." Mąż chciał odebrać samochód ponieważ stoi już 2,5 miesiąca . Jak pojechał okazało się że jego nowy samochód ma rysy na lakierze . Których oczywiście nie było kiedy go oddawał do serwisu. Podsumowanie : Mój mąż zostawił 6 razy nasz nowy samochód. Pracownicy Serwisu przejechali tylko na ostatnim zleceniu prawie 1000 km tym samochodem ( przypominam ze 6 razy samochód robili bezskutecznie ) w celu usunięcia usterki. Usterki nadal nie są usunięte a nasz samochód jest uszkodzony!!!!!! Ja z małym dzieckiem zmuszona jestem jeździć taksówkami do przedszkola i na terapię neurologopedyczną , zajęcia integracji sensorycznej oraz rehabilitację przez ten cały czas. Dziecko moje ma wydaną przez poradnię opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. Zgodnie z orzeczeniem jest „ niepełnosprawny ruchowo w tym z afazją”. Odpowiedz Pani z działu reklamacji po zgłoszeniu szkody na naszym samochodzie który nadal wg rzeczoznawcy PZM ma usterki - proszę zabrać samochód do 31.05.2019 później będziemy naliczać opłatę za parkowanie!!!!!! Tak właśnie euroservis przy ulicy Jerozolimskich traktuje klientów!!!!!!!!!! Zastanówcie się jak ktoś będzie chciał kupować tu samochód albo naprawiać. Ja z moim chorym dzieckiem muszę jeździć taksówka a moje nowe volvo stoi cały czas w serwisie . Nigdy jeszcze nie słyszałam aby przedstawiciel tak wysokiej marki jak volvo tak traktował klienta.
Użytkownik sieci
30 maja 2019 15:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2019 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2019 00:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 marca 2019 20:34
Salon - samochody nowe
Oceniam dział serwisu ...
... oraz czesci zamiennych - ostatnio sprawdzenie historii i uzupełnienie wpisów w książce serwisowej zakupionego volvo dziś zapytanie o dostępna cześć : panowie z wielką łaską podchodzą do klienta najlepiej nabić kase zero czynnika ludzkiego dlatego tez pojechałem na puławską i po raz kolejny się nie rozczarowałem , dwa światy. Szkoda bo na jerozolimskie mam bliżej z Pruszkowa.
Użytkownik sieci
4 lutego 2019 13:33
Salon - samochody nowe
Doświadczyłem właśnie bardzo ...
... niemiłej osoby w dziale sprzedaży części. Nie jesteście Państwo jedynym salonem Volvo w mieście. Wystarczyłoby jakieś podstawowe szkolenie z obsługi klienta, a wrażenia mogłyby być zgoła inne.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 11:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Chciałem ...
... wymienić rozrząd. Pan który się zajmuje częściami powiedział o kwocie 700+ zł (z robocizną). Zapisałem się. Przyjechałem, na wsiak wypadek się spytać czy to będzie dokładnie ta sama kwota, która była umowiona wcześniej. Okazało się, że wymiana rozrządu wynosi dla V60 '12 roku 1600 zł (razem ze zniżkami (40% za części z robocizną)). Kiedy się spytałem dlaczego taka cena w 2,5 razy większa, Państwo powiedziało że oni nie wiedzą, i to ja sobie wymieśliłem tą kwotę o 700 zł, bo takich okazij nie istnieje. Na końcu mamy wymieniony rozrząd z robotą za 1289 zł, a nie 700+ jak na początku. Ale najwięcej dało mi w kość nagła zmiana ceny do umowienia i po nim, na miejscu.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2019 16:00
Salon - samochody nowe
podjezdzam pod salon ...
... na dzien dobry jakis wasz pracownik(idiota) ktory wprowadza auta na serwis rusza jedynm z aut nie sygnalizujac zajezdza droge okazuje swoje oburzenia myslac ze pewnie mu odwzjemnie grzecznosciowo usatapilem mu miejsca na drodze, zaparkowalem auto juz mam wysiadac zeby zapoznac sie z panstwa oferta ale nagle slysze klakson i widze miganie swiatali a tu pan idiota z sewisu wprowadza kolejne auto i daje znac klaksonem ze mu ewidentnie przeszkadzam mimo ze nie zastawilem zadnego samochodu za zenowala mnie ta sytuacja i odpuscilem sobie umowiona wizyte w panstwa salonie i poprostu odjechalem. Mozna sie poczuc obrazonym przyjezdzajac do waszego salonu jako gosc milym nastawieniem a bedac pomiatany jak smiec na waszym placu przez jakiegos slugusa z sewisu. Wielki krol drogi sie znalazł bo mu pozwolili sie przejechac nowym volvem na serwis zenada!
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 07:52
Salon - samochody nowe
Jak to w ...
... aso drogo a co gorsza dodzwonić się graniczy z cudem
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 18:21
Salon - samochody nowe
Ignorują klienta, pracownik ...
... nie wyraża zainteresowania sprzedażą samochodu, skandaliczna obsługa!!!!!!!!!!!!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 20:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2018 16:23
Salon - samochody nowe
Dosyć chamskie podejście niektórych pracowników...
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 13:22
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... tj. 22.11.18 byłem umówiony na serwis w moim aucie. Przybyłem na miejsce o wyznaczonej porze tj. 13:00 . Zostałem poinformowany, że serwis samochodu będzie trwał ok. 2,5 godz. . Poszedłem więc zaznać relaksu przez czas oczekiwania na auto. Po 2 godz. widziałem przez okno że moje auto jest gotowe do odbioru na parkingu jednakże nikt nie pofatygował się mnie o tym poinformować. Zważywszy na fakt, że mam do czynienia z poważnymi ludźmi (którzy szanują mnie jako swojego stałego klienta) odczekałem swoje tj. kolejną godzinę. Po lekkim zdziwieniu że nikt do mnie nie wychodzi udałem się do stanowiska serwisowego z pytaniem kiedy odbiorę moje auto. Otrzymałem informację, że pan który przyjmował moje auto na serwis Bartosz K. poszedł do domu nie informując o tym nikogo. Poczułem się zażenowany całą tą sytuacją. Niestety moje emocje sięgnęły zenitu i oznajmiłem co o tym myślę, nie otrzymałem żadnej rekompensaty wręcz osoba która wydawała mi łaskawie auto po ponad 3 godz. wybąknęła pod nosem "przepraszam" . Pan Bartosz K. nawet nie pofatygował się do mnie zadzwonić, przeprosić za zaistniałą sytuację. Traktowanie w ten sposób klienta jest jak naplucie mi w twarz. NIE POLECAM!
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 14:16
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Jestem zainteresowany zakupem XC90 więc chciałem porozmawiac z kimś na temat oferty. Wskazano mi poczekalnię gdzie przeczekałem równą godzinę i przez ten czas nikt nie podjął tematu. Nie wrócę tu na pewno.
Użytkownik sieci
14 września 2018 20:53
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam! Zarówno ...
... przy zakupie samochodu, serwisie jak i naprawach blacharskich. SPRZEDAŻ: Pierwszy zakup w 2012 roku przebiegł dość sprawnie. W 2017 roku, w dniu premiery XC40 byliśmy umówieni z Doradcą. Opowiadał bajki o terminach, wyposażeniu - byłem lepiej przygotowany od niego. W pewnym momencie z rozbrajającą szczerością stwierdził, że dopiero wrócił i urlopu i nie zna produktu ani różnych możliwości finansowania. Zostawiłem wizytówkę i prośbę o informację na maila - nie dostałem nic. SERWIS: Każdy przegląd odbywał się tutaj. Za każdym razem wcześniej umówiony termin i był dotrzymany. W związku z tym, że salon jest na uboczu (poza CH Skorosze 600m dalej) nic nie ma dookoła. Wypożyczyć samochód na czas przeglądu czy napraw można - o ile samochód jest dostępny (nigdy nie trafiłem, by był). W sierpniu tego roku okazało się, że podczas każdego przeglądu serwis lał olej INNY niż dedykowany przez producenta. Skutki opisane przez Volvo Car Poland - zwiększone spalanie, zwiększone zużycie części, etc. BLACHARNIA: Teoretycznie Euroservice Volvo nie ma swojej blacharni. Praktycznie korzystają z usług powiązanej kapitałowo i personalnie firmy w Zakręcie. Kontakt telefoniczny bardzo utrudniony. Na cztery naprawy KAŻDA kończyła się reklamacją (źle wypolerowane elementy, zacieki z farby, nie zgłoszone elementy etc.). Za każdym razem musiałem zostawić samochód po raz drugi w Ursusie (bądź Zakręcie), tracić czas i paliwo by naprawa była jakkolwiek satysfakcjonująca. Ostatnim razem Pracownicy przeszli samych siebie: naprawy dokonano bardzo niechlujnie, nie w wyznaczonym terminie i nie zgłoszono wszystkich elementów do ubezpieczyciela. Gdy przyszło do drugiego zostawienia samochodu na reklamację to Pracownik zapomniał zorganizować dla mnie auta zastępczego. W czasie naprawy reklamacyjnej Szef Zakładu stwierdził (ustami swojego podwładnego), że "dokładne spasowanie elementów mi się nie należy, gdyż naprawiałem auto w innym miejscu" (fakt, 3 lata wcześniej). Szef nie miał też czasu ze mną rozmawiać bo "ma ważniejsze sprawy". Zaproponowano mi, że mogą dokładnie spasować zderzak za dodatkową opłatą 400 zł. Gdy zaprotestowałem to dostałem upust 50%. Gdy zażądałem tej informacji na piśmie wraz z rozmową z Właścicielem to nagle zrobiono wszystko "w cenie". W żadnej z tych sytuacji nie usłyszałem nawet PRZEPRASZAM. Uważam, że trzykrotna nagroda dla Dealera Roku jest mocno przesadzona (chyba, że pozostałe salony Volvo w Polsce są jeszcze gorsze...). Jedyną osobą, której należy się "5 z +" to Pani Dominika, która zawsze starała się stanąć na wysokości zadania nawet, gdy wykraczało to poza jej dziedzinę. Trzymajcie się od tej firmy z daleka!
Użytkownik sieci
7 września 2018 15:00
Salon - samochody nowe
Trudny kontakt - ...
... po pozostawieniu numeru telefonu w sekretariacie - serwis nie oddzwania
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 08:06
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Mimo, ...
... ze wraz z żona bylismy jedynymi osobami w salonie, na jakąkolwiek pomoc czekaliśmy 40 minut. Umówienie jazdy testowej - 1,5 tygodnia. Sama jazda ( XC 60 ), porażka, pracownik salonu zachowywał się jakby to była dla niego kara. Zero informacji, na nasze uwagi odpowiadal, ze ten model tak ma, ze on nie wie, bo jezdzi innymi modelami itd. Auto na totalnej rezerwie, zasięg 20 km, stąd bardzo krótka jazda, tylko po obwodnicy, bez możliwości jazdy bocznymi drogami aby ocenic jak auto się zachwowuje na naszych polskich dziurawych drogach. Nie odbieranie i nie oddzwanianie przez sprzedawce, kiedy chcialismy omówić przygotowaną dla nas oferte zakupu auta. Jedna gwiazdka stąd (bo nie zasługujecie na żadną), że dzięki wam trafilem do salonu Lexusa , którego nawet nie brałem pod uwagę , a od którego powinniście się uczyć podejścia do klienta. Pozdrawiam, nowy właściciel Lexusa NX
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 11:16
Salon - samochody nowe
Pan kutry mnie obsługiwał wstał dzisiaj lewą nogą.