89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 października 2020 08:34
Salon - samochody nowe
Sprawnie, szybko, profesjonalnie 👍😃
Użytkownik sieci
3 października 2020 02:48
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa!!!! Zwłaszcza Panie na serwisie
Użytkownik sieci
29 września 2020 08:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2020 13:37
Salon - samochody nowe
Mój dzisiejszy kontakt ...
... z panią z recepcji serwisu Ford Auto Boss Bielsko-Biała która do mnie oddzwaniała o godzinie 11:59 uważam za skandaliczny. Pani z recepcji powiedziała mi wprost że ją obraziłem gdy powiedziałem jej że chyba żartuje z tak odległym z proponowanym terminem wizyty serwisowej która miała polegać skasowaniu błędu dotyczącego systemu adblu którego nie usunięcie spowoduje zatrzymanie samochodu na chwilę obecną po 600 km. Pani "wybaczy" ale jest to samochód dostawczy którym nie jeżdżę dla zabawy tylko jest to narzędzie pracy. A Pani kolejna propozycja że jak samochód stanie na drodze to zholuje mnie assistasnce uważam za kolejny skandal !!!. Dla informacji osób które to zainteresuje moja sprawa dotyczy tosamochodu Ford Transit Coustom zakupionego w styczniu 2017 u w/w dilera, przebieg samochodu 60 tyś. km. Cała sprawa zaczęła się że w samochodzie pojawiła się informacja że płynu adblue wystarczy jeszcze na 2000 km. Przejechałem jeszcze około 150 km. czyli teoretycznie zostało jeszcze ponad 1800 km. a tu niespodzianka wyświetlił się błąd adblue który trzeba usunąć bo jeżeli nie to samochód stanie po przejechaniu 1000 km. Płyn adblue uzupełniłem ale niestety błąd nie zniknął. Niezależni mechanicy niestety nie mogli skasować tego błędu z powodu braku możliwości dostępu do tej funkcji. Panią z recepcji serwisu "gorąco pozdrawiam" i proponuję jej zmianę pracy jeżeli ta ją flustruje co będzie z korzyścią dla niej samej, firmy którą reprezentuje a przede wszystkim dla klientów. Cóż rozmowy ponoć są nagrywane więc jeżeli komuś w tej firmie będzie zależało aby tą sprawą się zainteresować i ją wyjaśnić to nic prostszego jak odsłuchać rozmowę. Pewno będę musiał sobie jakoś poradzić i poszukać sobie innego serwisu, a nad marką Ford się na przyszłość w razie kolejnego zakupu zastanowić czy to ma jeszcze w ogóle sens.
Użytkownik sieci
16 września 2020 09:47
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
12 września 2020 07:16
Salon - samochody nowe
Już trzeci samochód ...
... używany zakupiony w tym salonie. Nie trzeba chyba pisać więcej. ---- Jestem pozytywnie zaskoczony poziomem obsługi klienta w tym salonie. Kupiłem tu używanego Forda Mondeo mk5. Przed oddaniem samochodu w moje ręce został wykonany przegląd olejowy oraz usunięto kilka drobnych niedociągnięć wnętrza. Na samochód otrzymałem roczna gwarancję. W związku z zakupem miałem kilka wizyt serwisowych w ramach rękojmii; wszystko odbyło się w profesjonalnej atmosferze. Na salonie kupiłem również komplet opon Nokian WR D4, które z montażem okazały się tańsze niż w internecie. Bardzo cenię sobie profesjonalizm załogi Auto-Boss. Szczególne ukłony dla Pana Dawida, Darka z samochodów używanych. Zaimponowało mi również doswiadczenie i wiedza Pana Grzegorza z działu doposazeń, na temat parametrów opon. Jestem bardzo zadowolony z wyboru tego salonu.
Użytkownik sieci
8 września 2020 17:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2020 12:52
Salon - samochody nowe
Brak jakiejkolwiek zainteresowania ...
... klientem. Oglądałem samochód ponad pół godziny i nikt się do mnie nie pofatygował. Musiałem szukać osoby, która mnie obsłuży. Dodam, że byłem jedynym klientem w salonie. Edit: Szanowni Państwo, sytuacja miała miejsce w dniu kiedy pisałem opinie. Jedna z Pań skończyła wydawać samochód starszemu mężczyźnie. Oglądałem czerwonego Mustanga, znajdującego się w drugiej części salonu. Ostatecznie zdecydowałem się na skorzystanie z oferty dilera z Opola.
Użytkownik sieci
7 września 2020 20:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 14:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 19:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 16:19
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, 5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 22:04
Salon - samochody nowe
Fachowa i życzliwa ...
... klientowi obsługa, szybki i bezproblemowy serwis, uczynni i pomocni doradcy, do tego profesjonalne i urocze recepcjonistki :). Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na ich obsłudze, gorąco polecam wszystkim klientom i miłośnikom Forda :).
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 16:08
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 15:28
Salon - samochody nowe
Do salonu trafiłem ...
... w poszukiwaniu używanego Forda Focusa w wersji kombi. Zaproponowano mi model MK3 z roku 2014. Oferta wydawała mi się atrakcyjna. Co prawda cenowo dało się znaleźć ten rocznik w nieco niższych kwotach, ale kierując się podejściem, że samochód był użytkowany i serwisowany jedynie w Auto Boss oraz że firma daje roczną gwarancje ogólną + 10 letnią na perforacje blachy, zdecydowałem się na zakup. Powiedziano mi również, że samochód jest bezwypadkowy oraz że nie było konieczności przeprowadzania w nim żadnych serwisów. Niestety musiałem w to uwierzyć "na słowo" ponieważ nie dostałem książki serwisowej. Minął ponad rok czasu, dokonując odpowiednich przeglądów zachowałem wspomnianą gwarancję perforacyjną. Na samochodzie pojawia się coraz więcej drobnych ognisk rdzy co zaczęło mnie niepokoić. Zgłosiłem sprawę w Auto Boss - okazało się że tylko jedno ognisko podlega naprawie gwarancyjnej (wystąpiło pod lakierem). Pozostałe, wynikające z uszkodzeń mechanicznych nie podlegają gwarancji. Wszystkie drobne uszkodzenia blachy powstały przed moim zakupem i były absolutnie niewidoczne (niektóre ukryte pod tzw "zaprawką"). Brak książki serwisowej spowodował że naprawa jednego ogniska rdzy ciągnie się już 2 miesiące (okazuje się że jest ona potrzebna przy korzystaniu z gwarancji). Przy oględzinach samochodu i zgłoszeniu rdzy nie dostałem żadnego potwierdzenia - podobno nie jest ono konieczne w tej procedurze. Po upomnieniu się obiecano mi dostarczenie takiego potwierdzenia mailowo, niestety nawet tego nie otrzymałem. Pomijam fakt że przy usłudze oględzin jeden z Panów w serwisie blacharskim za niedomknięcie drzwi wulgarnie nawrzeszczał, nie wiem czy na mnie czy na kolegów bo było to dość bezosobowe. Jestem zawiedziony i nie polecam zakupu samochodu w firmie, w której (poza wyjątkiem obsługi przy zakupie) nie istnieje współpraca.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 14:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Doskonała obsługa (Wersja oryginalna) Excellent service
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 15:44
Salon - samochody nowe
Salon oceniam bardzo ...
... pozytywnie. Przestronny, dużo samochodów na ekspozycji. Na szczególną pochwałę zasługują panie z recepcji serwisu: p.Ania i p.Gosia- miłe i profesjonalne. Na pewno wrócę.
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2020 22:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 13:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek