88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 15:14
Salon - samochody nowe
Miła sympatyczna obsługa. ...
... Obecnie korzystam z serwisu blacharskiego dla Hondy. Pan Marcin na bieżąco informuje o etapie naprawy. Polecam.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 20:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 17:17
Salon - samochody nowe
Drogie samochody, kiepski ...
... kontakt z handlowcem. Serwis bardzo dobry. Pani która przyjmuje samochody do serwisu bardzo miła i konkretna
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 16:11
Salon - samochody nowe
Zamówienie złożone w ...
... grudniu 2018. Termin na marzec 2019. W lutym słyszę że dopiero w maju. W kwietniu słyszę że dopiero wrzesień. Ostatecznie w sierpniu słyszę, że nie mają możliwości zamówić takiego już modelu. Zrezygnowałem z zamówienia. Odradzam forda i autoplazę.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 15:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 18:13
Salon - samochody nowe
Kupiłem już 3-go ...
... Forda z programu używane jak nowe i polecam! Płaci się troszkę więcej na początku ale jest faktura ( odpada 2% podatku ) , auto zawsze umyte i wypieszczone , dają gwarancje , miła obsługa i zawsze dorzucą pakiet z gaśnicą , nowe dywaniki itp. Takie małe detale a cieszą. Niestety ale muszę cofnąć moją dobra opinie o programie używane jak nowe bo po przejechaniu 4 000 ( cztery tysiące ) kilometrów podczas przeglądu okresowego okazało się że są do wymiany tylne wahacze oraz tarcze hamulcowe przednie są poniżej minimum. Oczywiście gwarancja Używane jak Nowe tego nie obejmuje. Czyli tak musiało być podczas zakupu . Poza tym na stronie jest oferta : Wynajem samochodu zastępczego (Fiesta/ Focus) WYN-FOC 50,00 brutto a faktycznie pracownicy twierdzą że nie ma takiej promocji i normalnie liczą 80 zł netto za Fiestę.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 09:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 14:42
Salon - samochody nowe
Panowie robią naprawdę ...
... dobrą robotę. Terminy w porządku, ceny adekwatne do jakości usług.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2019 12:27
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... około godziny 18.00 (otwarte do 19.00). Jestem zainteresowanym kupnem auta. Chodziłem po placu 15 minut, oglądałem używane auta, i nikt nie podszedł. Po wejściu do salonu to samo. Było trzech Panów, którzy od razu, bez słowa, gdzieś poszli. Po kolejnych 10/15 minutach w salonie wyszedłem i odjechałem. Panowi stali za budynkiem i sobie rozmawiali. Słabe...
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 14:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 23:02
Salon - samochody nowe
Podejście pracowników ok. Fachowo.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 13:03
Salon - samochody nowe
Jeśli chcecie kupić ...
... Forda to polecam ten salon. Duży wybór samochodów dostępnych od ręki. Jak dla mnie ekstra!
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 21:05
Salon - samochody nowe
Opinię wystawiłam na ...
... podstawie kontaktu z call center i konsultantem już w salonie. Na infolinii nie zostałam poinformowana jak będzie wyglądała naprawa i sam proces jej przyznania, mimo tego, że zaznaczyłam, że zakupiony, używany samochód jest na gwarancji Forda. Mimo to na miejscu okazało się, że dopiero po zdiagnozowaniu usterki dowiem się czy zapłacę za zdiagnozowanie usterki czy pokryje to gwarancja. Dodatkowo Pan konsultant doradził, że jeśli gwarancja pokryje usterkę to samochodu mogę nie odzywskać i do 3 tygodni, bo gwarancja działa jak ubezpieczenie. Zatem każde działanie musi byc udokumentowane i zatwierdzone przez ubezpieczyciela, o czym nie wiedziałam. Po wystawieniu opinii (2 gwiazdki) skontaktował się ze mną Pan z marketingu, był rzczowy i konkretny. Wysłuchał informacji zwrotej i zaoferował rekompensatę w postaci bezpśredniego kontaktu z nim w razie następnej awarii (stąd zmiana oceny na 3 gwiazdki). I o ile post action oceniam na plus, o tyle usterką okazało się być, jak zakładałam od początku, łożysko, objęte gwarancją. Jako, że zależało mi na czasie i nie chciałam płacić za samą diagnozę 300 zł (jeśli usterka nie byłaby objęta gwarancją) zdecydowałam się naprawić usterkę w zwykłym warsztacie, kosztowało mnie to 450 zł i czas jaki poświeciłam.
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 15:20
Salon - samochody nowe
Fachowa i mila ...
... obsługa.Uzyskaliśmy wszystkie potrzebne nam informacje odnośnie pojazdu,który nas interesował.
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 19:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 lipca 2019 18:36
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 09:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2019 02:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 00:49
Salon - samochody nowe
Fachowa obsluga, sprawnie i szybko