Zobacz na mapie
80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 12:56
Salon - samochody nowe
Odradzam zarówno zakup, ...
... jak i serwisowanie samochodu. Zakupiliśmy nowy samochód Jeep (mój 3 nowy samochód w życiu) wszystko jest OK, do momentu wyjazdu z salonu (chociaż i to nie odbyło się bez żenady, w schowku znalałam papierki po batonikach!). Serwis sam nie wie co i jak naprawia, jedno naprawią, drugie zepsują. Samochód wyjechał z serwisu bez zainstalowanych automatycznych świateł!!! Więc musieliśmy wracać. Ogólnie brak szacunku do czasu klienta.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Sprzedają powypadkowe auta ...
... jako bezwypadkowe, opowieści pracowników pracujących na akord należy nie słuchać, a oferty ich sprawdzać bo oszukują...
Użytkownik sieci
1 lutego 2024 17:05
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy "Serwisu" ...
... Nie polecam ! Strata czasu i nerwów. Sprzeczne i niespójne informacje przekazywane klientowi, podczas rzekomej naprawy samochodu marki Fiat.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2024 12:03
Salon - samochody nowe
Katastrofa, trzymać się ...
... z daleka. Samochód fiat talento, dwa miesiące po zakończeniu gwarancji rozsypał się rozrząd,(według serwisu, niepodlegajacy wymianie okresowej), samochód serwisowany, oleje filtry itp wymieniane co 15-20tys,(instrukcja przewiduje 40.000), zawsze w tym serwisie, przebieg samochodu ok 123000. Trafił do serwisu na lawecie, dwa tygodnie w ogóle nikt się nim nie zainteresował. Po tym czasie, się okazało jaka jest awaria, serwis mnie zapewniał, że Fiat to na pewno weźmie na siebie, a koszty naprawy jeśli w ogóle będą, to minimalne. W międzyczasie, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony serwisu, odpowiedź najwyżej, jeśli kontaktowaliśmy się sami. Po 3 miesiącach określili, że mogą nam dać rabat na nowy silnik, więc po rabacie mamy zapłacić łącznie, za robocizne i nowy silnik ok. 30.000,- netto, z czego połowa to koszt silnika. Odmówiliśmy, więc GANNINEX wystawił fakturę na ok 4.800,- brutto, za diagnostykę i swoją robocizne. Łącznie 10rh, co na trzy miesiące trzymania samochodu, jest wręcz żenujące. Samochód oczywiście w stanie nienaprawionym. Jak wygląda ciężko powiedzieć, bo służył w międzyczasie za opieradło do części innych samochodów, w załączniku zdjęcie. Ile było takich sytuacji, nie wiadomo, w końcu stał tam 3 miesiące . Kupiliśmy tam dwa samochody, więc liczyłem na to, że potraktują nas w miarę normalnie, niestety tak nie jest. AKTUALIZACJA Kierownik serwisu umawia się na spotkanie, w godzinach 9-12. Specjalnie się urywam z pracy, żeby przyjechać, po czym się okazuje, że o 11.20 kierownika już na miejscu nie ma. Numeru telefonu, ani adresu e mail do kierownika serwisu firma nie udostępnia. Mimo pisemnego żądania o szczegółowy kosztorys wykonanych czynności(demontaż, ekspertyza, montaż, samochód dalej uszkodzony), odmowa wydania informacji. Kosztorys naprawy przedstawiony na piśmie, nie obejmuje rabatu przyznanego na nowy silnik. Mimo wyraźnej prośby o pisemną informację, dlaczego samochód trzymali 4 miesiące, odpowiedzi brak. Sytuacja ze zdjęcia, również wyjaśniona nie została.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Samochód zakupiony u nich. W tym samym serwisie założono mi hak. Od początku były z nim problemy, wciąż świeci się kontrolka tylnego światła przeciwmgłowego. 13.11.2023 - byłem na serwisie hamulców, przy okazji poprosiłem o diagnozę tego problemu i jego naprawę. Pobrali 112zł za diagnozę i powiedzieli, że nie naprawią, bo nie mają części. Mieli do tygodnia dać znać, kiedy będę mógł przyjechać rozwiązać problem. Od tego dnia oczywiście zerowy odzew, brak kontaktu.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 11:08
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem i ploteczki
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 14:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 października 2023 14:14
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... serwisu (Alfa Romeo - wydaje im się, że są marką premium). Zacznijmy od akcji serwisowych i 'aktualizacji oprogramowania'. Czas oczekiwania 5h, procedura niekompletna, nie usuwająca usterek, brak pełnej funkcjonalności wyświetlacza - ten typ tak ma, nowy model, może jeszcze będzie jakaś aktualizacja. Myślałem że to żarty, myliłem się. Serwis olejowy - dodatkowo zgłoszone dwie usterki (uszczelka i osłona). Obie nie zrobione, zgłosiłem mailowo i dowiedziałem się, że już zamówią i dają znać jak przyjdzie. Zero refleksji że zapomnieliśmy, przepraszamy. Oczywiście mam sobie przyjechać drugi raz. Samochód nie umyty, wręcz przeciwnie, oddany z plamą ze smaru lub oleju na podłokietniku. Mam przyjechać to wyczyszczą. Rozumiem, że miałem jeździć z tą plamą i sobie podjechać do nich. Odgórnie zarzucony brak samochodów zastępczych. Jak się uprzesz to zorganizują samochód z wypożyczalni na gwarancji :) pierwszy raz się z takim czymś spotkałem... Zdecydowanie nie polecam, już więcej się tam nie zjawię.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 08:22
Salon - samochody nowe
Zamówiłem dywaniki do ...
... fiata tipo, przy zamawianiu wielokrotnie podkreślałam, że zależy mi na oryginalnych i otrzymałem zapewnienie, że takie będą. Po wymianie okazało się, że dywaniki nie leżą tak idealnie równo i mają trochę inną fakturę niż stare oryginalne, inaczej mówiąc oryginalne nie były. Zapytałem co w tej sytuacji Pan który przyjmował zamówienie powiedział, że "wydawało mu się, że będą oryginalne". Została zaproponowana zamiana (części nie było na stanie), stwierdziłem, że to nie w porządku, że przez ich pomyłkę będę musiał ponownie jechać, tracić czas i pieniądze, wtedy zaproponowano mi rabat tyle, że dywaniki na jakie dostanę rabat, nie będą oryginalne, ręce opadają. W tym autoryzowanym serwisie fiata, oryginalnych części nie udało mi się zamówić. Nie polecam usług tego serwisu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Salon - Bartela ...
... to porażka, omijać dużym łukiem, na każdym kroku podkreśla, że jest wielką katoliczką, wierzącą i chodzi do kościoła.. Tylko co to ma do sprzedaży aut? Serwis - kolejna porażka, raz byłem i nigdy więcej nie przyjadę. Pojechałem nowym autem na wymianę opon, i jakiś pracownik źle podłożył podnośnik i pogniótł progi.. Odniosłem wrażenie, że zatrudniają tam byle kogo bez ukończenia podstawówki. Ta firma była porządna gdy nazywała się Autoland..
Użytkownik sieci
3 czerwca 2023 09:46
Salon - samochody nowe
Byłem dziś czyli ...
... w sobotę 3 czerwca, zaraz po otwarciu, po 9.00. Chciałem obejrzeć bliżej Alfę Tonale, 1 sztuka upchnięta gdzieś na końcu, ale jest. Niestety akumulator był odłączony, więc ani fotela nie dało się przesunąć ani bagażnika otworzyć. Jedyny pracownik, którego zastałem poinformował mnie, że on się nie zajmuje tą marką. Dno i 5 metrów mułu....z takim podejściem do klienta nie wróżę sukcesu, wyszedłem zniesmaczony, wybiorę innego dealera, który poważniej podchodzi do biznesu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 23:48
Salon - samochody nowe
Kupiłem dwa samochody ...
... w przeciągu czterech lat serwis obsługa później gwarancja i niby naprawy a ubezpieczenie u pani H.B. naciągane do bólu. Nie polecam mijać z daleka .
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 02:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 09:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 17:00
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia, organizacje ...
... pracy serwisu ktoś wymyślił chyba pod wpływem. Niemal po 4 tygodniach odebrałem Fiata Ducato na holu z rozebranym silnikiem, bo Panowie po diagnozie która nastąpiła po 2 tygodniach ( AUTORYZOWANY SERWIS POPROSTU NIE WIEDZIAŁ CO SIE ZEPSUŁO - 2 TYGODNIE !!!! ) przesunęli mnie na koniec kolejki bo czekali na części. Gdy części juz mieli to powiedzieli ze musze poczekać na swoją kolejke ale dokładnie nie wiadomo kiedy auto będzie do odbioru. Po stwierdzeniu, że chyba po 3 tygodniach należy mi sie pierwszeństwo w kolejce, Pan poszedł wymieniać klocki w punto...
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 16:30
Salon - samochody nowe
Obsługa na serwisie ...
... nie przyjemna. Podchodzą do wszystkiego z łaską. Nie idzie nic załatwiać…
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 06:22
Salon - samochody nowe
Cena podana przez ...
... telefon ponad dwa razy niższa niż rzeczywista przy wizycie. Dodam, że pracownik dokładnie wiedział jaki mam samochód, ponieważ pochodzi z tego salonu. Moja ostatnia wizyta w tym serwisie.
Użytkownik sieci
5 października 2021 22:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam, szczególnie ...
... zwróćcie Państwo uwagę na p. Hannę B. strasznie naciąga na dodatkowe koszty, ubezpieczenia rzekomo obowiązkowe i możliwe do wykupienia tylko u Niej, cena na początku inna i podczas odbioru auta inna, kłamie na temat wyposażenia, kosztów kredytu 50/50, spoufala się i skraca dystans dzięki czemu łatwiej Jej jest pomijać pewne kwestie, szczególnie osobom starszym radzę uważać bo będziecie Państwo naciągnięci na koszty. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi, radzę omijać i unikać kłopotu. Szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 14:24
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... szczególnie uważać przy zakupie używanego samochodu.
Użytkownik sieci
25 maja 2021 12:01
Salon - samochody nowe
Tez nie polecam ...
... warsztatu... przeglad gazowy 2 godziny a auto zrobione po 40 minutach i stoi obok. Celowe nabijanie godzin. Straciliscie wlasnie stalego klienta.