89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 12:56
Salon - samochody nowe
Czas oczekiwania na ...
... odebranie auta z przeglądu serwisowego przeciągnął się z szacowanego 1,5 h na ponad 3 h. Jest to zdecydowanie zbyt długi czas oczekiwania jak na umówioną na konkretną godzinę wizytę.
Użytkownik sieci
30 marca 2024 23:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2024 22:22
Salon - samochody nowe
Po prostu zwykły warsztat za to ceny niezwykłe
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 14:42
Salon - samochody nowe
Jestem klientem POL-CAR'u ...
... raz na jeden lub dwa miesiące. Za każdym razem trafiam na siwego pana Henryka S. i za każdym razem zastanawiam się jakim cudem jest jeszcze pracownikiem tej firmy. Owy pan jest chamski, nieprofesjonalny i bezczelny. Jeśli czuje pan że pracuje tu pan za karę co pana trzyma żeby zmienić swój zawód?
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 10:21
Salon - samochody nowe
Legenda głosi że ...
... kiedyś wyjechało jakieś auto sprawne z tego serwisu ale to tylko legenda.
Użytkownik sieci
27 września 2023 17:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam obsługi ...
... przez Pana Michała. M. Siedzi przy biurku ogląda filmiki na you tubę jak mu się przerwie to podnosi głos wielce oburzony ze mu się przeszkadza ! Poziom zero dosłownie. Ktoś z dyrekcji powinien się przyjrzeć tej osobie .
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 08:21
Salon - samochody nowe
Od półtora roku ...
... nie potrafią naprawić jednej usterki ! Cały czas auto prowadzane, info po kilku dniach że jest ok , po czym problem dalej nie rozwiązany i tak kilkanaście razy w ciągu półtora roku. Części niby zamówione i czekam cały czas na realizacje naprawy, minęło kolejne 5miesiecy i cisza. Ostatni raz tam byłem. 👎
Użytkownik sieci
24 marca 2023 10:09
Salon - samochody nowe
kontakt telefoniczny masakra, ...
... numer na stronie nie jest prawdziwy, nikt nie wie, nikt nie się zna, plus na koniec ze części kosztuje 250 netto więcej niż u konkurencje
Użytkownik sieci
21 marca 2023 10:18
Salon - samochody nowe
Serwis odmówił przeprowadzenia ...
... zleconych akcji serwisowych dedykowanych dla mojego auta, tłumacząc że auta z USA serwisuje się w USA. Odpierając argument usłyszałem " ale pana samochód miał kolizję i został wycofany z ruchu na terenie USA i nikt nam za to nie zapłaci ". Samochód dostarczyłem do serwisu Auto Mobil w Gdyni zostałem poinformowany że akcje serwisowe są jak najbardziej do wykonania serwis zamówił części oraz wymienił wadliwe fabrycznie podzespoły w terminie który sam wyznaczyłem. Na miejscu kawa, wygodna poczekalnia 4h i po temacie. Jesteście tyle warci co polski ład
Użytkownik sieci
9 marca 2023 21:28
Salon - samochody nowe
Lepiej żebym się nie wypowiadała.
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 stycznia 2023 22:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Ceny ...
... czesci i roboczogodzin zawyzone. Pol Car bardzo zalezalo zeby zawyzyc koszty naprawy powypadkowej i doprowadzic do szkody calkowitej a uszkodzenia auta nie byly takie powazne. Zamiast sie cieszyc ze maja klienta i prace, usilnie dazyli do szkody calkowitej. Koszt naprawy przewyzszyl wartosc auta bo niby nie mogli nigdzie w Polsce znalezc progu i musieli zamowic cale poszycie boku auta ktore zostalo wliczone w koszty naprawy. Do tego bez konsultacji ze mna wymienili amortyzator w kole co nie bylo ujete w kosztorysie. Naprawa wykonana niechlujnie, wiele elementow blacharskich na laczeniach lub koncach blachy niedomalowanych, korekty domalowane pedzlem, zle spasowane laczenia maski ze zderzakiem i blotnikiem, kierownica zle ustawiona, auto krzywo jechalo, 6 razy przyjezdzalam na poprawki, ktore ja wskazywalam. Nowe wymienione podszybie bylo brudne. Pol Car twierdzil ze jest wszystko OK. Obsluga na blacharni bardzo niemila, probowano mi wmowic, ze grzebalam przy czesciach po naprawie. A po co mialam to robic? Po to tyle placilam (cala wartosc auta od ubezpieczyciela i jeszcze doplacalam prawie 5 tys. do naprawy) zeby byl naprawiony jak najlepiej dlatego wybralam serwis Fiata i zeby byla gwarancja na naprawe. Juz mialam dosyc tych poprawek i wskazywania bledow, ktorych ani obsluga ani prawcownicy blacharni nie widzieli a potem okazywalo sie ze mam racje. Podczas naprawy zrobiono mi tez duza ryse na szybie i wmawiano ze to juz mialam. Nikt mi straconego czasu i kosztow dojazdu na poprawki z drugiego konca miasta nie zwroci. Ostatecznie auto naprawione ale nie jestem zadowolona. Po autoryzowanym serwisie Fiata spodziewalam sie lepszej naprawy i idealnie naprawionego auta a tak nie bylo.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 08:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 21:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2022 21:17
Salon - samochody nowe
Oszuści którzy naciągają ...
... swoich klientów na duże koszty i narażają jego bezpieczeństwo. Wszystkie przeglądy wykonywane z godnie z zaleceniami. Przez 5 lat nie było żadnych uwag do stanu technicznego samochodu. Rok temu przebieg 34 tys. I wszystko było ok. W tym roku przy przebiegu 38tys. Diagnosta oznajmił że tarcze są w fatalnym stanie i zablokował mój dowód rejestracyjny. Diagnosta oznajmił że wyjechać mogę tylko na lawecie a najlepiej żebym u nich na miejscu naprawił. Samochód przez ostatni rok był używany regularnie. Nie stał dłużej niż 3 dni. Samochód przewiozłem lawetą do mechanika i stwierdził że uszkodzenie tarcz nie powstało w ostatnim roku a musiało trwać ok. 2,5 roku. Nie wiem po co były wykonywane wysztkie przeglądy okresowe i badanie techniczne w pol car skoro nie zauważono tak fatalnego stanu tarcz. Przez wiele lat czułem się bezpiecznie oddawajac wam samochód. Ale teraz nie jestem w stanie wam zaufać.
Użytkownik sieci
16 maja 2022 14:19
Salon - samochody nowe
Zostawiłam samochód do ...
... diagnostyki ze względu na utratę mocy i wyświetlający się check engine. Diagnoza została przedstawiona równie szybko co kosztorys naprawy - "oryginalna" przepustnica wg. salonu to koszt ponad 7,5 tysiąca złotych,a zamienników dostępnych na rynku brak. Po otrzymaniu numerów seryjnych uszkodzonej części okazało się, że nie dość że zamienniki są dostępne to ich cena waha się między 600-2300zł. Udało się przekonać serwis aby sam zamówił potrzebną część w cenie 2300zł i wykonał naprawę. Uszkodzony element został zwrócony i pozostawiony w samochodzie - co ciekawe była to właśnie przepustnica marki Bosch! Zwyczajne naciąganie klienta, kosztorys naprawy wywróżony z fusów po kawie. Nie polecam!!!
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2022 04:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Fatalnie.... Komuna
Użytkownik sieci
11 marca 2022 13:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 12:14
Salon - samochody nowe
Zakupiłem 6 samochodów ...
... w firmie Pol-Car. Transakcja zakupu przebiegła bez większych problemów. I to tyle z dobrych rzeczy. W czasie trwania gwarancji jedno z aut dostawczych psuło się kilkakrotnie. Wymieniono w nim wtryskiwacze i turbo po 2500km, naprawiano kilkakrotnie bezskutecznie instalację elektryczną. Podczas naprawy instalacji wgrywano za każdym razem oprogramowanie i to miało spowodować zniknięcie problemu. Auto ma przejechane nie wiele kilometrów, więcej stoi na placu popsute niż jeździ, a spłacam za nie leasing. Próba rozmowy w dziale serwisu firmy Pol-Car na temat bezskutecznej naprawy skończyła się kłótnią. Zdecydowanie nie polecam firmy Pol-Car za jakość i sposób obsługi posprzedażnej.