91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 listopada 2022 12:57
Salon - samochody nowe
Witam. W dniu ...
... dzisiejszym byłem w serwisie forda. Sytuacja awaryjna zaświeciła się kontrolka silnika. Podjechałem do salonu bo mam forda c- max 2015. Chodziło mi tylko o podłączenie do komputera, czy z tym mogę jechać dalej czy to coś poważnego, dodam ze na pokładzie 3 miesięczne dziecko. Pierwsze pytanie pracownika: Czy pan jest naszym klientem czy pierwszy raz u nas? Kiedy odpowiedziałem że auto serwisowane było w Niemczech bo je niedawno kupiłem. To usłyszałem że nie mają czasu. Wychodzi na to , że ze względu na nie bycie klientem. Dodam że chciałem zacząć serwisować auto w Polsce ale wiem ze skoro nie ma się czasu to chyba nie w tym miejscu. Zarobiła konkurencja na ul. Budowlanych w Opolu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2022 09:50
Salon - samochody nowe
W skrócie: zamówiłem ...
... akumulator w czerwcu z odbiorem w Opolu, po przejechaniu łącznie ponad 200 km okazało się na miejscu, że akumulatora nie ma w magazynie. W ramach rekompensaty miałem dostać zniżkę i i akumulator miał zostać wysłany do mnie na Państwa koszt. Miałem dostać na e-maila dane do przelewu, minął miesiąc i cisza. Zadzwoniłem ponownie, dostałem kolejną zniżkę, minął kolejny miesiąc i oczywiście nadal cisza, dzwoniłem kilkukrotnie, nikt nie odbierał. Na koniec dodam tylko, że bardzo się cieszę, że to była tylko jedyna sprawa do załatwienia w tym miejscu i nie muszę już więcej współpracować z tą firmą. Chcieliście Państwo wyjaśnień - oto one :)
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2022 19:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... złodziejstwo na każdym kroku , byle sprzedać auta ,a potem totalna ignorancja , gwarancja do bramy , wiec najlepiej kupić auto i go nie odbierać żeby potem z problemami nie trzeba było dzwonić , następnym razem udam się do innego salonu , porażka , porażka , porażka !!!!
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 22:16
Salon - samochody nowe
"Gwarancja do bramy" ...
... godzinę przed umówionym terminem serwisu(naprawa auta na gwarancji) telefon o odwołaniu serwisu . Propozycja nastepnego terminu ponad 2 tyg .
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 18:07
Salon - samochody nowe
Trudne 5 godzin ...
... w Serwisie BCH Bogdan Chwaliński W dniu 19.07.2022r. ok. godz. 12 laweta dowiozła mój uszkodzony samochód Ford Transit Tourneo do serwisu Forda w Opolu przy ul. A.Osieckiej 1. W trakcie jazdy z Lędzin (woj.śląskie) uszkodziłem 2 opony.Pracownik serwisu próbował zorganizować opony do mojego pojazdu.Po ok.1 godzinie stwierdził, że opon nie można dostać w Opolu i okolicy, zaproponował mi, że zamówi opony do Transita i będą na drugi dzień a auto będzie sprawne do odbioru po 2 dniach. Zadzwoniłem do hurtowni opon na Śląsku z pytaniem czy mają interesujące mnie opony, w odpowiedzi usłyszałem, że mają i można je natychmiast kupić.Pracownika serwisu zapytałem: czy jak będę miał opony serwis mi je zamontuje.Pracownik serwisu odpowiedział cytuję: "nie, gdyż ma tylko jednego mechanika "koniec cytatu". Po godzinie 15 pracownik serwisu który zajmował się naszą sprawą poszedł do domu a nam zaproponował kawę z automatu i wygodną kanapę na piętrze.To była jego pomoc.Ok. godz. 17/20 znajomy przywiózł mi 2 opony, mieliśmy już zamówiony mobilny serwis wulkanizacyjny. Chwilę później nieznajomy pracownik serwisu (chyba był po pracy) przechodząc obok nas powiedział, że jak będzie wolny podnośnik to założy nam opony.Tak też zrobił.(wielkie dzięki dla chyba jednego empatycznego pracownika).Zapłaciliśmy za usługę i utylizację opon (F-raFV/UP/1210/22)).Przed godziną 18 opuściliśmy to niegościnne miejsce. Sami oceńcie,czy jest sens prosić Serwis BCH Bogdan Chwaliński o pomoc. Myślę, że o tej sprawie powinien wiedzieć Prezes Ford Polska a może i Federacja Konsumentów. Z poważaniem Krzysztof K.(Moje dane personalne znane są w serwisie).
Użytkownik sieci
24 maja 2022 17:06
Salon - samochody nowe
Jak nie zostawisz ...
... u nich kilku tysięcy to żadnej informacji nie otrzymasz,żegnam!
Użytkownik sieci
30 marca 2022 13:42
Salon - samochody nowe
Mega niedosiwadoczny serwis ...
... nie polecam ! Pracownicy to gbury z którymi nie można rozmawiać, jak ktoś się trochę zna na rzeczy to ich zagnie w każdej kwesti. To gbury i debile, sami nie wiedzą co oferują.
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 06:16
Salon - samochody nowe
Po kontakcie z salonem postanowiłem zweryfikować opinię. Tragedia!!!
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Pan Robert wychodzi ...
... z siebie aby klient był zadowolony. Narazie niestety współpraca nie układa się idealnie. Licze, że bedzie lepiej. (Mały serwis samochodu zakończony wymianą oleju na zły niespełniający wymagań silnika.) Po paru latach powrót do 1 gwiazdki. Lakiernia dramat. Zgłoszona szkoda i naprawa na odpie***. W miejscach czujników parkowania zacieki, lakier pękł (tak według nich ma być) i nie naprawiony element blaszany (pozostało zarysowanie). Swoją drogą po akcji serwisowej nie dokręcona skrzynia biegów. Śrubę mogłem ręką odkręcić. Omijajcie szerokim łukiem bo więcej szkód narobią niż coś naprawią.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 14:43
Salon - samochody nowe
Żenada!! Dzwoniłem trzy ...
... razy z zamiarem zakupu pojazdu, niestety, ale na obietnicach kontaktu zwrotnego się skończyło. Każdego razu podobny tekst „przepraszamy, za chwilę handlowiec do Pana oddzwoni”…… cisza.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 09:04
Salon - samochody nowe
W maju 2020 ...
... roku kupiłem przez internet używanego Golfa. okazało się że przyjechał bez drugiego kluczyka sprzedawca naturalnie deklarował, że czekają jeszcze na odzyskanie go od byłego leasingodawcy. Nie udało się odzyskać im drugiego kluczyka. W wrześniu 2020 przysłali mi inny kluczyk - niestety okazało się, że nie jest możliwe jego sparowanie/zaprogramowanie w lokalnym serwisie VW. Mija prawie rok od zakup. Nadal nie mam drugiego kluczyka. Obsługa żenująca - głowa w piasek, ignorowaniem maili. Monitorowanie tej sprawy kosztowało mnie chyba więcej niż przedmiotowy kluczyk. Tak czy inaczej stanowczo odradzam - w razie jakichkolwiek problemów nie można liczyć na wsparcie i dotrzymywanie słowa przez sprzedającego.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 13:34
Salon - samochody nowe
Do momentu sprzedaży ...
... faktycznie było miło... Chociaż salon zapomniał o montażu drzwi bocznych w kontenerze. Zdarza się. Pan z salonu powiedział, że ich montaż potrwa 3 dni, firma zabrała nam samochód na 2 tygodnie. Salon umówił nas również na montaż kamery cofania i przednich czujników, miało to trwać 3-4 godziny. Spędziłem w salonie 8,5 godziny, zero zainteresowania ze strony Pana który mnie na ten montaż umówił. O czujnikach zapomnieli, a kamera po powrocie do firmy okazało się że nie działa. Dzwoniłem już dwa razy w tej sprawie, usłyszałem że ktoś się za mną skontaktuje. Mija już drugi tydzień i cisza.
Użytkownik sieci
10 marca 2021 09:13
Salon - samochody nowe
Generalnie daję dwie ...
... gwiazdki. Sama sprzedaż auta, przebiegła bardzo sprawnie, bo oczywiście liczyła się prowizja i zysk dla Dealera. Natomiast kwestie serwisów i przepływu informacji to już totalnie inna bajka. Zostało nam jeszcze kilkanaście rat leasingu i poziom obsługi jest delikatnie mówiąc średni. Drugie auto to Audi i tam cały proces obsługi sprzedażowej wypada znacznie lepiej.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 05:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Jestem "porażony " ...
... serwisem w tej firmie. Mam 3 samochody marki Ford i już nie chce następnych.Kupując samochód z firmy Chwaliński miałem nadzieję że dobrze wybrałem ale serwis uświadomił mnie jaki błąd popełniłem.Przechodziłem już wady układu wtryskowego który po 3 razie gdy się zaczęło dymić z pod maski został usunięty ( samochód miał przejechane nie całe 25 tyś diesel ) a dobiła mnie wymiana hamulców gdzie nie zostałem po informowany że klocki wytrzymają mi nie cały 1000 km w wyniku czego spaliły mi się tarcze i za które musiałem zapłacić. To jest karygodne jak się ludziom wciska "kit" .Teraz zbliża się serwis moich samochodów i wolę jechać do Częstochowy chociaż jestem z Opola.Mimo tego że próbowałem już parę razy dogadać się z serwisem to się po prostu : nie da.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:08
Salon - samochody nowe
Zapłaciłem za diagnozę ...
... 336zł spędziłem 4godziny tam a po pytaniu jaka jest diagnoza dostałem odpowiedź "nie wiemy" to za co zapłaciłem? Totalny brak podejścia do klienta. Poprosiłem o rozmowe z menedżerem do której nie doszło.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 10:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 07:45
Salon - samochody nowe
Niestety kolejny raz ...
... w tym serwisie pozostawiłem samochód (I po raz ostatni). W samochodzie nie wszystko zostało naprawione to co zglaszałem. Podczas odbioru pojazdu doradca serwisowy nawet nie podszedł razem ze mną do samochodu tylko wydał klucz i po sprawie (dla niego oczywiście). Samochód nawet nie został umyty tak jak przyjechał tak go odebrałem. Jak dla mnie serwis samochodów po gwarancji nie do zaakceptowania.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka