78%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 17:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 listopada 2017 16:29
Salon - samochody nowe
Różnie bywa z profesjonalną obsługą :/
Użytkownik sieci
26 września 2017 19:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2017 09:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam kupna ...
... tam auta, poniewaz 28.07. br chcialem kupic tam pojazd marki Fiat Freemont. Ani komis, ani handlarz nie powiedzieli nam prawdy czy auto bylo uszkodzone mimo, ze w ogloszeniach bylo to wyraznie napisane, ze jest nieuszkodzone. Zdecydowalismy sie na przeglad tego auta w serwisie Fiata. Po przeprowadzeniu badania okazalo sie, ze auto bylo uszkodzone. Ostatecznie nie doszlo do tranzakcji, nie z naszej winy. Nikt nam nawet nie zwrocil pieniedzy za przeprowadzone diagnozy (mimo, ze w ogloszeniu byla informacja o zwrocie wszystkich kosztow). W calej to historii to my zosalismy pokrzywdzeni i stratni. Auto nie bylo po oplatach celnych mimo, ze na stronie Jelcaru byla informacja, ze auto jest po wszystkich oplatach celnych. Widocznie handlarz i Jelcar nie dogadali sie i nie mieli podpisanej zadnej umowy wzgledem siebie. Cena obecnie tego Freemonta wzrosla o 5 tysiecy zl. Co jest nie tak z tym autem? Prezentowany Fiat Freemont ma lewa szybe od kierowcy z 2014 roku, wszystkie pozostale sa z 2015. Wymieniany byl zderzak przedni, akumulator na zwykly (w orginale sa tam akumulatory zelowe). Poza tym wymieniany byl tam amortyzator przedni lewy, drazek kierowniczy lewy. Po podlaczeniu do komputera wyszlo 8 stron A4 bledow powiazanych z ABSem i akumulatorem. A moral tej historii jest taki, ze auto doznalo ponownego uszkodzenia zderzaka przedniego (pekniety) w dniu 28.07. br. Zderzak wyskoczyl rowniez ze slizgow, prawdopodobnie ma uszkodzony pas przedni. Handlarz (wlasciciel auta) by bardzo arogancki i natarczywy. Nawet osluga w salonie Fiata byla oburzona jego zachowaniem. Jedyny plus to, ze na spokojnie mozna bylo porozmawiac z doradca JELcaru jak i obsluga serwisowa Fiata. Dlatego dalem 1 gwiazdke. Auto w dalszym ciagu widnieje na stronie otomoto jako nieuszkodzone w podwyzszonej cenie o 5 tys zlotych.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2017 23:11
Salon - samochody nowe
Miałem tylko raz ...
... styczność z tym serwisem. Przyjechałem by ustawić zbieżność, która była przestawiona(stwierdzone w innym punkcie diagnostycznym) to Pan diagnosta powiedział, że opony są złej jakości i dlatego tak nie równo się zjeżdżają.. Nie dość, że nic nie zrobili to jeszcze trzeba było zapłacić za "sprawdzenie".. NIE POLECAM JEŹDZIĆ NA USTAWIANIE ZBIEŻNOŚCI!
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2017 15:00
Salon - samochody nowe
Jakość usług pozostawia wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2016 18:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 września 2016 11:40
Salon - samochody nowe
Uważam że państwa usługi są zbyt drogie