92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 marca 2020 21:09
Salon - samochody nowe
Niby wszystko w ...
... porządku, ale niektóre rzeczy mówią inaczej niż jest napisane w instrukcji obsługi samochodu. Dlatego warto się z nią zapoznać, a nie wierzyć na ślepo pracownikom.
Użytkownik sieci
19 marca 2020 19:16
Salon - samochody nowe
Polecam salon Forda ...
... Autoskar Kielce. Jeżeli chcesz uzyskać informację o swoim przyszłym samochodzie, to polecam w szczególności Pana Przemysława Biesaga. Jest dobrym i kulturalnym doradcą. Posiada bardzo dużą wiedzę fachową, którą przekazuje klientowi w sposób profesjonalny. Jestem bardzo zadowolona z zakupu, w którym Pan Przemysław uczestniczył.
Użytkownik sieci
18 marca 2020 21:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 marca 2020 07:31
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 marca 2020 22:20
Salon - samochody nowe
Panie na recepcji ...
... mocno zdegustowane klientem zakupu części, w mojej ocenie mocno z góry oceniające ludzi, handlowiec części 5/5 tylko przez Pana Pawła Stopę moja ocena wynosi 3/5
Użytkownik sieci
4 marca 2020 11:19
Salon - samochody nowe
Krótko mówiąc, urzekli ...
... mnie obsługą; szybko i profesjonalnie. Polecam każdemu.
Użytkownik sieci
3 marca 2020 18:06
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2020 15:07
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2020 13:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 marca 2020 11:30
Salon - samochody nowe
1. Umowiony na ...
... konkrenta godzine czekalem 40 min. na rozmowe z konsultantem ds. serwisu bo wszyscy gdzies latali dokoola. Dla mnie to in minus-umawiam sie konkretna godzine i tego samego oczekuje. Irytujace. 2. Przedstawienie problemu-tj. wyskakujaca usterka silnika po dluzszej jezdzie z wieksza predkoscia tj.powyzej 160kmh, spadek obrotow do max 3 tys., zmulenie auta, mimo ze skrzynia biegi przerzuca bez problemu ale z powodu zaistnialego problemy nie da sie ani sprawnie wlaczac do ruchu nie mowiac o wyprzedzniu. Firma leasingowa ktora sprzedala mi auto, zgodzila sie pokryc koszt wizyty i naprawy a w serwisie mimo czekania najpierw na obsluge. serwis wzial auto na sprawdzenie, i nic nie stwierdzil, mimo wskazania objawow. Wizyta auta u serwisanta trwala ok 20 min. Auto zwrocone z zabezpieczona folia kierownica-mile, ale nie naprawione, kasa za firme leasingowa skasowana wiec sie zgadza a problem nie rozwiazany. Za takie podejscie czyli nie rozwiazanie problemu i kasowanie klienta negatywnana najnizsza ocena. Podjechalem do innego mechanika i za 50 pln zrobil diagnostyke-stwierdzil przeladowanie turbo przez wadliwy zawor sterujacy turbo. Tak to sie Panowie z serwisu Forda robi!
Użytkownik sieci
29 lutego 2020 14:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 08:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 15:00
Salon - samochody nowe
Miła profesjonalna obsługa. Szybki i konkretny przegląd.
Użytkownik sieci
14 lutego 2020 08:38
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 14:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 17:06
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu i ...
... serwisu na poziomie. Nie ma czego się czepić. 07.02.2020r. Czar prysnął. Byłem umówiony telefonicznie na usługę za ustaloną kwotę. Pani grzecznie poinformowała że mogę pytać o rabat gdy przyjadę wykonać usługę. Po dotarciu do serwisu usłyszałem że rabat się nie należy bo zbyt rzadko korzystam z serwisu, mało tego cena usługi została podniesiona ! O 1/3 ceny ustalonej. Musiałem pokwitować że rezygnuję z usługi :) Stały klient. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 lutego 2020 01:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... używanych i demonstracyjnych samochodów w tym salonie. Sprzedają uszkodzone samochody (wady ukryte) i ukrywają przeszłość samochodów. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Oto moja przygoda: zostałem poinformowany przed zakupem, iż jedynym mankamentem auta, którym byłem zainteresowany, był malowany przedni zderzak. W czasie oględzin oraz delikatnej i krótkiej jazdy próbnej nic nie zwróciło mojej uwagi. Dopiero w czasie normalnej jazdy powrotnej okazało się, iż podczas hamowania mocno telepie się kierownica - zwichrowane tarcze hamulcowe, taki werdykt niezależnej SKP. Do tego, podczas zakupu nie zajrzałem do bagażnika. Podczas opróżniania go z opon letnich okazało się, że uszkodzony jest teleskop klapy (drzwi), oraz połamane są zawiasy/uchwyty półki. Jakby tego było mało, po pierwszej podróży zaczęła odstawać od szyby jedna z listw ozdobnych (pęknięty jeden z dwóch zaczepów), a pod wykładziną bagażnika moim oczom ukazał się niekompletny fabryczny zestaw naprawczy (brak lejka do systemu Ford Easy Fuel). O wszystkim poinformowałem sprzedawcę, który mnie obsługiwał. Zobowiązał się przesłać mi uszkodzone części. Nie oczekiwałem żadnych gratisów, rekompensat, pieniędzy - jego propozycja była satysfakcjonująca. Niestety kontakt się urwał. Po tym wszystkim z ciekawości zamówiłem raport VIN DNA. Okazało się, że auto miało szkodę na ponad 2000 PLN - uszkodzony tył. Ręce opadają. Rozważam zwrot samochodu (bo pomijając powyższe, jeździ się nim przyjemnie), a innym potencjalnym kupującym radzę omijać Autoskar i nie porywać się na ich "okazje".
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 21:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 stycznia 2020 13:56
Salon - samochody nowe
Polecam kontakt z ...
... Panem Przemysławem Bisagą. Profesjonalne podejście do klienta i doskonała komunikacja.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 13:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek