85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2018 10:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2018 23:58
Salon - samochody nowe
NIestety jestem całkowicie ...
... rozczarowany postawa pracownika serwisu Ford Auto Nobile. Będąc osobiście w serwisie umówiłem się na wizytę gwarancyjną z nowym samochodem (ze względu na błąd pojawiającego się komunikatu wymagana była aktualizacja oprogramowania forda mustanga). Wizyta umówiona na 07:30 za kilka dni. Podczas umawiania wizyty zapewniono mnie że aktualizacja potrwa 1-1,5 godz. stąd planując wizytę zarezerwowałem sobie niezbędny czas na oczekiwanie na naprawę na miejscu. Po przybyciu na miejsce pracownik serwisu odpowiadający za klienta indywidualnego (p. Krzysztof) poinformował mnie, że auto może zostać zdiagnozowane dopiero wtedy kiedy po 9-tej godzinie przyjdzie diagnosta i w pierwszej kolejności zrealizuje wszystkie zaległe prace z poprzedniego dnia czyli defacto może i pod koniec dnia. Próbowałem grzecznie wytłumaczyć pracownikowi serwisu, że powiedziano mi że proces potrwa 1-1,5 godziny na co p. z serwisu zaczął konfabulować i wymyślać różne historie po to tylko aby nie pójść mi na rękę. Jeśli na etapie umawiania wizyty lub w trakcie oczekiwania na nią popełniono błąd to w momencie kiedy klient oczekuje rozsądnego rozwiązania serwis powinien wyjść na przeciw z rozsądnym rozwiązaniem. A jedyne czego oczekiwałem w tamtym momencie to uzyskanie zapewnienia, że autem zajmie się serwisant w pierwszej kolejności po godzinie 9-tej. Niestety przedstawiciel serwisu pozostał nieugięty. Zaprezentowana przez w/w pracownika serwisu postawa jest w mojej ocenie absolutnie nie do przyjęcia w firmie, która spełnia współczesne standardy obsługi. Finalnie podziękowałem więc za „obsługę” i odjechałem z niezrealizowana naprawa, stratą 3 godzin wliczając dojazd i powrót do domu oraz co najgorsze z wielkim zaskoczeniem i rozczarowaniem z postawy, z która się spotkałem. Notabene dzięki takiemu nieżyczliwemu podejściu do klienta w/w pracownik serwisu wystawia opinie całej grupie kapitałowej. Dotychczas miałem kontakt z przedstawicielami serwisu Volvo na ul. Płowieckiej i wiem że taka sytuacja w Volvo nie miałaby miejsca. Ale może kryterium przyjęcia osób do pracy w Ford Auto Nobile przy ul Płowieckiej jest niższa cena Fordów w stosunku do cen Volvo stąd zatrudnia się osoby bez kompetencji i przeszkolenia z zakresu obsługi klienta, ze słabymi zdolnościami organizacyjnymi i jednocześnie za niższe wynagrodzenie? Szczerze proponuję zmienić podejście i zweryfikować jakość pracy serwisu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2018 08:18
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis ...
... blacharski! Drugi raz źle dobrany lakier na zderzaku, a do tego źle spasowany! Masakra nie polecam!
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 14:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 10:20
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemna obsługa. Nie ...
... da się zapisać do serwisu po 15:00 i na sobote. Robią wrażenie, ze klient nie jest dla nich ważny. Jakość wykonanych prac jest okropna. Musiałem przerabiać po nich auto.
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 10:09
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... obsługę klienta to daje wiele do życzenia..zero zainteresowania..
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 12:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 09:03
Salon - samochody nowe
1. Bezczelna i ...
... niekompetentna obsługa u większości doradców - zarówno mechanika jak i blacharski (w tym drugim przypadku zniechęcili mnie nawet do przeglądu gwarancyjnego). 2. Wciskanie kitu, przeprowadzanie napraw gwarancyjnych dopiero po zagrożeniu oddania sprawy do sądu - zresztą nieskutecznie. 3. Wielotygodniowe czekanie na części i naprawy. 4. NIE warto kupować nowego forda - nie istniejąca gwarancja, niekompetentny serwis "wie Pan, my tak naprawdę nie znamy tego samochodu"
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 10:36
Salon - samochody nowe
Obsługa miła, ale ...
... czas oczekiwania na wykonanie prostej usługi nie racjonalny, przegląd auta powyżej 5h bez jakiejkolwiek informacji o możliwości opóźnienia....
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 08:51
Salon - samochody nowe
Po 4 godzinach ...
... czekania pomimo, że wcześniej przegląd miał trwać 2,5h kasjer z recepcji bo nie można go chyba nazwać doradcą informuje mnie telefonicznie mimo, że siedzę 20 m dalej że potrwa to jeszcze z 1h bo czekaja na potwierdzenie z firmy leasingowej. To ja się pytam czy jakbym trwało to 10 h to też bym tyle musiał czekać. A on nie raczył by mnie poinformować.
Użytkownik sieci
29 maja 2018 20:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2018 12:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 15:56
Salon - samochody nowe
Wizyta podzielona na ...
... dwa razy, pierwszego dnia czekałem 5 godzin na stwierdzenie usterki. Chodziło o czujniki parkowania. Stwierdzono że usterka usunięta, wystarczyło przeczyścić styki... tak stwierdził elektryk. Zanim wróciłem do domu usterka "powróciła". Kolejna wizyta i po 7 godzinach oczekiwania informacja, że jednak czujnik jest uszkodzony, ale że mają jednego elektryka to dzisiaj tego nie naprawią. W sumie spędziłem tam 13 godzin a czujniki jak nie działały tak nie działają. Pieniądze za serwis wyrzucone w błoto. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 15:49
Salon - samochody nowe
Obsługa porażka.
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 11:17
Salon - samochody nowe
Arogancja obsługi od lat niezmienna!!!!!!!
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 15:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 13:07
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... 3-tygodniowym wyprzedzeniem na jazdę próbną Focusem RS w salonie Auto Nobile w Warszawie przy ul.Płowieckiej 62. Dnia 16-tego grudnia 2017 zgłosiłem się na umówioną wcześniej godzinę 11-tą. Pan z obsługi poinformował mnie, że kolega który przeprowadza jazdy próbne właśnie na taka jazdę pojechał i że mam czekać (pan który mnie o tym poinformował wspomniał, że on się boi jeździć z klientami (!)). Trochę mnie takie podejście zdziwiło – jestem człowiekiem zajętym i miałem tego dnia wiele spraw do załatwienia. Oczekiwanie wypełniło mi i synowi oglądanie stojącego w salonie Focusa RS, który był dokładnie w takiej specyfikacji i kolorze jaki chciałem. Nic tylko sprawdzić auto na jeździe próbnej i brać w leasing. Po 40 minutach oczekiwania pojawił się pan, który przeprowadza jazdy próbne. Podpisaliśmy umowę, po czym okazało się, że nie ma kluczyka do auta. Mijały kolejne minuty. Auto wziął dzień wcześniej „szef”. Testowy Focus stał podobno na parkingu za salonem, ale kluczyka brak. W końcu znalazł się zapasowy kluczyk i poszliśmy do samochodu. Na parkingu na tyłach salonu zastaliśmy auto całe w błocie (dosłownie oblepione błotem) z przebitą oponą. Oczywiście jazdy testowej nie było. Straciłem 1,5 godziny i szczerze mówiąc odechciało mi sie kupować RSa. Jeżeli w Fordzie takie podejście do klienta to norma, to ja Państwu dziękuję. Na pewno nigdy nie wrócę do tego salonu. Przesyłam oficjalną skargę do Ford Polska
Użytkownik sieci
14 grudnia 2017 20:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2017 17:54
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM Fatalna ...
... obsługa klienta, chamstwo i wyśmiewanie kleinta to chyba tutaj norma. Na początku wszystko ok miło itp. Potem nagle okazuje się, że zamówione przeze mnie części pojechały gdzie indziej bo było większe zamówienie niż moje. Ok akceptuje to, dostaje jakiś upust na usługę. Umawiam się konkretnie na usługę, tym razem okazuje się, że zamiast kompletu felg przyszły 3. Pracownik umywa ręce, ja mam sobie radzić sam. Nigdy nie spotkałem się z takim chamstwem w miejscu, gdzie chce wydać swoje pieniądze. NIE POLECAM ZDECYDOWANIE
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 11:58
Salon - samochody nowe
Witam, ja akurat ...
... korzystałem z działu zakupu części. Obsługa na fatalnym poziomie, pracownik opryskliwy i na dodatek ciamkajacy guma do żucia. Totalny brak profesjonalizmu świadczy o poziomie tej placówki Forda. Spotkałem się z tym po raz drugi i ostatni, dlatego zakup nowego auta przed którym obecnie stoję nie nastąpi w salonie na płowieckiej. Życzę sukcesów