88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2025 20:48
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... przegląd serwisowy to nie mam nic do zarzucenia, ale dokładanie do faktury opłaty za ubezpieczenie assistance bez uzgodnienia z klientem jest bardzo słabe. A do tego tekst Pana z obsługi "najwyżej to panu skoryguje " oraz " nikt mi nie mówił że Pan nie chce tego ubezpieczenia a to u nas obligatoryjne ". Zwykle naciąganie i tyle.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2025 15:38
Salon - samochody nowe
EDIT po odpowiedzi ...
... z Państwa strony: bardzo chętnie bym przyjechała na dodatkowe oględziny, gdyby łaskawie odebrali Państwo telefon i się na nie ze mną umówili!!! Mówią państwo o błędnym podaniu numeru stacjonarnego - gdzie w takim razie jest numer komórkowy???? Cały czas nikt sie ze mną nie skontaktował! Najgorszy serwis blacharsko-lakierniczy! Radzę omijać szerokim łukiem. Nie dość, że naprawa była przeciągana przez ponad MIESIĄC to finalnie samochód został polakierowany w niewłaściwym kolorze, przez co wygląda jak składak z innych pojazdów, a co najlepsze wyjechał z dodatkowymi usterkami! Od 3 tygodni kierownik serwisu ignoruje telefony i maile z reklamacją. Poziom obsługi klienta na absurdalnie niskim poziomie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2024 19:06
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zawiedziony ...
... tym salonem. Zainteresowany zakupem auta i, wydawało się, uczciwym opisem w ogłoszeniu umówiłem się na oględziny używanego forda. Przez telefon informacja, że dobrze trafiłem bo akurat są rabaty rzędu 5-10tyś. Na miejscu niestety już się okazało, że jedynie 1 tyś mogą opuścić. Auto 25tys przebiegu. Brakujące zaślepki drzwi, krzywo spasowane elementy wnętrza. Brak rolety bagażnika. (Rzekomo będzie przy wydaniu auta). Czemu została wyjęta skoro na zdjęciach w ogłoszeniu widnieje. Oględziny w grudniu, a brak opon zimowych. W ogłoszeniu informacja, że są pewni stanu sprzedawanych aut więc, cytuję "nie boją się weryfikacji w niezależnych serwisach". Na miejscu okazuje się jednak, że to zwykle brednie. Dla handlowca, pana Artura, niezależny serwis to ich stacja kontroli pojazdów i można sobie przyjechać ze swoim mechanikiem. Za to wciskanie dodatkowej gwarancji za prawie 4 tysiące. Gdy poprosiłem o przedstawienie umowy takowej gwarancji otrzymałem jedynie wydruk ogólny, a reszta po podpisaniu umowy. W cenie 6 miesięcy gwarancji, której warunków pan nie miał. Zachwalanie, że auto jest pewne bo to autoryzowany diler forda, że zostało przez nich sprawdzone i posiadają pełny raport, którego jednak klientowi nie przedstawiają. Aż mi się przypomniało jak prawie 20 lat temu kupowałem swoje pierwsze auto na giełdzie w Słomczynie od przysłowiowego Mirka handlarza. Po prostu loteria, a nie przejrzysta i pewna transakcja.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 10:05
Salon - samochody nowe
Serwis. od 2006 ...
... r auta Ford Focus I, Mondeo III, Focus III serwisowane w autoryzowanych serwisach Ford (Ursyn Car Warszawa, Ursyn Car Piaseczno) - zawsze świetne kompleksowe podejście do klienta. Jakość na najwyższym poziomie. i wreszcie jest ci on "AUTO PLAZA Popularna 70, Warszawa. oj tam panie to nic ze rezerwacja robiona 25.11. na pierwszy możliwy termin 03.12 - 7:00, oj tam, a kogo to, planujesz, przyjeżdżasz, panie nie mamy pana płaszcza, przecież ma pan rezerwacje na za tydzień, 10.12 7:30, (jak na za tydzień, umawiałem serwis na 03.12, mail i informacja na stronie z kodem do zarządzania rezerwacją na 03.12 - małem) dziś nic nie zrobimy, nie ma pan rezerwacji, nie ma mechanika, potwierdzenie rezerwacji dostał pan na maila i sms-a? (nie, nie dostałem) a bo to system Forda tak działa, a raczej on nie działa dobrze, ale z niego korzystamy bo musimy. Tyle w temacie...
Użytkownik sieci
30 października 2024 21:54
Salon - samochody nowe
Warsztat Zapomnienia ! ...
... Samochód zgłosiłem do naprawy w lipcu cześci warsztat otrzymał 2 września a ja osobiście dowiedziałem się przypadkiem dopiero 23 września Samochód poszedł do naprawy 24 września dalej brak kontaktu przez stronę Warsztatu blacharskiego lakierniczego . Ustaliłem że chcę zobaczyć wymienione cześci nikt mi ich nie pokazał zgłosiłem reklamację w sprawie nie dołożenia należytych starań w sprawie wymiany tylnej lampy na taką samą . Dołączam zdjęcia lamp przed i po naprawie , które wyglądały identycznie ! Totalny bałagan , lekceważenie klienta brak informacji o postępie naprawy trudność z kontaktem . Dzięki temu bałaganowi straciłem Samochód na 3 tygodnie a naprawa nie została dokonana solidnie ! Dalej czekam na wyjaśnienie w/w sytuacji i nie będę ponosił kosztów braku odpowiedniej kontroli jakości ! dotyczy: Hondy HR-V WW930SK
Użytkownik sieci
26 października 2024 11:34
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba jakość ...
... obsługi. Nikt nie odbiera telefonów przez kilka dni. Pracownicy zachowują się tak jakby to nie była ich praca i robią tylko to co muszą.
Użytkownik sieci
18 października 2024 05:00
Salon - samochody nowe
Masakra a nie ...
... firma serwis do dupy nie potrafiący nic zdiagnozować.Wcisjaja używane samochody niesprawdzone i niesprawne i wmawiają iż wszystko będzie dobrze
Użytkownik sieci
17 października 2024 17:46
Salon - samochody nowe
I had such ...
... a worse experience from Auto plaza today, i had been there 2-3 months before since i got an error message stating "Transmission Limited " and i changed the trasmission fluid that time which costed me around 1750 zl, then they mentioned about a leak which i thought would be really minor or nothing serious. Now , today i been there since i got the same alert again and they said i need to pay 500 zl for inspection to check if it was their mistake or not and shown some photos of leak after inspection and said its not their fault. (i admit that he mentioned i need pay 500 zl if the fault is not at their side and i agreed but i thought they would atleast inspect the error and give me the solution) First of all, 500 zl just to take 2 photos of the leak is horrible, and they didnt check why there is a leak, they just took 500 zl just to tell that it was not their fault why there is the leak. second of all, why didnt they fix the leak when i went to them at first !!! i dont know if they were thinking that i need to spend around 2000 zl every quarter keeping this leak !!! i dont understand. I wouldnt recommend them at allll .....
Użytkownik sieci
7 października 2024 17:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Walczę ...
... od 2 tygodni o wydanie opłaconego nowego samochodu. Cały czas jakieś problemy; a to nie mają kiedy przewieźć do salonu, nie maja czasu go wymyć, nie mają kiedy wykonać przeglądu zerowego. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
2 października 2024 14:01
Salon - samochody nowe
Naprawa gwarancyjna (niedziałająca ...
... klimatyzacja) w samochodzie z przebiegiem niespełna 5000km. Po kontroli samochód oddano mi z prawie zupełnie rozładowanym akumulatorem i miałem oczekiwać na część, Oczekiwanie na zamówioną część (9 września) wydłużyło się z 10 dni roboczych do 15 dni roboczych. Samochód oddałem do serwisu 1 października, oprócz naprawy serwis miał wymienić olej. Konsultant poinformował, że uda się odebrać samochód tego samego dnia, ale dopiero w godzinach wieczornych. Po przyjeździe do serwisu przed godziną 19:00 dowiedziałem się, że samochód jednak nie jest do odbioru i dalej wisi na podnośniku. Stracilem niepotrzebnie czas i pieniądze na dojazd, bo nikt nie wpadł na to, żeby poinformować o przedłużającej się naprawie. Nie polecam! EDIT: dziś po przeprosinach (komentarz niżej, od Forda) odebrałem samochód - w ramach "przeprosin i brania na poważnie zgłoszeń klientów" oddano mi samochód brudny (nieumyty, mimo, że było to zaznaczone na dokumencie potwierdzającym oddanie samochodu do serwisu). Świetna robota, obiecuję mój komentarz wstawiać gdzie się da, zeby wszyscy omijali was szerokim łukiem :)
Użytkownik sieci
7 września 2024 13:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Wczerwcu tego roku ...
... zadzwoniłem do serwisu aby zgłosić i umówić się na akcję serwisową wymiany poduszki powietrznej i przewodów hamulcowych (które puchną i mogą pęknąć - co w konsekwencji może doprowadzić do tragedii). Przemiły Pan po podaniu nr VIN poinformował mnie, że części muszą zostać zamówione i po otrzymaniu części ktoś się ze mną skontaktuje w celu umówienia terminu wymiany. Termin oczekiwania ok 14 dni - tak mnie poinformował Pan. Oczywiście nikt do mnie nie zadzwonił. Postanowiłem się przypomnieć i w połowie lipca pozwoliłem sobie zadzwonić. Przemiła Pani poinformowała mnie, że części dotarły, i są przypisane do mojej naprawy ale faktycznie zapomnieli mnie poinformować. Zaproponowała termin na przyszły tydzień. Z uwagi na wyjazd urlopowy postanowiłem przełożyć tą wymianę po urlopie. Dzwonię dzisiaj żeby się umówić i co słyszę? Że poduszkę i owszem mogą wymienić ale przewodów nie bo akcja jest wstrzymana... z uwagi na niewyrabianie się magazynu z częściami (za 2 - 3 tygodnie przeowdy będą dostępne). Przecież przewody zostały sprowadzone i przypisane do mojej naprawy. Śmiech na sali... zamontowali części przyopisane do mojej naprawy komuś innemu i teraz czekaj człowieku kolejne 3 - 4 tygodnie na tykającej bombie wożąc 3 małych dzieci.... nie polecam.
Użytkownik sieci
28 lipca 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Podczas oczekiwania na ...
... połączenie, serwis sugeruje umówienie wizyty przez internet. Dzień przed wizytą (oczekiwanie ok 2 tygodni) zadzwoniono do mnie z informacją, że wizyta sie nie odbędzie bo system informatyczny nie działa i został im narzucony - po prostu cudownie. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 lipca 2024 12:35
Salon - samochody nowe
Wizyta serwisowa na ...
... którą zostałem umówiony przez infolinię nie odbyła się. Pani na infolinii wprowadziła w błąd odnośnie możliwości zostawienia auta do godziny 20:00. Niestety, okazało się, że serwis czynny jest do godziny 18:00, czego na infolinii w momencie umawiania wizyty nie wiedziano. Kolejną wizytę zaproponowali za 12 dni. Jestem nie zadowolony z tak słabej i nie profesjonalnej obsługi.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 19:02
Salon - samochody nowe
ASO Popularna. W ...
... rodzinie mamy same Fordy od 2001 roku, więc trochę o nich wiemy. Nigdy w życiu nie byłem jednak w ASO. Jako, że mam aktualnie S-MAX MK2 z 2018 roku, który ma akcję serwisową na przewody hamulcowe - uznałem, że ją wykonam. Umówiłem się telefonicznie. Termin był uzgodniony z 2 tygodniowym wyprzedzeniem, był to poniedziałek. W sobotę dostałem przypominającego SMSa. Pojechałem w poniedziałek, idealnie punktualnie. Auto przyjęte, dokumenty przekazane. Kazali czekać. Telefonicznie było uzgadniane, że operacja potrwa 1h, ale ja zarezerwowałem sobie 2h. Posiedziałem w poczekalni 1,5h i wychodzę zerknąć. Może już kończą? Patrzę. Oj nie, nawet auto nie wzięte z parkingu. Oczywiście na koordynatora trzeba było jeszcze poczekać, po czym dowiedziałem się, że oni nie mają rurki hamulcowej, więc mi nie zrobią. Od 2 tygodni wiedzieli jakie auto przyjedzie, a na akcji serwisowej wymienia się dokładnie te części jakie przewiduje fabryka i są one z katalogu. Więc wiadomo co przyjedzie i co będzie potrzebne. Jeszcze bym zrozumiał, gdyby mnie od razu zawrócili po przyjeździe, bo pewnie nie zajmują się przypadkami przed przyjazdem. Przyjechał to popatrzymy i oj nie - nie ma części, wracaj Pan. To jeszcze by było do przełknięcia. Ale nie, kazali pół dnia stracić (liczę z dojazdami itd) i dopiero jak sam do koordynatora podszedłem zaskoczony, że miało być 1h, a po 1,5h nawet nie wzięte - łaskawie dowiedziałem się tego co wyżej. Do widzenia, nic nie zrobione. Zadzwonimy jak będziemy mieli rurkę. I wiecie co? Byłem u nich 3.06.2024, jest 11.07.2024 i oni chyba dalej tej rurki nie mają, bo nie zadzwonili. Pierwszy raz byłem w ASO. Chyba ostatni ;) A o tym jak moje auto, gdy jeszcze nie było moje i było serwisowane w ASO Ford w Niemczech to już można książkę napisać :)
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 10:27
Salon - samochody nowe
Serwis nie chce ...
... wycenić części i naprawy auta, bo płaci za program, który pokazuje im te właśnie części. Klient dowie się jaka jest cena, ale jak podpisze papiery na naprawę, albo jak zapłaci 500zł za wycenę. Takiego absurdu jeszcze świat nie widział. Omijać szerokim łukiem. EDIT: Odnośnie odpowiedzi - widocznie inne serwisy nie trzymają się tych „branżowych standardów”, bo inne ASO Hondy wyceniło mi części, lakierowanie i montaż od ręki na papierze :)
Użytkownik sieci
22 czerwca 2024 09:47
Salon - samochody nowe
Zarezerwowałem wizytę serwisową ...
... online cztery dni wcześniej, przyjechałem na miejsce i wtedy się okazało, że nie każdy serwis wykonują w soboty. Nikt nie zadzwonił pomimo jasno określonego celu wizyty. Wycieczka na darmo. Panowie z serwisu jacyś obrażeni na sytuację. Nie polecam.
Użytkownik sieci
17 maja 2024 12:21
Salon - samochody nowe
Serwis całkowicie nie ...
... spełnił moich oczekiwań. Przyjechałem z konkretnymi błędami do naprawy, a zrobiono jedynie ponownie diagnosytykę stwierdzając to samo co już wiedziałem. Strata czasu i pieniędzy.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 19:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam sprzedają ...
... amerykańskie samochody ale potrafią ich naprawiac