91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 marca 2025 08:03
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
17 marca 2025 14:25
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie ten ...
... salon, miła i fachowa obsługa, jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru - Fiat 600 hybrid :) dziękuję za przesympatyczną obsługę, stały kontakt i dbałość o szczegóły. Pan Bartłomiej Natkaniec - polecam tego sprzedającego! :)
Użytkownik sieci
5 marca 2025 07:52
Salon - samochody nowe
Od lat naprawiamy ...
... auto w tym salonie i nigdy nie mieliśmy problemów. Wysoki poziom obsługi i co ważniejsze auto naprawiane porzadnie, dzieki czemu jest praktycznie bezawaryjne, pomimo wielu lat na karku. :)
Użytkownik sieci
4 marca 2025 14:37
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
28 lutego 2025 09:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lutego 2025 16:57
Salon - samochody nowe
Miła, fachowa i terminowa obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
24 lutego 2025 20:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 10:31
Salon - samochody nowe
Ok.
Użytkownik sieci
14 lutego 2025 14:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 20:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:31
Salon - samochody nowe
Mam bardzo podobne ...
... doświadczenie jak wielu piszących tu o negatywne opinie o tym serwisie. 3-krotnie, na przestrzeni kilku tygodni, jeździłem do tego serwisu z powodu wycieku płynu. Za każdym razem byłem zapewniany, że już naprawione, ale problem nigdy nie zniknął. Wydałem ponad 1000 zł na "naprawę" i części i nic. Finalnie zrezygnowałem z naprawy w tym serwisie, bo nie chciałem po raz 4 słuchać, że "tym razem już na pewno naprawione" lub "przepraszamy za błąd z naszej strony". Podsumowując, duża strata czasu i pieniędzy i ciągle nienaprawione, cieknące auto, które zdecydowałem się sprzedać (tracąc dodatkowe pieniądze na sprzedaży auta z awarią). Dzwoniłem w tej sprawie do centrali głównej Fiata i tam też zostałem zbyty okrągłymi słowami. Nie piszę tego, by komuś dopiec czy źle życzyć tylko aby zwykłego człowieka nie spotkała taką przykra sytuacja jak moja. Odradzam korzystania z tego serwisu.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 10:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2025 16:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 stycznia 2025 19:54
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 19:37
Salon - samochody nowe
Niewielka usterka ale ...
... szybko i sprawnie załatwiona sprawa! Polecam!
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 22:14
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z poziomu obsługi (pozdrawiam Pana Michała G. i Janusza K.). Proces zakupu samochodu przebiegł bardzo sprawnie. Wszystko w życzliwej atmosferze. Pozdrowienia dla całej ekipy Fiata! Tak trzymać! :-)
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 23:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Viajamos en una ...
... furgoneta Fiat Ducato camper. Tuvimos un problema con el cierre de nuestra puerta corredera, teníamos el testigo de puerta abierta con todas las puertas cerradas. Esto nos impedía cerrar la furgoneta camper. Al llegar a la Fiat nos atendieron muy bien y muy rápido, comprobando al instante el problema y solucionándolo en unos minutos, a pesar de que el taller estaba cerrando. Pudimos continuar nuestro viaje muy contentos. Muchísimas gracias por todo☺️
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 22:19
Salon - samochody nowe
Po zaistniałej sytuacji ...
... z zeszłego tygodnia, absolutnie odradzam z korzystania usług tego serwisu i żadnej osobie nie polecam mieć z nimi jakąkolwiek sprawę. Nigdy nie pisze opinii negatywnych ale nie w tym wypadku. Teraz tłumaczę: generalnie, serwisuję się w tym miejscu od momentu kupna w salonie na Radzikowskiego 160 nowego samochodu (2019). Pedal sprzęgła przestał działać, nie wchodzili biegi. Na lawecie samochód byl dostarczony do ASO w zeszły poniedziałek. Serwisant przyjmujący zlecenie powiedział że jest niezbędna diagnostyka po której dostanę telefon z informacją co jest do naprawy, jaki będzie koszt naprawy oraz jakie części preferuję (oryginał czy zamiennik). Także było powiedziane że pierwszy wolny termin termin - dopiero za tydzień w nastepny poniedziałek. Auto zostało na serwisie. Zaskakująco w piątek w pierwszej połowie dnia dostałem telefon że auto jest już po naprawie, że zamontowano zamiennik, mam do zapłaty 1890 złotych. Kiedy zapytałem co było zrobione i co było połamane, odpowiedź była „no sprzęgło całe było wymienione, nie zajmowałem się naprawą, żadnych detali nie znam, autko gotowe można jeździć i się nie martwić”. Powiedziałem że przyjadę wieczorem po obiór i chcę zobaczyć zepsutą część na co dostałem „hahah, dobrze” i człowiek rzucił słuchawkę. Zdecydowałem się nie akcentować swojej uwagi na tym wszystkim tylko się ucieszyłem że auto jest gotowe do odbioru, zwłaszcza przed weekendem. Po pracy wziąłem taksówkę i pojechałem do ASO przez cały Kraków - mieszkam na innym końcu miasta więc tanio nie było. Na miejscu było powiedziano: najpierw płacisz, podpisujesz papiery że wszystko git a potem dostajesz kluczyki i załatwione. Zapłaciłem. Siadam do auta, no i widzę że nie ma możliwości wycisnąć sprzęgło normalnie - ten pedal po prostu nie wraca w pozycję neutralną. Zawołany serwisant powiedział że faktycznie „pedal jest gumowaty” i zaproponował albo zostawić auto na weekend do poniedziałku żeby naprawili po naprawie albo odbierać jak jest i jechać!) Jechać niesprawnym autem - no mądrze pan doradził. Kto potem by odpowiedział za stworzoną sytuację awaryjną? Jak można powiedzieć „może pan samochód zostawić albo może pan odbierać i jechać”? Oczywiście samochód zostawiłem. Podsumowując: 1. Nikt mi do końca nie powiedział co się zepsuło. Sprzęgło się składa z kilku podzespołów; 2. Nikt mi nie pytał na jaką część (oryginał czy zamiennik) / na jaką kwotę jestem zdecydowany; 3. Powiedzieli że „auto jest gotowe” a jednak sie okazało że zrobione było niewiadomo co; 4. Zapłacona była cała kwota za robociznę oraz nowa część. A w rezultacie samochód nie działa jak należy, co potwierdził sam serwisant - wydal papier ze „sprzęgło nie odbija”. Przypominam - cala kwota za naprawę już pobrana; 5. Na razie jestem dalej bez auta, bez pieniędzy oraz bez informacji kiedy będzie naprawa - poprosił się skontaktować z serwisem w poniedziałek. Już nie przypominam że przy ostatniej wymianie filtrów oraz oleju mechanik nie dokręcił króciec filtru powietrznego. Wracając do domu doświadczyłem potężna wibracje w środku samochodu na niskich obrotach. Po powrocie zerknąłem pod klapę no i zauważyłem co jest grane. Fajnie było to, że potem telefonowali z ASO prosząc o opinie pozytywną oraz 5 gwiazdek. Jak tak można? Nie wiem. Chyba zaoferowany „rabacik na kolejną usługę w 10%” nie jest okej - wolałbym raczej żeby usługi były nadane profesjonalnie i jakościowo zamiast dostania rabatów za niepotrzebny stres oraz okłamanie ludzi w Internecie. Także za rabat podziękowałem. Opinii negatywnej wtedy nie zostawiłem, zdecydowałem dać szansę. Wynik - jak wyżej. No cóż, drodzy serwisanci z ASO na Radzikiwskiwgo 160 - „wracaj pan w poniedziałek” to wrócę, pogadam jak najbardziej z kierownikiem, pogadam też z centralą w Warszawie kiedy się dowiem kto i jak robi takie naprawy. A tam można i w FCA napisać. A biorąc pod uwagę że mam dokument, wypisany od pana serwisanta że „sprzęgło nie odbija po naprawie” a kasa w całości była pobrana za usługi niezadowalającej jakości - sprawa jest warta uwagi UOKIK.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 08:48
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z całego procesu zakupu nowej 600ki jak i pierwszej obsługi serwisowej. Szczerze polecam, zarówno ten Salon jak i nową 600kę. Samochód jest naprawdę fajny ;) ...wybrałem zieloną bo pasuje kolorem do oczu.