Zobacz na mapie
82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 14:00
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna obsługa ...
... do momentu sprzedaży i podpisania umowy leasingu. Po odbiorze auta okazało się że cb radio robiło zwarcie ponieważ było źle zamontowane. Dodatkowo pod maską są ewidentne ślady od spawania/szlifowania. Zaznaczę że w dniu odbioru auta silnik był świeżo 5 minut po umyciu aby nie było tego widać. Pan Sebastian Daroch - osoba bardzo kontaktowa niestety tylko do pojawienia się pierwszych problemów. Nie potrafi oddzwonić. Nie potrafi odpisać SMS. Kłopoty z pomyłką po stronie leasingu załatwiałem jakimś cudem sam a nie przez mojego "opiekuna leasingu" pana Sebastiana. Mam dużo pretensji oraz żalu do osoby która zapewniała pomoc i opiekę a wyszło jak zawsze totalnie na odwrót. Ogólnie fajna obsługa ale TYLKO do momentu pierwszych problemów. Późniejsze rozmowy i zapewnienia w sumie nic nie znaczą. Załączam fotografie przypaleń oraz jedno ogólnie Fiata. Na koniec dodam że zadziwiająca jest różnica w obsłudze przed (wysoki poziom) i po zakupowej (w sumie to brak obsługi). PRZEPAŚĆ...
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 08:37
Salon - samochody nowe
Serwis na katastrofalnym ...
... poziomie. Trzy próby naprawy Ducato, wymiana kilku części na oślep, a problem nadal nierozwiązany. Nie polecam.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 22:04
Salon - samochody nowe
Naprawy wykonywane byle ...
... jak - bez porządnego sprawdzenia przed oddaniem auta czy wszystko jest ok - co przy cenie roboczogodziny jest zastanawiające. Do tego horrendalne narzuty na części, ogromne nawet jak na ASO - swego rodzaju serwisowa lichwa. Po wszystkim auto oddawane jest nieumyte - biorąc pod uwagę że teren jest otoczony drzewami, to można sobie wyobrazić jak wyglada auto po paru dniach postoju tam. Wisienka na torcie to szanowny pan siedzący za biurkiem gdzie obsługuje się klientów serwisu z miną, jakby był tam za karę (i z podobną empatią odnoszący się do klientów) - wstyd kogoś takiego dopuszczać do kontaktu z ludźmi (pozostali panowie bardzo mili).
Użytkownik sieci
14 lutego 2018 20:57
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... z czystym sumieniem polecałem usługi tego serwisu. Dwie ostatnie jednak wizyty skłoniły mnie do przemyśleń i zmiany zdania na temat tej firmy. Zdarzenie pierwsze - w miarę prosta naprawa. Na ścianie w serwisie plansza informacyjna z informacja ile kosztuje roboczogodzina w zależności od marki. I okazuje się ze to pic na wode. Zostałem za to poinformowany ze mój model ma cenę inna niż w cenniku wyższa o jakieś 15%. Tutaj pierwszy raz poczułem ze ktoś mnie zaczyna chyba naciagac. Nie wspomnę ze kiedyś auto z naprawy odbieralem umyte co w większości autoryzowanych serwisów jest standardem. No ale może nie jestem aż tak istotnym klientem. Przypadek drugi - przepalila się żarówka w światłach mijania. W serwisie zrobią to szybko i sprawnie pomyslalem. Jadę i pytam a miły Pan z recepcji mówi ze owszem ze tak wymienia, ale to skomplikowane i potrwa z 30 - 40 minut i ze cena za wymianę żarówki H11 (żarówkę przywiozlem ze soba) uwaga minimum 90zl. No to co wzialem gleboki oddech aby nie zemdlec z wrazenia pojechałem do znanej sieci warsztatów i tam panowie wymienili mi żarówkę w 8 minut dokładnie i wzięli 20 zł. I to był drugi i raczej ostatni przypadek kiedy poczułem się jak jeleń do wydojenia. Nie wiem czy brak im profesjonalizmu czy może to zwykle cwaniactwo. Ja w kazdym razie nie polecam a szkoda bo dobrze mi się kiedyś współpracowało z ta firma.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2017 07:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki