86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 października 2020 15:36
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa, sprzedają ...
... wirtualne samochody, na które czas oczekiwania wynosi 4 miesiące.
Użytkownik sieci
3 września 2020 09:19
Salon - samochody nowe
Chciałem kupić samochód ...
... grand Cherokee ale nikt nie odebrał telefon żeby umówić termin. Pojechałem do Poznań w końcu.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 14:11
Salon - samochody nowe
Servis nie warty polecenia
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 09:46
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!!!! ...
... Moja ocena to "-100" na 0 punktów. Omijajcie ten salon i pseudo serwis szerokim łukiem. Moja przygoda ze złą pracą przepustnicy trwała 2 miesiące, a nikt z serwisu nie wiedział co ma zrobić - najlepiej to okopaliby się i więcej mnie nie widzieli. Niekompetencja, arogancja kompletne dno. Ostatni raz tutaj byłem. Nie przyjeżdżajcie tutaj bo Wasze auto i tak nie będzie naprawione. Musiałem dać gwiazdkę bo nie przyjęliby tej opinii. Masz kłopoty ze swoim autem to tylko ASO Marek Mozga - wiedza, kultura i rzetelność a ceny przystępne. Pan Marek naprawił mojego Fiata i zapomniałem co to problemy.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 08:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Serwis ...
... który rzekomo specjalizuje się w autach amerykańskich, kiedy ma podjąć prawdziwa naprawę, okazuje się ze nie ma o tym kompletnie pojęcia. Oddałam swojego Dodga Durango w ich ręce i doszło do błędu sztuki. Od kierownika usłyszałam ze są zmęczeni moim autem i nie podejmą dalszej naprawy. Na wniosek o reklamacje z tytułu rękojmii nie dostałam odp chociaż wniosek został przyjęty. Brak kontaktu. Łaska ze w ogóle coś zrobią dla klienta. Obietnice bez pokrycia. Sprawa zostanie skierowana do wyższych instancji. Wyglada na to ze jedyne co serwis potrafi, to wymiana części eksploatacyjnych i uzupełnianie płynów. Tyle to i ja potrafię. Wielki zawód!!!
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... tego serwisu to porażka, nikt nie odbiera telefonów, trzy dni można dzwonić i nikt nawet nie raczy oddzwonić.
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 10:03
Salon - samochody nowe
Trzy razy umawiałem ...
... się na wizytę w celu sprawdzenia usterki. Dopiero za trzecim razem udało IM się odziwo znaleźć czas.Kwota za usługę nie została podana przed badaniem. Po serwisie jeden z Panów (osobiście uważam że nie powinien pracować z ludźmi z powodu braku kompetencji) zaśpiewał 400pln co mocno mnie zaskoczyło.Podłączenie komputera i sprawdzenie jednego błędu nie powinno kosztować 1/4 wymiany elementu.Z tego co mi wiadomo przed każdą usługą sprzedawca powinien uprzedzić o kwocie. Nie wspomnę już o wadzie auta która prawdopodobnie była przez Clay okres gwarancyjny a która umiejętnie była omijana przez pracowników. Wcisnąć auto i wchodzić w przysłowiowe cztery litery są pierwsi, ale gdy po zakupie pojawią się problemy pomocy nie ma żadnej! Omijać Alfę szerokim łukiem. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
10 października 2019 21:16
Salon - samochody nowe
UWAGA!!! . Co ...
... do napraw się nie wypowiem. Ale wyczytanie błędów komputerem i sprawdzenie przewodów elektrycznych = 370 ZŁ !!!!!!! . Tak się robi kasę. Aż się nas serwis na śląsku ośmiał jak tak można... Brawo wy. Raz i nigdy więcej. Nawet u niemca się wrzuca 20 euro do puszki na kawę...
Użytkownik sieci
9 października 2019 09:13
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... salonu Fiata.. Prawie jak wygrać w Lotto. Mam auta trzech innych marek nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja. A tu dzwonię już czwarty raz od kiedy kupiłem auto i za każdym razem jest taka sama syruacja. Zróbcie coś z tym!
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 16:57
Salon - samochody nowe
Z przykrością stwierdzam, ...
... by dodzwonić się na dział części ( podane są aż trzy numery, do trzech różnych osób ), potrzeba cudu. Dzwonię cały dzień ( dzień pracujący. tj. wtorek ), telefony milczą, nikt nie raczy oddzwonić. Próbowałem również dodzwonić się do kierownika, również ma "wyłożone" na klientów jak i ich obsługę.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 15:06
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam. ...
... Marka Premium a serwis..hmmm... dacia ma lepszych pracowników. Stosunek do klienta który już kupił samochód totalnie olewajacy, lekceważący i opryskliwy. Przemiły Pan z serwisu używa argumentów w stylu "Wam klientą zawsze się wydaje że to chwila" - no z całym szacunkiem ale te zwroty to ze szkolenia rozumiem. O ruszeniu się z za biurka i poświęceniu czasu przy aucie to już nawet nie wspomnę - za długa droga. Problem był do rozwiązania w 5 min - no może 7 ale to już z szukaniem narzędzi a auto trzeba umówić i zostawić na przynajmniej godzinę. Ciekawe jak będąc w trasie i zjeżdżając tylko po pomoc.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 23:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 10:51
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... serwisem na naprawę w moim Fiacie Linea nie działającego 1-go biegu wentylatora nagrzewnicy.Podstawiłem samochód na umówioną godzinę. Po godzinie pracownik rejestrujący wcześniej moje zgłoszenie przekazał mi, że wg elektryka wymienić należy opornik, którego co prawda nie mają na miejscu ale można się umówić i taka operacja ma kosztować , uwaga- 370 zł! To jeszcze nic, za "DIAGNOZĘ" jak to nazwano, zażądano ode mnie 246zł! Za godzinę grzebaniny, drapania się po głowie i w sumie bez naprawy mam zapłacić ćwierć tysiąca! Żeby było śmiesznie a raczej żenująco to nikt mnie nie uprzedził, że czeka mnie opłata za tak zwaną "DIAGNOZĘ", i to jaka opłata! Nie łatwo się domyślić, że jest to pomijane z premedytacją bo za tak skandaliczną opłatę, bynajmniej ja nie zgodziłbym się na pewno. Jest to mój drugi fiat kupiony od nowości w salonie. Do marki nie mam większych zastrzeżeń, nawet rozważałem poważnie zakup nowego Tipo ale po tym pazerniackim, nieuczciwym incydencie z serwisem odeszła mi chęć na jakikolwiek kontakt z tą marką. Przestrzegam potencjalnych klientów, omijajcie ten serwis szeroookim łukiem, szkoda pieniędzy i nerwów.Ten serwis wyrażnie nastawiony jest na łupienie klientów. Skandal i żenada!
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 10:20
Salon - samochody nowe
Tragedia! Od ponad godziny nikt nie odbiera telefonu!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2019 13:28
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić od godziny to jakiś żart??:)
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 08:23
Salon - samochody nowe
Uwaga na oszustów!!!!!!!!! ...
... Chodzi o ubezpieczenie auta w leasingu, wyciekły dane mojej firmy, jestem ponad 500 w plecy,
Użytkownik sieci
26 lipca 2018 07:59
Salon - samochody nowe
Kto zaprojektowal multiple???!!!!!.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2018 20:39
Salon - samochody nowe
Byliśmy na rocznym ...
... przeglądzie auta i niestety ale się rozczarowaliśmy ponieważ samochód nie został umyty co było w pakiecie a Serwisant jedynie stwierdził, że myjnia pracuje do godziny 16 i żebyśmy upomnieli się za rok. No cóż auto do salonu było podstawione pare minut po 15 ale to pewnie było bez znaczenia. Mamy niesmak takiego traktowania klienta. Pieniądze wydane i to wszystko.
Użytkownik sieci
3 listopada 2017 09:25
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wróciłem do kraju po naprawie i serwisowaniu auta w tym miejscu, żeby się później przekonać, że zamiast pomalować tylko jedną małą zaślepkę do spryskiwaczy reflektorów, niepotrzebnie pomalowali cały przód auta... Nic dziwnego, że kosztowało to prawie 800 zł za pomalowanie marnej czapki.... Myślałem, że jesteście miłymi ludźmi, ale jesteście bandą oszustów i kłamców. Należy pamiętać, że wydaje się to bardzo powszechne w Polsce. Unikaj tej usługi, jeśli jesteś obcokrajowcem... właściwie unikaj polskiego serwisu samochodowego, jeśli jesteś obcokrajowcem. Postaraj się i przekrocz granicę z Niemcami, skoro tak blisko jest do Szczecina. (Wersja oryginalna) Got back to my country after having my car repaired and serviced here, only to find out afterwards that instead of painting only one small cap for the headlight washers, they unnecessarily painted the whole front end of the car... No wonder it cost almost 800 zl to paint a lousy cap.... I thought you were nice people, but you are a bunch of crooks and liars. Be aware that this seems very common in Poland.. Avoid this service if you are a foreigner... actually avoid any Polish auto service if you are a foreigner. Make an effort and cross the border to Germany since it is so close to Szczecin..
Użytkownik sieci
28 października 2017 12:48
Salon - samochody nowe
Miejsce ładne wystrój ...
... ciekawy. Auta lekko zakurzone, ale co najgorsze przez 15min nie było nikogo kto by sie zainteresował klientem i udzielił informacji mało tego nie za bardzo nawet było kogo zapytać... Trochę kiepsko szczegolnie jak na nowo otwarty salon i sobotę.