82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Samochód został wydany ...
... niesprawny. Niestety klient nie jest świadomy czasem wszystkiego. Proszę nie ufać temu serwisowi.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 12:05
Salon - samochody nowe
Найгірший сервіс, здав ...
... авто на покраску, взяли в роботу лише через тиждень. Замовив захист на багажник з доплатою за доставку, 2й день формується замовлення, хоча писало що буде доставлений на наступний день. Не рекомендую!
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Very disappointed with ...
... the service, we ordered our new car (Ford Kuga) at the end October beginning November, the seller said 89% sure that the car arrives in December, after that and putting this into a very short explanation, (because a lot of things happened contrary to everything we were told and promised at the time of sale), they said end January beginning February, beginning February they said more 15 days 1 month, nobody update us nobody says anything and we don't have car since 11 December. We went to this car dealership because we have a very good experience in 2019 when we bought the previous car a Ford Edge, but now we are very disappointed . I don't know if it's because we are not Polish and don't speak Polish but this is unacceptable.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 08:27
Salon - samochody nowe
Brak informacji zwrotnej ...
... w odpowiedzi na telefoniczną prośbę wyceny usługi.
Użytkownik sieci
23 września 2023 13:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2023 21:54
Salon - samochody nowe
EDIT: Najwidoczniej Państwu ...
... nie odpowiadają prawdziwe nisko oceniane opinie, które Państwo w swój sposób „ukrywają”. No cóż, opublikuję jeszcze raz. Udaliśmy się z partnerem w dniu 19.12.2020 roku na oglądanie i potencjalny zakup samochodu miejskiego. Na wejściu przywitała nas recepcjonistka która zapytała się jakie modele chcielibyśmy pooglądać. Powiedzieliśmy, iż chcemy porozmawiać o finansowaniu oraz wyposażeniu 2 modeli Ford. I z kim moglibyśmy to omówić? Pani ze zdziwieniem na oczach powiedziała że z nią. Niestety rozmawiać z Panią było nie o czym. Pani nie wiedziała jakie jest „podstawowe” wyposażenie Forda Focus, a kiedy już z ciekawości zapytaliśmy się co ten model (wolnostojący) posiada w „podstawowej” wersji, to Pani zaczęła nam czytać z karteczki obok, cytując, - „Tempomat, i podgrzewane przednie siedzenia!”, kolejne pytanie padło od recepcjonistki: „A Państwo chcą diesel czy benzynę?, odpowiadamy że benzyna, a Pani że to akurat jest diesel”, uśmiechała się będąc z Siebie bardzo zadowolonym. Wyszliśmy z salonu z wielkim uśmiechem na twarzy, samochód zostanie kupiony W INNYM SALONIE. Oczywiście nie byliśmy ubrani w garnitury/drogie ciuchy bo był to weekend - „dzień dresów”, ale najwidoczniej do salonu trzeba zawsze iść w garniaku. Również dodam, iż Pani recepcjonistka w tym dniu ciągle chodziła z odsłoniętym nosem, pewnie bała się o makijaż.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2023 11:06
Salon - samochody nowe
Szybka i profesjonalna ...
... robota działu blacharsko-lakierniczego na którą cieniem położył się sposób obsługi klienta działu likwidacji szkód. W efekcie straciłem godzinę - pracownik nie stawił się na umówiony termin i nie został mi użyczony samochód zastępczy wbrew wcześniejszym ustaleniom. 3+ i nie polecam. Tym większy zawód bo w siostrzanej Mazdzie Bemo Motors zawsze topowy serwis.
Użytkownik sieci
3 lipca 2023 18:32
Salon - samochody nowe
Negatyw za obsługę ...
... telefoniczną. Tydzień temu dzwoniłam pytając się jaki jest dodatkowy koszt wymiany wszystkich filtrów przy wymianie oleju. Otrzymałam informację, że czas wyceny usługi to 2 dni robocze. Minęło 7 dni i cisza. W innym salonie Forda wycenę otrzymałam w przeciągu 1 godziny.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 21:44
Salon - samochody nowe
Słaba obsluga
Użytkownik sieci
14 maja 2023 15:41
Salon - samochody nowe
Próbowałam się umówić ...
... na zmianę oleju w Ford Escape ,ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu poinformowano mnie że tego nie zrobią bo mój samochód jest z USA,totalny szok aby taka firma odmówiła prostej usługi.
Użytkownik sieci
12 maja 2023 20:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2023 16:14
Salon - samochody nowe
Kilka lat temu ...
... miałem przypadek z fordem Kuga kupioną u nich rocznik 2016 wtedy ja nim jeździłem i 2 letnie wtedy auto nawaliło prawe przednie łożysko i mój tata zostawił u nich auto na naprawę auta i miało być gotowe około tygodnia dwóch jeśli dobrze pamiętam później go miesiąc trzymali i telefon był że niby go naprawili ale się okazało że później nim jechali w góry i go nie naprawili się okazało oczywiście zostało wtedy nagrane i w ciągu 1.5-2 tygodni ta część przyszła i w ciągu 2-3 godzin zostało wymienione i jeśli komuś ta część nawali to omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
2 maja 2023 11:22
Salon - samochody nowe
Generalnie nie polecam. ...
... Oddałem auto na przegląd, w protokole zdawczym, bez uszkodzeń. Po odbiorze, 2 odpryski na masce, które były widoczne oraz również zostało to zawarte w protokole przegladu lakieru. Jak widać po innych opiniach, nie jest to przypadek. Co do terminowości realizacji również słabo.
Użytkownik sieci
14 marca 2023 17:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 marca 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Przyznaję dwie gwiazdki: ...
... 1) za recepcje, która odbiera telefony, sprawdza terminy (działa jak powinna) a dodatkowo przekazuje też informacje kiedy można się spodziewać, że osoby zatrudnione w innych działach (p.poniżej) mogą być dostępne do rozmowy telefoniczej, 2) za aktualny dział sprzedaży i zaintersowanie (przy ostataniej wizycie miałam przyjemność dowiedzieć się bardzo dużo o nowych modelach samochodów w ofercie sprzedażowej szczególnie Mustangów od miłej Pani z działu sprzedaży). Pozostałych gwiadek nie przynaję.. stety/niestety Bemo Motors, z któtrym mam kontakt od ponad 6 lat (licząc od czasu wyboru auta) bardzo stara się zapracować maksymalnie na dwie gwiadki:a) serwis częsci zamiennych- działa jeszcze jako tako (mam na myśli całą obsługę), choć są obsuwy ok. 15 min (zdarzają się wszędzie, znam z autopsji) przy oddaniu/odbiorze auta (o umówionej godzinie); b) gorzej jeśli przychodzimy z wymianą na gwarancji (przeproceswanie całej sprawy zajęło ok. 3 tyg., nie wliczam czasu, w krórym poinformowano mnie, że moge oddać samochód na wymianę elementu; c) serwis blacharsko-lakierniczy... to już jest kolejny wymiar, to miejsce gdzie dzieje się prawdziwa magia na macierzach.. bo jak inaczej można ująć to, że z kwoty netto do zapłacenia robi się kwota brutto, która rośnie o 81%.. [to znacznie więcej niż przewiduje VAT (23% akutalnie najwyższa stawka VATu)].... Tak usłyszałam na mijescu. W wersji mailowej (która niechętnie została mi wysłana) kwota ta różniła się zaledwie o 20% wliczając normalia.. Niemniej jednak, przedstawienie kosztów i kwestie obsługi pozstawiły negatywne wrażenie. Gdby serwisy działał tak dobrze, jak działy recepcji i sprzedaży (a na dobry początek wystarczyłoby szkolenie z podejścia do klienta..) to byłby to zdecydowany postęp, może też przyniosło by to większe zyski dla całego oddziału. Komunikacja jest kluczem, warto to zapamiętać. Niesety czuję się na tyle zniechęcona, że czy to z własnej kieszeni czy też ze składek nie mam zamiaru finsować tej sieci, a szczególnie oddziału mieszczącego się w Al. Krakowskiej 169 w Warszawie. Życzę więcej autorefleksji, lecz nie pozdrawiam. AC
Użytkownik sieci
20 lutego 2023 23:52
Salon - samochody nowe
Jazda testowa to ...
... nieporozumienie! Niecałe 15 minut, niecałe 10 km. To podobno standardowa trasa w tej Firmie. Trudno poznać samochód, za który trzeba zapłacić około 180000 PLN, w tak krótkim czasie. Możliwości użyczenia samochodu na dłużej nie ma. Testowałem ostatnio kilka samochodów, ale tak źle nigdzie nie było. Ponadto, Kuga FHEV przy bardzo delikatnej jeździe spaliła 7.1. Totalne rozczarowanie! Podobno dlatego, że „była zimna”. Szkoda, że nie zdążyła się rozgrzać 😁 In plus jedynie obsługa przez panią Sylwię.
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 19:26
Salon - samochody nowe
Zarezerwowałem używane auto, ...
... dostałem potwierdzenie ceny mailowo, ofertę leasingu, niestety zanim pojawiłem się w uzgodnionym terminie salon podniósł cenę o prawie 20 tys. Podobno taka decyzja jakiegoś dyrektora. Jest to brak szacunku i pogarda dla klienta. Pani Paulina (starszy doradca handlowy) bardzo miła i stara się odpowiedzieć na wszystkie pytania, niestety szkoda że ustalenia z nią nie mają żadnego znaczenia wykonawczego ponieważ jej przełożeni i tak zmieniają wynegocjonowane z nią warunki.
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 21:10
Salon - samochody nowe
W dziale aut ...
... używanych kupiłem KIE Optima. Panowie sprawdzili i dobrali opony oraz oznajmili, że 2 zostały wymienione na nowe. Brzmiało super... w mailu. W rzeczywistości podczas śniegu auto tak bardzo się ślizgało momentami, że w końcu skończyło się to bliskim spotkaniem z barierkami. Po odebraniu auta z serwisu KIA oddałem do wulkanizacji. Wyrok - Zbierzność rozregulowana przez opony i komplet 4 do śmieci. Kiedy? 6 msc po odebraniu sprawdzonego auta. Dlaczego nie jedna gwiazdka? Bo auto ogólnie fajne i udało się nie stracić wtedy życia na S8. Ale już wolałbym aby Panowie dali auto z info "opon nie sprawdzaliśmy" niż takie bardzo ryzykowne dla zdrowia i życia ściemy.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 13:58
Salon - samochody nowe
Przyszedłem dwa tygodnie ...
... temu zainteresowany autem używanym. Moją uwagę zwrócił jednak nowy samochód z finansowaniem. Pan z obsługi klienta miał mi wysłać @ konkretną ofertę z konfiguracją, o której rozmawialiśmy oraz przedstawić ewentualne warunki zostawienia obecnego auta w rozliczeniu. Nikt więcej do mnie się nie odezwał. Może nikomu nie zależało na sprzedaży :) Salon ładny, ale odniosłem wrażenie, że jak się nie kupuje auta za 200.000 to klient jest niewidzialny.