87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 marca 2024 12:25
Salon - samochody nowe
Uważajcie na tą ...
... firmę. Sprzedają używane auta jako nowe. Auta uszkodzone awaria za awarią. Kupujesz u nich niby nowe auto a auto non stop stoi w serwisach i jest nie naprawialne. Umywają ręce, nie uznają rękojmi.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 16:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2023 15:07
Salon - samochody nowe
Wymiana lampy w ...
... Ducato 2 tygodnie stania na serwisie a przez tel. Mówili że 3 dni
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 17:08
Salon - samochody nowe
Serwis wymontował mi ...
... zapięcia do tylnich pasów i w takim stanie oddał auto.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2023 16:52
Salon - samochody nowe
Obsługa jak za ...
... komuny. Po wizycie w serwisie brakuje pasów elementów do zapięcia pasów - czy to jest normalne?
Użytkownik sieci
10 stycznia 2023 15:54
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jedna ...
... gwiazdka to i tak za dużo
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 14:47
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 13:46
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, serwis ...
... umówiony 2 tyg wcześniej a oni w trakcie orientują się, że mają akcję serwisową. Musiałem jeździć 2 razy. Oczywiście brak jakiejkolwiek rekompensaty czy dobrych chęci. Kontakt telefoniczny zerowy.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 11:46
Salon - samochody nowe
Jeszcze chyba nigdy ...
... nie trafiłem na firmę która tak potrafi olewać klienta… współpracę zaczęliśmy od tego, że sprzedawca nie mający pojęcia o konfigurowaniu auta, nie zamówił na czas listwy - ot tylko 100km w plecy. Do serwisu nie da się dodzwonić, nikt nie odbiera telefonu (wykonane 12 połączeń). Likwidacja szkody 2 tyg po obiecanym terminie, jak nie brak części to notoryczne L4 - oczywiście nikt nie oddzwania, trzeba się prosić o info. Naprawa gwarancyjna: obiecany kontakt, oczywiście po miesiącu sam się musiałem pofatygować. Jeśli komuś pasuje obsługa jak za komuny to serdecznie polecam, jeśli zaś ma ktoś odrobinę szacunku do siebie jako klienta to zalecam omijać.
Użytkownik sieci
19 maja 2022 11:57
Salon - samochody nowe
witam wszystkich nie ...
... dobrze wspominam serwis fiata zamówiłem część do samochodu fiat ducato 2.3 z 2017 r odebrałem część po trzech dniach i dostarczeniu na warsztat okazało się ze część nie pasuje więc normalnie chciałem część zwrócić i tu okazuje się ze pan Damian już nie był taki miły i nie chce przyjmie zwrotu więc zgłoszę sprawę tam gdzie trzeba część oczywiście w takim stanie jak odebrałem z salonu koszt części 650 zł . NIE POLECAM
Użytkownik sieci
12 grudnia 2021 19:01
Salon - samochody nowe
Wszędzie ciasno.pozastawiane autami. Ciężko zawrócić busem. Okropne!
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 18:46
Salon - samochody nowe
Koszmar.... Dział serwisu ...
... Fiata nic tylko lać kijem zero podejścia do klienta pretensjonalne podejście
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Odnosząc się do ...
... komentarza znajomego z którym obierałem auto w salonie. O braku gwarancji na silnik przy montażu LPG dowiedziałem się przed wyjazdem z salonu. Wcześniej niestety nikt nie przesłał mi tej informacji, która moim zdaniem jest najważniejsza. Czy było to działanie celowe, nie wiem. Możemy je uznać za spore zaniedbanie pracownika, przez co wiele tracę. Każdy by poczuł się oszukany. Wiedząc o tym wcześniej na montaż LPG zdecydował bym się po okresie gwarancyjnym. Kierownik salonu kontaktował się ze mną, zapewnił telefonicznie, że jeśli w okresie gwarancji wystąpią jakieś problemy przez LPG, zajmą się tematem i pomogą (czy pomoc będzie polegała na bezpłatnej naprawie? mam nadzieję, że nie będzie potrzeby sprawdzania zapewnień salonu). Niestety słowa nie dają 100% pewności jak przy pełnej gwarancji producenta, będąc cały czas przekonany że ją zachowuję. Presja pracowników gdy sprawdzaliśmy samochód, którzy chodzili obok i powtarzali kilkukrotnie 'Czego wy szukacie, przecież to nowe auto', były nieodpowiednie. Wydaję mi się że kupując coś mogę to sprawdzić w sposób dla mnie odpowiedni a sprzedawca powinien takie komentarze zachować dla siebie. Po całej sytuacji salon stara się załagodzić negatywne wrażenie, wysyłając drugi komplet dywaników. Czy jest to odpowiednia rekompensata? Na pewno miły dodatek, lecz nie zagwarantuję naprawy podczas usterki. Szkoda, że od początku nie zostało wszystko zrobione jak należy... Prośba salonu o usunięcie komentarza zgodnego z prawdą, nie na miejscu. Każdemu zdarzają się wpadki i będąc świadomym co się robi trzeba czasem również przyjąć negatywne opinie. Dużym plusem był kontakt z Panią Magdaleną, która załatwiała leasing, wszystko przebiegło bardzo szybko i sprawnie. Auto jak na razie jeździ bez żadnych problemów i oby tak było dalej.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 20:25
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup w ...
... tym salonie. Sprzedawca kompletnie NIE WSPOMNIAŁ że decydując się na instalację LPG montowaną w samochodzie CAŁKOWICIE traci się gwarancję na silnik, układ dolotowy / wydechowy i wszystko co ma wspólne z LPG. Znajomy właśnie w ten sposób kupił Fiata Tipo. O braku gwarancji został poinformowany dopiero w dniu odebrania samochodu (po podpisaniu umowy leasingowej i dokonaniu opłaty wstępnej). Dzień odbioru samochodu: Zaczęliśmy porządnie oglądać samochód (za prawie 80 tys!) więc poświęcenie nam 15 minut czasu nie powinno stanowić problemu... Sprzedawcy dziwnie nas poganiali, czuliśmy się jak intruzi w salonie. Samochód miał delikatnie obite drzwi - kierownik salonu (lub też pan wyglądający na ważniejszego niż handlowcy) zaproponował w ramach rekompensaty ekstra gwarancję na rok. Cóż z tej gwarancji skoro auto straciło ją po instalacji LPG.. Dalej, auto po przeglądzie zerowym, przygotowane do wydania nie miało PŁYNU CHŁODZĄCEGO... Tak, w zbiorniczku było sucho.. Gdyby nie dostrzeżenie tego po otwarciu maski, znajomy wyjechałby tak z salonu....
Użytkownik sieci
29 października 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Robiłem tutaj w ...
... ASO kilka rzeczy rok temu w swoim fiacie bravo. Wydech - zamiennik udało się dopasować dopiero za trzecim razem, poprzednie zamówione nie pasowały, mam wątpliwości co do samego montażu gdyż siedzi luźno i na nierównościach cały czas obija o podwozie. Ceny części i robocizna wysokie, a efekt taki sobie. Mimo kulturalnej obsługi i standardów ASO niestety nie jestem zadowolony i nie mogę polecić serwisu. edit: Decydując się na części zamienne Klient nie: "musi się liczyć z ryzykiem" - tylko ma prawo oczekiwać , że decydując się na wymianę części w ASO i płacąc wyższą cenę wydech będzie dopasowany i zamontowany tak, aby nie uderzał o podwozie na każdej nierówności, a nie włożony byle jak - "aby jakoś wlazł" . To nie są standardy ASO! "Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań aby zapewnić najwyższej jakości obsługę:" Jak widać nie zawsze tak jest ;-) Gdyby tak było zaproponowalibyście Państwo przemontowanie wydechu, tak aby było ok. Jak to jest "najwyższej jakości obsługa" to jesteście po prostu słabym serwisem. Pozdrawiam Marek Ladaczyński
Użytkownik sieci
11 października 2019 11:48
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej nie ...
... polecam , dzwonię z zapytaniem żeby sprawdzili vin samochodu i oczywiście nie ma takiej opcji bo RODO ... nie douczony pracowniku, RODO dotyczy danych osobowych . Telefon do innego serwisu w Polsce i temat załatwiony od ręki bez żadnego problemu .
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 23:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... Jeepa w Zielonej Górze po montażu nowego dedykowanego zawieszenia do Jeepa Wranglera Rubicon Express lift 2.5 cala nie dokręcili tylnego amortyzatora co spowodowało jego uszkodzenie w dodatku auto na zakręcie wpadło w silne wibracje co spowodowało że straciłem kompletnie panowanie nad samochodem i wylądowałem w rowie dobrze że nie straciłem życia!!!! A dzień wcześniej byłem pytać bo coś mi dziwnie stukało...powiedzieli że te auta tak mają.A jak będzie stukać dalej to przyjechać jak się popsuje. Kompletnie nie polecam tego serwisu!!!!!! Mimo miłej obsługi I dobrej kawy fachowość zerowa 0!!!!
Użytkownik sieci
21 maja 2018 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2018 15:04
Salon - samochody nowe
P. Pawlak bardzo ...
... niesympatyczny człowiek. NIE POLECAM KONTAKTU Z DZIAŁEM CZĘŚCI ZAMIENNE !!!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2017 12:25
Salon - samochody nowe
Kontakt e-mail i ...
... telefoniczny z tym serwisem jest niemożliwy z żadną z osób podanych na ich stronie internetowej. Odpuściłem sobie próbę skorzystania z ich usług po dwóch tygodniach bezskutecznych prób nawiązania kontaktu i umówienia wizyty. Czynne to w ogóle jest?