91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Pan Robert wychodzi ...
... z siebie aby klient był zadowolony. Narazie niestety współpraca nie układa się idealnie. Licze, że bedzie lepiej. (Mały serwis samochodu zakończony wymianą oleju na zły niespełniający wymagań silnika.) Po paru latach powrót do 1 gwiazdki. Lakiernia dramat. Zgłoszona szkoda i naprawa na odpie***. W miejscach czujników parkowania zacieki, lakier pękł (tak według nich ma być) i nie naprawiony element blaszany (pozostało zarysowanie). Swoją drogą po akcji serwisowej nie dokręcona skrzynia biegów. Śrubę mogłem ręką odkręcić. Omijajcie szerokim łukiem bo więcej szkód narobią niż coś naprawią.
Użytkownik sieci
7 maja 2021 14:43
Salon - samochody nowe
Żenada!! Dzwoniłem trzy ...
... razy z zamiarem zakupu pojazdu, niestety, ale na obietnicach kontaktu zwrotnego się skończyło. Każdego razu podobny tekst „przepraszamy, za chwilę handlowiec do Pana oddzwoni”…… cisza.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 09:04
Salon - samochody nowe
W maju 2020 ...
... roku kupiłem przez internet używanego Golfa. okazało się że przyjechał bez drugiego kluczyka sprzedawca naturalnie deklarował, że czekają jeszcze na odzyskanie go od byłego leasingodawcy. Nie udało się odzyskać im drugiego kluczyka. W wrześniu 2020 przysłali mi inny kluczyk - niestety okazało się, że nie jest możliwe jego sparowanie/zaprogramowanie w lokalnym serwisie VW. Mija prawie rok od zakup. Nadal nie mam drugiego kluczyka. Obsługa żenująca - głowa w piasek, ignorowaniem maili. Monitorowanie tej sprawy kosztowało mnie chyba więcej niż przedmiotowy kluczyk. Tak czy inaczej stanowczo odradzam - w razie jakichkolwiek problemów nie można liczyć na wsparcie i dotrzymywanie słowa przez sprzedającego.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2021 13:34
Salon - samochody nowe
Do momentu sprzedaży ...
... faktycznie było miło... Chociaż salon zapomniał o montażu drzwi bocznych w kontenerze. Zdarza się. Pan z salonu powiedział, że ich montaż potrwa 3 dni, firma zabrała nam samochód na 2 tygodnie. Salon umówił nas również na montaż kamery cofania i przednich czujników, miało to trwać 3-4 godziny. Spędziłem w salonie 8,5 godziny, zero zainteresowania ze strony Pana który mnie na ten montaż umówił. O czujnikach zapomnieli, a kamera po powrocie do firmy okazało się że nie działa. Dzwoniłem już dwa razy w tej sprawie, usłyszałem że ktoś się za mną skontaktuje. Mija już drugi tydzień i cisza.
Użytkownik sieci
10 marca 2021 09:13
Salon - samochody nowe
Generalnie daję dwie ...
... gwiazdki. Sama sprzedaż auta, przebiegła bardzo sprawnie, bo oczywiście liczyła się prowizja i zysk dla Dealera. Natomiast kwestie serwisów i przepływu informacji to już totalnie inna bajka. Zostało nam jeszcze kilkanaście rat leasingu i poziom obsługi jest delikatnie mówiąc średni. Drugie auto to Audi i tam cały proces obsługi sprzedażowej wypada znacznie lepiej.
Użytkownik sieci
4 lutego 2021 13:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 05:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2020 12:17
Salon - samochody nowe
Jestem "porażony " ...
... serwisem w tej firmie. Mam 3 samochody marki Ford i już nie chce następnych.Kupując samochód z firmy Chwaliński miałem nadzieję że dobrze wybrałem ale serwis uświadomił mnie jaki błąd popełniłem.Przechodziłem już wady układu wtryskowego który po 3 razie gdy się zaczęło dymić z pod maski został usunięty ( samochód miał przejechane nie całe 25 tyś diesel ) a dobiła mnie wymiana hamulców gdzie nie zostałem po informowany że klocki wytrzymają mi nie cały 1000 km w wyniku czego spaliły mi się tarcze i za które musiałem zapłacić. To jest karygodne jak się ludziom wciska "kit" .Teraz zbliża się serwis moich samochodów i wolę jechać do Częstochowy chociaż jestem z Opola.Mimo tego że próbowałem już parę razy dogadać się z serwisem to się po prostu : nie da.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 16:08
Salon - samochody nowe
Zapłaciłem za diagnozę ...
... 336zł spędziłem 4godziny tam a po pytaniu jaka jest diagnoza dostałem odpowiedź "nie wiemy" to za co zapłaciłem? Totalny brak podejścia do klienta. Poprosiłem o rozmowe z menedżerem do której nie doszło.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 10:12
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 07:45
Salon - samochody nowe
Niestety kolejny raz ...
... w tym serwisie pozostawiłem samochód (I po raz ostatni). W samochodzie nie wszystko zostało naprawione to co zglaszałem. Podczas odbioru pojazdu doradca serwisowy nawet nie podszedł razem ze mną do samochodu tylko wydał klucz i po sprawie (dla niego oczywiście). Samochód nawet nie został umyty tak jak przyjechał tak go odebrałem. Jak dla mnie serwis samochodów po gwarancji nie do zaakceptowania.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2020 13:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 marca 2020 10:30
Salon - samochody nowe
Brak wyszkolonych sprzedawców ...
... po prostu wystarczy tylko poczytać opisy techniczne
Użytkownik sieci
25 listopada 2019 21:09
Salon - samochody nowe
Jestem na Was ...
... wściekły bo totalnie nie odpisujecie na otomoto. Jest to kompletne lekceważenie klienta. Zero kultury.
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 18:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 17:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2019 13:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2019 13:22
Salon - samochody nowe
Salon to jedno ...
... wielkie nieporozumienie. Brak zainteresowania klientem, zero wsparacia, czułem się tam jak na wystawie w muzeum oglądając wystawę. Porażka. Ja tam nie wrócę!
Użytkownik sieci
3 października 2019 03:43
Salon - samochody nowe
Blee . Szkoda ...
... czasu . Są inni dealerzy forda .
Użytkownik sieci
24 września 2019 10:56
Salon - samochody nowe
Co innego mówią ...
... A co innego robią ! Z daleka o tego serwisu i salonu !