85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 21:38
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 11:58
Salon - samochody nowe
Witam, ja akurat ...
... korzystałem z działu zakupu części. Obsługa na fatalnym poziomie, pracownik opryskliwy i na dodatek ciamkajacy guma do żucia. Totalny brak profesjonalizmu świadczy o poziomie tej placówki Forda. Spotkałem się z tym po raz drugi i ostatni, dlatego zakup nowego auta przed którym obecnie stoję nie nastąpi w salonie na płowieckiej. Życzę sukcesów
Użytkownik sieci
10 listopada 2017 23:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 listopada 2017 21:58
Salon - samochody nowe
... po służbowe tylko do Pana Adama !
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 17:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 listopada 2017 12:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 21:03
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi serwisu jak w każdym autoryzowanym serwisie.
Użytkownik sieci
6 listopada 2017 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 października 2017 11:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2017 19:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 października 2017 05:24
Salon - samochody nowe
Salon posiada auta nowe i używane
Użytkownik sieci
14 października 2017 20:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2017 06:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2017 17:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo dobrze wyposażony salon samochodowy, sprzedaż pojazdów do 22:00 (Wersja oryginalna) Concessionaria molto attrezzata, con vendita veicoli fino alle 22
Użytkownik sieci
8 października 2017 17:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2017 16:28
Salon - samochody nowe
Duże ubytki płynu ...
... chłodzącego w Fordzie Mondeo.Błędna diagnoza. Koszt 3000 zł. Po wymianie zaworu egr ubytek bez zmian. Po powrocie do serwisu walka z szefem o zwrot kasy i przywrócenie stanu poprzedniego. Na szczęście walka wygrana. Brak standardu obsługi klienta przez telefon. Wyczuwana niechęć do klienta jeśli zadasz więcej niż jedno pytanie. Albo nie nagrywają, albo nikt nie odsłuchuje. W salonie aut nowych na górze przez 10 minut nikt nie raczył się mną zainteresować a pracownicy miło gawędzili. Ogólnie tragedia 1/5
Użytkownik sieci
5 października 2017 09:53
Salon - samochody nowe
mila obsluga
Użytkownik sieci
24 września 2017 21:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 września 2017 17:27
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 września 2017 16:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu w żadnym przypadku. Umówiona naprawa gwarancyjna na godz.15. Po przyjeździe okazuje się, że jest jeden elektryk, który ma robotę, i nie wiadomo kiedy ją skończy, a co za tym idzie nie wiadomo kiedy weźmie się za mój samochód. Uzyskuje informację, iż samochód będzie musiał zostać na nie wiadomo jaki czas. Bo jest na gwarancji, bo trzeba powiadomić gwaranta itd, patrz elektryk jest zajęty. Proponuje mi się umówienie naprawy w innym terminie, tak bym przyjechał z rana. Proszę o diagnozę, a czas ewentualnej naprawy ustalimy na inny termin. Niestety słyszę że to może być długa diagnoza, bo trzeba sprawdzić wszystkie kabelki. Nie jest to pierwsza taka sytuacja z tym serwisem. Podczas pierwszego przeglądu serwisowego zwróciłem uwagę na źle spasowaną tylną lampę. Odesłano mnie z tym do serwisu blacharskiego na Trakcie Brzeskim, ale tam usłyszałem że to nie ich robota a serwisu, bo oni robią tylko naprawy blacharsko lakiernicze. Gdy wspomniałem o tym wczoraj usłyszałem że Fordy tak mają i już. Super, tylko szkoda że nikt mi tego nie powiedział przy zakupie pojazdu. Posiadam samochód innej, wcale nie najwyższej półki samochód, marki nie wymieniam aby nie być posądzonym o reklamę, ale tam serwis to przyjemność. Nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta który umówił się na naprawę samochodu. Być może naprawy w ramach gwarancji są tak traktowane, bo inni są ważniejsi bo płacą. Nie wiem jak jest w innych serwisach Forda, bo samochód tej marki zakupiłem po raz pierwszy i chyba ostatni. Czas zmienić serwis. Jedyna gwiazdka, to obsługujący mnie Pan Krzysztof Lubański, który na każdy sposób próbował ratować dobre imię firmy, tłumacząc wszystko okrężną drogą, choć tłumaczenie że Fordy tak mają i może mi to pokazać jest dla mnie nie pocieszające. ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM. Wybierzcie inny serwis Forda, no chyba że standardy z Płowieckiej są spotykane w innych serwisach tej marki. Aktualizacja : Kolejny przegląd techniczny wykonałem w ASO Lipski przy ul. Ostroroga. Samo przyjęcie wyglądało tak jakbym sobie życzył. Oględziny pojazdu w mojej obecności. Przyjęcie samochodu. Proszę o sprawdzenie gniazda haka, z czym wcześniej byłem w Ford Nobile i mnie olano, podobnie jak ze źle spasowaną lampą tylną, zostaje zapisane i sprawdzone. Na bieżąco byłem telefonicznie informowany o tym co zostało zrobione, jakie części oryginalne czy zamienniki wybieram itd. Okazało się że wyskakujący komunikat związany z hakiem był spowodowany dostaniem się małej grudki błota do gniazda, wystarczyło przedmuchać kompresorem a nie sprawdzać wszystkie kable jak mi powiedziano w Ford Nobile. Lampa została wymieniona na nową w ramach gwarancji. Samochód odebrałem czyściutki. Można? Można! Polecam serwis Lipski przy ul. Ostroroga. Ja Ford Nobile omijam szerokim łukiem.