85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 10:36
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale ...
... czas oczekiwania na wykonanie prostej usługi nie racjonalny, przegląd auta powyżej 5h bez jakiejkolwiek informacji o możliwości opóźnienia....
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 08:51
Salon - samochody nowe
Po 4 godzinach ...
... czekania pomimo, że wcześniej przegląd miał trwać 2,5h kasjer z recepcji bo nie można go chyba nazwać doradcą informuje mnie telefonicznie mimo, że siedzę 20 m dalej że potrwa to jeszcze z 1h bo czekaja na potwierdzenie z firmy leasingowej. To ja się pytam czy jakbym trwało to 10 h to też bym tyle musiał czekać. A on nie raczył by mnie poinformować.
Użytkownik sieci
29 maja 2018 20:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 15:56
Salon - samochody nowe
Wizyta podzielona na ...
... dwa razy, pierwszego dnia czekałem 5 godzin na stwierdzenie usterki. Chodziło o czujniki parkowania. Stwierdzono że usterka usunięta, wystarczyło przeczyścić styki... tak stwierdził elektryk. Zanim wróciłem do domu usterka "powróciła". Kolejna wizyta i po 7 godzinach oczekiwania informacja, że jednak czujnik jest uszkodzony, ale że mają jednego elektryka to dzisiaj tego nie naprawią. W sumie spędziłem tam 13 godzin a czujniki jak nie działały tak nie działają. Pieniądze za serwis wyrzucone w błoto. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 15:49
Salon - samochody nowe
Obsługa porażka.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 11:17
Salon - samochody nowe
Arogancja obsługi od lat niezmienna!!!!!!!
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 15:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 13:07
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... 3-tygodniowym wyprzedzeniem na jazdę próbną Focusem RS w salonie Auto Nobile w Warszawie przy ul.Płowieckiej 62. Dnia 16-tego grudnia 2017 zgłosiłem się na umówioną wcześniej godzinę 11-tą. Pan z obsługi poinformował mnie, że kolega który przeprowadza jazdy próbne właśnie na taka jazdę pojechał i że mam czekać (pan który mnie o tym poinformował wspomniał, że on się boi jeździć z klientami (!)). Trochę mnie takie podejście zdziwiło – jestem człowiekiem zajętym i miałem tego dnia wiele spraw do załatwienia. Oczekiwanie wypełniło mi i synowi oglądanie stojącego w salonie Focusa RS, który był dokładnie w takiej specyfikacji i kolorze jaki chciałem. Nic tylko sprawdzić auto na jeździe próbnej i brać w leasing. Po 40 minutach oczekiwania pojawił się pan, który przeprowadza jazdy próbne. Podpisaliśmy umowę, po czym okazało się, że nie ma kluczyka do auta. Mijały kolejne minuty. Auto wziął dzień wcześniej „szef”. Testowy Focus stał podobno na parkingu za salonem, ale kluczyka brak. W końcu znalazł się zapasowy kluczyk i poszliśmy do samochodu. Na parkingu na tyłach salonu zastaliśmy auto całe w błocie (dosłownie oblepione błotem) z przebitą oponą. Oczywiście jazdy testowej nie było. Straciłem 1,5 godziny i szczerze mówiąc odechciało mi sie kupować RSa. Jeżeli w Fordzie takie podejście do klienta to norma, to ja Państwu dziękuję. Na pewno nigdy nie wrócę do tego salonu. Przesyłam oficjalną skargę do Ford Polska
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 20:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 17:54
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM Fatalna ...
... obsługa klienta, chamstwo i wyśmiewanie kleinta to chyba tutaj norma. Na początku wszystko ok miło itp. Potem nagle okazuje się, że zamówione przeze mnie części pojechały gdzie indziej bo było większe zamówienie niż moje. Ok akceptuje to, dostaje jakiś upust na usługę. Umawiam się konkretnie na usługę, tym razem okazuje się, że zamiast kompletu felg przyszły 3. Pracownik umywa ręce, ja mam sobie radzić sam. Nigdy nie spotkałem się z takim chamstwem w miejscu, gdzie chce wydać swoje pieniądze. NIE POLECAM ZDECYDOWANIE
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 11:58
Salon - samochody nowe
Witam, ja akurat ...
... korzystałem z działu zakupu części. Obsługa na fatalnym poziomie, pracownik opryskliwy i na dodatek ciamkajacy guma do żucia. Totalny brak profesjonalizmu świadczy o poziomie tej placówki Forda. Spotkałem się z tym po raz drugi i ostatni, dlatego zakup nowego auta przed którym obecnie stoję nie nastąpi w salonie na płowieckiej. Życzę sukcesów
Użytkownik sieci
26 października 2017 11:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 października 2017 16:28
Salon - samochody nowe
Duże ubytki płynu ...
... chłodzącego w Fordzie Mondeo.Błędna diagnoza. Koszt 3000 zł. Po wymianie zaworu egr ubytek bez zmian. Po powrocie do serwisu walka z szefem o zwrot kasy i przywrócenie stanu poprzedniego. Na szczęście walka wygrana. Brak standardu obsługi klienta przez telefon. Wyczuwana niechęć do klienta jeśli zadasz więcej niż jedno pytanie. Albo nie nagrywają, albo nikt nie odsłuchuje. W salonie aut nowych na górze przez 10 minut nikt nie raczył się mną zainteresować a pracownicy miło gawędzili. Ogólnie tragedia 1/5
Użytkownik sieci
21 września 2017 16:43
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu w żadnym przypadku. Umówiona naprawa gwarancyjna na godz.15. Po przyjeździe okazuje się, że jest jeden elektryk, który ma robotę, i nie wiadomo kiedy ją skończy, a co za tym idzie nie wiadomo kiedy weźmie się za mój samochód. Uzyskuje informację, iż samochód będzie musiał zostać na nie wiadomo jaki czas. Bo jest na gwarancji, bo trzeba powiadomić gwaranta itd, patrz elektryk jest zajęty. Proponuje mi się umówienie naprawy w innym terminie, tak bym przyjechał z rana. Proszę o diagnozę, a czas ewentualnej naprawy ustalimy na inny termin. Niestety słyszę że to może być długa diagnoza, bo trzeba sprawdzić wszystkie kabelki. Nie jest to pierwsza taka sytuacja z tym serwisem. Podczas pierwszego przeglądu serwisowego zwróciłem uwagę na źle spasowaną tylną lampę. Odesłano mnie z tym do serwisu blacharskiego na Trakcie Brzeskim, ale tam usłyszałem że to nie ich robota a serwisu, bo oni robią tylko naprawy blacharsko lakiernicze. Gdy wspomniałem o tym wczoraj usłyszałem że Fordy tak mają i już. Super, tylko szkoda że nikt mi tego nie powiedział przy zakupie pojazdu. Posiadam samochód innej, wcale nie najwyższej półki samochód, marki nie wymieniam aby nie być posądzonym o reklamę, ale tam serwis to przyjemność. Nigdy nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta który umówił się na naprawę samochodu. Być może naprawy w ramach gwarancji są tak traktowane, bo inni są ważniejsi bo płacą. Nie wiem jak jest w innych serwisach Forda, bo samochód tej marki zakupiłem po raz pierwszy i chyba ostatni. Czas zmienić serwis. Jedyna gwiazdka, to obsługujący mnie Pan Krzysztof Lubański, który na każdy sposób próbował ratować dobre imię firmy, tłumacząc wszystko okrężną drogą, choć tłumaczenie że Fordy tak mają i może mi to pokazać jest dla mnie nie pocieszające. ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM. Wybierzcie inny serwis Forda, no chyba że standardy z Płowieckiej są spotykane w innych serwisach tej marki. Aktualizacja : Kolejny przegląd techniczny wykonałem w ASO Lipski przy ul. Ostroroga. Samo przyjęcie wyglądało tak jakbym sobie życzył. Oględziny pojazdu w mojej obecności. Przyjęcie samochodu. Proszę o sprawdzenie gniazda haka, z czym wcześniej byłem w Ford Nobile i mnie olano, podobnie jak ze źle spasowaną lampą tylną, zostaje zapisane i sprawdzone. Na bieżąco byłem telefonicznie informowany o tym co zostało zrobione, jakie części oryginalne czy zamienniki wybieram itd. Okazało się że wyskakujący komunikat związany z hakiem był spowodowany dostaniem się małej grudki błota do gniazda, wystarczyło przedmuchać kompresorem a nie sprawdzać wszystkie kable jak mi powiedziano w Ford Nobile. Lampa została wymieniona na nową w ramach gwarancji. Samochód odebrałem czyściutki. Można? Można! Polecam serwis Lipski przy ul. Ostroroga. Ja Ford Nobile omijam szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
17 września 2017 08:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2017 20:54
Salon - samochody nowe
Totalna ŻENADA. Od ...
... początku zachwalałem ten serwis, ale bańka pękła. Oddałem samochód na okresowy przegląd, został zabrany poprzez usługę door-to-door. No i super przyjechał pan, ocenił samochód jako bardzo brudny(taki był, ale bez przesady). Zgłosiłem, że zarusowany jest tylny zderzak na dole na plastiku (takir zwykłe zadrapanie parkingowe, dokładnie to powiedziałem panu, który tylko zaznaczył krzyżykiem miejsce na opisie). Po południu dowiedziałem się, że silnik do wymiany...no trudno. Samochód odzyskałem po kilku tygodniach. Wychodzę i co widzę? Piękne zadrapanie pod lewą tylną lampą. Właściwie kilka zadrapań. Oczywiście serwis się wyparł;) mimo że doskonale wiem, że tego uszkodzenia nie było-byłem u nich nawet tydzień wcześniej odebrać cos z bagażnika i uszkodzenia nie było. Samochód po serwisie powinien wrócić umyty (tak było zaznaczone na protokole)-wrócił opłukany karczerem, cały w smugach;). Hamulce hałasują przy hamowaniu na wstecznym...po prostu wstyd. Już poprzedni przegląd przedłużył się o dobrą godzinę - myślałem, że to jednorazowa wpadka, no ale przebili siebie samych. Nigdy więcej forda, a tym bardziej tego serwisu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2017 23:39
Salon - samochody nowe
Mało samochodów na wystawie.
Użytkownik sieci
12 listopada 2016 14:56
Salon - samochody nowe
Planowałem obejrzeć używany ...
... samochód (sobota, w godzinach pracy salonu). Poniżej scenariusz: 1. Recepcja Ford - proszę podejść na piętro, Pan Piotr panu pomoże 2. Ford, inny sprzedawca - proszę poczekać 5 min, zaraz zadzwonię po Pana Piotra 3. Ford, sprzedawca - 5 min później - niestety zapomniałem, że pana Piotra nie ma dzisiaj w pracy. Proszę podejść do salonu Volvo (salon obok). Współpracujemy. Tam Panu pokażą auto. 4. Recepcja Volvo - Proszę poczekać, osoba odpowiedzialna za używane samochody jest obecnie na placu. (Jestem jedynym oczekującym klientem.) 5. 5 min później przychodzi pracownik i zaczyna rozmowę z recepcjonistką. 6. 5 min później - podchodzę do recepcjonistki, żeby zadzwoniła do gościa na placu, kiedy wróći. Reakcja: 'Oooo, Pan tu jeszcze jest? Zapomniałam o Panu...'. (Byłem jedynym klientem w salonie:) ) Okazuje się, że czekałem na faceta, który zajmował recepcjonistkę rozmową. 7. Volvo - sprzedawca - Nie pokażę Panu samochodu, bo nie mam dostępu do kluczyków Forda. Pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
27 września 2016 20:52
Salon - samochody nowe
Wizyta nie doszła ...
... do skutku. W momencie pojawienia się w serwisie na określoną godzinę na najprostszy i teoretycznie najkrótszy przegląd po jednym roku usłyszałem, że na odbiór auta będę musiał zaczekać 3-4 godziny (pomimo prośby w momencie telefonicznego umawiania się na wizytę, aby ta przeszła w miarę sprawnie. Zapisałem się z tygodniowym wyprzedzeniem). Przeprosiłem za kłopot, wyjaśniłem, że zaszła pomyłka i opuściłem profesjonalny serwis. MAM PYTANIE DO OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH TYM PRZYBYTKIEM-PO CO UMAWIAJĄ KLIENTÓW NA OKREŚLONĄ GODZINĘ? KOMPLETNA OLEWKA KLIENTA.