89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 19:38
Salon - samochody nowe
Drogi serwis, czekasz ...
... 3,5h i nawet kawy nie zaproponują dla klienta
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 04:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 11:51
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła obsługa działu części zamiennych
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 10:17
Salon - samochody nowe
Obsługa zachowuje się ...
... jakby siedziała tam za karę. Nie polecam tego serwisu. Wszystko co potrzebowałem załatwiłem bez problemu w krakowskim serwisie.
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 12:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 grudnia 2018 13:36
Salon - samochody nowe
Serwis dobry do ...
... niczego .... W półrocznym Ford Smax zgłoszone dwie usterki do usunięcia w ramach gwarancji . Pani rano przyjęła zlecenie - oddałem auto - wziąłem pojazd zastępczy oczywiście odpłatnie (przy naprawie gwarancyjnej auta!!!) i podpisując umowę ze odpowiadam finansowo za wszystkie szkody w aucie zastępczym (serwis AUTOBOSS nie posiada ubezpieczenia AC na autach zastępczych czy to próba naciągnięcia klienta??) przy odbiorze auta okazało się że odstający zderzak nie został naprawiony bo auto było na warsztacie a tego typu usterki usuwa dział blacharsko-lakierniczy - oczywiście dowiaduje się przy odbiorze auta a nie przy zgłaszaniu zlecenia naprawy - i jak coś to AUTOBOSS znowu zaprasza żeby się umówić ponownie , zapłacić za auto zastępcze , stracić czas i kupę nerwów itd itp ... Nieszczelność kabiny ( a co za tym idzie wiecznie niedogrzanie kabiny podczas mrozów) zostało „usunięte” przez update software ... oczywiście nic to nie dało w aucie jest dalej zimno ... a dyskusja z Panem przekazującym mi auto po tej wątpliwej "naprawie" że przecież nowy software nic nie pomoże bo wieje w kabinie przy wyższych prędkościach sprowadza się do tego ze "mnie tu rano nie było jak Pan oddawał auto"… i generalnie „żadne auto nie jest super szczelne” – rozumiem ze to standard w fordach ze przy -5 jest zimno w kabinie ??? i chcałem zaznaczyć ze nie jest to 10letnia Fiesta Van tylko półroczny Ford Smax z bogatym wyposażeniem – cena katalogowa 182tys złotych !! wiec wybierając takie auto oczekiwałem lepszej jakości wykończenia i przede wszystkim obsługi posprzedażowej… Szczyty niekompetencji i ignorancji ... radze omijac ten "serwis" z daleka ...
Użytkownik sieci
1 grudnia 2018 20:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 09:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 09:40
Salon - samochody nowe
Oddajesz samochód czysty, ...
... odbierasz pobrudzony. Zdaniem obsługi "to normalne, bo ludzie tym samochodem jeździli". Zlecasz naprawę usterek, odbierasz samochód i słyszysz "Ale tego nie było w zgłoszeniu, koleżanka musiała nie zapisać". Nie należy też się zdziwić, jeśli prywatne rzeczy znikną ze schowka samochodu, ktoś z serwisu sobie to przywłaszczy. Interwencja u kierownika obsługi klienta niestety nie ma sensu, klient zostanie olany. Ford auto boss to fenomen w czasach, kiedy standardy obsługi klienta zmieniają się dynamicznie. W Auto bossie pomylili jednak kierunki...
Użytkownik sieci
17 listopada 2018 11:10
Salon - samochody nowe
Gdy nowy samochód ...
... ulegnie awarii na kilka dni będąc na gwarancji(usterka gwarancyjna zaznaczę)nie otrzymujemy samochodu zastępczego!!! Oczywiście za opłatą jak najbardziej (doba od 60zl). Jakaś porażka z podejściem do klienta. Takie rzeczy tylko w auto Boss. Czyżby, aż tak byli w złej kondycji finansowej że wymagają opłat ?!
Użytkownik sieci
3 listopada 2018 13:12
Salon - samochody nowe
Przerost formy nad ...
... treścią. Obsługa rozpuszczoną, siedzisz przy częściach zamiennych i czekasz, a trzej Panowie robią sobie wesołą żartobliwą pogawędkę widząc czekającego klienta. Oczywiście nie trwało to długo, ok 2 minut, ale czujesz się wtedy jak intruz.
Użytkownik sieci
26 października 2018 16:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 lipca 2018 17:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lipca 2018 17:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Sprzedawca części zamiennych (serwis) arogancki .......! Serwis trwał godzinę obok mnie na słuchawce wyposażonej w 15 telefonów. .. horror. ... (Wersja oryginalna) Predajca náhradných dielou (obsluha) arogantný.......!obsluha trvala hodinu popri mne na drzovku vybavyl 15 telefonatou. .. hrôza. ...
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 12:57
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim montaż ...
... w pojeździe videorejestratora, ponieważ tylko wtedy dowiecie się w jaki sposób traktowany jest wasz samochód. Poza tym pomimo kamerki i materiału filmowego z dzwiękiem ze strony serwisu nie ma żadnego odzewu. Po konsultacji z prawnikiem zakładam sprawę w sądzie, mam czas i fundusze.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2018 12:59
Salon - samochody nowe
Totalne dno. Blondyna ...
... Sama siedzi na wejściu i non stop rozmawia z koleżankami jak poprosiłem o kawę to już nie przyszła. Kobita nie miła.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 15:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 czerwca 2018 00:39
Salon - samochody nowe
Absolutne zero za ...
... jakość obsługi. Ford Tourneo Connect - w ciągu 114 tysięcy kilometrów 2 wymiany uszczelki pod głowicą. Ale awaryjność to jedno. Za każdym razem opieszałość panów w serwisie przechodzi absolutnie wszystkie możliwe pojęcia. 6 tygodni trzymać samochód? Zwodzić wielokrotnie klienta i przekładać termin? NIGDY WIĘCEJ FORDA A JUŻ NA PEWNO NIE CHCĘ MIEĆ NIC WSPÓLNEGO Z TYM PSEUDO SERWISEM.
Użytkownik sieci
8 maja 2018 21:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 marca 2018 18:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka