91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 października 2018 07:12
Salon - samochody nowe
Nie mogę pozytywnie ...
... zarekomendować tego miejsca. Usterka nie została usunięta, pseudo profesjonalna obsługa przez starszego Pana z obsługi skończyła się sugestią - można jechać tylko trzeba dolewać wody do płynu chłodniczego. Z kierownikiem nie ma kontaktu - pomimo kilku prób nie odbiera telefonu.
Użytkownik sieci
5 października 2018 17:45
Salon - samochody nowe
Nie potrafili zdiagnozować ...
... przyczyny nieodpalania auta (koszt diagnozy 300 zl). Stwierdzili, że to wina zaworu EGR i zaproponowali wymianę za ponad 3 tysiące, z której nie skorzystałem. Finalnie okazalo się, że przyczyna leży w podciśnieniu zbierającym się w zbiorniku paliwa.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 07:57
Salon - samochody nowe
Wymieniali mi klocki ...
... hamulcowe i zamiast dać oryginalne bez mojej zgody dopasowali inne które producent podobno dopuszcza do użycia. Przez dopasowanie rozumiem docięcie klocka. Wracając kierownica mi drżała i myślałem że koła nie dokręcili. Zmodyfikowane klocki uszkodziły tarczę które się skrzywiła. Serwis który nie umie wymienić klocków hamulcowych
Użytkownik sieci
2 maja 2018 15:10
Salon - samochody nowe
Obsługa przy stanowisku ...
... serwisowym fatalna, auto wyjechało z serwisu brudne od smaru... Pierwszy i ostatni raz tam byłem...
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 15:32
Salon - samochody nowe
Masakra, jestem zawiedziony. ...
... Tydzień wcześniej auto umówione, a w trakcie obsługi stwierdzają że filtrów nie mają. Zero profesjonaliz. Idą na ilośća nie na jakość. Z tej placówki już na pewno nie skorzystam.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2017 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2017 07:25
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa. Gość ...
... jest brakiem który robi wielką łaskę ze wokół poświęca czas klientowi.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2017 21:02
Salon - samochody nowe
Jesli masz awarie ...
... panowie sa mili jesli wracasz bo cos zrobili nie tak dlugi bardzo dlugi czas ocxekiwania na zainyeresowanie sie
Użytkownik sieci
20 grudnia 2016 10:21
Salon - samochody nowe
I. Serwisowanie okresowe ...
... (wymiana oleju itp) - OK - szybko, sprawnie i niedrogo II. naprawa samochodu - makabra: 1. Serwisant: nie posiada podstawowej wiedzy z budowy silnika - nie wie co napędza pasek wieloklinowy oprócz alternatora - nie odróżnia zwykłego koła pasowego od koła ze sprzęgłem kierunkowym - znikoma wiedza o układach wspomagania - lekceważenie klienta : brak kontaktu z klientem pomimo obiecanych telefonów 2. Warsztat: - jakimś cudem skrzywiła się rolka napinacza - komputer pozwala na szybką diagnostykę, ale do interpretacji raportów trzeba używać głowy i narządu wzroku!!! Podsumowanie: w wyniku uszkodzenia alternatora został wymieniony akumulator, napinacz, pasek, (alternator naprawiłem w innej firmie). Samochód odebrałem PO PONAD 2 TYGODNIACH nie do końca sprawny - słabe ładowanie akumulatora, a przyczyną była zaklejona wtyczka!!!!!!(czymś podobnym do silikonu) PIERWSZY KANDYDAT DO TELEWIZYJNEJ USTERKI JEDEN PUNKT - BO MIMO WSZYSTKO JAKIEŚ NOWE ELEMENTY PRZYBYŁY.