88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2018 13:26
Salon - samochody nowe
W ciągu miesiąca ...
... 2 umówione wizyty i 5 moich telefonów z prośbą o podanie przybliżonej kwoty serwisu. Za każdym razem zostałem zignorowany. W takim wypadku również 'zapominałem' odwiedzić serwis i zapomnę o takim dealerze. NIE POLECAM
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2018 13:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Krzyknęli ...
... 1800zł netto za wymianę sondy lambda w focusie na gwarancji. Oczywiście po uprzednim skasowaniu 250 za diagnozę.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2018 10:59
Salon - samochody nowe
Przegląd rejestracyjny - ...
... jedenasty w tym miejscu na ten sam samochód, a więc jakby stały klient jestem. Okazało się, że żarówka się nieco obluzowała i świeci za wysoko. Pan diagnosta nie wiedział jak się dobrać do gniazda więc uwalił mi przegląd. Trzeba jednak przyznać, że trzydzieści minut szukał czegoś jeszcze z dużym zaangażowaniem. W końcu znalazł - lekki luz na drążku! Brawo! Coś stuka w 14letnim aucie! Nie-do-wiary. To moja ostatnia wizyta, a reszcie odradzam.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2018 21:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2018 14:59
Salon - samochody nowe
Drugi kontakt z ...
... Ford Autoplaza popularna i ostatni - Pan na serwisie dość niemiły, a na zadane pytania w gruncie rzeczy nie otrzymałem odpowiedzi. Jeśli na etapie kontaktu zniechęca się klienta to nie wróży to dobrze - polecam chociażby skontaktować się z serwisem na sokratesa i podpatrzeć dobre praktyki.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 10:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 marca 2018 15:55
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa i trzeba czekać !
Użytkownik sieci
10 marca 2018 19:35
Salon - samochody nowe
Odradzam. Obsługa pozostawia ...
... wiele do życzenia. Jakość usług beznadziejna. Z problemem odpalania silnika jeżdżę do nich od 2012 roku. Dwa miesiące po ostatnim przeglądzie musiałam dolać litr oleju. Auto nie bierze oleju, bo po tym dolaniu było ok przez rok, więc pojawiły się wątpliwości. Odradzam.
Użytkownik sieci
24 lutego 2018 11:14
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy działu ...
... Serwis. Tydzień przed dzisiejszą wizytą umówiłem się telefonicznie na wymianę oleju (Castrol Edge Prof) + wymianę filtrów w 8 letnim mondeo. Otrzymałem informację, że będzie to kosztować 350 zł. Po przyjeździe na miejsce i 15 minutowym oczekiwaniu na obsługę (nikogo oprócz mnie i Pana z obsługi nie było), otrzymałem propozycję skorzystania z promocji Motorcraft XR w cenie 350 zł (cena na stronie www 329 zł). Po pytaniu, że umawiałem się za tą cenę na olej Castrol, Pan odpowiedział mi, że jak taki drogi olej to będzie kosztować to 2 razy tyle (700 zł?). Podziękowałem za serwis.
Użytkownik sieci
3 lutego 2018 12:34
Salon - samochody nowe
Byłem dzisiaj i ...
... zostałem źle obsłuży. Pan zaczął ze mną rozmawiać a potem znikł patrzę a on rozmawia z innym klijetem. Przyjechałem kupić samochód. Po czymś takim pojechałem do innego Dilera
Użytkownik sieci
8 stycznia 2018 22:38
Salon - samochody nowe
Serwis na niskim ...
... poziomie auto po naprawie gwarancyjnej odebrane brudne, gdzie zostawione było na kilka dni więc czas nie naglił.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2018 06:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 grudnia 2017 15:15
Salon - samochody nowe
Zbyt odległe terminy napraw serwisowych.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2017 00:57
Salon - samochody nowe
Klient zbywany, potraktowany ...
... powierzchownie i mało profesjonalnie. Przedstawianie strony internetowej jako źródła wszelakiej informacji
Użytkownik sieci
13 grudnia 2017 19:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu!!! ...
... Nikomu nie chce się pracować, nikt nie jest zainteresowany niczym poza pogodą i filmami z dnia wcześniejszego. Po 15 minutach pukania w blat ktoś łaskawie podszedł i spytał czy mógłbym przestać. Byłem zapisany na przegląd po godzinie czekania pojechałem dzień później ktoś zadzwonił i spytał czemu nie przyjechałem. Trochę żart nie serwis a właścicielowi radzę żeby w końcu wziął się za tych ludzi. W innych serwisach sytuacja jest diametrialnie inna. PS. Nie widnieje ponieważ Auto posiadam na firmę, a to nie pierwszy raz, wcześniej czekałem ponad godzinę aż ktoś mnie obsłuży, zadzwoniłem na recepcje i dopiero wtedy ktoś łaskawie podszedł, mimo że było 4 pracowników to każdy siędział i nie wiem czy robił coś pożytecznego dla Państwa firmy
Użytkownik sieci
2 grudnia 2017 06:23
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w serwisach pozostawia wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
20 listopada 2017 09:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 listopada 2017 14:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 września 2017 15:17
Salon - samochody nowe
Duży problem, żeby ...
... się czegokolwiek dowiedzieć. Byliśmy w sobotę, okazało się, że nie wszystkie modele są wystawione - mają być w tygodniu. OK. Pojechaliśmy w tygodniu - okazuje się, że nie, akurat poszukiwanego modelu nie ma wystawionego w ogóle, o czym wcześniej pracownik nie raczył poinformować. Szkoda czasu na zawracanie sobie głowy. A parking dla gości salonu tak ciasny, że strach parkować.
Użytkownik sieci
19 września 2017 09:36
Salon - samochody nowe
Trzeba zabrać termos ...
... i kanapki bo czekanie na sprzedawcę części przypomina mi zapis do specjalisty przez NFZ.