88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 lipca 2021 13:09
Salon - samochody nowe
Witam mogli by ...
... państwo poprawić system rezerwacji przyjechałem specjalnie po część a tu się okazuje nagle że wszystko zarezerwowana a jak pytałem się pana z części to mi powiedział że system nie jest dopracowany na początku dostałem informację że maja państwo na stanie ta część no szczerze śmiech na sali
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 10:32
Salon - samochody nowe
Gdybym mogła dałabym ...
... minusową opinie. Nieprofesjonalizm wśród kierownictwa. Nie pozdrawiam i nie polecam.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2021 17:13
Salon - samochody nowe
Wyciągacze kasy, oddajesz ...
... auto na przegląd i co roku!! chcą wymieniać klocki i tarcze hamulcowe. A koszt usługi tylko z przodu auta 2200. A w poprzednim Fordzie nie zauważyli, że trzeba wymienić rozrząd co skutkowało wybuchem silnika.... Polecam dla tumanów.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2021 11:07
Salon - samochody nowe
Za ramki do ...
... mojego Mondeo kazali zapłacić podczas gdy inni dealerzy dają je gratis !!!
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 13:12
Salon - samochody nowe
Jeśli chcecie kupić ...
... samochód to nie polecam. Dealer skutecznie mnie zniechęcił a w dodatku gorąco w środku.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 09:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2021 22:33
Salon - samochody nowe
Nie Polecam. Miła ...
... obsługa na recepcji ale szoda że próbują wyłudzić pieniądze za niepotrzebne naprawy. Mnie probowali oszukać dwukrotnie na tarcze hamulcowe i opony....twierdząc że do wymiany. Tymczsem fakryczne zużycie było 30-40%. Trzymajcie się z daleka od tego serwisu ...i OMC też.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2021 22:23
Salon - samochody nowe
Kupiłem jakiś czas ...
... temu auto wyselekcjonowane z programu forda uzywanejaknowe. I niby wszystko było ok przy kupnie. Ale potem wyszły kwiatki. Auto miało być w stanie oryginalnym i z oryginalną powłoką lakierniczą i nie malowany żaden element o czym zapewniał mnie sprzedawca. Potem podczas przeglądu w serwisie wyszły jeszcze inne przygody bo skrzynia była wymieniana i jedna śruba mocująca była pęknięta. Ale już darowałem bo może o tym rzeczywiście nie wiedzieli. Albo wiedzieli i kłamiąc w żywe oczy sprzedali i pewnie się śmiali z frajera co to kupił. A wszystko miało być idealne i piękne wg zapewnień sprzedawcy. Obyś tylko kupił. Po ponad roku użytkowania jak żona przytarła zderzak podczas naprawy okazało się, że 3/4 auta było malowane. Moja wina, że przy kupnie nie sprawdziłem testerem grubości powłoki lakierniczej. Ale dlatego płaciłem trochę więcej za auto i wybrałem właśnie uzywanejaknowe aby nie musieć ciągać specjalistów do kupna auta bo liczyłem, że mam do czynienia z profesjonalistami i rzetelnym podejściem do Klienta. Niestety okazało się, że nabierają ludzi jak w innych miejscach. Nie jestem zadowolony i już sprzedałem tamto auto niestety znacznie obniżając auto informując kupującego o faktycznym stanie pojazdu. Dlatego ja osobiście nie mogę polecić kupna auta z wyselekcjonowanego programu uzywanejaknowe. Jestem po prostu zdegustowany i nigdy nie kupie już tam żadnego auta, jak i żadnego forda skoro mają takie podejście.
Użytkownik sieci
16 marca 2021 22:11
Salon - samochody nowe
Gdybym mógł zostawiłbym ...
... 0 gwiazdek, albo nawet wartość ujemną. Oddałem swojego 4 miesięcznego Focusa Vignale, na wymianę oleju. W serwisie z porysowano lakier w praktycznie nowym aucie, i wgnieciono drzwi. Na koniec forma kontaktu w sprawie reklamacji sprawiła, że nigdy więcej nie zamierzam więcej przyjść do tego miejsca. A tym z Państwa, którym zależy na profesjonalnej obsłudze, polecam wybrać inny punkt.
Użytkownik sieci
12 marca 2021 16:37
Salon - samochody nowe
Brak chęci pomocy klientowi.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 14:37
Salon - samochody nowe
Jestem zszokowany tak ...
... wysoką opinią, ponieważ osobiście odradzam zarówno serwis jak i salon. Najpierw serwis. Chciałem wymienić olej wraz z filtrem. Uzyskałem informację telefonicznie, że to niecałe 600zł, natomiast pracownik AutoPlaza zasugerował, iż korzystniejsze będzie wykonanie całego przeglądu (olej, filtry + pieczątka w książce serwisowej – przedłużenie gwarancji) w promocyjnej cenie 599zł. Wyraziłem swe zaniepokojenie czy na pewno to dotyczy mego pojazdu, bo to ponoć promocja dla aut 4+, a mój rozpoczął czwarty rok kalendarzowy. Pracownik serwisu zapewnił mnie, że tak, oczywiście! Poinformowano mnie, że to dotyczy rocznika a nie pełnych lat kalendarzowych i mogą „to naciągnąć”. Jak proponują, to się umówiłem. Przyjeżdżam na miejsce. Pracownik mówi, że za olej i filtry to wychodzi ponad 1100zł, a pieczątki przedłużającej gwarancję nie będzie (do tego trzeba jeszcze wymienić świece, itd… - nawet nie wiem jaka byłaby tego wycena). Odrzekłem, że serwis AutoPlaza sam zaproponował mi tę usługę, a teraz zmieniają warunki? Cóż, wyszedłem. Nie lubię, gdy ktoś mnie robi w balona. Teraz w pełni rozumiem, co oznacza „się naciągnie…” (chyba klienta na kilkukrotnie większe koszty, bo skoro czeka tydzień, przyjeżdża, marnuje czas, to i zapłaci 2 razy tyle, prawda?) No nie tym razem. Udałem się do innego ASO w Wawie, gdzie wymieniłem olej z filtrem za 418,54zł. Da się? Da się. Nie wiem co mnie podkusiło, by przyjechać tu drugi raz, gdyż moja pierwsza wizyta w salonie również skończyła się „niesmakiem”. Dotyczy to właśnie mego pojazdu, który chciałem zakupić (a raczej zamówić do produkcji). Odwiedziłem innego dealera w Wawie, otrzymałem ofertę na produkcję pojazdu w określonej cenie. Chciałem sprawdzić ofertę innych dealerów, więc udałem się do AutoPlazy. Pracownik przedstawił mi swoją ofertę, która była o ok. 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy!) droższa. Lekko zdziwiony rzekłem, że mam ofertę innego dealera o 12 tysięcy taniej. Popatrzył na mnie, podumał i odparł grubiańsko: blefuje Pan, nikt Panu nie sprzeda w tej cenie samochodu. Zszokowany wstałem i udałem się do Bemo, by tam kupić samochód. Oczywiście zakupiłem po obiecanej cenie wg kosztorysu. Da się? Da się.
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 12:44
Salon - samochody nowe
Wymiana opon na ...
... zimowe w tym serwisie trwa 2,5 godziny, nie polecam.
Użytkownik sieci
27 października 2020 06:16
Salon - samochody nowe
Bylem na oględzinach ...
... szkody. Szybko, sprawnie, fachowo. Kompetentni doradcy. Zobaczymy jak będzie z naprawą. No i z naprawą juz beznadziejnie. Konieczne było rozszerzenie zakresu naprawy i co? I zupełny brak kontaktu z serwisem. Przez tydzień nikt nie byl mi w stanie powiedzieć kiedy auto będzie gotowe do odbioru ani na jakim etapie jest naprawa. Jak już samochód został naprawiony i przyjechałem go odebrać to kolejna niespodzianka. Zamontowany nowy zderzak miał wady na krawędziach nie trudne do zauważenia. Po prostu żenada.
Użytkownik sieci
22 października 2020 14:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 października 2020 10:16
Salon - samochody nowe
Byłem w biurze ...
... obsługi dział BLACHARNI I LAKIERNI.Totalny pier....k.Kompletny brak zorganizowania... Serwis wskazało mi PZU bowiem z AC chciałem naprawić szybę czołową,która pękła od uderzenia kamienia.Trochę ku mojemu zdziwieniu bo jeżdżę Kia a tu salon forda i hondy,no ale stwierdziłem,że wiedzą co robią i pewnie nie są ukierunkowani tylko ku dwóm markom. Po oględzinach auta dostałem informację,że w najbliższych dniach(ok 3 dni)powinna być sprawa wyjaśniona.Pierwszą informację dostałem po tygodniu czasu(sam zadzwoniłem bo sprawa była dla mnie dość pilna z racji ciągłego przemieszczania się autem).Info jakie dostałem skłoniło mnie do ponaglenia PZU,ponieważ serwis nie dostał akceptacji naprawy.Jeden telefon i udało się.Zadzwonił do mnie Konsultant z PZU który oznajmił że wszystko w porządku a serwis czeka już na zamówioną szybę.No ok...Przez noc wiele może się zdarzyć począwszy od zamówienia szyby jak i wysłania jej do serwisu:)Minęły kolejne dni...Ponowiłem telefon do serwisu.Dostałem tym razem wiadomość,że szyba już jest i kwestia tylko auta zastępczego,ale całą sprawą ma się zając prowadzący moją sprawę(jakby to miało nie brzmieć)doradca który robił oględziny.Dzień póżniej skontaktował telefonicznie się prowadzący moją sprawę ustalając ze mną termin wymiany. Po przyjeździe na wskazany dzień przyjął mnie zupełnie inny doradca,zaskoczony tym,że ma przyjęcie mojego samochodu,nie mniej widać było,że to nie pierwszczyzna także szybko i sprawnie zostawiłem swoje auto i wziąłem zastępcze.Tego samego dnia popołudniu (od mojego prowadzącego) dostałem wiadomość o zrobionym aucie.Zgodnie z ustaleniami kolejnego dnia umówiłem się na odbiór auta na godzinę 9.Znów nie było mojego PROWADZĄCEGO a biurze zdawało się być małe zamieszanie z uwagi na pojawienie się prawdopodobnie kilku osób na tzw.rano.Pan z dnia wcześniejszego był mocno zajęty obsługując już jednego interesanta,ja w kolejce byłem następny.Za mną pojawiły się kolejne osoby czekające w zniecierpliwieniu.Ok 9.20 pojawił się na horyzoncie drugi doradca.Pan JACEK MICHALSKI- bo tak się nazywał drugi z doradców poproszony przez z zajętego już doradce odparł że był umówiony z ostatnim panem który pojawił się w mojej kolejce i że jako klienci my sami mamy sobie ustalić kto będzie tym pierwszym przez niego obsługiwanym...Przyznam,że tu puściły mi już nerwy bo po co się umawia po odbiór auta na godzinę 9 a tego samego dnia o 9.30 dyskutuje z tobą gwiazda serwisu(p.Jacek)i karze ci wybierać który będziesz???Masakra.Tego samego dnia dowiedziałem się od p.Jacka również takich rzeczy że każdy z doradców działa na swoją rękę na co odparłem,że każdy z nich powinien mieć odrębne biuro z godzinami przyjęć.Obsługa fatalna.W dalszej części napiętej atmosfery zaczęły się poszukiwania kluczyków od mojego samochodu...Po kilkudziesięciu minutach okazało się że ktoś inny jeszcze wziął auto na myjnię:)Teraz się z tego śmieje,ale po tym co widać nie mam tam osoby zarządzającej tym całym systemem.Dobrze że auto nie wyjechało z placu...Pana Jacka proponuję też omijać bo facet widoczne ma ze sobą problemy.Myślałem,że taki punkt jak AUTO PLAZA w całej swej postaci to prestiż.Dla mnie farsa....Parę dni później byłem raz jeszcze na poprawkę źle ułożonych/włożonych uszczelek.NIE POLECAM
Użytkownik sieci
5 października 2020 15:34
Salon - samochody nowe
Zawsze uważałam Auto ...
... Plaza za najlepszy warszawsk salon Forda, ale bardzo, naprawdę bardzo się zawiodłam. Zarezerwowaliśmy samochód ford custom ok 1 miesiąca temu. Dwukrotnie byliśmy w salonie,gdzie poczyniliśmy wszelkie ustalenia. Mailem otrzymaliśmy draft umowy wraz z proformą na podstawie, której zapłaciliśmy zadatek w celu rezerwacji samochodu. Na proformie jak i w umowie była podana cena netto i brutto samochodu. Kilkukrotnie pytaliśmy sprzedawcę czy cena, którą operuje jest ceną brutto. Nawet dostaliśmy zapewnienie, że tylko takimi cenami się posługuje podczas rozmowy z klientami. Poza tym wcześniej w salonie oglądaliśmy identyczny samochód, który okazał się być już sprzedany właśnie w takiej samej cenie jaka nam została zaproponowana. Podpisaliśmy również umowę leasingową z PKO leasing i wpłaciliśmy 30% wartości samochodu, aby został wszczęty proces kupna samochodu. W poniedziałek mieliśmy odebrać samochód z salonu, ale w piątek otrzymaliśmy informację od Auto Plaza, że nie sprzedadzą nam tego auta w cenie z umowy, ponieważ nastąpiła pomyłka. Poinformowano nas, że cena brutto okazała się jednak ceną netto. Taka mała pomyłka ok 16 tys zł. I mamy wybór albo dopłacić tą kwotę, albo nie wydadzą nam samochodu. Cała procedura trwała ok 1 miesiąca. Mamy już zobowiązania, które są zależne od odebrania samochodu z salonu, straciliśmy bardzo dużo czasu na dopilnowanie całej procedury, a tu nagle się okazuje, że nie możemy kupić samochodu, na który czekaliśmy miesiąc. A najgorsze jest to, że pracownicy Auto Plaza oprócz słowa przepraszam nie zaproponowali żadnego rozsądnego rozwiązania. Nie starali się w jakikolwiek sposób zrekompensować kupujacemu swoją pomyłkę. Idąc na rękę sprzedającemu zaproponowałam, żeby w takim wypadku zaproponował atrakcyjną ofertę na nowego Forda connect. I co się okazało, że była ona wyższa anieżeli oferta, którą otrzymaliśmy pierwotnie będąc pierwszy raz w salonie (wyceniane auto z identycznymi parametrami i wyposażeniem). Jak dla mnie żenada. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta, który de facto od ponad 15 lat użytkuje tylko samochody marki Ford. Próbowaliśmy również dotrzeć do osoby władnej w Auto Plaza, żeby porozmawiać o zaistniałej sytuacji, ale kierownik bardzo mocno bronił dostępu do informacji na temat danych personalnych swojego przełożonego twierdząc, że tylko on jest osobą kompetentną, żeby z nami na ten temat rozmawiać i rozwiązać spór. Nasze rozczarowanie podejściem do klienta nie ma granic. Przede wszystkim czujemy się bardzo oszukani. Wydawałoby się, że zakupu dokonujemy w autoryzowanym salonie Forda i umowy są zobowiązujące. Najgorsze jest to, że straciliśmy miesiąc czasu czekając na auto, mieliśmy już poczynione zobowiązania wobec naszych klientów wobec czego musieliśmy na szybko wynajęć samochód, ponieważ nie wyobrażamy sobie potraktowania klienta jak to zrobił salon Auto Plaza Warszawa. Przykro mi to pisać, ponieważ naprawdę uważałam Auto Plaza za najlepszego dealera marki Ford.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 12:12
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... likwidowałem szkodę blacharsko-lakierniczą z AC. Podczas oględzin doradca serwisowy podał przybliżony koszt naprawy. Od ubezpieczyciela dowiedziałem się, że dopisali do kosztorysu część do wymiany za ponad 6 tys. zł. Ubezpieczyciel odmówił pokrycia kosztów wymiany tej części, ponieważ twierdził, że nie mogła zostać uszkodzona w podawanych przeze mnie okolicznościach. Doradca serwisowy sugerował, że powinienem wymienić ten element na własny koszt. Pojechałem do innego warsztatu, który stwierdził, że część jest w pełni sprawna. Następnie udałem się do ASO, które to potwierdziło. Zostałem oszukany i próbowano mnie naciągnąć na spore koszty. Doradca serwisowy bardzo niezrozumiale wszystko wyjaśniał. Jeżeli chodzi o samą naprawę blacharsko-lakierniczą to wykonana bardzo dobrze.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 16:26
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Zabrali pieniądze, ale nic nie powiedzieli o samochodzie. (Wersja oryginalna) Гроші то взяли а от що з автомобілем так і не сказали.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 23:07
Salon - samochody nowe
Nieprzyjemnie. Brak kluczyków. ...
... Nie ma samochodu w miejscu, gdzie powinien być, itp. Pan zachęcał zniżkami, potem pozostał z ceną maksymalną. Stracony czas. Może inni pracownicy zasługują na pochwalę? Ja odwiedziłam salon w sobotę.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2020 11:04
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta nie ...
... jest nawet na poziomie dno, oni w dno pukają od spodu.