88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 01:45
Salon - samochody nowe
14-11-2022 dzwoniłem by ...
... umówić się na wymianę żarówek na ledowe philipsa które sam zakupiłem o czym przekazałem kobiecie która po uzgodnieniach zaprosiła mnie na 16go na godzinę 11tą. Po przyjeździe 16go okazało się że nie zostanę obsłużony gdyż jak poinformowano mnie mój ford nie jest wyposażony standardowo w takie żarówki a poza tym i tak nie montują zakupionych moich rzeczy . Jak dla mnie żenada i narażenie mnie na dodatkowe koszta , zapewniam iż nie prosiłem na wszystko by mnie przyjęto więc wystarczyło mi powiedzieć że śmieszni fachowcy z forda nie są w stanie zamontować żarówek LED owych i już............ Pozdrawiam żenujący salon forda Artur
Użytkownik sieci
28 września 2022 17:46
Salon - samochody nowe
Po prostu nie ...
... polecam!!! Chciałem sprzedać samochód marki Ford Mondeo. Bezwypadkowy salon Polska. Taki sam mają na placu za 77tys (nie wiadomo czy bezwypadkowy) Jak to stwierdził sprzedawca to nie ma różnicy w cenie 😂!!! Za mój egzemplarz zaproponowali mi 50tys. Wynika to z tego że muszą zarobić i przygotować samochód do sprzedaży jak twierdził . Samochód jest jak nowy i nie potrzeba nic przy nim robić. SZKODA CZASU!
Użytkownik sieci
26 września 2022 22:31
Salon - samochody nowe
Ostrzegam wszystkich potencjalnych ...
... klientów przed handlowcem Panem Michałem Sałkiem z salonu Autoplaza na Popularnej 70 w Warszawie. W lutym 2021 roku zakupiłem w salonie Autoplaza w ramach programu używane jak nowe samochód Ford Mondeo Mk5 z 2017 roku. Handlowiec ten z premedytacją, pomimo pytań ze mojej strony zataił fakt, że samochód miał uszkodzenia po kolizji na drzwiach przednich i tylnych po obydwu stronach nadwozia. Ponadto przedstawił mi niezgodny ze stanem faktycznym protokół z badania technicznego pojazdu a nieprawdziwą opinię o stanie nadwozia przesłań mi także mailowo. Po pewnym czasie zorientowałem się że samochód ma źle osadzone drzwi i na własny koszt zamówiłem opinię rzeczoznawcy PZMot która potwierdziła nieprawidłowo wykonane naprawy blacharskie nadwozia. Do dzisiaj Autoplaza nadal neguje zakres uszkodzeń pojazdu zaistniałych przed zakupem i odmawia wykonania naprawy nadwozia w ramach rękojmi.G.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2022 18:31
Salon - samochody nowe
Kolejna próba i ...
... kolejne rozczarowanie. Do salonu weszliśmy z ulicy, bez umówienia w celu potencjalnego zakupu Forda E-mach. Zero osób w recepcji, zero informacji, jeden sprzedawca oczywiście zajęty, obsługa klienta żenująca!!!Nie wspominam już o Fitout’cie tego salonu - rodem z lat 90’tych. Odpychające miejsce. Pomimo fajnych recenzji tego elektryka wybraliśmy BMW, przede wszystkim dzięki obsłudze salonu.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 08:29
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... na drobnej naprawie blacharsko lakierniczej w Hondzie HRV naprawa miała potw jednym punkciewać pare dni a trawła około trzech tygodni . Prosiłem żeby mnie informować jak by jakiś problem to ja dzwoniłem by się dowiedzieć mimo że informowałem że jestem przed wyjazdem na wczasy. Samochód odebrałem jak potem się okazało na lakierze w jednym miejscu była skaza z uwagi na to że byłem przed wyjazdem i przyklejłem już odboje na drzwi , umówiłem się na naprawę po powrocie a drugim wyjazdem. 26 lipca 2022 r wstawiłem samochód do naprawy informując jakie poniosłem koszty montażu ochraniaczy na drzwi i czy w takim wypadku nie powinienem otrzymać samochodu zastępczego. Pan Michał doradzca chyba tego niechciał słyszeć poprawka trwała tydzień o wszystkim informował mnie mistrz warsztatu. Oczywiście ochraniacze na drzwi nie nadawały się do przyklejenia i nikt nie pomyślał o nowych i oczywiście samochodu zastępczego nie dostałem. NIE POLECAM TEGO SERWISU TOTALNA IGNORACJA !!!!
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 11:54
Salon - samochody nowe
Rezerwacja online - ...
... ściema. Rezerwacja dla FordTransit na 29.06.2022 Zarezerwowałem serwis online, podałem VIN itd., poznałem cenę. Z wyprzedzeniem, nawet godziny były do wyboru. Na jedeń dzień przed otrzymałem telefon, że rezerwacja online nie działa u nich. Więc straciłem termin i musze szukać innego serwisu aby zrobili mi zwykły przegląd. Nie polecam.
Użytkownik sieci
27 maja 2022 14:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 maja 2022 20:36
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Prubowalem naprawić tam auto z AC, uszkodzony z przodu, zderzak i błotnik . Umówiłem się, że zostawiam auto i odbieram po naprawie, na miejscu okazuje się, że to tylko oględziny i że zabieram auto z powrotem. Potem insynuacje, że zderzak i błotnik uszkodzone były w dwóch różnych zdarzeniach. Potem gość twierdził że to będzie szkoda całkowita. Totalna paranoja.
Użytkownik sieci
12 maja 2022 22:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2022 16:19
Salon - samochody nowe
Mój mąż kupił ...
... nowego Forda Focusa, który okazał się wadliwy. Salon zamiast zareagować i przyjąć do reklamacji wadliwy samochód, oddać pieniądze lub wymienić na nowy samochód, wciąż łata wady. Samochód nie ma nawet roku, a wciąż jest naprawiany.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2022 07:04
Salon - samochody nowe
Ciekawe sztuczki i ...
... zagrywki stosuje ten salon. Używany Focus wystawiony za 47000. Rano o 9:00 otrzymuję info, że jest dostępny. Mówię, że jadę po auto. O 10:30 jestem w salonie i otrzymuję info, że sprzedany. Dobrze, że nie jechałem np z Poznania... Za chwilę auto wystawione na OtoMoto za 53000 i następnego dnia naklejka sprzedane. Że za 53000? To za ile w końcu? 47000 czy 53000? Tak się handluje!
Użytkownik sieci
6 marca 2022 21:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lutego 2022 21:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 11:00
Salon - samochody nowe
Kontakt z klientem zero
Użytkownik sieci
30 grudnia 2021 14:03
Salon - samochody nowe
Totalny brak kompetencji ...
... działy obsługi klienta! Nasza firma została wprowadzona w błąd, przez który straciliśmy prawie 1000 pln. Pan z serwisu stwierdził, że nie jest zainteresowany wyjaśnieniem sprawy. Totalny brak szacunku i wiedzy pracowników tej pseudo firmy.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 13:15
Salon - samochody nowe
Tradycyjny zwyczajny serwis ...
... Forda jak większość , klienta mają w ..... , niestety w salonach Forda jest zwyczaj nie odbierania telefonów w dziale części zamienne , oczywiście nie jeden telefon , dzwonić można kilka razy efekt ten sam . Części zamówione w Ford Nobile - telefon odebrany za pierwszym razem , rozmowa rzeczowa i krótka , pełen profesjonalizm .
Użytkownik sieci
22 września 2021 16:15
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa warsztatu, ...
... bardzo niemiła, nieprofesjonalna. Koszmar, zdecydowanie nie polecam serwisu. Uważajcie na pozornie dobre oceny, bo dotyczą one głównie salonu, a nie samego warsztatu.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2021 23:42
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu blacharsko-lakierniczego ...
... sprawia, że człowiek wolałby zmienić markę samochodu niż drugi raz trafić na naprawę tutaj. Jedna gwiazdka tylko i wyłącznie dlatego, że nie da się ustawić zerowej lub minusowej.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 19:42
Salon - samochody nowe
Po 17 nie szukaj pomocy serwisu.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 14:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu blacharskiego poniżej jakiejkolwiek krytyki. Nie polecam