88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 18:40
Salon - samochody nowe
Super sprzedawca Michał ...
... Sałek z salonu Forda w Warszawie ul. Sokratesa 11a. Uprzejmy, miły profesjonalista. Pokaże auto, wytłumaczy co do czego służy. Wyjątkowo cierpliwy i grzeczny fachowiec. Polecam zakup auta w tym salonie .
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 23:45
Salon - samochody nowe
Obsługa wydaje się ...
... fachową jednak ceny to zupełnie inna bajka...
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 18:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 12:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 10:08
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam szczególnie ...
... Pana Rafała, transakcja zakupu auta przebiegła bardzo sprawie i w miłej atmosferze.
Użytkownik sieci
28 października 2020 14:51
Salon - samochody nowe
Salon AUTOPLAZA-WŁOCHY i ...
... obsługa godna polecenia. Bardzo dobra i sprawna komunikacja. Szczególnie polecam Pana Tomasza Trześniewskiego z działu sprzedaży nowych aut. Cały proces zakupu, łącznie z dokumentami i finansowaniem, załatwione sprawnie, szybko i z najwyższą starannością. Jako klient, jestem bardzo zadowolony z obsługi i dokonanego zakupu. Polecam.
Użytkownik sieci
27 października 2020 15:08
Salon - samochody nowe
Tomasz Trześniewski bardzo ...
... dziękuję za profesjonalizm i pomoc. Perfekcyjna obsługa.
Użytkownik sieci
27 października 2020 06:16
Salon - samochody nowe
Bylem na oględzinach ...
... szkody. Szybko, sprawnie, fachowo. Kompetentni doradcy. Zobaczymy jak będzie z naprawą. No i z naprawą juz beznadziejnie. Konieczne było rozszerzenie zakresu naprawy i co? I zupełny brak kontaktu z serwisem. Przez tydzień nikt nie byl mi w stanie powiedzieć kiedy auto będzie gotowe do odbioru ani na jakim etapie jest naprawa. Jak już samochód został naprawiony i przyjechałem go odebrać to kolejna niespodzianka. Zamontowany nowy zderzak miał wady na krawędziach nie trudne do zauważenia. Po prostu żenada.
Użytkownik sieci
23 października 2020 21:44
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
22 października 2020 22:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 października 2020 14:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 października 2020 21:57
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam, duży asortyment części dostępny od ręki.
Użytkownik sieci
20 października 2020 10:16
Salon - samochody nowe
Byłem w biurze ...
... obsługi dział BLACHARNI I LAKIERNI.Totalny pier....k.Kompletny brak zorganizowania... Serwis wskazało mi PZU bowiem z AC chciałem naprawić szybę czołową,która pękła od uderzenia kamienia.Trochę ku mojemu zdziwieniu bo jeżdżę Kia a tu salon forda i hondy,no ale stwierdziłem,że wiedzą co robią i pewnie nie są ukierunkowani tylko ku dwóm markom. Po oględzinach auta dostałem informację,że w najbliższych dniach(ok 3 dni)powinna być sprawa wyjaśniona.Pierwszą informację dostałem po tygodniu czasu(sam zadzwoniłem bo sprawa była dla mnie dość pilna z racji ciągłego przemieszczania się autem).Info jakie dostałem skłoniło mnie do ponaglenia PZU,ponieważ serwis nie dostał akceptacji naprawy.Jeden telefon i udało się.Zadzwonił do mnie Konsultant z PZU który oznajmił że wszystko w porządku a serwis czeka już na zamówioną szybę.No ok...Przez noc wiele może się zdarzyć począwszy od zamówienia szyby jak i wysłania jej do serwisu:)Minęły kolejne dni...Ponowiłem telefon do serwisu.Dostałem tym razem wiadomość,że szyba już jest i kwestia tylko auta zastępczego,ale całą sprawą ma się zając prowadzący moją sprawę(jakby to miało nie brzmieć)doradca który robił oględziny.Dzień póżniej skontaktował telefonicznie się prowadzący moją sprawę ustalając ze mną termin wymiany. Po przyjeździe na wskazany dzień przyjął mnie zupełnie inny doradca,zaskoczony tym,że ma przyjęcie mojego samochodu,nie mniej widać było,że to nie pierwszczyzna także szybko i sprawnie zostawiłem swoje auto i wziąłem zastępcze.Tego samego dnia popołudniu (od mojego prowadzącego) dostałem wiadomość o zrobionym aucie.Zgodnie z ustaleniami kolejnego dnia umówiłem się na odbiór auta na godzinę 9.Znów nie było mojego PROWADZĄCEGO a biurze zdawało się być małe zamieszanie z uwagi na pojawienie się prawdopodobnie kilku osób na tzw.rano.Pan z dnia wcześniejszego był mocno zajęty obsługując już jednego interesanta,ja w kolejce byłem następny.Za mną pojawiły się kolejne osoby czekające w zniecierpliwieniu.Ok 9.20 pojawił się na horyzoncie drugi doradca.Pan JACEK MICHALSKI- bo tak się nazywał drugi z doradców poproszony przez z zajętego już doradce odparł że był umówiony z ostatnim panem który pojawił się w mojej kolejce i że jako klienci my sami mamy sobie ustalić kto będzie tym pierwszym przez niego obsługiwanym...Przyznam,że tu puściły mi już nerwy bo po co się umawia po odbiór auta na godzinę 9 a tego samego dnia o 9.30 dyskutuje z tobą gwiazda serwisu(p.Jacek)i karze ci wybierać który będziesz???Masakra.Tego samego dnia dowiedziałem się od p.Jacka również takich rzeczy że każdy z doradców działa na swoją rękę na co odparłem,że każdy z nich powinien mieć odrębne biuro z godzinami przyjęć.Obsługa fatalna.W dalszej części napiętej atmosfery zaczęły się poszukiwania kluczyków od mojego samochodu...Po kilkudziesięciu minutach okazało się że ktoś inny jeszcze wziął auto na myjnię:)Teraz się z tego śmieje,ale po tym co widać nie mam tam osoby zarządzającej tym całym systemem.Dobrze że auto nie wyjechało z placu...Pana Jacka proponuję też omijać bo facet widoczne ma ze sobą problemy.Myślałem,że taki punkt jak AUTO PLAZA w całej swej postaci to prestiż.Dla mnie farsa....Parę dni później byłem raz jeszcze na poprawkę źle ułożonych/włożonych uszczelek.NIE POLECAM
Użytkownik sieci
14 października 2020 10:14
Salon - samochody nowe
Salon i obsługa ...
... godna polecenia. Bardzo dobra i sprawna komunikacja. Szczególnie polecam Pana Rafała z działu sprzedaży nowych aut. Jest niezwykłe miłym człowiekiem, o wysokiej kulturze osobistej i profesjonalistą w sprzedaży aut i obsłudze klienta. Kontakt telefoniczny i mailowy oraz rzetelność przekazywanych informacji- wzorowa. Kupiłem Forda Mondeo. Mimo dość dużego upustu w cenie, otrzymałem elementy wyposażenia dodatkowego, co jak każdy "bonus" sprawia miłą niespodziankę. Na miejscu, w salonie zapewniono mi pełną pomoc i informację w zakresie finansowania i ubezpieczenia, za co podziękowania należą się równie sympatycznej i bardzo kompetentnej Pani Renacie. Cały proces zakupu, łącznie z dokumentami i finansowaniem, załatwione sprawnie, szybko i z najwyższą starannością. Jako klient, jestem bardzo zadowolony z obsługi i dokonanego zakupu. Polecam.
Użytkownik sieci
14 października 2020 07:36
Salon - samochody nowe
Zakup "Używane Jak ...
... Nowe" u Pana Marka Gajewskiego - bezproblemowo, konkretnie i szybko. Polecam miejsce na zakup samochodu.
Użytkownik sieci
11 października 2020 10:43
Salon - samochody nowe
Miło, szybko i ...
... profesjonalnie. Tylko te ceny, ale za jakość się płaci....
Użytkownik sieci
9 października 2020 20:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2020 18:50
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 października 2020 15:34
Salon - samochody nowe
Zawsze uważałam Auto ...
... Plaza za najlepszy warszawsk salon Forda, ale bardzo, naprawdę bardzo się zawiodłam. Zarezerwowaliśmy samochód ford custom ok 1 miesiąca temu. Dwukrotnie byliśmy w salonie,gdzie poczyniliśmy wszelkie ustalenia. Mailem otrzymaliśmy draft umowy wraz z proformą na podstawie, której zapłaciliśmy zadatek w celu rezerwacji samochodu. Na proformie jak i w umowie była podana cena netto i brutto samochodu. Kilkukrotnie pytaliśmy sprzedawcę czy cena, którą operuje jest ceną brutto. Nawet dostaliśmy zapewnienie, że tylko takimi cenami się posługuje podczas rozmowy z klientami. Poza tym wcześniej w salonie oglądaliśmy identyczny samochód, który okazał się być już sprzedany właśnie w takiej samej cenie jaka nam została zaproponowana. Podpisaliśmy również umowę leasingową z PKO leasing i wpłaciliśmy 30% wartości samochodu, aby został wszczęty proces kupna samochodu. W poniedziałek mieliśmy odebrać samochód z salonu, ale w piątek otrzymaliśmy informację od Auto Plaza, że nie sprzedadzą nam tego auta w cenie z umowy, ponieważ nastąpiła pomyłka. Poinformowano nas, że cena brutto okazała się jednak ceną netto. Taka mała pomyłka ok 16 tys zł. I mamy wybór albo dopłacić tą kwotę, albo nie wydadzą nam samochodu. Cała procedura trwała ok 1 miesiąca. Mamy już zobowiązania, które są zależne od odebrania samochodu z salonu, straciliśmy bardzo dużo czasu na dopilnowanie całej procedury, a tu nagle się okazuje, że nie możemy kupić samochodu, na który czekaliśmy miesiąc. A najgorsze jest to, że pracownicy Auto Plaza oprócz słowa przepraszam nie zaproponowali żadnego rozsądnego rozwiązania. Nie starali się w jakikolwiek sposób zrekompensować kupujacemu swoją pomyłkę. Idąc na rękę sprzedającemu zaproponowałam, żeby w takim wypadku zaproponował atrakcyjną ofertę na nowego Forda connect. I co się okazało, że była ona wyższa anieżeli oferta, którą otrzymaliśmy pierwotnie będąc pierwszy raz w salonie (wyceniane auto z identycznymi parametrami i wyposażeniem). Jak dla mnie żenada. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta, który de facto od ponad 15 lat użytkuje tylko samochody marki Ford. Próbowaliśmy również dotrzeć do osoby władnej w Auto Plaza, żeby porozmawiać o zaistniałej sytuacji, ale kierownik bardzo mocno bronił dostępu do informacji na temat danych personalnych swojego przełożonego twierdząc, że tylko on jest osobą kompetentną, żeby z nami na ten temat rozmawiać i rozwiązać spór. Nasze rozczarowanie podejściem do klienta nie ma granic. Przede wszystkim czujemy się bardzo oszukani. Wydawałoby się, że zakupu dokonujemy w autoryzowanym salonie Forda i umowy są zobowiązujące. Najgorsze jest to, że straciliśmy miesiąc czasu czekając na auto, mieliśmy już poczynione zobowiązania wobec naszych klientów wobec czego musieliśmy na szybko wynajęć samochód, ponieważ nie wyobrażamy sobie potraktowania klienta jak to zrobił salon Auto Plaza Warszawa. Przykro mi to pisać, ponieważ naprawdę uważałam Auto Plaza za najlepszego dealera marki Ford.
Użytkownik sieci
2 października 2020 18:16
Salon - samochody nowe
Dawno nie zostałem ...
... tak pozytywnie zaskoczony poziomem obsługi. Naprawa gwarancyjna Hondy przebiegła w perfekcyjny i szybki sposób. Kolejnym zaskoczeniem było oddanie pięknie umytego (również w środku) samochodu. Trzymajcie tak dalej. Gratulacje