89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 13:56
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła obsługa w serwisie .
Użytkownik sieci
1 października 2020 17:11
Salon - samochody nowe
Bardzo ładnie potraficie ...
... mydlić oczy klientów przed sprzedażą auta. Po zakupie już nie jest tak słodko. Nie widzicie, nie słyszycie, to tak ma być w itp. wypowiedzi padają z Waszej strony w przypadku usterki dla Was nie wygodnej. Komputer nie pokazuje błędów, parametry w normie - to jest Wasza mantra. Nowy samochód 15000km "naście" razy w serwisie. To nie są gołe słowa, są na to dokumenty. Pora się w zreflektować i postawić w sytuacji właściciela auta a nie wciskać teorie że klient za wolno jeździ a to za krótkie trasy w robi, że jeździ na za wysokim biegu, i Bóg jest wie co jeszcze. Jak się kupuje się auto jakoś nikt o takich "detalach" nie wspomina. Pozdrawiam... Kupujących. 😀 😀 😀
Użytkownik sieci
2 września 2020 10:23
Salon - samochody nowe
nie firma (logo) ...
... tylko ludzie pracują na opinię. Osobiście nie mogę powiedzieć nic dobrego o pewnym pracowniku firmy Resma który kompletnie mnie olał. Zamówiłem Jumpera, miał być dla mnie zarezerwowany konkretny model z końcem lipca. Tymczasem handlowiec poszedł sobie na urlop, wolne, nie przekazując tematu innej osobie. Zero kontaktu, kompletny brak szacunku. Przez takie działanie pracownika straciłem 2 tygodnie negocjacji z innymi dealerami Citroena i oczywiście samochód nie był już dostępny. W takiej sytuacji zdecydowałem się na bliźniaczy model od konkurencji przepłacając w stosunku do pierwszej oferty. Handlowcy chyba nie żyją z prowizji w tej firmie. Słabiutko... Podkreślę że to nie jest trolowanie
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 11:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 22:55
Salon - samochody nowe
Witam , Zdecydowanie ...
... nie polecam ! W Pandzie był montowany próg u nich , element był zamawiany przez warsztat, miał być ocynkowany , został wstawiony nie ocynkowany. Warsztat twierdzi że jest ocynkowany. Dramat , szkoda słów.....
Użytkownik sieci
14 maja 2020 14:58
Salon - samochody nowe
Jako stały klient, ...
... będąc dotychczas zadowolonym z serwisu Citroena, gdzie uprzedni konsultant przyjmujący zlecenia oprócz życzliwości przejawiał szeroko rozumianą pomoc w rozwiązaniu spraw związanych z obsługą samochodu w dniu dzisiejszym niestety zabrakło elementu nie tylko tzw.ludzkiej życzliwości ale i profesjonalizmu. Oprócz 3h oczekiwania, gdzie czynności przeglądu nie powinny trwać więcej niż 1h, brak było rzetelnej informacji, a i życzliwego podejścia do stałego klienta. Nadto rachunek okazał się zdecydowanie wyższy niż za zeszły rok...pomijam już tzw.pseudo rabat niższy o połowę niż w zeszłym roku. Jedynie diagnosta okazał życzliwość i właściwe podejście do klienta. Przykro mi to pisać, ale poddaję pod rozwagę korzystanie z usług przez tak świadczący personel co by nie było ASO Citroena.
Użytkownik sieci
7 marca 2020 19:50
Salon - samochody nowe
Masakra najpierw trafilam ...
... tam z jeepem a pozniej z fiatem . Wymieniają część za częścią za którą każą płacić i okazuje sie ze auto dalej nie sprawne .
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 16:14
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu jeszcze ...
... żyje w minionych czasach. Brak poczekalni dla klienta
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 21:23
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... tego salonu.Auto używane marki Fiat oferowane przez sprzedawce na portalu ogłoszeniowym oraz podczas rozmowy telefonicznej ogłaszane jest jako całkowicie bezwypadkowe ,pozbawione wad.Stan faktyczny auta to duża naprawa blacharska tylnego błotnika,uszkodzenie poszycia progu,powtórne lakierowanie całej karoserii,liczne rysy i zadrapania.Brak jakichkolwiek informacji na ten temat.Ponadto sprzedawca Tadeusz Romanowski wykorzystuję dobre imię marki Fiat oraz salonu Resma do sprzedaży swojego prywatnego auta przez ten właśnie salon.
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 13:22
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 10:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 08:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 14:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2019 08:49
Salon - samochody nowe
Obsługa jak za komuny
Użytkownik sieci
11 maja 2019 08:01
Salon - samochody nowe
Samochód po przeglądzie ...
... wyjechał uszkodzony, co okazało się przejechaniu 100 km. Bardzo niemiła obsługa. Cwaniactwo!
Użytkownik sieci
9 maja 2019 16:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 11:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 marca 2019 10:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 21:02
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM NIKOMU ...
... NIGDY...!!! Udałem się do serwisu Fiata z brakiem przednich wycieraczek. Łaskawie zostałem przyjęty. Mechanik elektryk zabrał się za sprawdzanie elektryki gdzie po około 30 minutach powiedział do mnie żebym zostawił samochód bo on za 15min kończy pracę. Kpina jakas sobie pomyślałem ale kontynuujemy rozmowę i niestety musiałem wyjechać i wrócić na drugi dzień (deszcz na podwórku). Kolejny dzień stwierdzaja że może body computer ale muszą podpiąć z innego auta i sprawdzić, okazuje się trafna diagnoza i śpiewają mi cenę 2000zl.Na własną rękę załatwiłem za 400zl i to im było już nie na rękę. Samochód odstawiony na bok i po moich kilkunastu telefonach zabrali się łaskawie go zrobić. Rachunek wystawiony za diagnozę i wymianę to 460zl pytam co składa się na tą kwotę.?pan odpowiada 1.sprawdzenie przewodów 150zl 2.zamiana body computer z innego auta 150zl i tu moje pytanie to w waszej zasranej sprawie jest zdiagnozowanie usterki i mnie nie obchodzi to jak to zrobicie i przy użyciu czego. Ja płacę za zrobienie. 3.wymiana body computera i kasowanie błędów. 150zl Nigdy więcej.Zero dbania o klienta. Mówię oczywiście to wielkich fachowcach którzy przyjmują samochody na naprawy. Drwia w żywe oczy z człowieka. Omijać szerokim łukiem. To my jesteśmy dla nich a nie oni dla nas.