85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2021 20:31
Salon - samochody nowe
Serwis naciąga na ...
... kasę wymieniają klocki które są w połowie zużyte wymyślają dodatkowe naprawy mimo iż auto na gwarancji te części nie podlegają gwarancji to samo jest na Bródnie nie polecam w ten sposób odstawia się klientów do innych marek i salonów . Gratulacje
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 13:48
Salon - samochody nowe
Salon ogólnie, jak ...
... i obsługa serwisu ok.Lecz ja się zastanawiam , jakie standardy panują wśród mechaników odnośnie aut klientów...Byłem dziś na serwisie , zlecenie przyjęte i proszę czekać....Po ok 5 min przychodzi mechanik w ubraniu roboczym i siup do środka i na warsztat.Ja się pytam po raz kolejny , czy w tym warsztacie nie dba się o własność klientów?? Nie używacie pokrowców ochronnych na fotele czy kierownicę??? Takie rzeczy są niedopuszczalne , i bardzo mi przykro , lecz ja z serwisu AUTO NOBILE rezygnuje. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 10:04
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam! ...
... Od pierwszej chwili zamiast wysłuchać na czym polega problem z nowym autem przełączają połączenia albo każą dzwonić do innego oddziału zamiast na spokojnie wysłuchać na czym polega usterka. Po umówieniu się na wizytę Pan z serwisu stwierdza, że "nie naprawi, bo nie potrafi" Serio? To chyba nie jest standard obsługi takiego miejsca. Do tego wysyłanie Klienta z miejsca na miejsce, bo "ja nie potrafię, ale może gdzieś indziej zrobią". Brak profesjonalizmu i zaangażowania.
Użytkownik sieci
20 października 2020 15:26
Salon - samochody nowe
Obsługa myli terminy ...
... i bierze za to powiedzialnosci.Serwis ok
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 04:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 07:17
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Drogi (Wersja oryginalna) Дорого
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 12:00
Salon - samochody nowe
Zamówiłem przewód od ...
... odmy za 40zł poprzez infolinię. Podałem numer VIN pojazdu, aby wszystko się zgadzało. Przewód dotarł tego samego dnia, lecz nie pasował do samochodu. Zadzwoniłem znów na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że zastosowano zmiany technologiczne i należy do przewodu dokupić zaworek za 87zł. Podjechałem na miejsce, kupiłem zaworek, który poinformowano mnie, że jest konieczny, lecz okazało się, że on również nie pasuje do zamówionego wcześniej przewodu. Następnego dnia chciałem zwrócić owy zaworek, niestety Panowie nie przyjęli zwrotu, bo jak powiedzieli: zaworek był używany i jest brudny. Nie wiem jak miałem sprawdzić czy zawór pasuje bez rozpakowywania go? Kierownik serwisu kłócił się ze mną, że część była wsadzana do samochodu i odpala, a ubrudzona była od strony przewodu! Absolutna niekompetencja, nieznajomość części, które sprzedają do samochodów i tragiczna obsługa wykłócająca się z klientem, że nie ma racji pokazując tym samym swój kompletny brak jakiejkolwiek wiedzy na temat sprzedawanego produktu. Zdecydowanie odradzam.
Użytkownik sieci
24 maja 2020 09:01
Salon - samochody nowe
Patrząc na opinie ...
... jestem bardzo zdziwiony ogólnym zadowoleniem z salonu.. Opowiem swoją historię związaną z tym dealerem. Otóż jestem, a raczej byłem klientem salonu od 2 lat ale brak profesjonalizmu ludzi tam pracujących zmusiła mnie do napisania tej opinii. Po kolei: 1. W salonie zamówiłem auto , konkretnie Mustanga GT - czekałem na niego ok. 7 miesięcy (co jest sprawą oczywistą ponieważ był to nowy model) przy odbiorze auta Pan który wydawał mi samochód widząc młodego chłopaka próbował mnie nastraszyć, że zejście tym autem do spalania na poziomie 13 litrów graniczy z cudem i że w ogóle to auto jest nie do opanowania - co po 2ch latach użytkownia okazało się totalną bzdurą. Na zwrot zaliczki za auto musiałem się upominać 5 razy. 2. Po 3 tysiącach przebiegu miałem stłuczkę parkingową nie z mojej winy - do wymiany było lewe nadkole. Serwis z którym współpracuje auto nobile volvo / ford (obok zakrętu) nie dość że nie spasowało elementów to jeszcze pomalowali mi felgę !! Mało tego - szyba od środka była umazana smarem. A na koniec smaczek - serwis wpisał do książki serwisowej w systemie 34 000 i miły Pan poinformował mnie o tym że tego nie da się cofnąć ! 3. Wizyta w serwisie - wydawać by się mogło pikuś. Otóż nie , po wizycie w serwisie auto wróciło do serwisu na lawecie. Na drugi dzień pod autem była plama oleju. W serwisie był również poruszony temat zapychającego się GPF - gdzie kolejny miły Pan próbował mi wcisnąć kit, że komputer nie zapamiętuje danych (bzdura !) i powiadomił mnie że olej pod silnikiem był powodem (o zgrozo) tym że mechanik lał olej po silniku jak go wymieniał. To był kolejny kit- w innym serwisie okazało się że nie trzymała uszczelka korka od oleju. 4. Kolejna wizyta i kolejne smaczki - wyskoczył mi błąd silnika i klapek w wydechu. W serwisie poprosiłem o naprawę i wyważenie kół przy okazji ponieważ oddawałem felgi do renowacji. Panowie tak naprawili klapki że wymienili bezpiecznik - informując mnie, że nie wiedzą co było przyczyną. Panowie jeżeli to czytacie - gdybyście chociaż troszeczkę wykazali się jakąkolwiek inicjatywą aby pomóc klientowi... przy wydechu był przetarty kabelek który widać było nawet bez poodnoszenia auta. Wyważenie koł - serwis na proste czarne koła obkleił srebrnymi obciążnikami od środka. Ilość która była tam naklejona przeraziła mnie, równie dobrze z taką ilością obciążników moża byłoby obkleić koła do bizona. Na drugi dzień byłem zmuszony pojechać do wulkanizacji gdzie zajęli się tym profesjonalnie i zerwali te obciążniki zakładając dużo mniejszą ilość. Były jeszcze historie związane z gwarancją i ustawieniem świateł ale nie będę dalej rozpisywał się na temat braku profesjonalizmu tego dealera. Po wszystkich tych historiach zmuszony jestem zmienić serwis. Kadrze zarządzającej proponowałbym zrobić ponowną ankietę na temat satysfakcji klientów i poprawić cyferki na tablicy którą tak dumnie Państwo powiesiliście w salonie. Pozdrawiam - niezadowolony klient
Użytkownik sieci
14 maja 2020 06:45
Salon - samochody nowe
Dramat. Umawiam się ...
... na konkretną godzinę, tracę 5h, po czym dowiaduję się, że jednak dzisiaj nie uda się sprawdzić samochodu. Specjalnie zostałem na miejscu, ponieważ wszystko miało trwać ok. 2h. Zero zainteresowania czekającym klientem, jakbym się nie dopytywał, czekałbym bezsensownie przez kolejne godziny. Otrzymuję propozycję kolejnego terminu, natomiast również słyszę "nie zagwarantuję Panu, że wtedy się uda". Byłem tam wiele razy, nigdy nie było rewelacyjnie, ale teraz ostatecznie podziękuję. Pofatyguję się gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2020 12:47
Salon - samochody nowe
Chciałem umówić się ...
... na przegląd, wysłałem kilka emaili i jedną wiadomość przez stronę i zero odpowiedzi. Szkoda muszę szukać innego warsztatu.
Użytkownik sieci
10 marca 2020 09:43
Salon - samochody nowe
ASO okropne. Oszuści. ...
... Brak słów. Nie polecam. Nie wymieniają części i oleju. Ale wmawiają, że wszystko zostało wymienione na nowe. Sprawdziłem i niestety nie wszystkio zostało wymienione, ale zapłacilem za wszystko. Salon do zakupu nowego samochodu jak najbardziej polecam. Miła i uczciwa obsluga.
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 11:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 14:19
Salon - samochody nowe
Tragedia, pojazd przywieziony ...
... na lawecie na usterkę elektryczną w czwartek w południe trafił do diagnosty w poniedziałek.
Użytkownik sieci
30 października 2019 17:41
Salon - samochody nowe
Lekceważenie czasu klienta. ...
... Wymiana opon trwała ponad dwie godziny.
Użytkownik sieci
14 października 2019 15:14
Salon - samochody nowe
kupiłem nowy Transit ...
... ,przejechał około 150 km i wpadł w tryb awaryjny,poinformowałem sprzedawce ale nawet nie raczył oddzwonic i zapytac ale o jakiejs pomocy z ich strony ...nic szmal zawiniety klient olany bubel wciśnięty
Użytkownik sieci
19 września 2019 22:22
Salon - samochody nowe
Dzień powszedni, 18:30... ...
... "Dobry wieczór, w czym możemy pomóc? Może kawy? Herbaty...?" Nic z tych rzeczy. Salon pusty, klientów brak, jedynie kilku znudzonych pracowników, NIKT nie zainteresował się klientem. "Przepraszamy, w tej chwili wszyscy są zajęci, może zechce Pan zostawić numer telefonu? Oddzwonimy." Nie... Tego też nie było. 15 minut czekania, aż ktoś się mną zainteresuje w końcu odpuściłem. Brawo!
Użytkownik sieci
11 września 2019 23:27
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny żenada!!! Jakby za karę tam pracowali!!!
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 15:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2019 15:00
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon w ...
... jakim odbierałem auta! Tak się składa, że robię to ok. 15 razy w roku. Byłem w dniu dzisiejszym umówiony na konkretną godzinę w celu odbioru dwóch Transitów. Wchodząc z tablicami do salonu, nawet jednego "dzień dobry". Chwilę szukania sprzedawcy, telefon, już wiem jest na urlopie, mam udać się na "wydania". Chwilę to wszystko trwało, nikt nie wyszedł w tym czasie zapytać się czy w czymś pomóc. Pan na wydaniach, miał błędne informacje, był przekonany, że auta mają być do odebrania za dwie godziny. Niejjego wina. Zostałem sam na kilkanaście minut ale pierwsze auto było za chwilę "do wydania". W półtorej godziny temat zamknięty 😀 Tylko za zaangażowanie i profesjonalizm oraz prawidłowe podejście do klienta tego Pana nie daję jednej gwiazdki. Tylko, że On nie bierze prowizji za sprzedaż. Auta sprzedane, prowizje wzięte. Salon zarobił. Szkoda tylko, że nikt nie wziął poprawki, że auta będziemy gdzieś serwisować, że za pół roku będę rozbudowywać flotę o auta tej marki. Szkoda bo od teraz salon Auto Nobile będę omijać szerokim łukiem a przecież to jedyny salon Forda w mojej okolicy. A jeszcze jedno! nawet długopisu nie dostałem! :D gdzie w Ursyn jako klient z ulicy za zakup jednego filtra otrzymałem kalendarz biurkowy, długopis i notes. A tu na raz wydane ponad 200 tyś netto i nic. edit!!! jednak daję jedną gwiazdkę za odpowiedz Auto Nobile. Właściciel mojej firmy ustalał, że potrzebujemy auta na 9:00, handlowiec poprosił o by przybyć na 9:30-10:00. Byłem na 9:30 i auta były nieprzygotowane. A odpowiedź dealera i kłamstwo o godzinie 11tej tylko uświadcza mnie w przekonaniu żeby tu więcej nie przychodzić!