91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 września 2022 14:30
Salon - samochody nowe
Pan Krzysztof ponoć ...
... nigdy - ja również nigdy ale tym razem zrobiłem wyjątek bo obsługa i atmosfera przednia! Dziękuje za poświęcony czas, fachowe podejście oraz zawodowy profesjonalizm.
Użytkownik sieci
28 września 2022 18:13
Salon - samochody nowe
Wizyte w salonie ...
... zmusił mnie zakup części do mojego forda focusa ,gdzie nigdzie indziej nie była dostępna. Część musiała być sprowadzana z Niemiec. Bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie podejście do klienta. Część ( malutka pompka wody ) była naprawde bardzo droga ,ale po dość znaczącej obniżce ceny początkowej, zdecydowałem sie na zakup. Szybka dostawa i miła obsługa to podstawa salonu. Jeżeli bedzie taka potrzeba to napewno jeszcze skorzystam z państwa usług. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
27 września 2022 09:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2022 14:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 września 2022 15:21
Salon - samochody nowe
Zakup forda Mustanga ...
... Mach E GT Profesjonalne podejście do sprzedaży i opieki po sprzedażowej. Polecam Serdecznie Daniel
Użytkownik sieci
21 września 2022 10:59
Salon - samochody nowe
Dealer samochód koło Maca naprzeciw stacji benzynowej
Użytkownik sieci
19 września 2022 12:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 września 2022 11:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2022 16:51
Salon - samochody nowe
Jak najbardziej polecam! ...
... 😁 A w szczegolności chciałem bardzo podziękować Panu Rafałowi z Działu hurtowej sprzedaży części, zawsze bardzo miła, sprawna i szybka obsługa. 💪👍 Dziękuje i do zobaczenia! 🤝👋🏻
Użytkownik sieci
7 września 2022 22:30
Salon - samochody nowe
Bardzo miła, szybka i fachowa obsługa
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 09:50
Salon - samochody nowe
W skrócie: zamówiłem ...
... akumulator w czerwcu z odbiorem w Opolu, po przejechaniu łącznie ponad 200 km okazało się na miejscu, że akumulatora nie ma w magazynie. W ramach rekompensaty miałem dostać zniżkę i i akumulator miał zostać wysłany do mnie na Państwa koszt. Miałem dostać na e-maila dane do przelewu, minął miesiąc i cisza. Zadzwoniłem ponownie, dostałem kolejną zniżkę, minął kolejny miesiąc i oczywiście nadal cisza, dzwoniłem kilkukrotnie, nikt nie odbierał. Na koniec dodam tylko, że bardzo się cieszę, że to była tylko jedyna sprawa do załatwienia w tym miejscu i nie muszę już więcej współpracować z tą firmą. Chcieliście Państwo wyjaśnień - oto one :)
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 19:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... złodziejstwo na każdym kroku , byle sprzedać auta ,a potem totalna ignorancja , gwarancja do bramy , wiec najlepiej kupić auto i go nie odbierać żeby potem z problemami nie trzeba było dzwonić , następnym razem udam się do innego salonu , porażka , porażka , porażka !!!!
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 22:16
Salon - samochody nowe
"Gwarancja do bramy" ...
... godzinę przed umówionym terminem serwisu(naprawa auta na gwarancji) telefon o odwołaniu serwisu . Propozycja nastepnego terminu ponad 2 tyg .
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 18:07
Salon - samochody nowe
Trudne 5 godzin ...
... w Serwisie BCH Bogdan Chwaliński W dniu 19.07.2022r. ok. godz. 12 laweta dowiozła mój uszkodzony samochód Ford Transit Tourneo do serwisu Forda w Opolu przy ul. A.Osieckiej 1. W trakcie jazdy z Lędzin (woj.śląskie) uszkodziłem 2 opony.Pracownik serwisu próbował zorganizować opony do mojego pojazdu.Po ok.1 godzinie stwierdził, że opon nie można dostać w Opolu i okolicy, zaproponował mi, że zamówi opony do Transita i będą na drugi dzień a auto będzie sprawne do odbioru po 2 dniach. Zadzwoniłem do hurtowni opon na Śląsku z pytaniem czy mają interesujące mnie opony, w odpowiedzi usłyszałem, że mają i można je natychmiast kupić.Pracownika serwisu zapytałem: czy jak będę miał opony serwis mi je zamontuje.Pracownik serwisu odpowiedział cytuję: "nie, gdyż ma tylko jednego mechanika "koniec cytatu". Po godzinie 15 pracownik serwisu który zajmował się naszą sprawą poszedł do domu a nam zaproponował kawę z automatu i wygodną kanapę na piętrze.To była jego pomoc.Ok. godz. 17/20 znajomy przywiózł mi 2 opony, mieliśmy już zamówiony mobilny serwis wulkanizacyjny. Chwilę później nieznajomy pracownik serwisu (chyba był po pracy) przechodząc obok nas powiedział, że jak będzie wolny podnośnik to założy nam opony.Tak też zrobił.(wielkie dzięki dla chyba jednego empatycznego pracownika).Zapłaciliśmy za usługę i utylizację opon (F-raFV/UP/1210/22)).Przed godziną 18 opuściliśmy to niegościnne miejsce. Sami oceńcie,czy jest sens prosić Serwis BCH Bogdan Chwaliński o pomoc. Myślę, że o tej sprawie powinien wiedzieć Prezes Ford Polska a może i Federacja Konsumentów. Z poważaniem Krzysztof K.(Moje dane personalne znane są w serwisie).
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Wszystko zgodnie z ...
... planem, dostałem nawet więcej niż było zaplanowane ;). Gorąco polecam .
Użytkownik sieci
23 lipca 2022 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 lipca 2022 11:05
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 21:24
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i profesjonalna obsługa salonu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2022 10:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 10:02
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa szybkie wykonanie usługi.Pełen profesjonalizm.