82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 września 2017 09:53
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2017 18:51
Salon - samochody nowe
Buracka obsługa w ...
... dziale przyjęć na serwis. Opryskliwość na maksa. Jedyne co ratuje to fakt że na koniec oddano mi auto umyte
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2017 16:53
Salon - samochody nowe
Tragiczna obsługa. Sprzedawcy ...
... w trakcie rozmowy zajęty cały czas swoimi, tak jakbym mu przeszkadzał. Późniejszy kontakt urywany i niesłowny. Ile razy można prosić o oddzwonienie? Po co się z nimi użerać jak gdzie indziej jest lepsza obsługa?
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 22:47
Salon - samochody nowe
Dot. Serwisu Jak ...
... wielu wcześniej, ja również nie polecam. Wieczne opóźnienia, permanentny brak informacji od serwisantów, obietnice oddzwonienia bez pokrycia. Tempo pracy jak u ślimaka tyłem pod górę na stepie. Auto zastępcze dostępne dopiero 8 dnia od zostawienia samochodu (tu szczerze się w serwisie obśmiałem - jako handlowiec samochód jest moim narzędziem pracy; pierwszy lepszy serwis u Ziutka daje od ręki - może i jakies seicento, ale jest. A tu dezorganizacja pracy i narażenie klienta na straty). Ale dostępne tylko teoretycznie. Na moją prośbę 8ego dnia (a to nie serwis powinien zatroszczyć się o klienta i wyjść z taką propozycją?) serwis mojego auta niezwykle przyśpiesza, jeszcze 15 minut wcześniej potrzebne były 2 tyg., a tu "już zaraz na jutro będzie gotowe" - skończyło się 4 dni później. Nie wiem w czym problem z tym zastępczym, ale pytajcie - może samochód będzie gotowy już zaraz, jutro (czyt. za 4 dni). 2 gwiazdki, bo usterka naprawiona. Czyli pod względem technicznym może ok, ale obsługa klienta słabo, słabo...
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 11:24
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo nie ...
... zadowolony z usługi tego ASO .Oddałem auto z OC sprawcy -(zderzak tylni do lakierowania- mondeo mk4 ) kolor zderzaka który dobrali różni się wyraźnie od całej reszty , (auto wcześniej nie było nigdzie lakierowane ),dodatkowo zmieniając żarówkę w tylnej lampie nie włożyli obudowy z żarówką do klosza pozostawiając żarówkę z przewodami na wierzchu . Auto zastępcze które dostałem było bardzo brudne . Dlatego daje najniższa ocenę i nie polecam tego warsztatu . J.Muranowicz
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2017 14:05
Salon - samochody nowe
Kartofle sprzedawać a ...
... nie samochody. Po vinie sprawdziłem rzeczywisty przebieg... kanciarze. Chamski sprzedawca
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2017 10:56
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa na ...
... bardzo niskim poziomie. Samochód został oddany w celu przyklejenia uszczelki w drzwiach oraz diagnostyki zawieszenia. Uszczelka została podklejona, niestety nie wymieniono żarówki, która się przepaliła , o czym serwis wiedział. Jeden z pracowników wziął ponownie samochód na warsztat. Czas oczekiwania 50 minut na zwykłą wymianę żarówki. Obsługa nie przyjemna, z pewnością nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2017 13:36
Salon - samochody nowe
Drogo
Użytkownik sieci
6 czerwca 2017 10:05
Salon - samochody nowe
sprzedaż części zamiennych. ...
... . dluuuugie oczekiwanie na znalezienie części. .
Użytkownik sieci
10 maja 2017 14:01
Salon - samochody nowe
Auta spoko, ale pracownicy "biurowi" jacyś opryskliwi, nieprzyjemni.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2017 16:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2017 13:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam !!!!!! ...
... Przegląd przedsprzedażowy samochodu 650 zł netto W innym warszawskim autoryzowanym serwisie forda ten sam przegląd 149 zł -różnica bagatela 500 zł!!!!!!!!!!!!!! Serwis -elektryk w serwisie obecny 1x w tygodniu!!!!!!!!w autoryzowanym serwisie !!!! Coś niesamowitego !!!! Samochód od dwóch tygodni stoi nie tknięty !!!
Użytkownik sieci
10 lutego 2017 09:29
Salon - samochody nowe
Beznadzieja, najgorszy serwis ...
... z jakim miałam doczynienia. Kompletne lekceważenie klienta - obietnice dodzwonienia nigdy nie zostały zrealizowane. Samochód stał dwa dni na placu, bez żadnych zleceń naprawy, nawet nie zarejestrowany w serwisie. Dopiero po osobistej interwencji zlecono oględziny pojazdu. Części zamówiono po kolejnych dwóch dniach. Aktualnie mijają dwa tygodnie odkąd samochód stoi w serwisie. A ja nadal nie wiem czy auto jest w trakcie naprawy, czy np. czekają na części. Zero informacji, obsługa nieprzyjemna, niekompetentna, nie ma (lub wyraźnie nie chce mieć) żadnej wiedzy o obowiązującym prawie. Błędy w protokóle z oględzin - stan licznika zaniżony o 10 tys - drobnostka, dla Panów nie miało znaczenia. Zostało poprawione na wyraźną prośbę z naszej strony. Reasumując - chaos, przedłużanie naprawy, brak informacji, niesłowność, niekompetencja, lekceważenie klienta, a firma ubezpieczeniowa płaci za wynajem pojazdu zastępczego....
Użytkownik sieci
9 stycznia 2017 14:44
Salon - samochody nowe
Na corocznym przeglądzie ...
... nie sprawdzili, że 3 z 4 świec żarowych nie działają (!!!), co zemściło się przy pierwszym poważniejszym ochłodzeniu – auto unieruchomione, trzeba było holować. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2017 23:04
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis
Użytkownik sieci
29 września 2016 09:10
Salon - samochody nowe
Żenada...
Użytkownik sieci
30 lipca 2016 13:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Nieslowni, niepunktualni, lekcewaza klienta I niefektywni. Przykro mi to pisac. Mam nadzieje ze ta recenzja uchroni kogos od klopotow ktore mnie spotkaly.
Użytkownik sieci
16 lipca 2016 16:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 czerwca 2016 16:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... czeka się miesiącami na naprawę, gdzie w innych miejscach robią to do tygodnia.
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2016 09:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu. Po umówieniu się na zamówienie części nie są one zamawiane Po ponownym umówieniu nie wiadomo kiedy będą Samodzielnie trzeba się dowiadywać czy przyszły i umawiać na naprawę