86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 11:27
Salon - samochody nowe
Kupno ubezpieczenia polega ...
... na dowiedzeniu się, żeby przyjść jak będzie pani J, żeby umówić się na konkretną godzinę, żeby załatwić sprawę kurierem .... a potem jak mówisz, że rezygnujesz to umowa ubezpieczenia drukowana jest na poczekaniu w mniej niż 40 sekund. Niestety, ale w takim stylu ja już nie podejmę się przyjścia za rok.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 21:10
Salon - samochody nowe
Podajesz vin do ...
... fiata chcac zamówić czesci. Pracownik mowi że część mozna zamówić ale nie daje gwarancji że będzie pasować.. Myślałem ze sie przesłyszalem ale Pan potwierdził i zaproponował wymiane włacznika na serwisie bo wtedy ma pewność ze jak wyjmie to będzie mógł zamówić odpowiednią czesc. Koszt ok 700zł!! Naprawilem w serwisie nie aso bez problemu z wymianą i zamówieniem czesci przez mechanika. Koszt 200zł...
Użytkownik sieci
27 września 2019 12:42
Salon - samochody nowe
Naciągacze. Radzę omijać szerokim łukiem ten 'serwis'.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 12:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 10:05
Salon - samochody nowe
Serwis tragiczny...zgłoszony problem ...
... z rozjechaną zbieżnością tylnej belki w Fiacie Tipo...przynieśli czarno biały wydruk z pomiaru zbieżności (żeby parametry na czerwono się w oczy nie rzucały) na którym oczywiście parametry zbieżności tyłu były poza normą...Pan Piotr który przyjmował samochód stwierdził, że tu wszystko jest dobrze i podsumował wszystko słowami "jechać jechać". Całe szczęście inny serwis Fiata podjął się problemu i usterka została usunięta. Nie polecam Euromobila
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 17:30
Salon - samochody nowe
Ten salon to ...
... jakoś żart. Zakupiłem nowego Fiata Doblo Maxi, odbiór samochodu przez sprzedawcę sprowadził się do podjechania pod salon i szybkiego popędzania do podpisu papierów wydania samochodu bo mu się spieszyło. Zaraz po wyjechaniu po odbiorze auta okazuje się że samochód nie jest sprawny w 100%. Klimatyzacja, obieg zamknięty powietrza, czujniki parkowania nie działają. Po umówieniu się na przegląd i usunięcie usterki otrzymuje info że samochod muszą zostawić na 3 dni aby wszystko naprawić. Upewniam się czy zajmie to 3 dni bo samochód musi być sprawny za 3 dni do pracy. Po 3 dniach SMS od serwisu samochód nadal nie gotowy.
Użytkownik sieci
11 listopada 2018 00:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 października 2018 09:03
Salon - samochody nowe
Salon słaby. Obsługa ...
... klienta, profesjonalizm stoi na bardzo niskim poziomie. Obsługa ok. 3 miesiące temu otrzymała kontakt w sprawie jazdy testowej fiatem 500X gdyż nie wiedzieli nic jeszcze o nowym modelu. Do dnia dzisiejszego 0 kontaktu + jak Pamiętam trzeba było prosić, szukać kogokolwiek aby mógł z Nami porozmawiać o samochodzie.
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 14:40
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... to jakaś porażka. Od Maja próbowaliśmy umówić się na jazdę próbną fiatem 500L. Pierwszy telefon: Niestety nie ma możliwości (nie ma kto z nami jechać), 2 telefon: Proszę zadzwonić po weekendzie, 3 telefon: Oddzwonimy w ciągu 15 minut. Oczywiście nikt nie oddzwonił... Kolejna kwestia to próba zakupu. Pan z którym rozmawialiśmy poinformował nas, że obecnie Fiat zmienia ofertę i nie można zamówić auta. Wziął od nas wszystkie dane i obiecał oddzwonić pod koniec czerwca. Mamy 15 lipca. Do tej pory nikt nie zadzwonił. Zrozumiał bym gdybym próbował kupić 30 letniego Fiata Punto za 600zł ale chcieliśmy kupić samochód za ~ 70k. Dla mnie salon już jest spalony. Na szczęście w mieście jest ich więcej. Więcej atencji wykazuje pani w sklepie osiedlowym jak kupuje 30dkg sera. Dno i metr mułu. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
7 czerwca 2018 09:36
Salon - samochody nowe
DODZWONIĆ SIĘ DO DZIAŁU CZĘŚCI GRANICZY Z CUDEM
Użytkownik sieci
27 marca 2018 12:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 marca 2018 19:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2017 12:04
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy olewczy z ...
... łaski umożliwili mi jazdę testową wokół salonu. Odechciało mi się kompletnie kupować jakikolwiek samochód.
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 21:29
Salon - samochody nowe
Salon jak salon, ...
... co do handlowców sporo zastrzeżeń. Mówią jedno robią drugie. Bez szału.
Użytkownik sieci
14 października 2017 09:50
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2017 20:38
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby salon ...
... Fiata! Oczywiście do momentu kupna wszystko super, samochod dostępny "od ręki", zaliczka wpłacona od razu, pełna wpłata na konto euromobil dnia następnego od podpisania umowy, wtedy "samochód będzie od razu przygotowany do odbioru". To "od reki" trwało równe 2 tygodnie, chociaż najpierw miało trwać 3 dni, potem tydzień, a w dniu w którym byliśmy umówieni na odbiór okazało się, że "koleżanka z działu zamówień nie złożyła zamówienia na felgi", które miały być w zestawie, więc odbiór przesunięty o kolejne kilka dni ( samochód juz zarejestrowany, ubezpieczenie leci). Dodam, że nie zostaliśmy o tym poinformowani przez przedstawiciela, wyszło to dopiero w momencie naszego telefonu o dokładną godzinę odbioru. W dniu odbioru auta handlowiec (p Robert Kaczmarski) nieobecny, odbior przekazany do innego działu (o czym też nie zostaliśmy poinformowani, wyszło dopiero po naszym telefonie do handlowca), nikt nic nie wie, książka serwisowa auta jak po powodzi, samochód niedomyty. Pan z sąsiedniego działu (jedyny sensowny p. Mikołaj Xxx) świeci oczami za kolegę. Niemniej jednak z racji nieobecności wlasciwiego handlowca nie usłyszeliśmy złamanego "przepraszamy za niedogodności" o jakichkolwiek bonusach nie śmiem nawet wspominać. Generalnie salon robi łaskę, że sprzedaje auta i to my powinniśmy się cieszyć, że możemy wydać kilka złotych na nową zabawkę :)
Użytkownik sieci
31 maja 2017 12:29
Salon - samochody nowe
Serwis nie jest ...
... zainteresowany klientem nie flotowym. Obsługa diagnostyka to porażka. Nikt nic nie wie lub nie może powiedzieć bo mu za to nie płacą. Nawet jak podczas diagnostyce komputerowej pojawi się usterka , która nie dotyczy wcześniej zgłoszonej zostanie skasowania a klient się o tym nie dowie. Mega pomysłem podczas przeglądu rocznego jest według Pana ... ze sprawdzane są chamulce wszystkie poza ręcznie czyt. awaryjnym gdyż jego kontrola nie należy do serwisu. Od 2010 roku korzystam przymusowo z tego serwisu- przeglądy roczne. Uważam że tylko naprawa umysłów i podejścia do klienta może coś tu zmienić. Połowa tego serwisu traktuje to miejsce jak własny warsztat w polu. Masakra mega nie polecam tego serwisu , i współczuję tym którzy muszą z niego korzystać.
Użytkownik sieci
26 maja 2017 17:25
Salon - samochody nowe
Kobieta ktora odebrala ...
... telefon na moje pytanie. Czy mogl bym porozmawiać z kimś kompetentnym o zakupie food truck'a nie wiedziala wogóle o co chodzi. Zero informacji, opryskliwa i nie mila. Opinie jednak prawdziwe, gratuluje straciliście klienta.
Użytkownik sieci
27 marca 2017 04:48
Salon - samochody nowe
Tylko dwie gwiazdki, ...
... bo jednego mechanika nie było i opóźnienia co najmniej 5 godzin i żadnego grstisu, ani zniżki za to koczowanie.
Użytkownik sieci
11 marca 2017 12:40
Salon - samochody nowe
Serwis beznadziejny, omijam szerokim łukiem!