86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 11:19
Salon - samochody nowe
Niestety, ale salon ...
... Euromobil działa na niekorzyść klienta. Samochód marki Jeep został kupiony w tym salonie w styczniu 2023 roku. W połowie marca 2024 otrzymaliśmy informację SMS o zbliżającym się terminie realizacji przeglądu okresowego. Skontaktowaliśmy się z salonem chcąc dowiedzieć się czy taki serwis będzie odpłatny czy nie. Było wykonanych kilka połączeń i za każdym razem zapewniano nas, że sprawa zostanie zweryfikowana i oddzwonią. Niestety, ale nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. Po umówieniu się na przegląd w innym salonie dowiedzieliśmy się, że serwis mógł być bezpłatny gdybyśmy zrealizowali go w styczniu, a nie w marcu. Podczas zakupu auta nikt z Euromobil nas o tym niepoinformował! Dodatkowo SMS wysłany był 2 miesiące za późno, co niepotrzebnie naraziło nas na koszty na kwotę prawie 1500 zł. Chcąc po fakcie wyjaśnić tę sprawę z Euromobil i dowiedzieć się dlaczego nikt nie poinformował nas na czas i dlaczego zbywano nas podczas prób dodzwonienia się do nich - Pani nie potrafiła tego wytłumaczyć. Bardzo nam przykro, ale obsługa tego salonu wykazuje kompletny brak profesjonalizmu…
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 10:10
Salon - samochody nowe
Худшее СТО в ...
... моей жизни, не советую. Обратился в этот сервис из-за слабого шума в районе коробки передач. Вначале сделали осмотр моего автомобиля - Дукато, 400зл стоимость осмотра. Причину шума они не обнаружили, даже этот шум они не услышали, но после того как я попросил механика этого СТО поездить со мной возле СТО он услышал, что это ролик натяжной ремня. Я с ним не согласился и снова мы ездили с механиком по соседним улицам, пришли к выводу что это что то со сцеплением или с коробкой, т.к. сцепление было помененно 10тыс перед этим в другом авторизованным сервисе Фиат(в другом воеводстве), то вывод напрашивался сам, проблемы с коробкой. Цену мне сказали следующую: снятие коробки 3800, замена подшипников 1200. Через неделю наконец-то сняли ребята коробку и сказали что она под замену, т.к. там все очень плохо. Они мне посоветовали следующее: мою коробку забирают и ставят мне коробку купленную в другой фирме( не в фиате), и теперь вместо 1200 уже надо заплатить 5500зл, а если все таки восстановить мою коробку то 6500. То есть уже вместо 5000зл за ремонт, Я"влетаю" за 10000. Я приехал в сервис что бы с механиком осмотреть мою коробку, которая по его мнению под замену, он не был убедителен, не смотря на то что уже практически кричал на меня. Визуально шестерни и валы были в нормальном состоянии, без трещин, сколов, без цветов побежалости. Забрал коробку и завез в другую фирму, которая занимается ремонтом коробок, где мне за полдня поменяли два подшипника и рассказали все о состоянии моей коробке, состояние коробки хорошее, заплатил за все 1050зл(работа+подшипники+уплотнители). После сборки шум пропал. Конечно все что я описал выше очень сжатый вариант, было много звонков, не понятных для меня ситуаций с сервисом Фиат, так что я не рекомендую этот сервис.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 12:01
Salon - samochody nowe
Kompletny brak profesjonalizmu. ...
... O godzinie 8 rano zadzwoniłem do Fiata w którym kupiłem i serwisowałem auto z problemem. Osoba która odebrała nie była w najmniejszym stopniu pomocna, zaproponowała że skontaktuje się doradca serwisowy. Po godz. 15 zadzwoniłem ponieważ kontakt nie nastąpił, miły pracownik przeprosił i zapewnił że ktoś oddzwoni, tak również się nie stało. Brak słów.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 11:45
Salon - samochody nowe
Ocena mechaniczna samochodu przed sprzedażą bardzo kiepskiej jakości.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 11:43
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy olewczy z ...
... łaski umożliwili mi jazdę testową wokół salonu. Odechciało mi się kompletnie kupować jakikolwiek samochód. Update 17.11.2023 Nie ma możliwości dodzwonić się do działu części (bez znaczenia na pore dnia). Cały czas lądujemy na recepcji, która nic nie może zrobić poza dodaniem notatki. Żeby zamówić cokolwiek trzeba czekać godzinami. Jak już część jest zamówiona to nie ma możliwości sprawdzić statusu zamówienia bo stale rozmawiamy z recepcją, która nie ma dostępu do takich informacji. Update 20.11.2023 W końcu udało się dodzwonić do działu części. Podjeżdzam odbieram część (miał być rabat ale nie ma), informuję o całej sytuacji pana managera i klasycznie nie zrobił nic. Jak zwykle przerzucanie odpowiedzialności na innych. Mentalność "Nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi". PS. Zamówienie IL/O00983/23
Użytkownik sieci
11 października 2023 10:27
Salon - samochody nowe
niestety nie polecam ...
... tego salon ! pan z którym rozmawiałem niestety bardzo nie miły jakby za kare tam pracował 🤬
Użytkownik sieci
11 marca 2023 08:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam w ...
... 100 % Totalna olewka klienta. Salon Fiat Euromobil na ul. Krasnobrodzka, Warszawa.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2023 15:12
Salon - samochody nowe
W grudniu byłem ...
... na wymianie opon. Pan MECHANIK do zdjęcia starych ciężarków użył młotka i przecinaka. Żeby zdjąć starą oponę używał łomu. Felgi aluminiowe. Pozdrowienia.
Użytkownik sieci
14 września 2022 10:32
Salon - samochody nowe
Kontakt z działem ...
... części słaby. No, ale przynajmniej wiem, którego miejsca unikać w przyszłości.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 05:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 13:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam kontaktu ...
... z działem serwisu mechanicznego. Na prośbę o udzielenie informacji odnośnie ilości czynnika klimatyzacji pracownik stwierdził, że nie są infolinią i nie udzieli mi tej informacji.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 11:11
Salon - samochody nowe
Serwis w trakcie ...
... przedłużonej gwarancji to czysta kpina. Więcej szkody niż pożytku. Dosłownie. Natomiast sam kontakt z klientem nie istnieje. Każdy telefon by zapytać o auto pozostawione w naprawie serwisowej jest po stronie klienta ponieważ obsługa nie kontaktuje się w ustalonym terminie, nie odbiera ii wysyła smsy o niedostępności lub na odebrany telefon mówi "właśnie miałem dzwonić...". Sama "naprawa" natomiast kosztowała mnie słono miesiąc po zakończeniu gwarancji.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2022 12:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 18:38
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... jak do najgorszego wroga telefonicznie proszą o przyjazd a po przyjezdzie każą sobie dzwonić do fiata wcześniej nawet nie sprawdzając czy mogą pomóc mają gdzieś klientów którzy mają używane samochody kto w takim razie jak nie fiat wydaje wyciąg ze świadectwa homologacji ?
Użytkownik sieci
23 lipca 2021 11:18
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu nic nie umieją zrobic stracony czas .
Użytkownik sieci
31 maja 2021 11:03
Salon - samochody nowe
Makabra, traktują klienta ...
... jak idiotę, odsyłając z działu do działu. Nie można załatwić najprostszej sprawy.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2021 19:34
Salon - samochody nowe
Szkoda słów po prostu dramat
Użytkownik sieci
11 stycznia 2021 09:21
Salon - samochody nowe
Serwis Fiata. Umówiony ...
... byłem na wymianę oleju i filtru w ramach takiego "kuponu" od dealera, że płacę tylko za olej i filtr - wymiana gratis. 1. Byłem umówiony na konkretną godzinę - czekałem ponad 40 min na wymianę. 2. Wlali mi inny olej niż Selenia 5w40 K P.E, który kosztuje za 4l ok 70 zł a filtr to nawet nie wiem, o tym dowiedziałem się dopiero po zapłacie odbierając fakturę - nikt nie powiedział wcześniej że będzie inny olej - jak później zapytałem czemu taki a nie Selenia - to odpowiedź bo taki lejemy. 3. Olej był po rozlewany w komorze silnika, i teraz jak jeżdżę to czuć we wnętrzu auta zapach oleju - nawet wyczyścić silnika nie można jak się rozleje? 4. Cała przyjemność kosztowała mnie 230zł -mniej więcej jak za Selenie a za to wszystko co otrzymałem powinienem zapłacić ok 100zł. Raczej już się nie pojawię tutaj.
Użytkownik sieci
28 listopada 2020 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 listopada 2020 23:54
Salon - samochody nowe
Obsługa tragiczna. Chcieliśmy ...
... kupić samochód. Poprosiliśmy o dokładne info co jest i w jakich cenach. Coś było ale nie było. Wiec nic nie było. Ale było. I taka rozmowa. Obsługa niedoinformowana. Zero zainteresowania klientem. W końcu kupiliśmy w Gdańsku samochód. Pełna profeska dla tamtego Pana. I dużo gratisów. I super ubezpieczenie do samochodu. Potem gwarancja. Pani na infolinii poinformowała o kwocie 274zl za przegląd. Nie miłym zaskoczeniem dostajemy wydruk opiewający na prawie 500zl. Pytamy skąd to? A no. O tu trzeba było zrobić to i to. Zero informacji ze będzie coś więcej robione. Naciągactwo w biały dzień. Nie polecam!!