87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 września 2019 11:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2019 09:03
Salon - samochody nowe
Jestem klientem Fords ...
... w Auto Motive of 12 later, uwazam ze za calosc Obslugi, komfortu daje 5 GWIAZDEK
Użytkownik sieci
5 września 2019 23:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2019 11:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 września 2019 14:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2019 15:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 15:24
Salon - samochody nowe
2 godziny trwała ...
... wymiana oleju i filtra... Po za tym w miarę ok.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 18:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 13:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 11:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 19:42
Salon - samochody nowe
Polecam. Sprawnie i szybko.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2019 17:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 czerwca 2019 18:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 09:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 maja 2019 14:35
Salon - samochody nowe
Umawiałem się na ...
... serwis przez stronę Forda, otrzymałem maila z potwierdzeniem i numerem rezerwacji wizyty serwisowej, i tak: 1. Po przyjeździe na dzień dobry usłyszałem "nam i tak te rezerwacje nie spływają". Fajnie XXI wiek..... plus im za to że wzięli samochód i chyba zrobili co należało zrobić.... 2. Istnieje możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego na czas naprawy - tylko na tablicy w serwisie. Po raz drugi serwisowałem samochód i po raz drugi oczywiście brak samochodu do wypożyczenia. 3. Ustalono koszt naprawy na konkretną kwotę, przy odbiorze samochodu na moje pytanie "czy coś jeszcze doszło" usłyszałem że nie, że wszystko w porządku. Ale już koszt na fakturze był ponad 60zł wyższy. Pan w recepcji nie umiał wytłumaczyć dlaczego, ale usłyszałem "i tak dałem Panu duże rabaty". Przeglądając fakturę po opłaceniu zauważyłem że zużyto dwa filtry oleju.... no coż, chyba że mechanik wziął sobie do swojego samochodu a wpisał do mojego. Po zwróceniu uwagi że raczej mam 1 silnik w samochodzie, Pan na recepcji poleciał na dział części, i udało się zrobić korektę i zwrócono mi te 60 zł. 4. Wykupiłem gwarancję 12 - otrzymując umowę gwarancyjną zwróciłem uwagę że wpisano nieprawidłowy nr rej (poprzedniego właściciela), ale jakież było znów moje zdziwienie jak Pan na recepcji powiedział że za zmianę numeru będę musiał zapłacić, bo muszą zweryfikować samochód. Mimo że już robiłem 2 x naprawy i przegląd, nagle teraz będzie jakaś płatna weryfikacja. PODZIĘKOWAŁEM. Zadzwoniłem na infolinię i prze miła Pan poprosiła żebym przesłał skan dowodu rej i ona to zmieni w systemie NIEODPŁATNIE, i powiedziała że BEZPRAWNE jest żądanie salonu do jakiejś opłaty za to. JEDNA WIZYTA a TYLE WRAŻEŃ...
Użytkownik sieci
25 maja 2019 10:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 maja 2019 14:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 maja 2019 13:04
Salon - samochody nowe
Miła i fachowa obsługa
Użytkownik sieci
4 maja 2019 15:30
Salon - samochody nowe
Fajny salon. Miła obsługa