89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 11:06
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jak ...
... dla mnie próba wyłudzenia pieniędzy. Serwis zdiagnozował rzekome wycieki w trzech miejscach, inny autoryzowany serwis nie znalazł żadnych. Pomimo przedłużonej gwarancji naprawa miała zostać opłacona gotówką. Obsługa serwisu również pozostawia wiele do życzenia
Użytkownik sieci
13 marca 2024 15:19
Salon - samochody nowe
Kiedy kupujesz auto ...
... masz wrażenie że klient jest ważny ale obsługa posprzedażowa to dramat. Na serwisie traktują cię jak debila, nie przedstawiają kosztorysu naprawy a gwarancja nie ma żadnego znaczenia. Płać i płacz.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 15:35
Salon - samochody nowe
Próbowano mnie naciągnąć ...
... na naprawę za 4tys to koszt części oraz robocizny faktyczny koszt baprawy w innym warsztacie 50zł lepiej omijać szerokim łukiem mega nieuczciwa firma.
Użytkownik sieci
8 listopada 2023 05:34
Salon - samochody nowe
Podczas oględzin samochodu ...
... stwierdzono że uszkodzone są mocowania radaru i koszt nowego to 4500zł sama część. Po odbiorze auta podjechaliśmy do niezależnego mechanika aby sprawdził czy jest jakaś alternatywa naprawy. Okazało się że radar po kontakcie zderzakiem wyskoczył z zamocowań mechanik wcisnął go na miejsce i za 50zł usunął wadę. Państwa ocenie pozostawiam uczciwość warsztatu w tej firmie.
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 19:50
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... . Próbowałem naprawisz samochód z ubezpieczenia AC .. nie byłem wstanie się dogadać ..pomimo osobistej wizyty.. zwodzą .. brak kompetentnej reakcji . strata czasu .
Użytkownik sieci
16 października 2023 12:11
Salon - samochody nowe
Niestety słabo( serwis ...
... ) Auta flotowe ( częstotliwość wizyt - około dwie w tygodniu ) były przyjmowane często z opóźnieniem, czas przyjęcia - 20 minut. Przeważnie opóźnienie przy wydaniu auta po serwisie - 2 h po ustalonym czasie. Obsługa na recepcji i doradcy serwisowi : 2 na 5. Nie polecam.
Użytkownik sieci
14 października 2023 22:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2023 07:22
Salon - samochody nowe
Hatte als Tourist ...
... einen aktuen Schaden am Motor mit meinem Ducato-Camper. Mir wurde hier die Unterstützung versagt, man habe in absehbarer Zeit keine Zeit für mich. Das trotz Empfehlung von Fiat Camper Assistence. Mit einem Camper ist man hier wohl nicht gut aufgehoben
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam fatalna obsługa ceny kosmos
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 12:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... W Polsce mieliśmy problemy z akumulatorem do kampera. Jesteśmy ze Szwajcarii i obecnie podróżujemy kamperem po Polsce. Ze strony dealera Fiat Professional GEZET Auto Plus zostaliśmy bardzo źle potraktowani. Uważamy, że zostaliśmy tutaj dyskryminowani ze względu na to, że jesteśmy obcokrajowcami. Padł nam akumulator. Kiedy zapytałem, czy możemy go wymienić w Gezet w Gdańsku, początkowo nikt mi nie odpowiedział. Gdy zapytałam ponownie – tym razem również wprost do wymienionej na stronie kobiety Natalii – otrzymałam odpowiedź, że kamper nie zmieściłby się w warsztacie. To Fiat Professional, więc w warsztacie powinien zmieścić się zwykły Ducato – inaczej nie naprawią swoich pojazdów. Poinformowałem ich o tym. Następnie poproszono mnie o numer podwozia. Wysłałem ten numer do Natalii e-mailem. Potem nie miałem od niej wiadomości. Zapytam tu bezpośrednio do Fiata Professional, dlaczego warsztat w Polsce tak traktuje obcokrajowców. Pytałem też w Gdyni, w Auto Euro-Car, gdzie ludzie byli zaniepokojeni i nawet oddzwonili (ale niestety nie mieli części na miejscu). Każdemu potrzebującemu Fiata Professional w Trójmieście wysłałbym do Gdyni (Euro-Car) i nawet nie pomyślał o wyjeździe do Gdańska (Gezet). A teraz wyobraź sobie: w końcu dostałem swój akumulator w Niemczech, główny mechanik samochodowy z warsztatu zamontował akumulator w sobotę. To jest służba, tak ma być. (Wersja oryginalna) We had problems with our camper battery in Poland. We are from Switzerland and currently traveling through Poland with the camper. From the dealership Fiat Professional GEZET Auto Plus we have been treated very badly. We think that we have been discriminated here due to the fact that we are foreigners. Our battery broke down. When I asked if we could replace it at Gezet in Gdansk, no one answered me at first. When I asked again - this time also explicitly to the woman Natalia listed on the website - I received the answer that a camper would not fit into the workshop. It is Fiat Professional, so a normal Ducato should fit in the workshop - otherwise they can not repair their own vehicles. I informed them of this. After that I was asked for the chassis number. I sent this number to Natalia by email. After that I have not heard from her. I will ask here directly to Fiat Professional, why a workshop in Poland treats foreigners like this. I also asked in Gdynia, at Auto Euro-Car, where the people were anxious and even called me back (but unfortunately did not have the parts on site). I would send anyone who needs Fiat Professional in Tricity to Gdynia (Euro-Car) and not even think about going to Gdansk (Gezet). And now imagine: I finally got my battery in Germany, the master car mechanic of a workshop installed the battery on a Saturday. That's a service, that's how it has to be.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Po moich uwagach ...
... dotyczących czasu oczekiwania (czekałem 1,5h, fakt, że doszło małe zamieszanie z niczyjej winy ale zostało rozwiązane szybko przeze mnie. Ja natomiast musiałem kolejne 30min czekać Na Pana obsługującego). Umówiony byłem na 13 przyjechałem o 11 (przez telefon nie było problemu - pytałem). No więc co usłyszałem od Pani Natalii że to żart czekać 1,5h? -mogę zabrać auto do innego serwisu -po co wybrałem ich serwis? -przecież byłem umówiony na 13, do lekarza też przychodzę wcześniej?
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2023 10:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Chcieliśmy ...
... kupić auto. Otrzymaliśmy ciekawą ofertę z wpłatą 10% i wykupem 39% ratą na poziomie 2500 brutto. Poproszono nas o wpłatę zaliczki i zapewniono że jak do transakcji nie dojdzie to zaliczka zostanie zwrócona. Po opłaceniu zaliczki po kilku dniach dostaliśmy info że wpłata musi być jednak 20% wykup 33%. Zwiększyło to wkład o prawie 20tys na co nie chcieliśmy się zgodzić. Dealer poszukał nam zewnętrznego finansowania które jednak na racie miesięcznej było o ponad 500zł droższe na co również nie chcieliśmy się zgodzić. Dealer odmówił zwrotu zaliczki ponieważ dostał informacje od leasingu że nie mamy pieniędzy…
Użytkownik sieci
18 marca 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Niestety nie dziwie ...
... się że alfa sprzedaje tak mało samochodów obsługa zawiodła serce przemówiło za alfą ale brak profesjonalizmu zmusił mnie do innej marki szkoda wielka szkoda
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 13:19
Salon - samochody nowe
Obsługa żenująca, do ...
... tego wprowadzają kupujących w błąd, nie odmówienia, do tego na samym końcu dowiedziałem sie ze gwarancja auta zostaje skrócona o 4 miesiące bo sobie ktoś zarejestrował auto na salon. Odradzam zakup w tym salonie.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 10:13
Salon - samochody nowe
Dramat! Spróbujcie się ...
... dodzwonić do serwisu lub do sklepu z częściami.... Stacjonarny nie odpowiada, komórkowy odebrał jeden Pan (jestem poza firmą) i drugi Pan (jestem na zwolnieniu i nic nie wiem)
Użytkownik sieci
4 lutego 2022 18:10
Salon - samochody nowe
Drogo bardzo nie polecam
Użytkownik sieci
5 grudnia 2021 22:49
Salon - samochody nowe
Zleciłem dwie usterki ...
... do zlokalizowania w swojej Alfie. Obie diagnozy okazały się złe. Zapłaciłem za to 120zł, a dodatkowo narazili mnie na niepotrzebne koszty, bo jak wymieniłem poduszkę skrzyni, której wymianę zalecili nie zauważyłem żadnej poprawy. Kolejny minus to termin diagnozy. Potrzebowali na to 3 dni, masakra. Muszę rozwiązania szukać dalej ale na pewno nie w serwisie Alfy.
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 08:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam, w ...
... salonie Fiata wiedza zerowa . Panie nie mają pojęcia o czym w ogóle mówią. Pani o imieniu Bogusława obiecuje rzeczy, które absolutnie nie pokrywają się z tym co w cenniku, a o produktach finansowych to nawet szkoda wspominać. Gdzie podziali się ci wszyscy fachowcy?
Użytkownik sieci
7 listopada 2021 20:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2021 19:52
Salon - samochody nowe
Mniej niż zero ...
... nie polecam tego serwisu nikomu chyba że ma znajomości. Dzis okolo godziny 8 zadzwoniłem podałem wszystko co Pan chcial razem z nr VIN poczym usłyszałem ze oddzwoni do mnie .poprostu chciałem się dowiedzieć ceny jednej naprawy . Niestety do godziny 20 nie dostałem żadnej odpowiedzi . Dzwoniąc okolo godziny 16 do innego serwisu obrazu dostałem informację o kosztach naprawy oraz o kosztach czesci . Wizyta umowiona na następny dzień po rozmowie ktora zajęła mi okolo 10 min . Tak ze nie polecam serwisu Fiata potokowa gdansk