88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 15:10
Salon - samochody nowe
Kupiłem tutaj auto ...
... używane i jestem bardzo zadowolony. Jakość obsługi i dbałość o klienta na najwyższym poziomie. Obsługa po zakupie wzorowa, szczególnie ze strony Pana Michała. Podjechałem autem na kontrolę po zakupie, gdyż miałem pewne obawy ale wszystko zostało wyjaśnione. Podejście do klienta wzorowe, z chęcią kupię tu swoje następne auto.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 14:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 marca 2024 23:03
Salon - samochody nowe
Always with high ...
... quality and on time. I use this service for 6 years now and always comeback with a great pleasure.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 10:46
Salon - samochody nowe
Zakup nowego Forda ...
... Pumy przebiegł wzorowo. Bardzo dobry kontakt i profesjonalna obsługa ze strony Pana Norberta.
Użytkownik sieci
23 lutego 2024 16:28
Salon - samochody nowe
drogo ale miło
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 21:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 15:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 21:01
Salon - samochody nowe
Transakcja sprzedaży używanego ...
... i kupna nowego auta w Salonie Auto Plaza w Warszawie, to pełen profesjonalizm i prawdziwa przyjemność. Mój dealer p. Maciej Kocon i jego współpracownicy, dopełnili wszelkich starań, co w rezultacie dało mi poczucie satysfakcji z dobrej decyzji i radości z użytkowania nowego samochodu. Dziękuję.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 09:35
Salon - samochody nowe
Jak zawsze jestem ...
... zachwycona obsługą w serwisie Forda Auto Plaza. Dzisiaj ukłony w kierunku Pana Mariusza Grudzieckiego. Doskonała obsługa! świetne podejście do klienta, pełne zrozumienie, wyjaśnienie wszystkiego co istotne. Pan Mariusz robił wszystko by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie dla nas. Specjalista na odpowiednim miejscu!!! Ogromna wdzięczność!!!
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 17:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 15:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 22:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Nie ...
... potrafią/ nie chcą się zająć bardziej skomplikowanym problemem. Także jedynie z wymianą oleju można tam przyjechać
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 23:01
Salon - samochody nowe
Akcja serwisowa na ...
... poduszkę powietrzną. Szybko, fachowo, bez problemów. Miła i kompetentna obsługa 👍
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 07:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 21:39
Salon - samochody nowe
Zaczne od kupna ...
... auta. MIałem przyjemność rozmawiać z dwoma sprzedawcami. Jeden zachowywał się tak jaby miał wszystko i wszystkich w nosie. Może Pan kupić, może nie kupić... Drugi o wiele lepszy. Tej części nie oceniam ponieważ jest zupełnie subietkywna. Po dłuższych rozmowach zdecydowaliśmy się na zakup auta. Miał być do odbioru następnego dnia po naładowaniu akumulatora i umyciu. Następnego dnia okazało się, że na umuwioną godzine nie był gotowy, i akumulator nie był doładowany. Od sprzedawcy usłyszałem "odpala dobrze. Jest ok, sprawdzaliśmy - Nie trzeba ładować." Dodam tylko, że stał więcej niż 5 miesięcy na placu. - 1 gwiazdka. Ponieważ jazda próbna jak i zakup odbywały się wieczorem nie było widać pęknięcia na szybie. Na szczęście pęknięcie to szybko zostało zgłoszone, a naprawa została zrobiona bezgotówkowo w dogodnym dla mnie serwisie. + 1 gwiazdka Niestety nie działał system START/STOP oraz elektryczne podgrzewanie przedniej szyby. Po zgłoszeniu usłyszałem, "nałąduje się akumulator - będzie ok". Przecież podobno jest naładowany? "Jak Pan pojezdzi, zrobi trase to się doładuje". Pan pojeździł, robił trasy i się nie naładował... -1 gwaizdka Problem pojawił się jeszcze podczas hamowania. Hamulce piszczały jak szalone. Zdecydowałem się na odwiedziny w salonie. Przecież auto na gwarancji. UWAGA - czytajcie warunki gwarancji. Zerwanie lub odpadnięcie naklejki lub podkładki pod tablice rejestracyjną unieważnia gwarancje. Ja na szczęście czyałem. W salonie umówiłem się na godzinną wizytę: 1- sprawdzenie akumulatora - wszystko wskazywało na to, że auto dostałem z wadliwym (nie w pełni sprawynym) akumulatorem 2 - sprawdzenie czy w ogle działają: a) START/STOP b) podgrzewanie elektryczne przedniej szyby 3 - sprawdzenie piszczenia hamulcy. Wizyta trwała nie 1 zaplanowaną godzinę tylko 3. Sprawdzenie akumulatora, podpięcie ewentualnie pod komputer i sprawdzenie hamulcy nie trwa 3 godzin! -1 gwiazdka za długość wizyty. Zwłaszcza, że z powodów zdrowotnych ustalaliśmy szybką wizytę Osoba obsługująca mnie starała się być pomocna i była profesionalistą - to chce podkreślić ale... Po 2 godzinach zacząłem się niepokoić, zwłaszcza, że osoby, które przyjeżdżały po mnie zdążyły już odbyć swoje przeglądy lub serwisy. Po ponad 2 godzinach, gdy poszedłem porozmawiać co słychać z moim autem. W trakcie rozmowy przyszedł (chyba przełożony lub kolega) i zarządał aby Pan z obsługi przerwał rozmowę bo w sali obok mają ważne spotkanie służbowe i osoby tam będące nie mogą czekać. Spotkanie potrwa 5 minut ale ma przerwać rozmowę i pójść już. Przypomne, że byliśmy w trakcie konwersacji i czekałem poand 2 godziny, a tu MUSI iść na 5 minut i nikt tam nie może czekać. Pomimo iż Pan z obsługi powiedział, ze teraz rozmawia, osoba zaczeła naciskać i przekonywać mnie, żebym skończył rozmowę. -2 gwiazdki. Uważam takie podejsćie za mega nieprofesionalne. Już po 3 godzinach usłyszałem: 1. Akumulator nie jest sprawny. Ma za małą moc. Jak ma małą moc nie włączają się systemy START/STOP i podgrzewanie szyby. Przypomniałem, ze miał być naładowany przy zakupie. zostałem odesłąny z kwitkiem słowami. Nic tunie możemy zrobić. 2. Nie sprawdzilismy czy działają systemy START/STOP i Elektryczne podgrzewanie szyby. Na moje pytanie dlaczego, przeceiż przez 3 godziny mozna podłączyć sprawny akumulator i sprawdzić usłyszałem "nie możemy tego zrobić". 3. Usłyszałem "Hamulce piszczą, bo nie są oryginalne - są to zamienniki. Musiał Pan lub ktoś wcześniej używający auto zamontować nie tylko zamienniki ale i zamienniki słabej jakości." Przypomnałem tylko, że przed zakupem zostałęm poinformowany o tym, że serwis (ten w którym właśnie siedze) wymienił tarcze i klocki na nowe... co też widniało w informacji zakupowej. Innymi słowy to Auto Plaza wstwaiwła słabej jakości zamienniki, a teraz od tego samego serwisu słysze, że jeżdże na złych częściach i nic z tym nie zrobią. -3 gwiazdki za punkty 1,2 i 3. Już po 3 godzinach zostałęm odesłany z kwitkiem.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 22:49
Salon - samochody nowe
Miło profesjonalnie ...
Użytkownik sieci
1 stycznia 2024 00:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 18:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam. „wzorcowy” ...
... autoryzowany salon i warsztat , czyli nikt nic nie wie
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 12:28
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 grudnia 2023 16:56
Salon - samochody nowe
Oddałem mój samochód ...
... do przemalowania i jestem całkowicie zadowolony z rezultatu. Praca z Krzysztofem Toruszewskim była niezwykle przyjemna. Jest profesjonalistą w swoim fachu i towarzyszył mi na każdym etapie pracy. Szczególnie doceniam jego umiejętność komunikacji po angielsku, ponieważ nie mówię zbyt dobrze po polsku. To stworzyło komfortową i zrozumiałą atmosferę, mogłem w pełni zaufać procesowi. Polecam tę pracownię samochodową wszystkim, którzy cenią jakość i doskonałe usługi. Dziękuję, Krzysztofie, za profesjonalizm i dbałość o detale!