94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 września 2019 13:59
Salon - samochody nowe
Nikt nie jest ...
... zainteresowany potencjalnym klientem a w autach potrafi być istyn syf
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2019 16:21
Salon - samochody nowe
Chyba mają za ...
... dużo klientów, bo o nich nie dbają.
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 21:59
Salon - samochody nowe
Podczas pierwszego przeglądu ...
... V90 zostały wymienione tylko filtry i olej , pytając o stan klocków hamulcowych zostałem poinformowany, że spokojnie starczą do następnego przeglądu. Dla mnie nie jest problemem zapłacić za wymianę ale skoro zostałem zapewniony że wszystko z hamulcami jest w porządku uznałem że nie będę się upierał . 19000 km później klocki się skończyły w Czarnogórze. Zanim dojechałem na serwis to były do wymiany i tarcze . Słaba wiedza mechaników w serwisie .
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 17:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 17:01
Salon - samochody nowe
Nie potrafię dokładnie ...
... powiedzieć co jest nie tak ale wydaje się że głównie mają problem z obsługą. Nie duża wiedza na temat produktu który się sprzedaje lub zła komunikatywność obsługi. Dwie wizyty i dwukrotnie niedosyt.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 21:24
Salon - samochody nowe
Sprzedawca samochodów używanych ...
... nie potrafi polecić auta. Sam jeździ bmw. Słabo. Oczekiwałam rzeczowej rozmowy dot.konkretnych modeli. Pan nie potrafił nic dodać. Poświęcił swój czas, był miły, ale nie wzbudził zaufania. Nie widzę żadnego autorytetu motoryzacyjnego. Jakaś dziwna atmosfera ogólnie. Nie kupiłam w końcu tego auta, które zamierzałam kupić. Ale markę volvo kocham!
Użytkownik sieci
19 października 2018 20:42
Salon - samochody nowe
Wstydliwe praktyki Euroservice ...
... - . Podjęliśmy decyzję o zakupie Volvo, ustalona została cena z kierownikiem sprzedaży samochodów, który przy wystawieniu faktury podniósł cenę o 1000 zł. Mimo, to zapłaciliśmy za fakturę, gdyż zakup samochodu był dla nas dość pilny. Kierownik wyparł się ustaleń, twierdząc, że nie było takiej rozmowy. W późniejszym czasie w końcu przyznał, że takie ustalenia miały miejsce. W krótkim czasie okazało się, że wyposażenie samochodu nie jest zgodny ze specyfikacją widniejącą za szybą pojazdu oraz z opisem na stronie Dekra. Wysłane zostało pismo do Euroservice o zwrot nadpłaty i obniżenie ceny za brak istotnego wyposażenia. Otrzymaliśmy odpowiedź, że nasze roszczenia są bezzasadne i Euroservice może zwrócić tylko nadpłacone pieniądze, a wina leży po stronie Dekry. Podobne stanowisko ma Euroservice w sprawie odstąpienia od umowy, a zwrotu nadpłaty do dzisiaj nie mamy. Prostackie podejście kierownika i brak chęci polubownego załatwienia sprawy jesteśmy w stanie zrozumieć, natomiast dziwi nas stanowisko zarządu. Mimo wszystko problem można było rozwiązać polubownie. 1000 zł i rekompensata za brak wyposażenia to niewielka cena za utratę klienta, który zostawił by kilkanaście razy więcej w serwisie i za dwa lata kupił by kolejny samochód. Gratulacje ...
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2018 13:41
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... z korzystania z usług salonu i serwisu na Plowieckiej. Salon: opóźnienie ponad 3 miesięczne w odbiorze samochodu, bez wyjaśnienia przyczyny. Następnie okazało się że nie mam w samochodzie opcji, na której mi zależało i jaka była wpisana w zamówieniu (aktywne światła drogowe led). Pracownicy salonu nie potrafili wyjaśnić sytuacji, dopiero osoba zamawiająca auto krotko powiedziała ze u nich (Volvo) ta opcja nazywa się „pakiet bezpieczeństwa....” a jako aktywne świata rozumieją tylko doświetlanie zakrętów. Niestety na etapie zakupu nikt tego nie wyjaśnił. Serwis: 3krotna wizyta z zepsutym czujnikiem zamknięcia klapy silnika. Za pierwszym razem stwierdzono że wszystko działa, trzeba obserwować. Druga wizyta: „czujnik do wymiany. Zamowimy, wymiana potrwa dosłownie chwile”. Trzecia: „nie zamówiliśmy. Musimy zamówić”. Każda wizyta była umówiona wcześniej. Problem z głośnikiem: trzy wizyty w serwisie, samochód zostawiony na kilka godzin i problem wracał po tygodniu. W serwisie przy Puławskiej rozwiazano problem za pierwszym razem. Kolejne odwiedziny: „stukanie przy jednym kole podczas jazdy po nierownosciach”. Diagnoza „nic się nie dzieje”. Pojechałem o serwisu przy Puławskiej gdzie po krótkiej jeździe zdiagnozowano ze amortyzator jest do wymiany”. Jeśli ktoś lubi marnować swój czas lub spędzać go w serwisie Volvo to polecam Plowiecka. Jeśli szanuje swój czas, zachęcam do wyboru innego miejsca.
Użytkownik sieci
24 marca 2018 14:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2018 16:02
Salon - samochody nowe
Masakra. Zero wiedzy, ...
... tylko wycisnąć kasę i zapomnieć. Kuszą najtańszą ofertą a później mają gdzieś klienta. Obsługa jak w markecie. Nikt nic nie wie. Więcej nie kupię.
Użytkownik sieci
3 marca 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim bylem. Aby tylko oddać samochód jak najtaniej i pozbyć się klienta. Czułem się tam jak w pewexie za dawnych lat. Zero profesjonalizmu. Ciągle tylko cena i cena. Mam wrażenie, że sprzedawca nie wie o samochodzie nic oprócz ceny.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2018 14:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka