85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2025 13:01
Salon - samochody nowe
Dziekuje za ,,pomoc'' ...
... serwisu w ktorym zakupilam samochod. Za pierwszym razem nikt nie oddzwonil a za drugim jak zadzwonilam kierownik powedzial ze mam przyjechac w marcu. pozdrawiam
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 12:37
Salon - samochody nowe
Zakończyłem właśnie trzy ...
... letnią przygodę z fiatem Tipo 2021. Auto polecam, nie polecam serwisu, szczególności jeden Pan przyjmujący samochody do serwisu nie miły i nie kompetentny. Odebrałem nowe auto w trakcie jazdy do domu stwierdziłem że nosi mi tył auta, trzy razy byłem na serwisie w tej sprawie, jazdy próbne, warsztat, zbieżność, auto dalej "pływało" serwis nie widział błędów i wmawiał mi ów Pan z przyjęcia do serwisu, że auto tak ma i koniec. Przyczynę znalazłem sam, ciśnienie w oponach było zbyt małe na opony niskiej klasy które dostałem (Dębica), po do pompowaniu wszystko ok. Tak błahego problu nie rozwiązali na trzech wizytach, trochę mało to śmieszne. Pozatym na same wymiany oleju polecam.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 12:09
Salon - samochody nowe
Sprzedaż i formalnosci ...
... wszystko super ale serwis posprzedażowy tragedia. Ducato ktore kupiłem od razu miało problem ze świecami i brak linii w kamerze cofania, świece udało się zrobić w odległym terminie... ale z kamerą przyjezdzam czwarty raz i dalej bez efektu. Za auto zastępcze oczywiście opłata... Marnowanie czasu klienta i nic więcej. Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia :/.
Użytkownik sieci
10 października 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Porażka ( jak ...
... dodzwonić się potrzeba do serwisu w sprawie naprawy gwarancyjnej to prawie niemożliwie, a do sprzedaży nowych aut to oddzwaniają po 5 razy) to jakaś nowa technika podejscia do klienta , marnie to wygląda ale to wkońcu biedna marka czyli Fiat
Użytkownik sieci
27 września 2024 16:00
Salon - samochody nowe
dział części nie ...
... odbiera telefonu po przełączeniu na salon, i wysłaniu wiadomości z prośbą o kontakt i numeru interesującej części nie oddzwania nie jest to jednorazowa akcja
Użytkownik sieci
19 września 2024 17:06
Salon - samochody nowe
Porażka klient pozostawiony ...
... sam sobie nie miła atmosfera pomiędzy pracownikami . Ogólnie omijać z daleka
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 15:55
Salon - samochody nowe
CLS geset DNO ...
... od 15:00 proszę przyjść w inny dzień zgłosić szkodę żenada nie polecam poniżej profesjonalnego podejścia
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 09:38
Salon - samochody nowe
Nie polecam współpracy ...
... z serwisem.Brak chęci do wspólnego rozwiązania problemu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2024 11:30
Salon - samochody nowe
Nie polecam współpracy z serwisem
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2024 17:51
Salon - samochody nowe
Szanowni państwo podzielę ...
... się chętnie moja opinia tylko i wyłącznie by ostrzec kolejnych potencjalnych klientów przed oszustami z serwisu Gezet Fiat a mianowicie pół roku temu zakupiłem u nich busa dział sprzedaży uchylił mi nieba tylko po to bym kupił auto . Sprawa skomplikowała się w momencie kiedy owy bus zaniemógł sytuacja była by normalna gdyby nie fakt ze od dnia 02.07.24 nie mam pojęcia co się dzieje z moim autem zostałem pierw poinformowany ze w moim aucie nie ma kompresji i ze to jest z mojej winy i ze gwarancja tego nie obejmuje dlatego ze : 1 wersja to albo pan wjechał w duża wodę 2 wersja to uderzył pan autem 3 wersja zagotował pan silnik Historia jest ciekawsza ponieważ pare dni później po telefonach do serwisu powiedziano mi ze jest zielone światło i autko będzie robione w ramach gwarancji ucieszyłem się ale historia jest ciekawsza ponieważ na drugi dzień zadzwonili do mnie i zaprosili mnie na podpisanie i dogadanie formalności kiedy przyjechałem nikt mnie nie przyjął oficjalnie jak klienta tylko traktowano jak kolegę i wzięto mnie w przysłowiowe krzaki i powiedziano mi ze samochód jednak nie będzie naprawiany gwarancyjnie i nie ma sensu zgłaszać tej gwarancji do fiata bo i tak to odrzuca ze względu jakiegoś niby wydruku z samochody na którym wyszło ze samochód jechał 69 km na zagotowanym silniku którego oczywiście nikt mi nie pokazał (tu tez ciekawostka ponieważ dzwoniłem to innych serwisów fiata i powiedziano mi ze w przypadku zagotowania się samochód powinien mi zgasnąć i nie pojechać dalej ponieważ jest taka blokada zabezpieczajaca) powiedziano mi ze możemy go zrobić na autokasko oni mi powiedzą jak to zrobić żeby wszystko przeszło . Oczywiście się nie zgodziłem i wyszedłem . Do dnia dzisiejszego nie uzyskałem odpowiedzi co z busem co jest zepsute , nie mam żadnego pisma potwierdzającego przyczyny uszkodzenia ani oficjalnej odmowy. Na skutek pisma od mojego prawnika odpisali ze auto jest uszkodzone z winy użytkownika i ze to nie obejmuje gwarancji . Przykra sprawa ponieważ Leasing auta muszę płacić auto nie pracuje auta zastępczego nie dostałem nawet na rekomendowane 4 dni obligatoryjnie od fiata. Sprawa znajdzie swoje miejsce w sądzie. A pisze to tylko ze względu na to by państwo naprawdę sie zastanowili nad tym żeby wejść i robić jakieś interesy z firma gezet. Ja w obecnym przypadku niestety muszę kupić kolejnego busa by moc funkcjonować ale już w mojsiuku w Koszalinie . Naprawdę apeluje o duża rozwage przed podjęciem współpracy z firma gezet
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 17:24
Salon - samochody nowe
Dno i 4 ...
... metry mułu. Nieważne w jaki dzień dzwonisz, o której dzwonisz - i tak się nie dodzwonisz. Trzeba jechać przez całe miasto i zamówić części osobiście już pomijając to, że chcesz kupić same tarcze hamulcowe, a sprzedawca podstępnie wciska ci zestaw z klockami hamulcowymi głupio tłumacząc, że trzeba zmienić w komplecie. Serio? No normalnie nie wiedziałem.Pytasz o jedno, wciskają ci co innego. I to jest ASO? Śmiech na sali.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 08:49
Salon - samochody nowe
Totalny brak szacunku ...
... do drugiego człowieka, nie chciałabym mieć z tą firmą więcej do czynienia. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 13:34
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
23 listopada 2022 18:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 23:28
Salon - samochody nowe
Dno i kilometr ...
... mułu. Brak szacunku dla klienta. Szambo. Dział likwidacji szkód to jedna wielka porażka. Kloszardy mają więcej kultury osobistej niż osoby które pracują w tym dziale. Zastraszanie i próby wyłudzenia. Podeszwa od mojego buta ma więcej kultury osobistej niż Panowie pracujący w dziale likwidacji szkód.
Użytkownik sieci
19 września 2022 11:41
Salon - samochody nowe
jakby można było ...
... dać zero gwiazdek, to chętnie bym dał. Samochód uszkodzony z oc sprawcy w lutym, odebrany w dniu dzisiejszym tj. 19.09.2022 - raptem po drobnych 7 miesiącach. Początkowo były problemy z dogadaniem się z firmą ubezpieczeniową - oczywiście musieliśmy kilkukrotnie interweniować. Po miesiącu przepychanek zgoda na naprawę, ale brak części. nie potrafili jej ściągnąć przez 6 miesięcy ze Stanów, mimo, że sam mogłem to zrobić w ciągu 30 dni. dopiero po interwencji w centrali Jeepa coś drgnęło i w ciągu 2 miesięcy część ściągnięto i naprawiono. Osoba prowadząca sprawę - Pan Maciej w ogóle nie zaangażowana w naprawę, sami musieliśmy dzwonić i się dowiadywać czy ponaglać. Na pytanie czemu tak długo, odpowiedział : nie jesteście rekordzistami w czekaniu. Także podejście do klienta "perfekcyjne". Rozumiem, że części może brakować, ale zupełny brak zrozumienia dla klienta czy komunikacji z nim źle przedstawia firmę. Omijać szerokim łukiem, całkowicie nie polecam
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 13:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2022 15:57
Salon - samochody nowe
Tfu yebac
Użytkownik sieci
14 marca 2022 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2021 19:35
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyjechałem do Fiata Ducato z problemem z zapłonem, po 7 godzinach spędzonych w tym serwisie odjechałem z autem bardziej uszkodzonym niż jak go sprowadziłem, tym bardziej że nie chcieli mi stamtąd oddać auta do polisy przyjechał i zapłaciłem 820 zł, jesteście żałośni! (Wersja oryginalna) Am venit cu o problema la un Fiat Ducato cu contactul, după 7 ore petrecute in acest service am plecat cu mașina mai stricata decât am adus-o, mai ales ca nu doreau sa îmi dea mașina de acolo pana nu a venit polița și am și plătit 820 PLN, sunte-ți jalnici băieți!