88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 września 2017 17:43
Salon - samochody nowe
Proces kupowania kubka ...
... termicznego trwal 45 min. Atmosfera w salonie naprawde mało przyjemna - obsługa bez uśmiechu, bardzo powolna.
Użytkownik sieci
7 września 2017 17:21
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa ...
... klienta. Stałem około 15 minut i czekałem aż pan skończy rozmawiać ze swoim kolegą.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 09:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2017 21:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2017 20:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 maja 2017 09:44
Salon - samochody nowe
Ładny salon, dużo ...
... aut także na placu. Obsługa też jest OK. Gorzej z lakiernią - żeby malując porysowany próg nie zabezpieczyć podwozia i pomalować przy okazji cześć podłogi i belki skrętnej - słabo, bardzo słabo
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2017 19:49
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... proste naprawy to oczywiście są pomocni ( które w zasadzie można samemu wykonać ) Natomiast inne poważniejsze, ZERO wiedzy, najprostsza diagnozą, wymiana elementu lub całości która kosztuje. W moim przypadku przy pękniętej rurce od interkulera ( gdzie uszkodzenie jest widoczna gołym okiem a objawy to brak mocy w konkretnym przedziale obrotów i mocne dymienie z rury)... zaproponowali wymianę listwy wtryskiwaczy bagatela 7200 zł. a sama rura 200 zł. Naciągacze i nic więcej, a i kawa za którą trzeba zapłacić. masakra... Ocena jedna gwiazdka bo zero nie można dać. ZERO wiedzy, zero kreatywności, nie mają pojęcia o silnikach i osprzęcie. Majster robi oględziny a uczniowie uczą się naprawiać oto realia ASO. Polecam serwis niezależny na Jana Kazimierza Wa-w lub na Prusa w Piastowie.
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2017 11:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2017 10:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2017 23:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 lutego 2017 14:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2017 08:19
Salon - samochody nowe
Drogo. Zamiast naprawiac ...
... wymieniaja cale podzespoly ktore jeszcze dzialaja.
Użytkownik sieci
18 lutego 2017 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2017 08:11
Salon - samochody nowe
A raczej brak ...
... gwiazdki... Wymiana szyby przedniej (mondeo '14 podgrzewana + czujnik) niby banalna usługa. 4 razy reklamowałem wadliwie wklejoną szybę, powód szum/gwizd z okolicy lewego dolnego rogu. Za każdym razem słyszałem różne teorie (od uszkodzonej piasty koła przedniego, po przez samochód był bity - znam go od nowości itd.) Szum/gwizd już pojawiał się przy prędkości 60km/h po pierwszej wizycie reklamacyjnej, usterka została "poprawiona"... szum/gwizd pojawiał się dopiero przy 80km/h. Po każdej wizycie w tym autoryzowanym serwisie musiałem czyścić ślady brudnych łap z tapicerki słupków i podsufitki. Obsługa klienta ze strony doradcy serwisowego masakra w stylu kabaretu Laskowik "nie ma ..." Ogólnie odradzam tam wizytę... Przy przeglądach serwisowych (3mój Ford) korzystam z usług Autoplaza na Sokratesa (niestety nie robią nadwozi), myślałem, że druga filia będzie reprezentować tak samo wysoki poziom obsługi klienta oraz wykonywanych usług niestety spotkało mnie wielkie rozczarowanie. Finalnie skończyło się wycięciem i ponownym wklejeniem szyby, wykonałem to w małym warsztacie na Żoliborzu trudno dopłaciłem do tego interesu ale to i tak taniej niż strata czasu i zdrowia przy kolejnej wizycie reklamacyjnej. Powód szumów/gwizdów okazał się banalny niedoklejony róg szyby...
Użytkownik sieci
9 listopada 2016 16:17
Salon - samochody nowe
Duży -
Użytkownik sieci
15 czerwca 2016 14:53
Salon - samochody nowe
Nie odbierają telefonów!!
Użytkownik sieci
16 marca 2016 10:27
Salon - samochody nowe
Niekompetencja i żałosne ...
... najniższych lotów podejście do klienta. Zdecydowanie nie polecam, szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Szkoda zlikwidowana tak, że gdyby nie moja interwencja bezpośrednio u ubezpieczyciela to straciłbym pieniądze, które mi się należały. Ubezpieczyciel to ostatni podmiot, który uznałby coś na swoją niekorzyść. W tej sprawie serwis Auto Plaza twierdził, że właściwie powinni jeszcze mniej wyliczyć i zrobić korektę ale na minus (!). Uszkodzone w wypadku auto wystawione bez ochrony na działanie warunków atmosferycznych w czasie bardzo obfitych opadów śniegu (początek stycznia). Brak odpowiedzi na reklamacje w ustawowym terminie i wymuszanie sprawy sądowej po przez ignorowanie ustawowego uznania jej. Do tego wymuszanie odbioru faktury pod rygorem braku zaświadczenia o zdaniu wypożyczonego auta (!). Dodatkowo dziesiątki innych drobnych spraw świadczących o podejściu na miarę firmy "krzak" jak np. śledzenie niezadowolonego klienta w sieci (!). Nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do klienta i mimo 10 lat posiadania konta Google pierwszy raz dodaję jakąkolwiek opinię, aby ostrzec innych. Jedzcie gdziekolwiek, byle nie tutaj. Choćbym rozbił się na bramie wjazdowej do Auto Plazy to doholuję auto do konkurencji na własny koszt. Ludzie wszystkie pozytywne tutaj opinie są fałszywe - pisane przez osoby, które napisały jeden post napisany w taki sposób, że już bardziej przesłodzić się nie da. Brak jakiejkolwiek innej aktywności na profilach piszących pozytywne komentarze, a zdjęcia profilowe jeśli są to pobrane z sieci. Polecam prześledzić wszystkie pozytywne komentarze, a znajdziecie tam na profilach osób je piszących opinie jedynie pozytywne - ponieważ służą do robienia fałszywego pozytywnego PR. Pierwszy lepszy przykład to ostatnia pozytywna opinia "Andrzej Ziembicki", profil posiada 2 pozytywne komentarze i oba o obiektach tej firmy napisane w sposób książkowy. Jaka firma tak musi postępować? Tylko taka, która w sieci smarują niezadowoleni klienci. Na prawdę trzeba bardzo sobie zasłużyć, aby większości osób chciało się pisać negatywne opinie po internecie.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2016 17:23
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi i ...
... wykonanej usługi na jedną * Jestem klientom flotowym. Nie polecam serwisowania.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2016 17:17
Salon - samochody nowe
Niestety serwis Autoplaza ...
... na ul. Popularnej całkowicie się skompromitował. Zgubiłem klucze do zabezpieczeń felg. Zadzwoniłem więc do Autoplazy aby dowiedzieć się, ile będzie kosztowało usunięcie tych zabezpieczeń, skoro nie mam kluczy. Usłyszałem że 400zł. Gdy parę godzin później zadzwoniłem do nich umówić się na zrobienie tego, cena nagle się zmieniła i urosła do... 1200zł! To całkowity brak profesjonalizmu. Jeden doradca rano podaje jedną cenę, a drugi wieczorem podaje cenę tej samej usługi na poziomie 3x wyższym! Ostatecznie zabezpieczenia zdjęto mi w "zwykłym" serwisie i kosztowało to... 100zł.
Użytkownik sieci
14 listopada 2015 12:05
Salon - samochody nowe
Z przykrością wystawiam ...
... najgorszą możliwą opinię. Serwisowałem tam samochód na gwarancji. Wpadki serwisu można mnożyć, np. po wymianie opon nawet prawidłowego ciśnienia w oponach nie było i musiałem samemu podjechać gdzieś na kompresor i napompować zgodnie z wytycznymi, bo oni napompowali mondeo jak transita. Obsługa nieuprzejma, "nie da się" często u nich załatwić tego co w innych serwisach forda załatwiają od ręki. Przykład: chciałem sprawdzić u nich historię używanego forda, którego kupiłem, to powiedzieli, że oni widzą tylko naprawy wykonywane u nich. Tymczasem w innym warszawskim serwisie forda bez problemu sprawdzili mi historię w całej Polsce, w tym w autoplazie! Równie źle wygląda obsługa w serwisie blacharskim (naprawy nadwozi). Kiedyś umawiałem się, że zrobią samochód tak, żeby 3-dni przed świętami Bożego Narodzenia był do odbioru. Gdy zgodnie z ustaleniami się po niego zgłosiłem okazało się, że człowiek z którym to ustalałem jest już na urlopie, a auto oczywiście nie jest gotowe. Tak to generalnie wygląda - niestety.