91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 listopada 2024 21:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Auto oddane dwa razy za każdym razem diagnostyka za parę stów z której nic nie wynika. Przychodzą jakieś smsy jakby obsługa bała się zadzwonić. Kontakt z pracownikami strasznie utrudniony, nikt nie odbiera telefonu i nie odpisuje na emaile. Ceny za usługi to jakiś kosmos. Auto wyjechało tak jak przyjechało , błędy te same. Nie polecam.
Użytkownik sieci
16 października 2024 19:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu auto oddane dwa razy w krótkim czasie na ten sam problem...serwis bez analizy czy weryfikacji problemu zgłaszanego stwierdził że wszystko jest ok ten typ tak ma, auto trafiło do kolejnego serwisu forda i tam stwierdzono że skrzynia biegów jest do wymiany. A pan B. który przyjmuje auta na serwis jest arogancki i lekceważący traktujący ludzi jak oszustów którzy chcą coś wyłudzić od serwisu.jeszce raz nie polecam!!
Użytkownik sieci
4 października 2024 16:52
Salon - samochody nowe
Jestem zażenowany podejściem ...
... pracowników tego salonu. Żaden z pracowników nie był w stanie odpowiedzieć na słowa "dzień dobry". Spędziłem salonie ponad 20 minut zupełnie niezauważony. Sprzedawca wolał posiedzieć przy kawie niż podejść do mnie i zapytać dlaczego interesuje mnie Kuga. Pojechałem do innego salonu i dokonałem zakupu. Każdemu polecam takie same kroki.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2024 12:27
Salon - samochody nowe
Serwis ok, ale ...
... auta zastępcze flot to masakra. Standard auta ani trochę nie pokrywa się z autem oddanym do serwisu, brak klimatyzacji (nie działa), systemu głośnomówiącego pomijam fakt że auta ledwo jadą
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 13:44
Salon - samochody nowe
- malowanie zderzaka ...
... trwało 3 tygodnie od 11.01 do 31.01 br. - zepsuto czujnik od alarmu i próbowano przerzućić koszty na mnie - korzystano z pojazdy mimo braku zgody na jazdy drogowe - na liczniku przybyło 5,5 km
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 18:04
Salon - samochody nowe
Wizyta w sobotę ...
... ok godz 12.. chciałem zobaczyć używane volvo , niestety wszystkie samochody zaśnieżone, śnieg padał 2 dni wcześniej... no ale nikomu się nie chce pokazać samochodu, a nie było nikogo Pan sprzedawca rozweselony siedział w ciepltutkiej "budce " . Szkoda auto zakupiłem w innym miejscu, gdzie auta były odśnieżone.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 16:59
Salon - samochody nowe
Pięć gwiazdek za ...
... sam serwis i za obsługę w poczekalni, cztery gwiazdki za obsługę telefoniczną, jedna gwiazdka za "skontaktujemy się z panem", jedna gwiazdka za niechętna obsługę serwisanta na miejscu.
Użytkownik sieci
25 września 2023 09:55
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej. Straszne ...
... podejście serwisu. Jak wszystko jest dobrze i nic się nie dzieje z samochodem to usłuszysz „Jak Pani z marketingu zadzwoni to proszę powiedzieć, że wszystko super” Ale jak już jest usterka to usłyszysz „Proszę mieć pretensje do tego co panu samochód sprzedawał” - to usłyszałem gdy po raz 3 raz zgłaszałem tę samą usterkę w moim samochodzie - niestety gwarancja zdążyła się skończyć. Kupowałem nowe w innym salonie!
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2023 17:06
Salon - samochody nowe
4 lata minęło, czas na ocenę...
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 18:35
Salon - samochody nowe
Żenujący i arogancki ...
... poziom obsługi klienta - w najlepszym razie mają Cię za idiotę. Przy umawianiu ceny radzę poprosić o wycenę na piśmie ( u mnie naprawa ( na fakturze proforma) a w rzeczywistości diagnostyka, bo niczego nie naprawiali kosztowała ponad trzykrotnie więcej niż zostałem początkowo poinformowany). Mój błąd nie miałem potwierdzenia. Nie był to mój pierwszy raz w tym salonie ale z całą pewnością ostatni. Z plusów można spokojnie wymienić opony bez uszkodzenia czujników. Do innych napraw sugeruje wybrać inny serwis.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 10:03
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem twn salon ...
... raz celem zgłoszenia usterki... Auto co prawda kupione w innym salonie ASO ale gwarancja obowiązuje w każdym serwisie Forda. Natrafiłem na bardzo niemiłego opiekuna serwisowego pana Korytkowskiego. Wprowadził mnie w błąd twierdząc że niezależnie od tego z jaką usterką będą mieli do czynienia niezależnie będę musiał ponieść koszty diagnostyki komputerowej. Przewracanie oczami to stały element tego pana. Największym hitem było hasło "czego się Pan spodziewał po używanym aucie ?!" Drogi Panie! Spodziewam się że jak kupuję auto nawet używane i w salonie Forda z gwarancją to że będzie ono sprawne. Nawet handlarze mają większy szacunek do klienta niż ten pan. Ostatecznie i bez problemu naprawy dokonano w salonie Forda gdzie auto kupiłem. Teraz jeżdżę do Katowic gdzie obsługa jest na o wiele wyższym poziomie. Nie polecam!
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Sprzedaż części zamiennych ...
... to niestety jakąś pomyłka, i to zarówno w Fordzie jak i w Volvo. Panowie siedzą biurko w biurko. Niestety bezradnos u obojga powalająca. To system szwankuje, to system narzuca ... Po co ta obsługa? Bez systemu nic nie są w stanie zrobić. Wystarczy pojechać kilometr dalej do hurtowni części i wszystko się da.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 09:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2022 22:02
Salon - samochody nowe
Średnia obsluga szczególnie ...
... pomocy drogowej. Panowie siedzą za biurkiem i ciężko się ruszyć wskazać miejsce
Użytkownik sieci
7 października 2022 13:32
Salon - samochody nowe
Jazda testowa fordem ...
... puma 21 września, przedstawienie informacji o dostępnych samochodach możliwych do zakupu w ciągu 10 dni, dodatkowo poprosiłem o oferty finansowania na które oczekiwałem. Z uwagi na to iż ich nie otrzymałem ich przez 9 dni roboczych w dniu dzisiejszym zadzwoniłem by dowiedzieć się dlaczego. Okazało się iż samochody zostały sprzedane a nikt nawet nie raczył mnie o tym poinformować, termin oczekiwania na nowy pojazd to pół roku. W międzyczasie przeprowadziłem kroki w celu sprzedaży mojego obecnego pojazdu, oraz w sprawie finansowania zakupu nowego, co razem sprawa iż zostaje pozostawiony na lodzie przez salon. Mam nadzieje iz niedługo wrócą czasy normalnej produkcji pojazdów i tego typu praktyki jak i tego typu dealerzy z uwagi na konkurencje na rynku znikną na zawsze. SZCZERZE ODRADZAM !
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 09:19
Salon - samochody nowe
Co prawda nie ...
... miałem okazji być w salonie Ford Auto-Boss ale to tylko i wyłącznie zasługa pana Arkadiusza(koordynator działu doposażen) któremu ewidentnie nie zależało na tym abym właśnie u nich zamontował hak holowniczy w swoim S-Maxie. Olanie klienta zapewne dlatego, że kontakt z mojej strony był tylko meilowy(mieszkam za granica). Nieodpowiadanie na pytania/wątpliwości. Prosiłem o numer konta aby przelac zaliczkę za hak i montaż- niestety tego również się nie doczekałem... Edit. Proszę sobie prześledzić korespondencję mailową która prowadziłem z tym panem i nie powielac tych bzdur które już wczoraj otrzymałem na swojego meila od tego pana...
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 18:44
Salon - samochody nowe
Obsługa Forda jeśli ...
... chodzi o samochody używane do wymiany. Pracownik nie był zainteresowany pokazaniem auta, dało się odczuć jakby robił to za karę. Obsługa na bardzo niskim poziomie, podczas oglądania auta pracownik siedział na telefonie, nie pokazał nawet podstawowych funkcji jakie posiada samochód oraz patrzył na klientów jak na intruzów. Nie polecam i nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 11:00
Salon - samochody nowe
4,5 h czekania ...
... na przeglądzie, gdzie miał być wymieniony jedynie olej w transicie to chyba gruba przesada. Miało być 2 h. Człowiek przyjeżdża punktualnie na konkretną godzinę, wszystkie pozostałe plany wzięły w łeb. Samochód zabrany na halę dopiero po godzinie, bo jak mnie poinformowano "bo i tak nie było miejsca na hali". To po co te umawianie na godzinę? Zjechane klock i wg serwisu są ok. Jedyny plus to przesympatyczna dziewczyna na górze w poczekalni. Generalnie rzecz biorąc mimo, że mam jeszcze kilka samochodów na firmowy serwis - z tego już nie skorzystam. A szkoda, bo korzystaliśmy z usług już jakiś czas. Odpowiadając salonowi: to, że hala była zajęta i umawianie się na konkretną godzinę jest bezsensowne to problem niedogadania między naszymi firmami? No chyba to żart.... I proszę nie zrzucać winy Waszych niedociągnięć na niedoprecyzowanie szczegółów pomiędzy nasza firma a opiekunem floty, bo tu problemu nie było żadnego. Przykre ale prawdziwe
Użytkownik sieci
1 lipca 2022 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2022 10:37
Salon - samochody nowe
"W latach: 1997-2003, ...
... 2005-2007, 2009-2018 oraz 2021 otrzymywaliśmy nagrodę „The Chairman's Award” za najlepszą obsługę klienta. Tym samym staliśmy się jedynym Dealerem Forda w Europie, który przez tyle lat utrzymuje niezmiennie wysoką jakość obsługi." Świetnie brzmi prawda? Niestety z realiami ma niewiele wspólnego, druga wizyta na tak prozaiczną czynność jak wymiana oleju w silniku i drugi raz, zaraz po odstawieniu samochodu dostaję informację, że "nie mamy filtra" i samochód będzie gotowy dopiero następnego dnia. Jakim cudem tak "profesjonalny" zespół umawia wizytę klienta, wiedząc jakim samochodem przyjedzie, jakie czynności mają zostać wykonane, a po przekazaniu przez klienta auta okazuje się, że w tak przepastnym magazynie części zamiennych, brakuje filtra oleju... Rozumiem, że taka sytuacja może się zdarzyć raz, ale dwa razy z rzędu?? Wstyd Auto-Boss, wstyd, jesteście jedynym dealerem Forda w Europie, który umawiając klienta na wymianę oleju, zapomina sprawdzić, czy posiada do niego filtr...