90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 19:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2021 07:56
Salon - samochody nowe
Bardzo Miło i Fachowa obsługa
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2021 18:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2021 19:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2021 12:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2021 19:54
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Firma! (Wersja oryginalna) Фирма!
Użytkownik sieci
25 marca 2021 09:35
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsl
Użytkownik sieci
20 marca 2021 21:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2021 12:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 marca 2021 09:01
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
12 marca 2021 17:57
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do klienta i miła obsługa
Użytkownik sieci
4 marca 2021 18:25
Salon - samochody nowe
Ze względu na ...
... to, że bliski jest mi temat Customer Experience oraz wrażenie jakie na mnie zrobił zespół obsługujący klientów w Ołtarzewie niezwłocznie chciałbym się podzielić opinią. Kilkukrotnie korzystałem z serwisów Mercedesa czy Boscha i zazwyczaj mogę powiedzieć było bez emocjonalnie bądź emocjonalnie, ale w negatywnym tego słowa znaczeniu. Nie wiem czemu w serwisach osoby obsługujące mają często chęć udowodnienia swojej wyższości nad zwykłym śmiertelnikiem. Czemu to służy nie wiem. W Ołtarzewie po pierwsze plusem serwisu jest to, że nie jest w centrum dużego miasta i można znaleźć w miarę szybko dogodny termin. Przyjechałem na umówioną godzinę, auto punkt 11 znalazło się na hali bez zbędnej zwłoki. Z Łodzi niecałe 1,5h byłem na miejscu. Na dzień dobry spotkałem się ze szczerym uśmiechem Pana z serwisu i Pani Asystentki. Pan Marek zbadał moje potrzeby związane z autem i jeszcze nie zdałem kluczyków jak Pani Wioletta zaproponowała mi kawę i wodę przechodząc do wykonania czynności J Zaproszono mnie na sofę i w momencie kiedy powiedziałem, że będę pracował zdalnie usłyszałem, że jest wolny gabinet i czy nie chciałbym z niego skorzystać wtedy nikt nie będzie mi przeszkadzał. WOW! Po jakimś czasie zostałem poproszony na halę gdzie (chyba szef serwisu) czytelnie wyłożył mi problem, zaproponował rozwiązanie i zrobił od razu kosztorys. Kolejny punkt dla nich! „Na koniec czy umyć Panu auto przed wyjazdem” ? Czym mnie jeszcze zaskoczą? Może drzwi otworzą do wyjścia ?:) Niewiele się pomyliłem. Pan Marek oddając mi dokumenty odprowadził mnie do drzwi i w razie kolejnej potrzeby zaprosił do kontaktu. Nie wspominając, że Pani Wiola odwiedziła mnie w międzyczasie kiedy mechanicy zajmowali się autem pytając czy jeszcze czegoś potrzebuję. Gratulacje dla zespołu i zarządzających, że potrafili stworzyć taki team! Bravo!
Użytkownik sieci
4 marca 2021 18:16
Salon - samochody nowe
Ze względu na ...
... to, że bliski jest mi temat Customer Experience oraz dobre wrażenie jakie na mnie zrobił zespół obsługujący klientów w Ołtarzewie niezwłocznie chciałbym się podzielić opinią. Kilkukrotnie korzystałem z serwisów Mercedesa czy Boscha i zazwyczaj mogę powiedzieć było bez emocjonalnie bądź emocjonalnie, ale w negatywnym tego słowa znaczeniu. Nie wiem czemu w serwisach osoby obsługujące mają często chęć udowodnienia swojej wyższości nad zwykłym śmiertelnikiem. Czemu to służy nie wiem. W Ołtarzewie po pierwsze plusem serwisu jest to, że nie jest w centrum dużego miasta i można znaleźć w miarę szybko dogodny termin. Przyjechałem na umówioną godzinę, auto punkt 11 znalazło się na hali bez zbędnej zwłoki. Z Łodzi niecałe 1,5h byłem na miejscu. Na dzień dobry spotkałem się ze szczerym uśmiechem Pana z serwisu i Pani Asystentki. Pan Marek zbadał moje potrzeby związane z autem i jeszcze nie zdałem kluczyków jak Pani Wioletta zaproponowała mi kawę i wodę przechodząc do wykonania czynności Zaproszono mnie na sofę i w momencie kiedy powiedziałem, że będę pracował zdalnie usłyszałem, że jest wolny gabinet i czy nie chciałbym z niego skorzystać wtedy nikt nie będzie mi przeszkadzał. WOW! Po jakimś czasie zostałem poproszony na halę gdzie (chyba szef serwisu) czytelnie wyłożył mi problem, zaproponował rozwiązanie i zrobił od razu kosztorys. Kolejny punkt dla nich! „Na koniec czy umyć Panu auto przed wyjazdem” ? Czym mnie jeszcze zaskoczą? Może drzwi otworzą do wyjścia ?:) Niewiele się pomyliłem. Pan Marek oddając mi dokumenty odprowadził mnie do drzwi i w razie kolejnej potrzeby zaprosił do kontaktu. Nie wspominając, że Pani Wiola odwiedziła mnie w międzyczasie kiedy mechanicy zajmowali się autem pytając czy jeszcze czegoś potrzebuję. Gratulacje dla ZESPOŁU i ZARZĄDZAJĄCYCH, że potrafili stworzyć taki team! Bravo!
Użytkownik sieci
1 marca 2021 14:17
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lutego 2021 21:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2021 17:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2021 10:36
Salon - samochody nowe
Super serwis mercedes
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 19:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2021 18:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Dzięki, bardzo pomogłem (Wersja oryginalna) Ačiū,padėjo labai
Użytkownik sieci
5 lutego 2021 19:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek