85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 23:10
Salon - samochody nowe
Na przyjęcie auta ...
... na lawecie do serwisu [auto nie jezdne] czekaliśmy 50min jakość obsługi pozostawia sporo do życzenia w innych serwisach wychodzi obsługa wskazuje miejsce gdzie auto rozładować i cała operacja trwa max 10min razem z wypełnieniem papierków
Użytkownik sieci
23 maja 2022 14:47
Salon - samochody nowe
Witam, prosiłem o ...
... wymianę oleju i filtrów mondeo mk5 kombi...usługa wykonana a jakże - 372,61zł.- super. Ale do rachunku doliczono: - przegląd - o który nie prosiłem - 496,49zł -assistance 12 - o które nie prosiłem - 29,90zł razem niechcianych kosztów dołożyli 526,39zł (po rabatach) czy to jest w porządku...??? oceńcie sami... Zapłaciłem...OSTATNI RAZ...w tym serwisie wku.... klient.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 12:36
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ...
... można wystawić oceny minusowej bądź chociaż zerowej. Tragedia to mało powiedziane. Byłem w piątek zgłosić kilka usterek w nowym aucie (1500km przebiegu)Po oczekiwaniu 2,5 godz gdy spytałem się czy już auto gotowe dowiedziałem się ze usterki które mam (ściąganie auta w lewo i nie wyważone koła zimowe) faktycznie są i mogą je usunąć w ciągu kolejnych 3-4 godzin 🥶 Umówiłem się z Pawłem Piątkiem ze zabieram auto i przyjeżdżam w środę i od rana biorą się za naprawy. W środę przyjechałem 9.05 zostawiłem auto i wg Pana Pawła miało być gotowe na ok 12.00. Wracam z miasta po auto a one stoi tam gdzie je zaparkowałem 😱 Pan Paweł na lunchu i dostaje informacje od kolegi z biurka obok ze nie mieli czasu się za moje wziąć bo nie maja ludzi do roboty a poza tym to im inne roboty wyskoczyły. Po oczekiwaniu 6 godzin wzięli się (chyba) za moje auto. Po spytaniu się ile zajmie naprawa i na która godzinę będzie gotowe (wyważenie kół i geometria) Pan Paweł stwierdził że jak skończą to skończą i będzie gotowe. Gość obok mnie czekał od 7.00 do 14.40- wymieniali mu olej 😱 Ja auto odebrałem o 16.10 Podsumowując nie polecam wizyty w tym ASO chyba ze ma się dużo wolnego czasu. Pan Paweł Piątek- gość który ma klienta w głębokim powtarzaniu siedzi tam tylko po to by zanieczyszczać powietrze. Po wizycie trwającej CAŁY dzień nie usłyszałem nawet słowa przepraszam. Mniej niż ZERO gwiazdek P.S. W odpowiedzi na Wasza odpowiedz: Przy pierwszej wizycie nie byłem poinformowany o rzekomym dużym obłożeniu serwisu. Sam zaproponowałem przełożenie napraw auta na inny dzień od rana bo nie chciałem po oczekiwaniu 2,5 godziny na potwierdzenie zgłoszonych przez mnie usterek czekać kolejnych 3 godzin na ich usunięcie i wyjechać z serwisu w piątek przed 18 😵💫. Pan Paweł powiedział ze jak przyjadę z rana to się od razu biorą za auto. Wszystkie zgody na naprawę z Alphabetem były wg niego załatwione w piątek bo przecież mieli zacząć auto naprawiać o 14.30 w piątek. Kontaktowałem się z Alphabetem nie maja najlepszego zdania o konsultancie który mnie obsługiwał…. Zastrzeżeń co do obsługi podczas moich 2 wizyt mam całą masę i brakuje tutaj miejsca by je wszystkie wymienić. Numer do mnie macie. Niestety to były moje 2 ostatnie wizyty u was. Wolę zjeść własne włosy niż znowu przyjechać do Was (choć mam najbliżej) i znowu czekać cały dzień w poczekalni na czynności które powinny zająć 2 max 3 godziny 🥶
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2021 12:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kupiliśmy ...
... używanego Forda S-Max u nich. Sprzedawca zarzekał że auto bezwypadkowy, naprawili tylko opryski od kamieni na masce. Rzeczoznawca stwierdził póżniej że całe auto malowane. Nawet dach. Proszę o ostrożność z nimi.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 08:00
Salon - samochody nowe
Brak informacji, że ...
... serwis jest otwarty o 7, a salon od 9. Warto byłoby o tym wspomnieć, żeby nie było takich sytuacji jak nasza gdzie nikogo nie ma po przyjechaniu z samego rana :(
Użytkownik sieci
6 marca 2021 19:43
Salon - samochody nowe
Ceny kosmiczne, szczególnie ...
... części, zniechęcające do posiadania Forda po okresie gwarancji. Nie montują części powierzonych przez klienta. Bałaganik organizacyjny. Przy zmianie rozrządu uszkodzili czujnik i jak gdyby nigdy nic wydali niesprawny samochód, po czym wymusili kolejną naprawę tego czujnika na koszt klienta zajmując mu cały dzień. Bez zlecenia usunęli wersję software'u wgraną w EQU samochodu i zastąpili swoją starszą i gorszą i też nic nie piwiedzieli. Być może z autoryzowanych serwisów to najlepszy zakład w Warszawie, ale ja chyba już ich nie odwiedzę. Nie potrafią naprawiać tylko wymieniać po kolei co się da i to za duże pieniądze. Jakość z roku na rok dramatycznie szybko spada.
Użytkownik sieci
6 lutego 2021 10:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 stycznia 2021 23:35
Salon - samochody nowe
Wciskają kit i nie jest to miłe miejsce
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 20:31
Salon - samochody nowe
Serwis naciąga na ...
... kasę wymieniają klocki które są w połowie zużyte wymyślają dodatkowe naprawy mimo iż auto na gwarancji te części nie podlegają gwarancji to samo jest na Bródnie nie polecam w ten sposób odstawia się klientów do innych marek i salonów . Gratulacje
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 13:48
Salon - samochody nowe
Salon ogólnie, jak ...
... i obsługa serwisu ok.Lecz ja się zastanawiam , jakie standardy panują wśród mechaników odnośnie aut klientów...Byłem dziś na serwisie , zlecenie przyjęte i proszę czekać....Po ok 5 min przychodzi mechanik w ubraniu roboczym i siup do środka i na warsztat.Ja się pytam po raz kolejny , czy w tym warsztacie nie dba się o własność klientów?? Nie używacie pokrowców ochronnych na fotele czy kierownicę??? Takie rzeczy są niedopuszczalne , i bardzo mi przykro , lecz ja z serwisu AUTO NOBILE rezygnuje. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 10:04
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Od pierwszej chwili zamiast wysłuchać na czym polega problem z nowym autem przełączają połączenia albo każą dzwonić do innego oddziału zamiast na spokojnie wysłuchać na czym polega usterka. Po umówieniu się na wizytę Pan z serwisu stwierdza, że "nie naprawi, bo nie potrafi" Serio? To chyba nie jest standard obsługi takiego miejsca. Do tego wysyłanie Klienta z miejsca na miejsce, bo "ja nie potrafię, ale może gdzieś indziej zrobią". Brak profesjonalizmu i zaangażowania.
Użytkownik sieci
20 października 2020 15:26
Salon - samochody nowe
Obsługa myli terminy ...
... i bierze za to powiedzialnosci.Serwis ok
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 04:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 07:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Drogi (Wersja oryginalna) Дорого
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 12:00
Salon - samochody nowe
Zamówiłem przewód od ...
... odmy za 40zł poprzez infolinię. Podałem numer VIN pojazdu, aby wszystko się zgadzało. Przewód dotarł tego samego dnia, lecz nie pasował do samochodu. Zadzwoniłem znów na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że zastosowano zmiany technologiczne i należy do przewodu dokupić zaworek za 87zł. Podjechałem na miejsce, kupiłem zaworek, który poinformowano mnie, że jest konieczny, lecz okazało się, że on również nie pasuje do zamówionego wcześniej przewodu. Następnego dnia chciałem zwrócić owy zaworek, niestety Panowie nie przyjęli zwrotu, bo jak powiedzieli: zaworek był używany i jest brudny. Nie wiem jak miałem sprawdzić czy zawór pasuje bez rozpakowywania go? Kierownik serwisu kłócił się ze mną, że część była wsadzana do samochodu i odpala, a ubrudzona była od strony przewodu! Absolutna niekompetencja, nieznajomość części, które sprzedają do samochodów i tragiczna obsługa wykłócająca się z klientem, że nie ma racji pokazując tym samym swój kompletny brak jakiejkolwiek wiedzy na temat sprzedawanego produktu. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
24 maja 2020 09:01
Salon - samochody nowe
Patrząc na opinie ...
... jestem bardzo zdziwiony ogólnym zadowoleniem z salonu.. Opowiem swoją historię związaną z tym dealerem. Otóż jestem, a raczej byłem klientem salonu od 2 lat ale brak profesjonalizmu ludzi tam pracujących zmusiła mnie do napisania tej opinii. Po kolei: 1. W salonie zamówiłem auto , konkretnie Mustanga GT - czekałem na niego ok. 7 miesięcy (co jest sprawą oczywistą ponieważ był to nowy model) przy odbiorze auta Pan który wydawał mi samochód widząc młodego chłopaka próbował mnie nastraszyć, że zejście tym autem do spalania na poziomie 13 litrów graniczy z cudem i że w ogóle to auto jest nie do opanowania - co po 2ch latach użytkownia okazało się totalną bzdurą. Na zwrot zaliczki za auto musiałem się upominać 5 razy. 2. Po 3 tysiącach przebiegu miałem stłuczkę parkingową nie z mojej winy - do wymiany było lewe nadkole. Serwis z którym współpracuje auto nobile volvo / ford (obok zakrętu) nie dość że nie spasowało elementów to jeszcze pomalowali mi felgę !! Mało tego - szyba od środka była umazana smarem. A na koniec smaczek - serwis wpisał do książki serwisowej w systemie 34 000 i miły Pan poinformował mnie o tym że tego nie da się cofnąć ! 3. Wizyta w serwisie - wydawać by się mogło pikuś. Otóż nie , po wizycie w serwisie auto wróciło do serwisu na lawecie. Na drugi dzień pod autem była plama oleju. W serwisie był również poruszony temat zapychającego się GPF - gdzie kolejny miły Pan próbował mi wcisnąć kit, że komputer nie zapamiętuje danych (bzdura !) i powiadomił mnie że olej pod silnikiem był powodem (o zgrozo) tym że mechanik lał olej po silniku jak go wymieniał. To był kolejny kit- w innym serwisie okazało się że nie trzymała uszczelka korka od oleju. 4. Kolejna wizyta i kolejne smaczki - wyskoczył mi błąd silnika i klapek w wydechu. W serwisie poprosiłem o naprawę i wyważenie kół przy okazji ponieważ oddawałem felgi do renowacji. Panowie tak naprawili klapki że wymienili bezpiecznik - informując mnie, że nie wiedzą co było przyczyną. Panowie jeżeli to czytacie - gdybyście chociaż troszeczkę wykazali się jakąkolwiek inicjatywą aby pomóc klientowi... przy wydechu był przetarty kabelek który widać było nawet bez poodnoszenia auta. Wyważenie koł - serwis na proste czarne koła obkleił srebrnymi obciążnikami od środka. Ilość która była tam naklejona przeraziła mnie, równie dobrze z taką ilością obciążników moża byłoby obkleić koła do bizona. Na drugi dzień byłem zmuszony pojechać do wulkanizacji gdzie zajęli się tym profesjonalnie i zerwali te obciążniki zakładając dużo mniejszą ilość. Były jeszcze historie związane z gwarancją i ustawieniem świateł ale nie będę dalej rozpisywał się na temat braku profesjonalizmu tego dealera. Po wszystkich tych historiach zmuszony jestem zmienić serwis. Kadrze zarządzającej proponowałbym zrobić ponowną ankietę na temat satysfakcji klientów i poprawić cyferki na tablicy którą tak dumnie Państwo powiesiliście w salonie. Pozdrawiam - niezadowolony klient
Użytkownik sieci
14 maja 2020 06:45
Salon - samochody nowe
Dramat. Umawiam się ...
... na konkretną godzinę, tracę 5h, po czym dowiaduję się, że jednak dzisiaj nie uda się sprawdzić samochodu. Specjalnie zostałem na miejscu, ponieważ wszystko miało trwać ok. 2h. Zero zainteresowania czekającym klientem, jakbym się nie dopytywał, czekałbym bezsensownie przez kolejne godziny. Otrzymuję propozycję kolejnego terminu, natomiast również słyszę "nie zagwarantuję Panu, że wtedy się uda". Byłem tam wiele razy, nigdy nie było rewelacyjnie, ale teraz ostatecznie podziękuję. Pofatyguję się gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 12:47
Salon - samochody nowe
Chciałem umówić się ...
... na przegląd, wysłałem kilka emaili i jedną wiadomość przez stronę i zero odpowiedzi. Szkoda muszę szukać innego warsztatu.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 09:43
Salon - samochody nowe
ASO okropne. Oszuści. ...
... Brak słów. Nie polecam. Nie wymieniają części i oleju. Ale wmawiają, że wszystko zostało wymienione na nowe. Sprawdziłem i niestety nie wszystkio zostało wymienione, ale zapłacilem za wszystko. Salon do zakupu nowego samochodu jak najbardziej polecam. Miła i uczciwa obsluga.
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 11:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka