76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2017 10:41
Salon - samochody nowe
Witam, ostrzegam wszystkich ...
... użytkowników przed tym salonem/serwisem. Podczas wykonywania usług cena brutto /info w sklepie/ staje się ceną netto u Pana w serwisie. Jestem w ten sposób oszukany.
Użytkownik sieci
15 marca 2017 21:50
Salon - samochody nowe
W tym razem ...
... byliśmy zmuszeni iść do carserwis bo naszy standordowy fachowiec juz nie jest na branzy. 2 problemy, jeden z szkrzyniem biegow a drugi było taki szumu w samochodzie, że czuło jakby siedzimy pod samochodem. Myślałem że jest problem z silnikiem bo czuło taki wibracje. Jednak w carserwisie oni wykryli powód szum jest przez pęknięty prawy wahacz i to było części zmieniony na nowym prawie 2 lata temu. Dodatkowo felgi było krzywe. Na zmiana cały ten układ wahacza i akcesoria związane z tym koszt ma wynosic okolo 15.000 zł, ktorej nie bylo stac wiec odebralismy samochod. Daliśmy samochód do carserwis na sprawdzenie silnika, bo myślałem te szum jest przez silnika. Oni tam zmienili bezpieczniki i kilka dni po to każdy kontrola się pali, nie zmienia się biegi, wskaźnik na paliwo się wariuje i samochód nie jedzie na prędkość więcej niż 50kmph. Drugi raz daliśmy i zabralismy samochód zastępczy na 70zl dziennie. dostaje telefon od mistrza ze wiązek elektryczne jest kompletnie do zamiana za 7000 zł. dalismy samochod na mechaniczny problem, dostalismy z wiecej problemami elektrycznymi, na ich blad ze stawiali tam jakis niepoprawne bezpieczniki, mam zaplacic za to ze jest zniszczone zwiazek elektryczny??? masakra jakies to jest, 4 lata temu bylem na carserwisie na zwirki i wigury, bylo ten sama problemy i myslalem nigdy wiecej, ale zapomnialem o tej bzdura i znowu wyladowalem tam...
Użytkownik sieci
8 marca 2017 11:12
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z jakości obsługi w serwisie AR w CARSERVICE. Zglosilem sie na wymiane oleju silnika, skrzyni, filtrow powietrza, jednej żarówki + przegląd rejestracyjny i jeszcze pare na serio drobnych rzeczy u Was 25 lutego - samochód odebrałem dopiero 7 marca z informacją od serwisanta, ze "nie było na magazynie filtrów oleju". Dodam, ze mam AR156 1.9 jtd. Serwisant chciał mi wmówić, ze na filtr oleju do najpopularniejszego diesla w AR, Fiatach, Lanciach czeka się prawie 8 dni, bo nie ma ich na magazynie. Dodatkowo próba wyłudzenia wymiany linek hamulca ręcznego pod pretekstem, ze "bez tego auto nie przejdzie przeglądu". Ostatecznie - samochód przegląd dostał, a hamulec ręczny działa (jest sprawny - bez wymiany tych linek). Bardzo bardzo bardzo NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 12:12
Salon - samochody nowe
Nie wiem co ...
... jest z tymi ludźmi, nie dość że zrobili błąd, który im udowodniłem to idą w zaparte i za nic nie są w stanie przyznać się do swojego błędu - to jest najgorsze.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 12:08
Salon - samochody nowe
stanowczo odradzam serwis, ...
... Jak salon nie wiem, ale serwis masakra.
Użytkownik sieci
8 lipca 2016 09:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2016 22:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam robienia ...
... przeglądów technicznych w tym serwisie. Nieprzyjemna obsługa (klienta ma za nic), problemy z obsługą bonów wydawanych przez Interrisk jako dodatek do polisy. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
4 maja 2016 15:32
Salon - samochody nowe
Nie przyznałbym nawet ...
... tej 1 - nic nie da sie załatwić - to co w innych serweisach wymieniane jest na gwarancji jako coś standardowego - u nich graniczy z cudem - i jeszcze prześmiewcza mina kierownika kiedy pytam sie o kolejne rzeczy, które należą się jak psu buda. Zdiagnozowanie jednej kontrolki, która sie zapaliła, okazało się ponad ich siły. Odesłali mnie z błędem - (a padł tylko czujnik sprzegła - co okazałao sie w innym serwisie) ogólnie nie polecam nikomu.... chyba, że ktos lubi płacic za to co nalezy sie na gwarancji za free :D polecam za to serwis KIA MARVEL Łódz - pełna profeska - oraz serwis w LUBINIE. -------------------------------------- dot. kia sportage 2011/12 1. lampa kierunkowskazu prawy tył (zszedł klar) - dostałem informacje ze to nie przyszługuje (bo najprawdopodobnie sam to starłem :) ) 2. plastiki (imitacja aluminim na drzwiach - poszczerbiły się) 3. Błędy kontrolki wykasowane - ale brak diagnozy - kontrolka DBC nadal sie swieci - zadnej propozycji rozwiazania (w innym salonie od reki stwierdzili uszkodzony czujnik sprzegła) 4. Woda w bagażniku - rozłożone rece, brak checi podjecia jakiej kolwiek diagnozy 5. dziwne trzaski na podszybiu - brak pomysłu i rozłorzone rece (zdiagnozowałem w koncu sam) 6. cena za malowanie maski ok 1000 zł w innym serwisie o 50% mniej :)
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2016 21:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2016 11:01
Salon - samochody nowe
Tragedia ! Od ...
... trzech dni nie moge się dodzwonic ,żeby zamówic części i tak jest za każdym razem ! Jeśli komus nie chce sie pracowac to niech zmieni profesje lub leży na kanapie w domu ;/ DRAMAT!!!
Użytkownik sieci
29 grudnia 2015 17:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2015 14:35
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 10 razy, ...
... nikt nie odebrał. Pojechałem osobiście - zostałem "mile" przywitany słowami "czego?" przez Szanownego Pana na Recepcji.
Użytkownik sieci
5 listopada 2015 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2014 15:50
Salon - samochody nowe
Problem dotyczy niedziałającego ...
... pilota - auta nie można otworzyć z centralnego, ciągle włącza się alarm. Auto na gwarancji. Po n-krotnym przełączaniu mnie na linii telefonicznej do 'odpowiedniej osoby' nie udało się ustalić kto powinien zająć się moim problem i przestano odbierać telefon. Po wizycie w serwisie "doradca serwisowy" Jacek D., bez jakiegokolwiek obejrzenia problemu, prawidłowo diagnozuje, że "nie wie co to może być i musi to obejrzeć elektryk". "Być może trzeba zmienić baterie w pilocie". Termin oczekiwania na elektryka: tydzień. Gratuluję.
Użytkownik sieci
2 marca 2014 22:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 listopada 2013 17:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lipca 2013 12:33
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam! Wybralem ...
... sie do salonu Carserwis na ulicy 1 Sierpnia zeby rozejrzec sie za autem uzywanym. Obsluga byla gburowata, niemila i w ogole niezbyt chetna do pomocy, pomimo faktu, ze plac byl prawie pusty a trzej panowie pracujacy w biurze nie wygladali na szczegolnie zapracowanych. Pokazywanie wybranych modeli aut wygladalo, jakby sprzedawca robil "łaskę", ze w ogole chce mu sie wyjsc z biura (a dodam, ze dzien byl ladny i sloneczny). Zero fachowej pomocy i teksty typu "Przebieg nie jest udokumentowany, ale ja go GWARANTUJE osobiscie, bo wiem kto tym autem jezdzil". Jesli chodzi o sprzedawcow uzywanych samochodow, to panowie z Carserwis zdecydowanie plasuja sie w koncowce peletonu. Unikajcie tego miejsca, jesli szukacie auta uzywanego.
Użytkownik sieci
31 maja 2013 10:06
Salon - samochody nowe
Moja przygoda była ...
... bardzo krótka. serwis nie podnosi telefonu (stacjonarny, komórka, bez różnicy). Pani w recepcji zapytana odpowiedziała: trzeba mieć nadzieję. zdaje się, że zatrzymali się w latach '70. po tak obiecującym początku, dałem sobie spokój.