76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2017 17:25
Salon - samochody nowe
Przyjechałem zrobić geometrię ...
... samochodu. Okazało się, że są zapieczone śruby z tyłu więc Panowie zrobili tylko zbieżność z przodu. Na pytanie co mam z tymi śrubami zrobić, to Pan powiedział, że dopóki się całkiem tył nie rozreguluje to można jeździć. Bo przecież oni teraz nie naprawią mi tego, bo właściwie nie wiem czemu. Więc odebrałem samochód i się okazało, że auto tyłem ucieka. Po powrocie do serwisu i przejażdżce się okazuje, że to może amortyzatory, może tulejki z tyłu i pierdyliard różnych powodów. Oczywiście amortyzatory sprawne, bo sobie je zbadali. No i generalnie trzeba zrobić te śruby z tyłu i już. Przypominam, że wzięli pieniądze za geometrie, której nie zrobili. Podejście jak z polmozbytu, a sprzedają auta za 400 tys. Nie bywałem tam zbyt często bo i potrzeby nie było, ale nie wrócę nigdy.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2017 10:41
Salon - samochody nowe
Witam, ostrzegam wszystkich ...
... użytkowników przed tym salonem/serwisem. Podczas wykonywania usług cena brutto /info w sklepie/ staje się ceną netto u Pana w serwisie. Jestem w ten sposób oszukany.
Użytkownik sieci
15 marca 2017 21:50
Salon - samochody nowe
W tym razem ...
... byliśmy zmuszeni iść do carserwis bo naszy standordowy fachowiec juz nie jest na branzy. 2 problemy, jeden z szkrzyniem biegow a drugi było taki szumu w samochodzie, że czuło jakby siedzimy pod samochodem. Myślałem że jest problem z silnikiem bo czuło taki wibracje. Jednak w carserwisie oni wykryli powód szum jest przez pęknięty prawy wahacz i to było części zmieniony na nowym prawie 2 lata temu. Dodatkowo felgi było krzywe. Na zmiana cały ten układ wahacza i akcesoria związane z tym koszt ma wynosic okolo 15.000 zł, ktorej nie bylo stac wiec odebralismy samochod. Daliśmy samochód do carserwis na sprawdzenie silnika, bo myślałem te szum jest przez silnika. Oni tam zmienili bezpieczniki i kilka dni po to każdy kontrola się pali, nie zmienia się biegi, wskaźnik na paliwo się wariuje i samochód nie jedzie na prędkość więcej niż 50kmph. Drugi raz daliśmy i zabralismy samochód zastępczy na 70zl dziennie. dostaje telefon od mistrza ze wiązek elektryczne jest kompletnie do zamiana za 7000 zł. dalismy samochod na mechaniczny problem, dostalismy z wiecej problemami elektrycznymi, na ich blad ze stawiali tam jakis niepoprawne bezpieczniki, mam zaplacic za to ze jest zniszczone zwiazek elektryczny??? masakra jakies to jest, 4 lata temu bylem na carserwisie na zwirki i wigury, bylo ten sama problemy i myslalem nigdy wiecej, ale zapomnialem o tej bzdura i znowu wyladowalem tam...
Użytkownik sieci
8 marca 2017 11:12
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z jakości obsługi w serwisie AR w CARSERVICE. Zglosilem sie na wymiane oleju silnika, skrzyni, filtrow powietrza, jednej żarówki + przegląd rejestracyjny i jeszcze pare na serio drobnych rzeczy u Was 25 lutego - samochód odebrałem dopiero 7 marca z informacją od serwisanta, ze "nie było na magazynie filtrów oleju". Dodam, ze mam AR156 1.9 jtd. Serwisant chciał mi wmówić, ze na filtr oleju do najpopularniejszego diesla w AR, Fiatach, Lanciach czeka się prawie 8 dni, bo nie ma ich na magazynie. Dodatkowo próba wyłudzenia wymiany linek hamulca ręcznego pod pretekstem, ze "bez tego auto nie przejdzie przeglądu". Ostatecznie - samochód przegląd dostał, a hamulec ręczny działa (jest sprawny - bez wymiany tych linek). Bardzo bardzo bardzo NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
3 lutego 2017 11:04
Salon - samochody nowe
Moja opinia dotyczy ...
... Państwa salonu na ul.Lopuszanskiej. mila,fachową obsługą. Szybka naprawa. Bez zbędnych formalności . Polecam ten punkt
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 12:12
Salon - samochody nowe
Nie wiem co ...
... jest z tymi ludźmi, nie dość że zrobili błąd, który im udowodniłem to idą w zaparte i za nic nie są w stanie przyznać się do swojego błędu - to jest najgorsze.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2017 12:08
Salon - samochody nowe
stanowczo odradzam serwis, ...
... Jak salon nie wiem, ale serwis masakra.
Użytkownik sieci
17 listopada 2016 09:30
Salon - samochody nowe
Dobry serwis ,miła i kompetentna obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
12 listopada 2016 11:49
Salon - samochody nowe
Właściwie ciężko powiedzieć ...
... ze obsługa jest zła bo porostu nikt tel nie odbiera porostu masakra nie lepiej napisać ze kontakt wyłącznie osobisty
Użytkownik sieci
19 października 2016 11:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) dobrze (Wersja oryginalna) ok
Użytkownik sieci
2 września 2016 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2016 11:04
Salon - samochody nowe
Serwis KIA polecam.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2016 10:28
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo mili i pomocni ludzie tutaj pracujący. Ucieszyło mnie. (Wersja oryginalna) Very nice and helpful people working here. Made me happy.
Użytkownik sieci
8 lipca 2016 09:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2016 22:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam robienia ...
... przeglądów technicznych w tym serwisie. Nieprzyjemna obsługa (klienta ma za nic), problemy z obsługą bonów wydawanych przez Interrisk jako dodatek do polisy. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2016 16:23
Salon - samochody nowe
fachowa pomoc sprzedawców
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 11:20
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
26 maja 2016 17:37
Salon - samochody nowe
Jak na salon obsługa 3/5.
Użytkownik sieci
4 maja 2016 15:32
Salon - samochody nowe
Nie przyznałbym nawet ...
... tej 1 - nic nie da sie załatwić - to co w innych serweisach wymieniane jest na gwarancji jako coś standardowego - u nich graniczy z cudem - i jeszcze prześmiewcza mina kierownika kiedy pytam sie o kolejne rzeczy, które należą się jak psu buda. Zdiagnozowanie jednej kontrolki, która sie zapaliła, okazało się ponad ich siły. Odesłali mnie z błędem - (a padł tylko czujnik sprzegła - co okazałao sie w innym serwisie) ogólnie nie polecam nikomu.... chyba, że ktos lubi płacic za to co nalezy sie na gwarancji za free :D polecam za to serwis KIA MARVEL Łódz - pełna profeska - oraz serwis w LUBINIE. -------------------------------------- dot. kia sportage 2011/12 1. lampa kierunkowskazu prawy tył (zszedł klar) - dostałem informacje ze to nie przyszługuje (bo najprawdopodobnie sam to starłem :) ) 2. plastiki (imitacja aluminim na drzwiach - poszczerbiły się) 3. Błędy kontrolki wykasowane - ale brak diagnozy - kontrolka DBC nadal sie swieci - zadnej propozycji rozwiazania (w innym salonie od reki stwierdzili uszkodzony czujnik sprzegła) 4. Woda w bagażniku - rozłożone rece, brak checi podjecia jakiej kolwiek diagnozy 5. dziwne trzaski na podszybiu - brak pomysłu i rozłorzone rece (zdiagnozowałem w koncu sam) 6. cena za malowanie maski ok 1000 zł w innym serwisie o 50% mniej :)
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2016 21:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka