Zobacz na mapie
82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zawiedziona ...
... wizytą w salonie. Miałam w planach kupić tam auto. Pan Marcin nawet nie podszedł do mnie mimo 10 minut oglądania samochodów. Poszłam więc sama, całą rozmowę siedział, ja stałam. Abstrahując od braku kultury tego Pana to nie zapytał mnie nawet czego szukam, powiedział tylko kwotę jednego modelu, a na moją propozycję aby przejechać się po placu odparł, że trzeba się umawiać... mimo, że nie miał żadnego klienta. Całą rozmowę siedział w komputerze. Odniosłam wrażenie, że wycenił mnie na tańszy pojazd i generalnie nie był zupełnie zainteresowany sprzedażą, oprócz tego że wziął ode mnie namiary na wysłanie oferty. Na szczęście konkurencja nie śpi. A taki sprzedawca nie nadaje się do obsługi klienta.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2024 09:55
Salon - samochody nowe
Podobnie jak poprzednicy ...
... - bardzo negatywnie. Chciałem się przejechać używanym Jeepem renegade z zamiarem zakupu pojazdu ale było to mocno nie wygodne dla handlowca który skutecznie dawał do zrozumienia że no niby można ale lepiej w w tygodniu .. no śmiech na sali. Pozdrawiam, właściciel renegade kupionego u innego dealera w warszawie, którym można było sie przejechać przed zakupem… Poziom obsługi jak w komisie przy autostradzie.
Użytkownik sieci
25 marca 2024 08:27
Salon - samochody nowe
Podana zła godzina ...
... otwarcia salonu. Na google od 8:00, w rzeczywistości od 9:00.
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 09:18
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa na serwisie!!
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 20:36
Salon - samochody nowe
Przepraszam?? Jaka wada ...
... z zaniedbania użytkownika??? Pan Sobie żarty robi???? Proszę o kontakt do Pana pozdrawiam
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 17:29
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, jako ...
... były klient do dnia 15.12.2023 roku , oświadczam iż NIE POLECAM serwisu Jeep na ul Strykowska 131 w Łodzi . Przyznaje iż sam salon Jeep jest w 100 % profesjonalny w podejściu do osoby która zapragnie kupić sobie nowe auto jednak 100% nieprofesjonalny jest Serwis jaki daje nam salon samochodowy zarówno w naprawie pojazdu oraz obsługi klienta. Auto pozostawione w serwisie bezczynnie stało tydzień czasu na ustalenie przyczyny awarii a wszelkie telefony kierowane do serwisu o uzyskanie informacji kończyły się informacją o braku ustalenia usterki. Po uzyskaniu informacji iż awarii uległa jedna rzecz która będzie wymieniona to w dniu odbioru pojazdu okazało się iż wymianie podlega więcej części. Nadmieniam iż klientem Salonu jestem od dwóch lat a Serwisu byłem do dnia 15.12.2023 r, przyznam iż to nie pierwszy mój nowy salonowy samochód ,jednak pierwszy raz w serwisie salonowych pojazdów zdarzyło mi się, iż jako osoba prowadząca firmę nie mieć możliwości wykonania płatności za naprawę przelewem mimo iż wcześniej przelewy te były realizowane a płatności wykonywane terminowo w w/w serwisie w Łodzi. Na miejscu brak jest informacji iż preferujemy tylko płatność gotówką. Nadmieniam iż uzyskanie jakichkolwiek informacji od osób obsługujących klienta w serwisie jest nieprofesjonalne jak również rozmowa Pana kierownika serwisu na siedząco z klientem co miało miejsce już dwa razy w czasie mojej wizyty. Bardzo dużym moim zdziwieniem był fakt iż mój pojazd mimo iż zamknięty po naprawie całą noc stał poza budynkiem serwisu mimo iż na placu Salonu to z kluczykiem zapasowym w środku, co jest naprawdę nielogiczne, nieodpowiedzialne i nieprofesjonalne nieprzystające marce jaką jest Jeep. Informuję iż oświadczono Panu kierownikowi serwisu iż jest to ostatni raz gdzie przyprowadziłem pojazd do ich serwisu a opinię swoją oznajmię w miejscu do tego przeznaczonym na stronie Jeep. W odpowiedzi uzyskano informację iż wszelkie opinie są mile widziane oraz iż nie każdy opinie te czyta. Na 5 gwiazdek jakie przysługują na Państwa stronie pragnę 5 gwiazdek przyznać dla salonu Jeep natomiast z uwagi na brak skali ujemnej przyznaję tylko 1 na Serwis i obsługę Jeep . Pozdrawiam Utracony klient
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 09:54
Salon - samochody nowe
Prośba o zamówienie ...
... części nie dotarła że względu na problem z skrzynką mailową, panowie niechętni do udzielenia pomocy 'nie da się, bo nie'. Marudny klient to zło konieczne przeszkadzające w poważnej pracy. Mając porównanie z drugim salonem w mieście, który oferuje obsługę naprawdę na poziomie 'premium' jest przepaść. Gdyby nie odległość nie przyjeżdżali byśmy tutaj
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 19:36
Salon - samochody nowe
Jako już były ...
... pracownik oddziału w Łodzi jestem zawiedziony postawą osób na stanowiskach decyzyjnych. Rozczarowały mnie również przyzwolenia, które panują w firmie. Pomino i dobrych wspomnień ale również szacunku do mojego 25letniego doświadczenia w zawodzie nie chce być łączony z tym miejscem i sytuacjami, które w moim odczuciu nie powinny mieć miejsca.
Użytkownik sieci
4 lipca 2023 22:21
Salon - samochody nowe
Jak na autoryzowany ...
... serwis jestem rozczarowany. Jechałem z myślą profesjonalnego i minimalnego zaangażowania obsługi. Natomiast serwis nie jest zainteresowana klientem. Z bólem odpowiadając na pytania, pod nosem. Po takiej autoprezentacji, nie zostawiłem tam auta.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2023 14:38
Salon - samochody nowe
Przestrzegam potencjalnych kupujących ...
... auta używane w tym salonie aby sprawdzali je przed zakupem dodatkowo na własną rękę. Proszę nie ufać zapewnieniom. Mój egzemplarz kupiony jako auto używane po pierwszym właścicielu okazał się malowany (błotnik i wymienione drzwi). Mój błąd bo zaufałem i sam nie sprawdzałem a kupiłem w ciemno przez telefon, ponieważ pierwszy zakup 2 lata temu był wzorowy. Po wysłaniu wiadomości do sprzedawcy przynajmniej dostałem już prawdziwą odpowiedź "był malowany, naprawiany" ale to nie przeszkadza w użytkowaniu. Republika bananowa.
Użytkownik sieci
11 maja 2023 18:35
Salon - samochody nowe
<<
... w tym przybytku gaz w nowym tipo, po montażu przy tankowaniu waliło jakbym ładował gaz z jakieś domowej butli na propan. Diagnoza - tak ma być! Kiedy indziej przyjechałem na przegląd gwarancyjny z opadającymi szybami z tyłu, diagnoza: bombelki się bawią tak ma być! Jakość obsługi dramatyczna. Po 3 krotnej bezskutecznej próbie naprawy kolektora poddałem się. Dzięki Bogu trafiłem na 3 maja. Wszystkie usterki w tym gaz, szyby, kolektor naprawione 1 dnia, autko umyte i błyszczące, grzecznie kulturalnie bez stresu. Przestrzegam przed tymi profesjonalistami, przerasta ich nawet korbaka od szyby...
Użytkownik sieci
28 marca 2023 23:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam... W ...
... tym salonie nikt nie jest zainteresowany Klientem. Byłem dwa razy i dwóch różnych handlowców nie raczyło mi nawet przysłać oferty na maila (mimo, że w salonie zapewniali, że to zrobią). Oczywiście o ofertę musiałem prosić, bo w Automobile Torino na Strykowskiej nikt nawet nie zapytał, czy może mi w czymś pomóc.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2023 15:18
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem!!! ...
... Gburowata obsługa, chamstwo na najwyższym poziomie.
Brunon Skalski
19 września 2022 15:34
Salon - samochody nowe
Fiat - AUTOMOBILE TORINO Strykowska - DZIADOSTWO
W listopadzie 2021 nabyłem w tym salonie auto Jeep Renegade. Przy odbiorze auta okazało się, iż uszczelka od prawych drzwi tylnych jest zniszczona mechanicznie - wyglądała jak pogryziona. Ponieważ zależało mi na aucie umówiłem się na naprawę w najbliższym czasie i naprawa ta została w terminie późniejszym wykonana. Przy okazji uszczelka po stronie lewej wydała się przekrzywiona, co pracownik salonu naprawił wpychając ją we właściwe miejsce. Wyjechałem ze salonu by dojechać do najbliższej stacji benzynowej - oddalonej o niecały kilometr. I tu okazało się ŻE W AUCIE ZABRAKŁO PALIWA. Wieczorowa pora - ciemno, nowe auto a ja stoję w połowie drogi tarasując ruch bo dziady chciały zaoszczędzić na paliwie. W sierpniu roku 2022 okazało się, że uszczelka od lewej strony napęczniała od słońca, wyskoczyła ponownie z właściwego miejsca i przy podnoszeniu szyby uległa uszkodzeniu. Zgłosiłem sprawę w Automobile Torino gdzie nabyłem auto, po kilku dniach oddzwonił - Łukasz P. człowiek zatrudniony w tej firmie w charakterze specjalisty od odrzucania możliwości wykonania napraw gwarancyjnych. Powiem szczerze oczekiwałem przeprosin i szybkiego wykonania naprawy, a tu z ust tego "rzeczoznawcy" usłyszałem sugestię że zapewne ktoś włamywał mi się do auta... Ponieważ w tej firmie wszyscy są strasznie zajęci, na fizyczne oględziny umówiono mnie ok. 10 dnia po dokonaniu zgłoszenia. I tu kolejne zdziwienie - pan Łukasz P. stwierdza że szkodę trzeba było zgłośić wcześniej, obecnie jest za późno, bo należało ją zgłosić niezwłocznie po zauważeniu, na co stwierdzam że właśnie tak zostało zrobione. No to ten człowiek, odkrył iż jest to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega naprawom gwarancyjnym. Ja zauważyłem że z drugiej strony też było uszkodzenie mechaniczne i gwarancji podlegało. Koniec końców Łukasz P. stwierdził że się uwieszałem na drzwiach i to spowodowało zepsucie uszczelki (jakoś zapomniał o złodziejach...). Zarówno salon, jak i Customer Care Jeep odmówiło dokonania naprawy gwarancyjnej. Ostrzegam przed DZIADOSTWEM
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 09:13
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis. Jak ...
... w PRL. Kierownik wymiata:) typ lata 70 Warto podjechać i zobaczyć ten cyrk.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2022 16:21
Salon - samochody nowe
Ocena serwisu. Bardzo ...
... nieprofesjonalne podejście, już przy pierwszej wizycie nalegałem na kompletną wymianę tzn klocki plus tarcze, jednak "mądrzejsi" stwierdzili, że tarcze "są ok". Po wyjechaniu z serwisu nieustanne tarcia znoszenie pojazdu na jedną stronę, serwis twierdził, że "klocki się układają". Niestety "układanie" na trasie poskutkowało tym, że konieczna była wymiana klocków, tarcz oraz kompletu zacisków. Po odebraniu z serwisu usterka siłą rzeczy została wyeliminowana, jednakże niedokręcone kolo i w efekcie na szczęście tylko pogubione nakrętki, dobitnie po raz kolejny pokazały niedbalstwo serwisu. Kolejna wizyta przy okazji awarii parktronic, diagnoza-konieczna wymiana radaru, po odbiorze z serwisu czujniki juz nie działały (rzekomo przez radar, który niewiele ma z nimi wspólnego). Naprawa we własnym zakresie polegała na... podpięciu kabla i włączeniu czujników, radar po poprawnym zamontowaniu także dziala bez zarzutu. Niestety serwis swoim brakiem fachowości i wiedzy stwarza wręcz zagrożenie. Zalecam dobranie lepszej kadry i nie poganianie pracowników, tak aby mogli wykonać wszystkie czynności starannie.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2022 16:19
Salon - samochody nowe
Serwis kłamie, niegodny ...
... zaufania. Ostatnia wymiana serwisowa oleju selen i filtru oleju oraz powietrza - wlali inny olej. Gdy spytałem dlaczego - cisza i narada, po kilku minutach "olej jest wlany selen, tylko faktura tak wydrukowana, nie musi pan dopłacać, gratis od firmy." Serwisowałem, ile razy kłamali?
Użytkownik sieci
24 lipca 2021 08:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 11:43
Salon - samochody nowe
Radzę omijać ten ...
... serwis z daleka. Nie dość że jest potwornie drogi, nawet jak na ASO, to jeszcze okradają ludzi. Przyjeżdżasz ze swoim olejem z poprzedniej wymiany, panowie z serwisu sami mówili żeby przywieźć w tym roku to się nim uzupełni zamiast kupować kolejną puszkę. Po całkowitym podliczeniu wychodzi że zapłaciłem także za swój własny olej. Po czym pan mi wmawiał że nie wie ile było w puszce dlatego musieli dolać kolejny litr. Tym sposobem w samochodzie do którego wchodzą niecałe 3 l oleju cudem im zmieściły się 4. Po próbie wyjaśnienia tego incydentu zostało mi wmawiane że tyle właśnie tam wchodzi i nie można patrzeć na instrukcje serwisową lecz na oko mechanika. Druga sprawa dotyczy wprowadzenia mnie w błąd odnośnie trwania mojej gwarancji. Panowie chcieli dodatkowe 100 zł ekstra za usunięcie gwarancyjnej usterki która powstała z winy złego montażu podzespołów w fabryce. Dopiero kiedy zacząłem wyjaśniać termin końca gwarancji, pan z serwisu przyznał że rzeczywiście auto nadal ją posiada. Nie cierpię złodziejstwa i oszukiwania ludzi dlatego postanowiłem zgłosić sprawę do sądu. Nie polecam tego warsztatu nikomu, większej niekompetencji i gburowatości obsługi jeszcze nie spotkałem. Stanowczo odradzam
Użytkownik sieci
17 lipca 2021 14:22
Salon - samochody nowe
Gburowata obsługa😤 Chyba ...
... przyzwyczajeni brać pieniążki za siedzenie. Z góry oceniają klienta. Nie w moim guście, choć może niektórym osobom to się podoba bo było nie było firma jakoś funkcjonuje. Auto odebrałem nie umyte. Nawet im się nie chciało daty i godziny ustawić. Mało tego nie zaprogramowane ustawienia pojazdu co mam na myśli np. szyby pasażera i kierowcy nie ustawione na auto otwieranie i zamykanie. Takie serwisy w komunie jak najbardziej tak ale nie w tych czasach. Chociaż mechanicy bardzo mili. PODKREŚLAM PROBLEM Z PIERWSZYM " STOŁEM "