86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2025 15:17
Salon - samochody nowe
Po kolejnych 7 ...
... latach dodam do tej opinie jeszcze jedno ostrzeżenie przed tym serwisem. Przez 3 lata gwarancji reklamowałem termostat - brak ogrzewania w zimę lub bardzo słabe i silnik miał problem osiągnąć temperaturę. Za każdym razem serwis twierdził, że termostat był sprawdzony i działa prawidłowo i że silnika Fiata 1.3 tak mają , że mają problem z osiągnięciem temperatury w zimę. Po 3 latach pogodziłem się z opinią fachowców ;-) i na zimę zakładałem osłony na grill aby nie marznąć. Standary w zimę czapka i rękawiczki w czasie jazdy !!! W tym tygodniu termostat się rozsypał tj. Po 14 latach i został wymieniony na nowy w innym serwisie. Okazało się , że silnik trzyma idealna temperaturę i po załączeniu ogrzewania temperatura nie spada do prawie zera na wskaźniku. Dlatego przestrzegam przed serwisem Fiata na Bródnie. Na gwarancji wszystko choć uszkodzone jest dobredopiero t jak już się rozsypie jest wymieniane !!! Poniżej opinia z przed 7 lat jak bardzo aktualna. Serwis nie jest zainteresowany klientem nie flotowym. Obsługa diagnostyka to porażka. Nikt nic nie wie lub nie może powiedzieć bo mu za to nie płacą. Nawet jak podczas diagnostyce komputerowej pojawi się usterka , która nie dotyczy wcześniej zgłoszonej zostanie skasowania a klient się o tym nie dowie. Mega pomysłem podczas przeglądu rocznego jest według Pana ... ze sprawdzane są chamulce wszystkie poza ręcznie czyt. awaryjnym gdyż jego kontrola nie należy do serwisu. Od 2010 roku korzystam przymusowo z tego serwisu- przeglądy roczne. Uważam że tylko naprawa umysłów i podejścia do klienta może coś tu zmienić. Połowa tego serwisu traktuje to miejsce jak własny warsztat w polu. Masakra mega nie polecam tego serwisu , i współczuję tym którzy muszą z niego korzystać.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 14:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 14:18
Salon - samochody nowe
Miałem przyjemność testować ...
... Abartha 500e po rozmowie z Panią Weroniką, miałem otrzymać wycene leasingu/najmu. Po zdaniu auta nie otrzymałem ani oferty leasingu, ani żadnego kontaktu z niewiadomych mi przyczyn. Żaden z pracowników na miejscu nie zaproponował mi nic w związku z zakupem auta.. Jestem zawiedziony i ogólnie nie polecam.
Użytkownik sieci
15 października 2024 20:58
Salon - samochody nowe
Zostałem zakładnikiem serwisu. ...
... Samochód zostawiony na godzinną weryfikację o 13:40 przetrzymywany jest już ponad 6 godzin i nie zanosi się na odebranie go przed zakończeniem pracy serwisu. Oczywiście wszystko jest owiane wielką tajemnicą, bo przez cały czas pobytu nie dostałem żadnej informacji co do diagnozy usterki ani planu naprawy. Telefoniczna recepcja serwisu (o zgrozo!) nie ma(lub co gorsze udaje, że nie ma) kontaktu z pracownikami odpowiedzialnymi za przyjęcia samochodów. Dzwoniłem kilkukrotnie z pytaniem o godzinę zwrotu auta, za każdym razem uzyskiwałem odpowiedź, że pracownik odpowiedzialny na samochód wkrótce się ze mną skontaktuje. O 21 zamykają serwis. Żadnej informacji zwrotnej. Ocena znacznie zawyżona. Zero byłoby adekwatne. Obsługa serwisu fatalna. Absolutny brak komunikacji.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 12:41
Salon - samochody nowe
Tragedia infolinia to dno
Użytkownik sieci
21 marca 2024 11:19
Salon - samochody nowe
Niestety, ale salon ...
... Euromobil działa na niekorzyść klienta. Samochód marki Jeep został kupiony w tym salonie w styczniu 2023 roku. W połowie marca 2024 otrzymaliśmy informację SMS o zbliżającym się terminie realizacji przeglądu okresowego. Skontaktowaliśmy się z salonem chcąc dowiedzieć się czy taki serwis będzie odpłatny czy nie. Było wykonanych kilka połączeń i za każdym razem zapewniano nas, że sprawa zostanie zweryfikowana i oddzwonią. Niestety, ale nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. Po umówieniu się na przegląd w innym salonie dowiedzieliśmy się, że serwis mógł być bezpłatny gdybyśmy zrealizowali go w styczniu, a nie w marcu. Podczas zakupu auta nikt z Euromobil nas o tym niepoinformował! Dodatkowo SMS wysłany był 2 miesiące za późno, co niepotrzebnie naraziło nas na koszty na kwotę prawie 1500 zł. Chcąc po fakcie wyjaśnić tę sprawę z Euromobil i dowiedzieć się dlaczego nikt nie poinformował nas na czas i dlaczego zbywano nas podczas prób dodzwonienia się do nich - Pani nie potrafiła tego wytłumaczyć. Bardzo nam przykro, ale obsługa tego salonu wykazuje kompletny brak profesjonalizmu…
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 10:10
Salon - samochody nowe
Худшее СТО в ...
... моей жизни, не советую. Обратился в этот сервис из-за слабого шума в районе коробки передач. Вначале сделали осмотр моего автомобиля - Дукато, 400зл стоимость осмотра. Причину шума они не обнаружили, даже этот шум они не услышали, но после того как я попросил механика этого СТО поездить со мной возле СТО он услышал, что это ролик натяжной ремня. Я с ним не согласился и снова мы ездили с механиком по соседним улицам, пришли к выводу что это что то со сцеплением или с коробкой, т.к. сцепление было помененно 10тыс перед этим в другом авторизованным сервисе Фиат(в другом воеводстве), то вывод напрашивался сам, проблемы с коробкой. Цену мне сказали следующую: снятие коробки 3800, замена подшипников 1200. Через неделю наконец-то сняли ребята коробку и сказали что она под замену, т.к. там все очень плохо. Они мне посоветовали следующее: мою коробку забирают и ставят мне коробку купленную в другой фирме( не в фиате), и теперь вместо 1200 уже надо заплатить 5500зл, а если все таки восстановить мою коробку то 6500. То есть уже вместо 5000зл за ремонт, Я"влетаю" за 10000. Я приехал в сервис что бы с механиком осмотреть мою коробку, которая по его мнению под замену, он не был убедителен, не смотря на то что уже практически кричал на меня. Визуально шестерни и валы были в нормальном состоянии, без трещин, сколов, без цветов побежалости. Забрал коробку и завез в другую фирму, которая занимается ремонтом коробок, где мне за полдня поменяли два подшипника и рассказали все о состоянии моей коробке, состояние коробки хорошее, заплатил за все 1050зл(работа+подшипники+уплотнители). После сборки шум пропал. Конечно все что я описал выше очень сжатый вариант, было много звонков, не понятных для меня ситуаций с сервисом Фиат, так что я не рекомендую этот сервис.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... O godzinie 8 rano zadzwoniłem do Fiata w którym kupiłem i serwisowałem auto z problemem. Osoba która odebrała nie była w najmniejszym stopniu pomocna, zaproponowała że skontaktuje się doradca serwisowy. Po godz. 15 zadzwoniłem ponieważ kontakt nie nastąpił, miły pracownik przeprosił i zapewnił że ktoś oddzwoni, tak również się nie stało. Brak słów.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 11:45
Salon - samochody nowe
Ocena mechaniczna samochodu przed sprzedażą bardzo kiepskiej jakości.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 11:43
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy olewczy z ...
... łaski umożliwili mi jazdę testową wokół salonu. Odechciało mi się kompletnie kupować jakikolwiek samochód. Update 17.11.2023 Nie ma możliwości dodzwonić się do działu części (bez znaczenia na pore dnia). Cały czas lądujemy na recepcji, która nic nie może zrobić poza dodaniem notatki. Żeby zamówić cokolwiek trzeba czekać godzinami. Jak już część jest zamówiona to nie ma możliwości sprawdzić statusu zamówienia bo stale rozmawiamy z recepcją, która nie ma dostępu do takich informacji. Update 20.11.2023 W końcu udało się dodzwonić do działu części. Podjeżdzam odbieram część (miał być rabat ale nie ma), informuję o całej sytuacji pana managera i klasycznie nie zrobił nic. Jak zwykle przerzucanie odpowiedzialności na innych. Mentalność "Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi". PS. Zamówienie IL/O00983/23
Użytkownik sieci
11 października 2023 10:27
Salon - samochody nowe
niestety nie polecam ...
... tego salon ! pan z którym rozmawiałem niestety bardzo nie miły jakby za kare tam pracował 🤬
Użytkownik sieci
11 marca 2023 08:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam w ...
... 100 % Totalna olewka klienta. Salon Fiat Euromobil na ul. Krasnobrodzka, Warszawa.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 15:12
Salon - samochody nowe
W grudniu byłem ...
... na wymianie opon. Pan MECHANIK do zdjęcia starych ciężarków użył młotka i przecinaka. Żeby zdjąć starą oponę używał łomu. Felgi aluminiowe. Pozdrowienia.
Użytkownik sieci
14 września 2022 10:32
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... części słaby. No, ale przynajmniej wiem, którego miejsca unikać w przyszłości.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 05:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 13:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam kontaktu ...
... z działem serwisu mechanicznego. Na prośbę o udzielenie informacji odnośnie ilości czynnika klimatyzacji pracownik stwierdził, że nie są infolinią i nie udzieli mi tej informacji.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 11:11
Salon - samochody nowe
Serwis w trakcie ...
... przedłużonej gwarancji to czysta kpina. Więcej szkody niż pożytku. Dosłownie. Natomiast sam kontakt z klientem nie istnieje. Każdy telefon by zapytać o auto pozostawione w naprawie serwisowej jest po stronie klienta ponieważ obsługa nie kontaktuje się w ustalonym terminie, nie odbiera ii wysyła smsy o niedostępności lub na odebrany telefon mówi "właśnie miałem dzwonić...". Sama "naprawa" natomiast kosztowała mnie słono miesiąc po zakończeniu gwarancji.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 18:38
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... jak do najgorszego wroga telefonicznie proszą o przyjazd a po przyjezdzie każą sobie dzwonić do fiata wcześniej nawet nie sprawdzając czy mogą pomóc mają gdzieś klientów którzy mają używane samochody kto w takim razie jak nie fiat wydaje wyciąg ze świadectwa homologacji ?
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 11:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu nic nie umieją zrobic stracony czas .