82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 lutego 2025 10:21
Salon - samochody nowe
Ford to marka ...
... która przyjazna jest tylko przedsiębiorcom dając im duże zniżki przy zakupie auta. Indywidualnych nabywców mają za klientów niższej kategorii, żądając za to samo auto średnio 10tys więcej. BRAWO. Omijać wielkim łukiem, są inni producenci, którzy mają super promocje dla takich jak my. Widocznie nasze pieniądze marce ford, źle pachną.
Użytkownik sieci
1 lutego 2025 13:25
Salon - samochody nowe
Zadzwoniłem, żeby umówić ...
... jazdę próbną Fordem Tourneo. Pracownik salonu poinformował mnie, że przekaże uzgodnioną datę i godzinę pracownikowi, który pracuje w sobotę; to jedyny dzień kiedy mogłem się umówić, dzwoniłem więc z wyprzedzeniem, żeby wszystko dograć na konkretny dzień. Dostałem nawet kalkulację na maila. Przekonany, że mam umówiona wizytę, pojechałem w umówionym terminie do salonu. Niestety, okazało się, że po tych 'ustaleniach' nie ma śladu. Pani w recepcji była bardzo miła i zaproponowała, żebym poczekał. Po uroczych 30 minutach wałęsania się po salonie, zaproponowałem, że może Pani po prostu przekaże ponownie moje dane (podałem również imię i nazwisko pracownika, który przysłał mi ofertę)i ktoś się ze mną skontaktuje w celu dogrania terminu kolejnej wizyty. Niestety, ponownie zostałem potraktowany 'per noga' i nikt się nie odezwał. Nie polecam tego miejsca.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Ogłoszenie jest w ...
... atrakcyjnej cenie nowe fizycznie auta brak inne jest to ja dziękuję chce to a nie golasa.Kupilem u konkurencji pozdrawiam. Jednym słowem ogłoszenie wabik na klienta.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 22:19
Salon - samochody nowe
Even one star ...
... is too much for this service, they can keep you car for 2 weeks, ask for 12k pln and the very same day you leave the service, same issues as before are back, never go to this car service!!!!
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 13:21
Salon - samochody nowe
Niestety zmuszony jestem ...
... wystawić negatywną opinię na temat jakości usług jaką otrzymałem od serwisu ford Brno motors. Zleciłem do autoryzowanego serwisu naprawę auta z OC sprawcy w systemie bezpośredniej likwidacji szkody przez towarzystwo ubezpieczeniowe. Warsztat wynegocjował z zakładem ubezpieczeń kwotę naprawy na ponad 30tys zł - wymiana tylnich drzwi oraz wymiana elementu tylniego błotnika. Po wstępnych oględzinach zgłosiłem problem z niepoprawnie zamykającymi się drzwiami, na co przedstawiciel twierdził, że to napewno uszczelka, bo jak twierdził - uszczelka drzwi była wymieniona. Po uświadomieniu przedstawiciela, że uszczelka wygląda na oryginalną i nie wymieniana wymusiłem regulację drzwi, co jedynie częściowo rozwiązało sprawę domykania drzwi. Uznałem, że ok - nie będę się sprzeczał dalej i odbieram auto. Po przyjeździe do domu i dokładniejszych oględzinach okazało się, że warsztat dokonał zniszczeń wnętrza mojego auta w trakcie naprawy / demontażu i ponownego montażu części. Miedzyinnymi zniszczone zostały elementy plastikowe, zniszczona została uszczelka okna, zniszczona roleta drzwi, zniszczona powłoka lakiernicza zawiasów i śrub drzwi. Nie tego spodziewałem się po naprawie w autoryzowanym serwisie. Po zgłoszeniu usterek zakład milczy.
Użytkownik sieci
4 listopada 2024 06:52
Salon - samochody nowe
Не обслуживание вообще,не рекомендую.
Użytkownik sieci
2 listopada 2024 08:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 października 2024 09:22
Salon - samochody nowe
Już nie musicie ...
... Państwo oddzwaniać. Po kilku tygodniach oczekiwania na wycene naprawy mam już dość czekania. Obiecują, że oddzwonią, że wyślą wycene naprawy, ale nic z tego - mają Cie w tylku. 3 osoby zajmowały się moją sprawą - co chwile ktos jest na urlopie, to Pani Monika, to Pan Michal to ktos jeszcze inny. Jeżeli lubicie być olewani to polecam, jeżeli lubicie być traktowani choć trochę poważenie - to NIE POLCAM
Użytkownik sieci
18 września 2024 15:38
Salon - samochody nowe
Nic dobrego nie ...
... mogę powiedzieć o tym salonie Mazdy. Zgłosiłem naprawę samochodu 2 dni przed uplywem gwarancji i mimo że pracownik zapewniał że nic za to nie będę płacił to rzeczywistosc okazała się inna. Od 5 czerwca do dzisiaj nie naprawiono mojego samochodu. Rodzaj naprawy to wymiana wiązki kabli w prawych przednich drzwiach. Problem pojawił się gdy ustalono że koszt tej wiązki kabli to 15 000 netto. Nigdy a miałem sporo aut nie czekalem na decyzję tyle czasu to jedno. Po drugie powiedziano mi że centrala Mazdy uznała moje roszczenia ale mam dopłacić 3000 i auto naprawią. Myślę że to dziwny pomysł wiec postanowilem że zrobię to z mojego ubezpieczenia i o tym poinformowalem salon. Niestety w tym czasie Pan Damian pracownik Bemo Motors zrobił wszystko by decyzję Centrali Mazdy odwołać. Zostałem z niesprawnymi drzwiami . Warta SA szkody nie uznała i takie to doswiadczenia na przestrogę dla innych. Odradzam wizyty w tym serwisie.
Użytkownik sieci
5 września 2024 14:33
Salon - samochody nowe
Edit. 2024 - ...
... tak sobie tu zaglądam raz na rok czy ktoś odpisał i oczywiście nie, w sumie co by mieli powiedzieć. Co ciekawe "Znaleziono też usterki, których nie ma - że niby układ wydechowy na wykończeniu i zawieszenie tył będzie do zrobienia po powrocie z wakacji." Tak było w 2018 roku - od tego czasu minęło 6 lat, a ja przejechałem tym autem 160 tysięcy kilometrów i nie odezwało się ani to zawieszenie ani ten wydech... jedno wielkie oszustwo i naciąganie - bez komentarza. ________________________________________________________________ Moja opinia jest negatywna. Oddałem tu samochód na przegląd przed wyjazdem wakacyjnym skuszony spamowym mailem o nabiciu klimatyzacji za 99 zł. Miałem zapłacić około 500 złotych za podstawowy przegląd z wymianą oleju i filtrów i tą klimę. Oczywiście jak to w ASO co chwilę był telefon, a to jeszcze to, a to jeszcze tamto. Powiedzieli mi że korek od miski olejowej ma zepsuty gwint, ale było to już po wymianie oleju - co znaczy, że zepsuli to u nich w serwisie - musiałem za to zapłacić dodatkowo 700 zł netto (podobno konieczna jest wymiana całej miski olejowej) bo inaczej było ryzyko, że olej będzie schodził - a miałem przed sobą długą drogę, powiedzieli że coś nie halo z ręcznym - powiedziałem ok - sprawdźcie - sprawdzili, ale powiedzieli że nie umieją za bardzo naprawić. Przy okazji połamali zaślepkę obok hamulca ręcznego i urwali od niego guzik - przez telefon zapewniono mnie, że będzie przyklejony/wymieniony - tak się oczywiście nie stało, ale za weryfikację ręcznego musiałem i tak zapłacić. Powiedziałem na samym początku, że to taki rutynowy przegląd przed wyjazdem na wakacje ok. 4 tys km. Nieopatrznie też powiedziałem że ten wyjazd jest za kilka dni - przez co mnie naciągnięto na zrobienie rzeczy, które były de facto niepotrzebne - strasząc mnie, że mogę nie dojechać. Znaleziono też usterki, których nie ma - że niby układ wydechowy na wykończeniu i zawieszenie tył będzie do zrobienia po powrocie z wakacji. Miałem na to dostać wycenę na maila, ale oczywiście się to nie stało do dziś (a minęło osiem miesięcy). Powiedziałem, że obluzował się kabelek przy jednym z czujników parkowania i czy by nie mogli go przypiąć - powiedziano mi, że sprawdzenie jednego czujnika 250 zł netto. Stwierdziłem, że może lepiej żeby nie ruszali w takim razie bo nie dość, że zapłacę za sprawdzenie, to jeszcze go nie naprawią, a przy okazji mogą inne zepsuć. Generalnie obsługa klienta, ale też jakość pracy serwisu na żenująco niskim poziomie. Drożyzna i naciąganie na co się da. Reasumując miałem zapłacić ok. 500 zł, zapłaciłem 3.300 zł z czego jakieś 1.500 zł bez sensu. Mam też wrażenie, że różnie podchodzą do różnych klientów - byłem w tym serwisie kilka razy - jak przyjeżdżałem ze służbowym Mustangiem 2016 to traktowano mnie zupełnie inaczej niż jak byłem z prywatnym Focusem 2011. Nie polecam. Więcej nie skorzystam. Firma też zmieni serwis.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 17:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2024 11:33
Salon - samochody nowe
Najpierw Dealer robił ...
... wszystko by nie przyjąć naprawy gwarancyjnej a potem naprawiał samochód 1,5 miesiąca oddając go z zarysowaną pokrywą bagażnika.oczywiście odmówili naprawy a szef serwisu stwierdził że nigdy nie przyzna się do tej szkody Bemo Motors w al Krakowskiej w Warszawie należy unikać
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 10:02
Salon - samochody nowe
Radzę omijać ten ...
... serwis albo dobrze sprawdzać co i na co wam wymieniają.....
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 08:02
Salon - samochody nowe
Bardzo ciasno,brak parkingu i kompletny brak zainteresowania klientem.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 16:08
Salon - samochody nowe
Umowiona wizyta o ...
... 12 rozpoczęła się po 14. Nie polecam tego miejsca nie szanują czasu klienta.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 16:53
Salon - samochody nowe
Samochód został wydany ...
... niesprawny. Niestety klient nie jest świadomy czasem wszystkiego. Proszę nie ufać temu serwisowi.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Tragedia
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 12:05
Salon - samochody nowe
Найгірший сервіс, здав ...
... авто на покраску, взяли в роботу лише через тиждень. Замовив захист на багажник з доплатою за доставку, 2й день формується замовлення, хоча писало що буде доставлений на наступний день. Не рекомендую!
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Very disappointed with ...
... the service, we ordered our new car (Ford Kuga) at the end October beginning November, the seller said 89% sure that the car arrives in December, after that and putting this into a very short explanation, (because a lot of things happened contrary to everything we were told and promised at the time of sale), they said end January beginning February, beginning February they said more 15 days 1 month, nobody update us nobody says anything and we don't have car since 11 December. We went to this car dealership because we have a very good experience in 2019 when we bought the previous car a Ford Edge, but now we are very disappointed . I don't know if it's because we are not Polish and don't speak Polish but this is unacceptable.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 08:27
Salon - samochody nowe
Brak informacji zwrotnej ...
... w odpowiedzi na telefoniczną prośbę wyceny usługi.