92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2024 11:37
Salon - samochody nowe
zero kontaktu, przez ...
... 30 minut nikt nie odbiera telefonów. Czy ta firma jeszcze istnieje?
Użytkownik sieci
16 marca 2024 13:40
Salon - samochody nowe
Sobota godz 13.35 ...
... pocałowanie klamki bo punkt zamknięty mimo że w internecie i na drzwiach punktu że czynne do 14 nie połączeń szkoda marnować czasu skoro nie potrafią być kompetentni tak prostej sprawie jak godz pracy TOTALNE DNO
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2023 15:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu nie podołali wymiany rozrządu w stilo z silnikiem 1.8 po ich wymianie auto zaczęło przygasać nie równo pracować po licznych telefonach i rozmowach z panem Mirkiem i Januszem i ciągłymi zapewnieniami że usługa została wykonana zgodnie z sztuka ( jak to powiedział pan Janusz na 100% mogę panu zagwarantować że usługa zostala wykonana dobrze)myślałem że usterka samochodu zbiegła się z wymiana rozrządu w końcu to ASO dopiero w innym warsztacie stwierdzili iż rozrząd został źle ustawiony auto zaczęło normalnie pracować po kontakcie z serwisem w celu rekompensaty za źle wykonaną usługę co jest potwierdzone dokumentacja zdjęciowa i faktura z innego serwisu pan Janusz stwierdzili" że jedyną firmą właściwą dla zgłoszenia i rozpatrzenia Pańskiej reklamacji , był Partner Bytom czyli usługodawca" tylko przy rozrządzie dość ciężko stwierdzić czy wszystko jest ok jeżeli tego nie widać i trzeba wszystko rozebrać co innego jechać z 20 letnim samochodem do aso na naprawę eksploatacyjna a co innego serwisowac tam auto więc jeżeli ktoś myśli że pojedzie zapłaci więcej i będzie miał porządnie wykonaną usługę to niech się nastawi na dodatkowe koszta podsumowując jeżeli nie dali rady z 20 letnim samochodem to jakie klalifikacje posiada pracownik który dokonał wymiany jeżeli wypuścił w takim stanie samochód
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 20:17
Salon - samochody nowe
Przyjechałem po wcześniejszym ...
... uzgodnieniu telefonicznym mojego problemu z pojazdem. Serwisant podłączył sprzęt by ustalić co jest powodem wyświetlania się błędu, niestety nie udało się dowiedzieć, jedynie co usłyszałem to że mam jeździć z kontrolką zapaloną bo wg Nich nic złego się nie dzieje. Za tą wiadomość zapłaciłem 200zl. Oczywiście nie mam pretensji że mechanik nie mógł odczytać błędu ale zapłata 200 zł za coś co czego nie wie autoryzowany serwis to trochę za dużo... Uzupełniam po roku swoją opinię. W sobotę odebrałem swojego Fiata Bravo od znajomego mechanika który robił rozrząd. Przy okazji podłączył nowo kupiony komputer (nie znam marki ale kosztował ok 7 tyś) do pojazdów. Efekt taki że skasował błąd!!! Więc Panowie "serwisanci" jeżeli już zajmujecie się kasowaniem błędów to zainwestujcie w coś takiego:))
Użytkownik sieci
1 września 2022 17:38
Salon - samochody nowe
Brak kultury osobistej ...
... ze strony serwisu twierdza ze pomocy szukać u świętego Piotra lub w wróżki samochód 8 raz na serwisie tydzień stoi na placu później biora się za robotę i nadal nie widzą usterki i szukają dorzekomego skutku nie polecam serwisu pod żadnym względem raz napotkala mnie sytuacja ze byłem umówiony na godzinę 15 okazało się że serwisanta nie bylo a szef serwisu stwierdził że jak ja znajdę usterki mam dać znać i to naprawią męczę się z nimi pol roku a samochód nadal niesprawny
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 16:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam, naprawa ...
... pokolizyjna spartaczyli robotę,omijajcie ten serwis jak najdalej,części niby oryginalne i nie pasują,źle dopasowane,jak i pomalowane,można by dużo wymieniać, np lusterko mieli wymienić na nowe(według kosztorysu) to powiedzieli że brak w magazynie że już niby nie produkują i nie wymienią,jeszcze raz NIE POLECAM!!! :(
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 21:29
Salon - samochody nowe
Spotkała mnie niemiła ...
... sytuacja w fiat Katowice, pojechałem z pęknięta ramą i dużą korozją w busie z 2020roku. Miał być kontakt po 1 tygodniu, a już mija 3 miesiące i nic. Ogólnie nie polecam
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 13:12
Salon - samochody nowe
Pan w serwisie ...
... Fiata zajmujący się likwidacją szkód 🙈🙈🙈porażka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2021 20:33
Salon - samochody nowe
Salon oceniam na ...
... słabe 2/10 -kierownik który odzywa się i zachowuje jakby pracował za karę - problem który zgłaszam jest sprawdzany i potwierdzany ... I tyle (zrób sobie sam) - dodzwonić się jest bardzo trudno
Użytkownik sieci
22 grudnia 2020 17:12
Salon - samochody nowe
Porażka, więcej tam ...
... mnie nie zobaczą mają świetny sposób na zarabianie kasy naprawiasz autko a po miesiącu usterka powraca i znowu płacisz
Użytkownik sieci
28 października 2020 09:31
Salon - samochody nowe
Co 2 miesiące ...
... jeżdzę na ASO i sprawdzam sobie różne serwisy na śląsku. Tym razem przyjechałem tutaj. Po rozmowie telefonicznej w serwisie okazało się ze przegląd kosztuje ok. 800 zł (super cena póki co najniższa ze wszystkich serwisów) więc umawiam się i jadę. Minus na co mogę stwierdzić to to że w poczekalni nie było dostępu do wody ani kawy (według informacji z recepcji z powodu covida) - niestety w innych serwisach nie było covida, no cóż trudno. Po odebraniu samochodu przychodzi do zapłaty 1200 zł :D (oho już mnie oszukali na wejściu) Nagle coś doszło ALE przy następnym przeglądzie będzie te magiczne ok. 800zł. Teraz nie wiem czy każdego tak oszukują telefonicznie czy nie bo jednak 1200 zł to jest różnica a 800zł... No cóż, mogłem nie zapłacić ale rozmowy telefonicznej nie miałem nagranej. Dam im drugą szanse bo może rzeczywiście Pan z serwisu pierwszy dzień tam pracował albo pomylił się. I tak wszędzie jest ok. 1200zł za przegląd. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
25 września 2020 22:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki , ...
... gdy przy stanowiskach serwisowych nie było nikogo z obsługi , to przez 10 minut nikt do mnie nie podszedł żeby sie zainteresować , chociaż inni pracownicy widzieli że czekam w kolejce to byłem jak duch , dopiero gdy zwróciłem uwagę że czekam od 10 minut to się pofatygowali po Pana z obsługi serwisu . Pózniej już wszystko było w porządku.
Użytkownik sieci
20 września 2020 16:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 17:48
Salon - samochody nowe
Okropne
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 10:12
Salon - samochody nowe
Swoją niedawną wizytę ...
... w tym salonie określiłbym słowami - mieszane uczucia. Może zacznę od początku. Salon ma dobrą lokalizację - przy głównej drodze do centrum Bytomia, całość wygląda estetycznie i schludnie - bardzo dobra ekspozycja samochodów. Ktoś mnie więc zapyta - dlaczego daje tylko 2 gwiazdki... Ano z tego powodu, że podczas swojej wizyty - zostałem skutecznie zniechęcony do zakupu przez postawę jednego ze "sprzedawców". Pozwolę sobie opisać co i jak. Zawitałem do tego salonu - kierując się dobrymi opiniami z internetu oraz googli. Zawitałem w poszukiwaniu następcy dla mojej 21 letniej Hondy Accord. Upatrzyłem sobie Fiata Tipo Hatchback z chwalonym silnikiem 1.4 T-Jet, nie byłem jednak pewien, która wersja wyposażenia będzie dla mnie najlepsza - i tutaj m.in upatrywałem pomocy sprzedawcy. Ale po kolei... Po wejściu do salonu - w oczy rzuciło mi się bodajże 4 Panów, siedzących przy swoich biurkach. Przez 10 minut błąkałem się pomiędzy stojącymi w środku samochodami, oglądałem na zewnątrz i w środku, czytałem opisy na tablicach - nikt się mną nie zainteresował. Ale to jest akurat pryszcz - bo człowiek, może być zwyczajnie zajęty albo mieć coś zdalnie do pracy i ja to rozumiem. Podszedłem więc do jednego z Panów, z zapytaniem ofertowym co do rzeczonego Tipo i tutaj zaczyna się "zabawa". Od samego początku rozmowy miałem wrażenie, że przerwałem rzeczonemu Panu przewijanie facebooka albo innych stron i obsługuje mnie za karę... Zero pozytywnego nastawienia, dawno nie spotkałem tak oschłego sprzedawcy - zwłaszcza w dobie "kryzysu" wywołanego rzeczonym korona - wirusem - gdzie każdy klient powinien być na wagę złota. Dodatkowo odniosłem wrażenie (oczywiście mogę się mylić), że jak nie przyszedłem w garniturze i nie jestem klientem firmowym, który bierze jeden lub kilka samochodów w leasing, to marnuje czas Pana sprzedawcy. Naprawdę jestem człowiekiem bardzo wyrozumiałym i wiem, że każdy może mieć gorszy dzień no ale są jakieś granice - zwłaszcza jeśli ktoś chce kupić nowy samochód i wydać na to powiedzmy 60 kilka tysięcy złotych, co wymaga w moim przypadku kilku lat oszczędzania. Tak chciałem kupić samochód za gotówkę. Ale idźmy dalej. Rzeczony Pan udzielał wyjątkowo "oszczędnie" informacji. Próbowałem go zapytać czy jest sens brać rzeczony samochód w wersji Pop czy np lepiej dopłacić do Lounge, poprosiłem o przedstawienie w sposób skrócony różnic w potencjalnym wyposażeniu i paru innych rzeczy. Rzeczonego Pana wyraźnie męczyła rozmowa ze mną i postanowił ograniczyć ją do minimum odsyłając mnie w dość niemiły sposób do strony internetowej salonu. Dodatkowo błędnie założono,że interesuje mnie wyłącznie samochód z wyprzedaży - powiem więcej pytanie o to w ogóle nie padło. Dopytywanie rzeczonego Pana o cokolwiek - było dla mnie drogą przez mękę. Słowem się nie zająknął o możliwości dołożenia instalacji gazowej do tego silnika w celu redukcji kosztów eksploatacji, o potencjalnym koszcie również informował mnie oschle, dopiero po moich uporczywych pytaniach. Ogólnie żałuję,że nie napisałem tej opinii wcześniej - bo już mi teraz trochę szczegółów umknęło. Aha i dwie wisienki na torcie. 1. Nie dostałem - choćby tylko do wglądu -> jakiejkolwiek broszurki informacyjnej czy folderu dotyczącego w/w samochodu ale to pikuś - bo nawet mi tego nie zaproponowano. 2. Należę do grupy zawodowej (służb mundurowych) - dla której Fiat oferuje dodatkowe opcjonalne upusty przy zakupie. W przypadku rzeczonego Tipo upust ten może wynieść do 15%. O tym jednak dowiedziałem się nie od rzeczonego Pana a z ogólnopolskiego portalu motoryzacyjnego i weryfikowałem poprzez rozmowę telefoniczną z centralą. Kończąc ten gorzki wywód - cała ta wizyta skutecznie zniechęciła mnie do zakupu nowego samochodu w tym salonie - przynajmniej na chwilę obecną. Opinię dodaje powtórnie, bo mam wrażenie że zamieszczona poprzednia była "komuś" bardzo nie na rękę i została na swój sposób "Zawieszona" mimo iż nie w żaden sposób nie złamałem regulaminu.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 15:47
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo ...
... niskim poziomie. Niestety w tym salonie nie uzyska się żadnych informacji. Warto natomiast przejechać się do salonu w Katowicach, gdzie Pani Marta potrafi załatwić wszystko, gdy klient jest w dużej potrzebie na już. :)
Użytkownik sieci
3 lipca 2020 17:53
Salon - samochody nowe
Obsługa na niskim ...
... poziomie. Brak zainteresowania klientem a byliśmy bardzo zainteresowani zakupem. Szkoda- inny salon skorzysta.
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 13:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 21:33
Salon - samochody nowe
podłączyć pod kompa ...
... wykasować błąd i powiedzieć że jest naprawione po wyjeździe z serwisu po 10m problem się pojawił zdziwienie panów bezcenne
Użytkownik sieci
17 września 2019 17:46
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży olewka totalna na klienta