76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 października 2016 11:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) dobrze (Wersja oryginalna) ok
Użytkownik sieci
2 września 2016 09:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2016 11:04
Salon - samochody nowe
Serwis KIA polecam.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2016 10:28
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo mili i pomocni ludzie tutaj pracujący. Ucieszyło mnie. (Wersja oryginalna) Very nice and helpful people working here. Made me happy.
Użytkownik sieci
8 lipca 2016 09:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2016 22:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam robienia ...
... przeglądów technicznych w tym serwisie. Nieprzyjemna obsługa (klienta ma za nic), problemy z obsługą bonów wydawanych przez Interrisk jako dodatek do polisy. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2016 16:23
Salon - samochody nowe
fachowa pomoc sprzedawców
Użytkownik sieci
13 czerwca 2016 11:20
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
26 maja 2016 17:37
Salon - samochody nowe
Jak na salon obsługa 3/5.
Użytkownik sieci
4 maja 2016 15:32
Salon - samochody nowe
Nie przyznałbym nawet ...
... tej 1 - nic nie da sie załatwić - to co w innych serweisach wymieniane jest na gwarancji jako coś standardowego - u nich graniczy z cudem - i jeszcze prześmiewcza mina kierownika kiedy pytam sie o kolejne rzeczy, które należą się jak psu buda. Zdiagnozowanie jednej kontrolki, która sie zapaliła, okazało się ponad ich siły. Odesłali mnie z błędem - (a padł tylko czujnik sprzegła - co okazałao sie w innym serwisie) ogólnie nie polecam nikomu.... chyba, że ktos lubi płacic za to co nalezy sie na gwarancji za free :D polecam za to serwis KIA MARVEL Łódz - pełna profeska - oraz serwis w LUBINIE. -------------------------------------- dot. kia sportage 2011/12 1. lampa kierunkowskazu prawy tył (zszedł klar) - dostałem informacje ze to nie przyszługuje (bo najprawdopodobnie sam to starłem :) ) 2. plastiki (imitacja aluminim na drzwiach - poszczerbiły się) 3. Błędy kontrolki wykasowane - ale brak diagnozy - kontrolka DBC nadal sie swieci - zadnej propozycji rozwiazania (w innym salonie od reki stwierdzili uszkodzony czujnik sprzegła) 4. Woda w bagażniku - rozłożone rece, brak checi podjecia jakiej kolwiek diagnozy 5. dziwne trzaski na podszybiu - brak pomysłu i rozłorzone rece (zdiagnozowałem w koncu sam) 6. cena za malowanie maski ok 1000 zł w innym serwisie o 50% mniej :)
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2016 21:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2016 11:01
Salon - samochody nowe
Tragedia ! Od ...
... trzech dni nie moge się dodzwonic ,żeby zamówic części i tak jest za każdym razem ! Jeśli komus nie chce sie pracowac to niech zmieni profesje lub leży na kanapie w domu ;/ DRAMAT!!!
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2016 21:49
Salon - samochody nowe
Bywam w tym ...
... miejscu często.Przede wszystkim ze względu na miłą obsługę i doradztwo Pana Donata i Marka.A dziś po jazdach próbnych kupiliśmy już drugie auto w tym miejscu.Polecamy!
Użytkownik sieci
14 marca 2016 19:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2016 22:03
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ...
... sklepu z częściami do Fiata. Duża dostępność akcesoriów. Można płacić kartą.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2015 17:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2015 14:35
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem 10 razy, ...
... nikt nie odebrał. Pojechałem osobiście - zostałem "mile" przywitany słowami "czego?" przez Szanownego Pana na Recepcji.
Użytkownik sieci
21 listopada 2015 07:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 listopada 2015 16:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2014 15:50
Salon - samochody nowe
Problem dotyczy niedziałającego ...
... pilota - auta nie można otworzyć z centralnego, ciągle włącza się alarm. Auto na gwarancji. Po n-krotnym przełączaniu mnie na linii telefonicznej do 'odpowiedniej osoby' nie udało się ustalić kto powinien zająć się moim problem i przestano odbierać telefon. Po wizycie w serwisie "doradca serwisowy" Jacek D., bez jakiegokolwiek obejrzenia problemu, prawidłowo diagnozuje, że "nie wie co to może być i musi to obejrzeć elektryk". "Być może trzeba zmienić baterie w pilocie". Termin oczekiwania na elektryka: tydzień. Gratuluję.