85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 22:34
Salon - samochody nowe
Teraz jak kilka ...
... lat temu obsługa klienta na tym samym niskim poziomie
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 14:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2019 22:27
Salon - samochody nowe
Serwis proszę omijać ...
... szerokim łukiem. Rażąca niekompetencja połączona z próbą wyłudzenia pieniędzy. Serwis podczas przeglądu zdiagnozował wyciek oleju. Mimo że auto było na gwarancji, zaproponowali naprawę odpłatną za blisko 2000 PLN. Konkurencja z OMC Motors wykonała naprawę w ramach gwarancji. Przed przeglądem sugerowałem problemy z klimatyzacją. Serwis stwierdził prawidłowe działanie systemu, mimo, że konkurencja z OMC Motors wykazała zatarcie sprężarki. Którą wymienili na gwarancji. Nigdy więcej Ford Auto Nobile.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2019 11:47
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprzyjemne traktowane klienci.
Użytkownik sieci
15 maja 2019 15:37
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. W lutym 19 zakupiłem Mondeo mk4 2014 z programu używane jak nowe. Otrzymałem raport, gdzie ekspert wszystko sprawdził i ocenił stan auta. Po zakupie mało jeździłem tym autem. Na początku kwietnia zauważyłem, że nie działa klima. Pojechałem do serwisu. Po 2h (!) Pan stwierdził że ciśnienie się utrzymuje, jednak nie maja pewności że klima jest szczelna! Więc nie odkryli nic, zaplacilem ponad 100zł. W raporcie widniała informacja że układ klimatyzacji działa poprawnie. Serwis umył ręce. W innej firmie weryfikacja nieszczelności trwała 40 min i tego samego dnia naprawiono usterkę. Podejrzewam, że nieszczelność chłodnicy (a zarazem układu klimy) została zatajona przed zakupem, a temp ujemne nie umożliwiły mi tej weryfikacji. Nie zamierzam serwisować auta w Auto Nobile.
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 13:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Rocznie (Wersja oryginalna) Pa
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 12:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2019 23:16
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi na ...
... poziomie 0. Dwóch doradców rozmawiała przy kliencie o serwisowanych samochodzie którego rozwiazanie maja generalnie w d... Hitem jest Paweł P ani dzien dobry ani przepraszam a po feedbacku , który otrzymał od szefa wyżył się na kliencie . Nie rozwiązana usterka i jeszcze tekst sama sobie umów naprawę żenada roku. Nie polecam
Użytkownik sieci
4 stycznia 2019 16:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 września 2018 10:49
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis. Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 września 2018 09:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... miła obsługa, serwis nastawiony na wyciąganie kasy...
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 10:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 23:58
Salon - samochody nowe
NIestety jestem całkowicie ...
... rozczarowany postawa pracownika serwisu Ford Auto Nobile. Będąc osobiście w serwisie umówiłem się na wizytę gwarancyjną z nowym samochodem (ze względu na błąd pojawiającego się komunikatu wymagana była aktualizacja oprogramowania forda mustanga). Wizyta umówiona na 07:30 za kilka dni. Podczas umawiania wizyty zapewniono mnie że aktualizacja potrwa 1-1,5 godz. stąd planując wizytę zarezerwowałem sobie niezbędny czas na oczekiwanie na naprawę na miejscu. Po przybyciu na miejsce pracownik serwisu odpowiadający za klienta indywidualnego (p. Krzysztof) poinformował mnie, że auto może zostać zdiagnozowane dopiero wtedy kiedy po 9-tej godzinie przyjdzie diagnosta i w pierwszej kolejności zrealizuje wszystkie zaległe prace z poprzedniego dnia czyli defacto może i pod koniec dnia. Próbowałem grzecznie wytłumaczyć pracownikowi serwisu, że powiedziano mi że proces potrwa 1-1,5 godziny na co p. z serwisu zaczął konfabulować i wymyślać różne historie po to tylko aby nie pójść mi na rękę. Jeśli na etapie umawiania wizyty lub w trakcie oczekiwania na nią popełniono błąd to w momencie kiedy klient oczekuje rozsądnego rozwiązania serwis powinien wyjść na przeciw z rozsądnym rozwiązaniem. A jedyne czego oczekiwałem w tamtym momencie to uzyskanie zapewnienia, że autem zajmie się serwisant w pierwszej kolejności po godzinie 9-tej. Niestety przedstawiciel serwisu pozostał nieugięty. Zaprezentowana przez w/w pracownika serwisu postawa jest w mojej ocenie absolutnie nie do przyjęcia w firmie, która spełnia współczesne standardy obsługi. Finalnie podziękowałem więc za „obsługę” i odjechałem z niezrealizowana naprawa, stratą 3 godzin wliczając dojazd i powrót do domu oraz co najgorsze z wielkim zaskoczeniem i rozczarowaniem z postawy, z która się spotkałem. Notabene dzięki takiemu nieżyczliwemu podejściu do klienta w/w pracownik serwisu wystawia opinie całej grupie kapitałowej. Dotychczas miałem kontakt z przedstawicielami serwisu Volvo na ul. Płowieckiej i wiem że taka sytuacja w Volvo nie miałaby miejsca. Ale może kryterium przyjęcia osób do pracy w Ford Auto Nobile przy ul Płowieckiej jest niższa cena Fordów w stosunku do cen Volvo stąd zatrudnia się osoby bez kompetencji i przeszkolenia z zakresu obsługi klienta, ze słabymi zdolnościami organizacyjnymi i jednocześnie za niższe wynagrodzenie? Szczerze proponuję zmienić podejście i zweryfikować jakość pracy serwisu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 08:18
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis ...
... blacharski! Drugi raz źle dobrany lakier na zderzaku, a do tego źle spasowany! Masakra nie polecam!
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 14:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 10:20
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemna obsługa. Nie ...
... da się zapisać do serwisu po 15:00 i na sobote. Robią wrażenie, ze klient nie jest dla nich ważny. Jakość wykonanych prac jest okropna. Musiałem przerabiać po nich auto.
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 10:09
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... obsługę klienta to daje wiele do życzenia..zero zainteresowania..
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 12:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 09:03
Salon - samochody nowe
1. Bezczelna i ...
... niekompetentna obsługa u większości doradców - zarówno mechanika jak i blacharski (w tym drugim przypadku zniechęcili mnie nawet do przeglądu gwarancyjnego). 2. Wciskanie kitu, przeprowadzanie napraw gwarancyjnych dopiero po zagrożeniu oddania sprawy do sądu - zresztą nieskutecznie. 3. Wielotygodniowe czekanie na części i naprawy. 4. NIE warto kupować nowego forda - nie istniejąca gwarancja, niekompetentny serwis "wie Pan, my tak naprawdę nie znamy tego samochodu"