87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2021 11:55
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsluga, konkretne ceny, polecam serdecznie
Użytkownik sieci
1 lutego 2021 08:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zawsze profesjonalny i pomocny. Wysoki poziom obsługi klienta. Bardzo polecam. (Wersja oryginalna) Always professional and helpful. High level for customer service. Can highly recommend it.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 11:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 10:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 stycznia 2021 15:55
Salon - samochody nowe
Profesjonalne załatwiona naprawa ...
... przez p. Agatę szybko i miło. Pozdrawiam Waldek.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 13:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 września 2020 14:16
Salon - samochody nowe
Serdeczne podziękowania dla ...
... p. Daniela Mielnika z salonu w Zielonej Górze przy ul. Batorego za życzliwość, profesjonalizm i podejście do klienta. Byłam bardzo miło zaskoczona poziomem obsługi podczas całego procesu nabycia nowego Fiata Tipo - od początku do końca bardzo dobry kontakt, wszystko przebiegało w miłej atmosferze, sympatycznie, z uśmiechem Zakup nowego samochodu jest przyjemnością, a zakup w tym salonie jest podwójną przyjemnością! Życzę Wam wszystkiego najlepszego!
Użytkownik sieci
29 maja 2020 21:30
Salon - samochody nowe
Wszystkim klientom polecam ...
... serdecznie korzystnie z usług salonu oraz serwisu. Pełen profesjonalizm. Szczególnie dziękuję Panu Rafałowi Stępniowi, który wykazał się nie tylko profesjonalizmem, ale także życzliwością, wychodząc jednocześnie na wprost moim oczekiwaniom. Nie martwię się o samochód, wiem, że zawsze znajdę tam 100% pomocy. POLECAM!! M.B.
Użytkownik sieci
26 maja 2020 06:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 maja 2020 20:01
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa, super podejście do klienta! Zawodowcy!
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2020 11:08
Salon - samochody nowe
Hmm krótko, gdyby ...
... nie jedyna kompetecyjna Pani Agata, to pozostaje ten salon zamknąć. Te 5 gwiazdek to dla tej Pani, a nie dla salonu!!!!!
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 00:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lutego 2020 21:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 16:17
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2020 10:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 04:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 stycznia 2020 16:41
Salon - samochody nowe
Miłego, szybko i fachowo. Szczerze polecam....
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 13:30
Salon - samochody nowe
Odnosząc się do ...
... komentarza znajomego z którym obierałem auto w salonie. O braku gwarancji na silnik przy montażu LPG dowiedziałem się przed wyjazdem z salonu. Wcześniej niestety nikt nie przesłał mi tej informacji, która moim zdaniem jest najważniejsza. Czy było to działanie celowe, nie wiem. Możemy je uznać za spore zaniedbanie pracownika, przez co wiele tracę. Każdy by poczuł się oszukany. Wiedząc o tym wcześniej na montaż LPG zdecydował bym się po okresie gwarancyjnym. Kierownik salonu kontaktował się ze mną, zapewnił telefonicznie, że jeśli w okresie gwarancji wystąpią jakieś problemy przez LPG, zajmą się tematem i pomogą (czy pomoc będzie polegała na bezpłatnej naprawie? mam nadzieję, że nie będzie potrzeby sprawdzania zapewnień salonu). Niestety słowa nie dają 100% pewności jak przy pełnej gwarancji producenta, będąc cały czas przekonany że ją zachowuję. Presja pracowników gdy sprawdzaliśmy samochód, którzy chodzili obok i powtarzali kilkukrotnie 'Czego wy szukacie, przecież to nowe auto', były nieodpowiednie. Wydaję mi się że kupując coś mogę to sprawdzić w sposób dla mnie odpowiedni a sprzedawca powinien takie komentarze zachować dla siebie. Po całej sytuacji salon stara się załagodzić negatywne wrażenie, wysyłając drugi komplet dywaników. Czy jest to odpowiednia rekompensata? Na pewno miły dodatek, lecz nie zagwarantuję naprawy podczas usterki. Szkoda, że od początku nie zostało wszystko zrobione jak należy... Prośba salonu o usunięcie komentarza zgodnego z prawdą, nie na miejscu. Każdemu zdarzają się wpadki i będąc świadomym co się robi trzeba czasem również przyjąć negatywne opinie. Dużym plusem był kontakt z Panią Magdaleną, która załatwiała leasing, wszystko przebiegło bardzo szybko i sprawnie. Auto jak na razie jeździ bez żadnych problemów i oby tak było dalej.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 20:25
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup w ...
... tym salonie. Sprzedawca kompletnie NIE WSPOMNIAŁ że decydując się na instalację LPG montowaną w samochodzie CAŁKOWICIE traci się gwarancję na silnik, układ dolotowy / wydechowy i wszystko co ma wspólne z LPG. Znajomy właśnie w ten sposób kupił Fiata Tipo. O braku gwarancji został poinformowany dopiero w dniu odebrania samochodu (po podpisaniu umowy leasingowej i dokonaniu opłaty wstępnej). Dzień odbioru samochodu: Zaczęliśmy porządnie oglądać samochód (za prawie 80 tys!) więc poświęcenie nam 15 minut czasu nie powinno stanowić problemu... Sprzedawcy dziwnie nas poganiali, czuliśmy się jak intruzi w salonie. Samochód miał delikatnie obite drzwi - kierownik salonu (lub też pan wyglądający na ważniejszego niż handlowcy) zaproponował w ramach rekompensaty ekstra gwarancję na rok. Cóż z tej gwarancji skoro auto straciło ją po instalacji LPG.. Dalej, auto po przeglądzie zerowym, przygotowane do wydania nie miało PŁYNU CHŁODZĄCEGO... Tak, w zbiorniczku było sucho.. Gdyby nie dostrzeżenie tego po otwarciu maski, znajomy wyjechałby tak z salonu....
Użytkownik sieci
29 października 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Robiłem tutaj w ...
... ASO kilka rzeczy rok temu w swoim fiacie bravo. Wydech - zamiennik udało się dopasować dopiero za trzecim razem, poprzednie zamówione nie pasowały, mam wątpliwości co do samego montażu gdyż siedzi luźno i na nierównościach cały czas obija o podwozie. Ceny części i robocizna wysokie, a efekt taki sobie. Mimo kulturalnej obsługi i standardów ASO niestety nie jestem zadowolony i nie mogę polecić serwisu. edit: Decydując się na części zamienne Klient nie: "musi się liczyć z ryzykiem" - tylko ma prawo oczekiwać , że decydując się na wymianę części w ASO i płacąc wyższą cenę wydech będzie dopasowany i zamontowany tak, aby nie uderzał o podwozie na każdej nierówności, a nie włożony byle jak - "aby jakoś wlazł" . To nie są standardy ASO! "Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań aby zapewnić najwyższej jakości obsługę:" Jak widać nie zawsze tak jest ;-) Gdyby tak było zaproponowalibyście Państwo przemontowanie wydechu, tak aby było ok. Jak to jest "najwyższej jakości obsługa" to jesteście po prostu słabym serwisem. Pozdrawiam Marek Ladaczyński