91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2025 17:31
Salon - samochody nowe
Mam bardzo podobne ...
... doświadczenie jak wielu piszących tu o negatywne opinie o tym serwisie. 3-krotnie, na przestrzeni kilku tygodni, jeździłem do tego serwisu z powodu wycieku płynu. Za każdym razem byłem zapewniany, że już naprawione, ale problem nigdy nie zniknął. Wydałem ponad 1000 zł na "naprawę" i części i nic. Finalnie zrezygnowałem z naprawy w tym serwisie, bo nie chciałem po raz 4 słuchać, że "tym razem już na pewno naprawione" lub "przepraszamy za błąd z naszej strony". Podsumowując, duża strata czasu i pieniędzy i ciągle nienaprawione, cieknące auto, które zdecydowałem się sprzedać (tracąc dodatkowe pieniądze na sprzedaży auta z awarią). Dzwoniłem w tej sprawie do centrali głównej Fiata i tam też zostałem zbyty okrągłymi słowami. Nie piszę tego, by komuś dopiec czy źle życzyć tylko aby zwykłego człowieka nie spotkała taką przykra sytuacja jak moja. Odradzam korzystania z tego serwisu.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2024 22:19
Salon - samochody nowe
Po zaistniałej sytuacji ...
... z zeszłego tygodnia, absolutnie odradzam z korzystania usług tego serwisu i żadnej osobie nie polecam mieć z nimi jakąkolwiek sprawę. Nigdy nie pisze opinii negatywnych ale nie w tym wypadku. Teraz tłumaczę: generalnie, serwisuję się w tym miejscu od momentu kupna w salonie na Radzikowskiego 160 nowego samochodu (2019). Pedal sprzęgła przestał działać, nie wchodzili biegi. Na lawecie samochód byl dostarczony do ASO w zeszły poniedziałek. Serwisant przyjmujący zlecenie powiedział że jest niezbędna diagnostyka po której dostanę telefon z informacją co jest do naprawy, jaki będzie koszt naprawy oraz jakie części preferuję (oryginał czy zamiennik). Także było powiedziane że pierwszy wolny termin termin - dopiero za tydzień w nastepny poniedziałek. Auto zostało na serwisie. Zaskakująco w piątek w pierwszej połowie dnia dostałem telefon że auto jest już po naprawie, że zamontowano zamiennik, mam do zapłaty 1890 złotych. Kiedy zapytałem co było zrobione i co było połamane, odpowiedź była „no sprzęgło całe było wymienione, nie zajmowałem się naprawą, żadnych detali nie znam, autko gotowe można jeździć i się nie martwić”. Powiedziałem że przyjadę wieczorem po obiór i chcę zobaczyć zepsutą część na co dostałem „hahah, dobrze” i człowiek rzucił słuchawkę. Zdecydowałem się nie akcentować swojej uwagi na tym wszystkim tylko się ucieszyłem że auto jest gotowe do odbioru, zwłaszcza przed weekendem. Po pracy wziąłem taksówkę i pojechałem do ASO przez cały Kraków - mieszkam na innym końcu miasta więc tanio nie było. Na miejscu było powiedziano: najpierw płacisz, podpisujesz papiery że wszystko git a potem dostajesz kluczyki i załatwione. Zapłaciłem. Siadam do auta, no i widzę że nie ma możliwości wycisnąć sprzęgło normalnie - ten pedal po prostu nie wraca w pozycję neutralną. Zawołany serwisant powiedział że faktycznie „pedal jest gumowaty” i zaproponował albo zostawić auto na weekend do poniedziałku żeby naprawili po naprawie albo odbierać jak jest i jechać!) Jechać niesprawnym autem - no mądrze pan doradził. Kto potem by odpowiedział za stworzoną sytuację awaryjną? Jak można powiedzieć „może pan samochód zostawić albo może pan odbierać i jechać”? Oczywiście samochód zostawiłem. Podsumowując: 1. Nikt mi do końca nie powiedział co się zepsuło. Sprzęgło się składa z kilku podzespołów; 2. Nikt mi nie pytał na jaką część (oryginał czy zamiennik) / na jaką kwotę jestem zdecydowany; 3. Powiedzieli że „auto jest gotowe” a jednak sie okazało że zrobione było niewiadomo co; 4. Zapłacona była cała kwota za robociznę oraz nowa część. A w rezultacie samochód nie działa jak należy, co potwierdził sam serwisant - wydal papier ze „sprzęgło nie odbija”. Przypominam - cala kwota za naprawę już pobrana; 5. Na razie jestem dalej bez auta, bez pieniędzy oraz bez informacji kiedy będzie naprawa - poprosił się skontaktować z serwisem w poniedziałek. Już nie przypominam że przy ostatniej wymianie filtrów oraz oleju mechanik nie dokręcił króciec filtru powietrznego. Wracając do domu doświadczyłem potężna wibracje w środku samochodu na niskich obrotach. Po powrocie zerknąłem pod klapę no i zauważyłem co jest grane. Fajnie było to, że potem telefonowali z ASO prosząc o opinie pozytywną oraz 5 gwiazdek. Jak tak można? Nie wiem. Chyba zaoferowany „rabacik na kolejną usługę w 10%” nie jest okej - wolałbym raczej żeby usługi były nadane profesjonalnie i jakościowo zamiast dostania rabatów za niepotrzebny stres oraz okłamanie ludzi w Internecie. Także za rabat podziękowałem. Opinii negatywnej wtedy nie zostawiłem, zdecydowałem dać szansę. Wynik - jak wyżej. No cóż, drodzy serwisanci z ASO na Radzikiwskiwgo 160 - „wracaj pan w poniedziałek” to wrócę, pogadam jak najbardziej z kierownikiem, pogadam też z centralą w Warszawie kiedy się dowiem kto i jak robi takie naprawy. A tam można i w FCA napisać. A biorąc pod uwagę że mam dokument, wypisany od pana serwisanta że „sprzęgło nie odbija po naprawie” a kasa w całości była pobrana za usługi niezadowalającej jakości - sprawa jest warta uwagi UOKIK.
Użytkownik sieci
22 października 2024 18:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 października 2024 12:25
Salon - samochody nowe
Rzadko piszę złe ...
... opnie, raczej wolę się dzielić tymi dobrymi., ale niestety także nie polecam serwisu, jak ktoś poprzednio napisał o zaniedbaniach ja mam także podobną sytuację. Otóż nie są w stanie poprawnie wykonać wymiany klocków hamulcowych... Niedługo po wymianie klocków z przodu hamulce zaczęły piszczeć podczas hamowania jak i samej jazdy w jednym kole, więc byłem zmuszony wrócić. Nie dowiedziałem się co było powodem, ale niby pseudo-mechanik coś poprawił i od tamtej pory było ok. Niestety po miesiącu sytuacja zdarzyła się tym razem w drugim kole - identyczna sytuacja. Telefon do nich, dowiaduję się, że mają termin za kilka dni... Mieszkam na wsi, więc auto jest mi niezbędne do czegokolwiek. Na szczęście znalazłem inny serwis w międzyczasie i naprawili, okazało się, że klocki były niezmontowane do końca prawidłowo i jakieś blaszki ocierały. Jakim cudem ASO może źle montować klocki hamulcowe, jeśli jest to najważniejsza kwestia bezpieczeństwa. Dlatego moja przygoda z tym serwisem już na pewno dobiega końca, poprzednie wymiany olejowe roczne przebiegały w miarę sprawnie, ale po takich akcjach już podziękuję. Ogólnie jak przeczytałem komentarz ze szmatą w misce olejowej to jednak mój przypadek to przy tym pikuś. Jeśli szanujecie swój czas wolny, to lepiej odwiedźcie inny serwis, no chyba że wolicie wracać na poprawki...
Użytkownik sieci
4 października 2024 19:51
Salon - samochody nowe
Traktują ciebie jak ...
... powietrze , sprzedawca zachowywał się tak ,jakby nie zależało mu na sprzedaży samochodu .
Użytkownik sieci
4 września 2024 15:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Podczas wymiany uszczelki misy oleju doszło do rażących zaniedbań. Mechanik pozostawił w misie szmatę. Po wymianie uszczelki misy oleju odebrałam samochód z serwisu. Po przejechaniu kilku kilometrów zapalił się komunikat – niskie ciśnienie oleju. Zgłosiłam awarię do serwisu a następnie korzystając z własnego assistance samochód został odholowany do serwisu. W serwisie zdjęto misę olejową. Na smogu znajdowała się szmata, która zatkała smog i przyczyniła się do braku smarowania silnika. Wykonana usługa wymiany uszczelki misy oleju miała charakter rażących uchybień. Serwis uznał, że był to błąd mechanika. Sprawę zakończyliśmy na podpisaniu oświadczenia w którym serwis przekazał nam numer polisy ubezpieczeniowej od błędu pracownika. Ewentualne dalsze skutki tego błędu, które mogą pojawić się w przyszłości będę musiała pokryć na własny koszt lub z polisy jeśli uda się udowodnić, że powstałe szkody wynikły na skutek zdarzenia a nie z normalnej eksploatacji silnika. Serwis nie zgodził się na zwrot kosztów wynajmu auta zastępczego jak również nie otrzymałam żadnej rekompensaty za poświęcony czas i nerwy podczas wyjaśnienia tej sprawy.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 12:57
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa ...
... Chcieliśmy zakupić fiata 500, Pan powiedział że nie ma dla nas czasu oraz był bardzo opryskliwy.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2024 20:47
Salon - samochody nowe
Bardzo nie kompetentny ...
... pan przedstawiciel.Gbur jakich mało.Po rozmowie odesłał nas do Gliwic bo chyba sprzedaż to nie jest jego domena.Nie polecam .
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Im on a ...
... holiday trip. Ask for help due to doorproblem with a Ducato camper. Open door warning on when door closed. With this you cannot lock the vihicle anymore. They told me no time before next week. Not very helpful. No camper can wait one week. Door adjustment shouldn't have taken very long.
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 18:05
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... przez pana w godzinach popołudniowych dramat..łaska że odpowie na pytania głupie insynuacje ironia w wypowiedzi. Podstawowego świadectwa homologacji nie potrafią potwierdzić...żenada...
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 13:50
Salon - samochody nowe
Dział części nie ...
... chce przyjąć reklamacji zakupionych w tym salonie produktów, łamiąc tym samym obowiązujące prawo konsumenckie. Bardzo nie polecam!
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Obsługa działu części bardzo niemiła. Nie polecam !
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 12:32
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu. Naciąganie ...
... na pieniądze. Coś co niby zostało naprawione już godzinę później nie działa. Zero informacji, brak kontaktu, brak chęci. Obsługa na zero gwiazdek.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 17:33
Salon - samochody nowe
Badanie techniczne. Ok ...
... - był problem, jedna rzecz do poprawy (prosta). Po naprawie, 4 dni później weryfikacja i kolejny diagnosta zaczyna w niewybredny sposób wymyślać nowe rzeczy. Do tego zaczęły się osobiste "wycieczki". Nie można było przy pierwszej wizycie o tym wspomnieć, że jeszcze "to i to" do poprawy? I nie był to tylko zbiornik, ale nowe rzeczy. Skończyło się nieprzyjemnie, bo śmiałem zakwestionować dlaczego poprzednio (3 dni wcześniej) nikt mi o tym nie wspominał... Bardzo nieprofesjonalne podejście.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2023 02:34
Salon - samochody nowe
G jak dycha luźny kaptur mnicha
Użytkownik sieci
21 lipca 2023 13:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 15:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 maja 2022 14:21
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis jaki znam.nie polecam
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 10:11
Salon - samochody nowe
4 zakupiony Fiat ...
... w tej firmie i ostatni niestety. 5 letnia Gwarancja dodatkowa wykupiona na Fiata Doblo , obejmuje chyba praktycznie tylko naklejki na aucie. Naprawa blacharska wykonana 3 lata temu i od 3 lat co chwilę problemy z tym związane , a to stuki w drzwiach, a to lakier łuszczący się, a to zamek nie działający.... porażka...nigdy więcej...
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 17:59
Salon - samochody nowe
Witam, serwisujemy firmowe ...
... auta w tym serwisie od kilku lat i za każdym razem poziom obsługi oraz zaangażowanie pracowników w tym warsztacie jest jakie jest. Przeglądy za które trzeba płacić robią można powiedzieć od ręki lecz już naprawy na gwarancji przeciągają termin przyjęcia auta ile mogą. Raz fakturę zapłaciliśmy po terminie przez pandemie która ostro nas tez dotknęła, to teraz podczas kolejnej wizyty mojego pracownika w serwisie panowie podsmiechiwali się na cały warsztat, nawet przy klientach na głos komentujac „ nie wydawaj mu auta bo i tak nie zapłacą „ albo to są ci co nie płaca Przykro nam ze macie takie podejście do klienta biznesowego. Na szczęście są jeszcze inne serwisy fiatów, które zabiegają o swoich klientów. Nie polecam