81%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 16:25
Salon - samochody nowe
Chciałem od firmy ...
... wycenę na część do jeep GC która potrzebuje do ubezpieczalni (telefonicznie cena podana w 20 sekund) usłyszałem że za takie coś muszę zapłacić 350 zł. Pojadę do innego miasta nawet jeśli będzie drożej a tutaj nie kupię. Żenada. Edit na odpowiedź serwisu Dodam, że 350 zł za przesłanie maila z cena częsci, która chciałem tutaj wymienić (część kilka tys).
Użytkownik sieci
7 marca 2024 15:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 grudnia 2023 16:22
Salon - samochody nowe
Wszystko było dobrze ...
... dopóki Fiat naprawił mi szkody po uderzeniu w sarnę. Po ponad dwóch latach po malowaniu odchodzi mi warstwa połysku , co przy trzyletnim aucie wygląda fatalnie. Oczywiście umywają ręce bo gwarancję dali na dwa lata, Fiat Polska również się wykręca od sprawy , tak więc bardzo słabo. Naprawę wycenili na ok 1500zl i odziwo nie wykonują już tego na miejscu tylko chyba jakaś firma zewnętrzna. Pewnie mieli już zbyt dużo reklamacji podobnych do mojej...
Użytkownik sieci
10 czerwca 2023 20:50
Salon - samochody nowe
Zacznę od tego, ...
... że swoją oceną nie chcę skrzywdzić p. Sary Pawłowskiej, której profesjonalizm jest niepodważalny. Chciałbym podziękować pracownikom serwisu, że otworzyli mi oczy ta to, ile warta jest tzw. rozszerzona gwarancja, czyli poza lepszym samopoczuciem klienta - warta jest zero. Chciałbym także podziękować tym samym pracownikom za profesjonalną obsługę i wykonywanie serwisów co 15 tys. km, które to doprowadziły do zapieczenia się przednich obu hamulców i poważnej awarii podczas podróży autostradą. Dziękuję także za pewność siebie i brak zauważenia choćby cienia swojej winy w całej sytuacji (zasłaniali się procedurami Fiat Auto Poland). Jednym słowem korzystać z serwisu na własne ryzyko.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 20:12
Salon - samochody nowe
Podejmują się likwidacji ...
... szkody, a nie mają dostępnych aut zastępczych. Tzn po 2 msc cudem trafia się na ostatnie kilka dni przed oddaniem, zupełny przypadek xd auto zastępcze, ale też odbiegające znacznie od auta, które się naprawia. Po 2 msc czekania na reflektor, dalej go nie ma, więc pada pytanie dlaczego wgl się podejmują naprawy, skoro wiedzą, że nie ma części. Zeby auto stało nie wiadomo ile? Jak już czlowiek sam się dowie z serwisów, że tej lampy może nie być np rok, trzeba się prosić łaskawcow, żeby wstawili zamiennik i robią wielką łaskę i musisz sam szukać tej lampy na necie... Takiego cyrku to jeszcze nie widziałem w jakiejkolwiek firmie, żeby klient robił coś za ludzi, którzy za to mają zapłacone. Oczywiście po znalezieniu stwierdzają, ze za droga jest ta część i sami nagle znaleźli. Ale to nie koniec, lecimy dalej. Tuz (kilkaset km, czyli w moim przypadku jedna trasa) po odebraniu auta z naprawy wyskakują wszystkie możliwe błędy (wtryski, start-stop, ruszanie pod górkę, check engine, nie działa tempomat i kilka innych), kiedy coś takiego nie miało miejsca przez 140 k km jakie zrobiłem tym autem... A co słyszę w serwisie?? Ze to nie ma nic wspólnego z naprawa i żebym sobie pojechał do pasikowskiego, bo oni to programowali i podpiął pod komputer (oczywiście na własny koszt, bo to moja wina) haha Ale dzwoniąc do Pasikowskiego mówią, że to nie ma związku z ich działaniem i mogę na własny koszt podjechać to cos mi powiedzą i że jak oddawali nie było bledow. No geniusze motoryzacji, niesamowite. W pasikowksim w Płocku byli zdumieni, z nie dali od razu lawety lub auta zastępczego z automobile torino i zwrotu za paliwo i powiedzieli, że błędy zawsze wyskakują po przejechaniu ilus tam km. Parodia nie zakład naprawy. Nie polecam Januszy biznesu, nie szanują klienta.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 14:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 marca 2021 21:54
Salon - samochody nowe
Drogo i nic ciekawego
Użytkownik sieci
16 lutego 2021 15:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2021 20:14
Salon - samochody nowe
Serwis Włocławek. NIE ...
... POLECAM, ODRADZAM. Jeśli chcecie Państwo oszczedzić sobie stresu i pieniędzy to poszukajcie innego miejsca. W skrócie: niesłowni - naprawa wydłużona 3 krotnie w czasie, samemu trzeba wyciagać informacje dzwonic gdyż serwis jakby zapomniał o kliencie,nie wywiązują sie z deklaracji. Wisieńka na torcie auto po naprawie uszkodzone. Nie ma winnego.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2021 11:21
Salon - samochody nowe
Serwis po prostu ...
... cos bez nazwy obsługa jak i pozim usług zywcem wyrwany z PRL kierownik serwisu skutecznie zniechęcił mnie do naprawy auta u nich gdzie w toruniu sprawę mialem załatwioną od ręki i w miłej atmosferze niestety nie polecam naprawiac aut we wlocławskim serwisie
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 15:34
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM - ...
... Profesjonalizm w tej firmie jak zwykle ma wiele do życzenia - w moim przypadku brak nowej oferty kończącej się polisy ubezpieczenia pojazdu. Brak informacji przypominającej o zbliżającym się terminie. A kto stracił i kto jest odpowiedzialny ,oczywiście firma i pracownicy. Dokonałem ubezpieczenia w firmie Toyota Jaworski Włocławek. 10 min miałem super ofertę. A jak czytam komentarze pracowników ręce opadają.
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 10:24
Salon - samochody nowe
słaby kontakt z ...
... salonem przez co pojawiają się niemiłe sytuacje
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 21:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 20:52
Salon - samochody nowe
Niestety musiałem zrezygnować ...
... z zakupu auta z tego względu, że cena znacząco się różniła od proponowanej w czerwcu. Przykro mi to przyznać ale jestem rozczarowanym potoczeniem się sprawy. Przez opieszałość Pana Mirka, od leasingu, zarezerwowane auto przepadło gdzie nawet nie zostałem o tym poinformowany nie wspominając o braku informacji, że cała procedura powinna zakończyć się w czerwcu - gdybym wiedział, że tak sprawy się potoczą od razu bym skorzystał ze swojego leasingodawcy, który jest w stanie załatwić takie sprawy w kilka dni a nie miesiąc. Utrudniony kontakt z leasingodawcą, który nie odbierał telefonów i nie oddzwaniał, także nie ułatwiał sprawy - chyba nie tak to powinno wyglądać. Zakupiłem w salonie kilka lat wcześniej auto, chciałem skorzystać z oferty w tym roku a w następnym zakupić Ducato i Talento ale przez to jak zostałem potraktowany byłem zmuszony znaleźć lepszą ofertę u konkurencji kilkadziesiąt kilometrów dalej... Mam wrażenie, że zostałem na całej linii zlekceważony.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2020 23:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 16:28
Salon - samochody nowe
Czytając opinię mam ...
... wrażenie że nie jestem odosobniony z podejściem do naszego Fiata.
Użytkownik sieci
22 lutego 2020 09:37
Salon - samochody nowe
Nie poelcam w ogóle tej marki ani salonu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2020 15:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka