91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 października 2017 10:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 października 2017 22:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2017 13:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 października 2017 08:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2017 18:14
Salon - samochody nowe
Fajne fury
Użytkownik sieci
5 października 2017 20:25
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 października 2017 07:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2017 12:01
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2017 07:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Oki (Wersja oryginalna) Oki
Użytkownik sieci
24 września 2017 18:42
Salon - samochody nowe
Bardzo mi przykro, ...
... ale muszę wystawić negatywną opinię i nie polecam. Wszystko było dobrze dopóki nie zaczęły się problemy. Zamówiłem w maju nowego Focusa. Sprzedawca podał termin odbioru na koniec sierpnia. Długi termin oczekiwania (ok. 3,5 miesiąca) tłumaczył dużą ilością zamówień na silnik 1.5 EcoBoost. Rozumiem. Na początku sierpnia dostałem informację, że samochód się wyprodukował. W połowie miesiąca zapytałem o status dostawy samochodu i otrzymałem odpowiedź, że jednak się nie wyprodukował i są opóźnienia w produkcji - zaplanowane na początek września. Ok. Początek września podobna sytuacja - samochód się wyprodukował. Po poprzedniej historii zacząłem naciskać na sprzedawcę, czy to pewna informacja. Po kilku dniach otrzymałem odpowiedź - produkcja samochodu zaplanowana na połowę października. Dwa razy przesuwany termin i pół roku czekania na samochód, który w przyszłym roku prawdopodobnie będzie miał następce - serio ? Oprócz "konkretnych" informacji o dacie produkcji kilka razy dostawałem informacje, że status jest niewiadomy bo "system nic nie pokazuje". Koniec końców, zaproponowano mi czekać albo zwrot zaliczki. Rozumiem, że pewne rzeczy są niezależne od dealera i to nie jego wina, że są opóźnienia w produkcji. Ale przerzucanie tego w całości na klienta jest nie na miejscu. Można było to ładniej załatwić, a tak podejście salonu okazało się kompletną żenadą i olaniem kupującego.
Użytkownik sieci
22 września 2017 21:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2017 14:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 września 2017 10:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2017 16:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2017 10:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2017 21:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2017 20:08
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 września 2017 06:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 września 2017 21:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2017 20:23
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki