82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 21:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 marca 2021 12:40
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Uprzejmy personel, ale kierownik nie chciał wysyłać mechanika do samochodu i wizualnie dowiedzieć się, na czym polega problem. Tylko dla porządku, chociaż wyjaśniłem, że pod maską rozległo się dziwne pukanie iw umówiony dzień mogłem po prostu nie dotrzeć do serwisu. Dlatego dwójka. (Wersja oryginalna) Вежливый персонал, но менеджер не захотел направить механика к авто и выяснить визуально предварительно что за проблема. Только на запись, хотя я объяснил что под капотом странный стук и в назначенный день просто могу не доехать на сервис. Поэтому двойка.
Użytkownik sieci
23 marca 2021 17:39
Salon - samochody nowe
Można dzwonić i ...
... dzwonić, obiecują kilka razy, że sprawdzą, wycenią i oddzwonią... I tak czekam już trzeci tydzień. Nie polecam
Użytkownik sieci
20 marca 2021 10:46
Salon - samochody nowe
Przyszedłem umówiony na ...
... spotkanie i nikt się nie zainteresował klientem. Zero reakcji sprzedawców. Obyście po premiach dostali za ten komentarz
Użytkownik sieci
14 marca 2021 11:58
Salon - samochody nowe
Ogólnie nie polecam. ...
... Samochód zostawiony na naprawę gwarancyjną . Dodatkowo zleciłem przegląd nadwozia. Podczas odbioru okazało się że przegląd nadwozia nie został zrobiony ( nie ma informacji dlaczego – poprostu, proszę przyjechać w innym terminie ) Po odbiorze i wyjechaniu z placu okazało się że kierownica jest przestawiona o około 20 ° dodatkowo geometria auta rozjechania – uziemienie na kolejne 1.5 tygodnia. Mało profesjonalizmu – zabrakło nawet * przepraszam* dwa miesiące później - brak odpowiedzi z strony Forda - słabo.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 12:20
Salon - samochody nowe
Żanada na poczekalni. ...
... Mechanicy za szyba klną az uszy bolą. Jeszcze raz żenada!
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 16:39
Salon - samochody nowe
Marna jakość obsługi, ...
... oglądałem dzisiaj kilka samochód i nikt się mną nie zainteresował. Musze rozważyć czy jednak nie kupić pojazdu innej marki, jeśli teraz tak traktują klienta to co będzie po zakupie auta jak pojawią się problemy.
Użytkownik sieci
22 października 2020 22:51
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju - 1000 zł Zdzierstwo.
Użytkownik sieci
22 października 2020 11:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2020 12:29
Salon - samochody nowe
Cóż mogę napisać. ...
... Niestety nie mam kogo polecić i kogo zachwalać bo jako petent - bo tak zostałem potraktowany - nie mam pozytywnego odczucia po 10 lub 15 minutach chodzeniu miedzy samochodami i szukaniu chociaż minimum zainteresowanego pracownika petentem. Szkoda bo chęć zakupu nowego samochodu za około 100.000 złotych powinno się spotkać z minimalnym zainteresowaniem sprzedawcy. No tak - nie byłem w garniturze i nie miałem wypisanego na czole tekstu - Mam 100.000 i chce samochodu. Nie polecam. poszukam w innym mieście lub innego modelu.
Użytkownik sieci
2 września 2020 23:37
Salon - samochody nowe
Witam. Wszyscy piszą ...
... same dobre opinie. Lecz ja opisuje sytuację w Bemo że jest jeden lakiernik specjalista na całą Polskę który dobiera kolor oryginalny lakieru. Odbierałem auto rocznego Forda po kolizji drogowej gdzie oprawka halogen kierunkowskaz był ciemniejszy kolor potem klamka ciemniejsza niż drzwi gdzie drzwi były nowe. Listwa lewa nowa w ciemniejszym odcieniu oraz nie przykręcona dokładnie drzwi tylne lewe do połowy scieniowane pan zajmujący się kierownik od napraw powypadkowych stwierdził że trzeba patrzeć pod każdym kątem. Historia lakiernika że jest jeden na całą Polskę była śmieszna by to poprawić fachowo może potrwać to nawet 2 tygodnie by tego specjalistę ściągnąć do serwisu Bemo Poznań. Dziwię że taki człowiek tam pracuje i takie kity wciska klientowi. Gdzie gołym okiem widać inny ciemniejszy odcień lakieru.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 17:37
Salon - samochody nowe
Niestety, serwis nie ...
... stosuje żadnych zabezpieczeń w związku z epidemią. Kiedy zwróciłem uwagę pracownikowi, żeby założył maseczkę, odpowiedział, że ma obowiązek ją nosić tylko wtedy, kiedy obsługuje klienta, a mnie obsługiwał będzie kolega. Szybki rzut oka dookoła: żaden pracownik nie miał maseczki.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2020 16:33
Salon - samochody nowe
Serwisuję auto w ...
... tym serwisie od ponad czterech lat. Niestety auto popsuło się w trasie z winy serwisu. Pasek rozrządu "walnął" po 70tyś a powinien wytrzymać kolejne 180tyś. Pytanie - czy faktycznie sewis po 180tyś go wymienił czy tylko wziął kasę za wymianę? Oczywiście poczuli się do winy i auto naprawiają na własny koszt. Niestety od półtora mieiąca auto stoi w serwisie a od ponad tygodnia nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć kiedy auto będzie naprawione. Panowie z obsługi klienta tylko oszukują i wymyslają kolejne terminy odbioru auta (wniosek jeden że komunikacja wewnętrzna jest na bardzo niskim poziomie).
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 15:02
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta w ...
... serwisie autem i znowu nieudana !! Dwie godziny czekania, żeby auto wjechalo na serwis i dalej nic... Auto ford Connect miało przyjechać na diagnozę klimatyzacji, ponieważ bardzo słabo dmucha i jest mniej wydajna niż po zakupie auta. Auto ma 3 lata , nie jest nic uszkodzone. Panowie stwierdzili, że nic nie zrobią bo klimatyzacja trzyma temperaturę i nawet nie sprawdzili czy jest za mało czynnika. Po tym jak sam powiedziałem, że mimo wszystko proszę o uzupełnienie czynnika, to niestety nie mogą wykonać usługi, bo jest 14 A oni pracują do 16. To jest żart, żeby serwis ASO renomowany ,niby zatrudnia tyle kompetentnych ludzi, a nikt nic nie potrafi na miejscu zrobić. Sprzedać auto za 90 tyś zł to jest kilka osób do tego, a zdiagnozować (bo to nawet nie naprawa) już niema komu. Po 3,5 h siedzenia pozostaje umówić się gdzieś indziej, albo i tutaj i kolejny dzień jak nie kilka jeżdżenia i czekania, bo może uda się zrobić. Jak ktoś ma całe dnie na siedzenie w poczekalni to polecam.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2020 11:43
Salon - samochody nowe
Brak informacji ze ...
... w sobote serwis z czesciami nie dziala
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2020 17:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu❗️Auto pare razy było na umówionych wizytach i zawsze opuznienia, jakieś problemy, dwa razy jeździłem z problemem parującego reflektora i nawet nikt nie raczył zajrzeć i usunąć usterki, wmawiali ze wszystko jest Ok samo odparuje, samochód stał po pare dni a ja byłem bez auta i zmarnowany cały dzień. Dodam ze auto kupiłem właśnie w tym salonie, co do obsługi serwisu‼️TRAGEDIA ‼️OMIJAĆ‼️NIE POLECAM‼️ 👎👎👎 Zacząłem jeździć do AUTO PLAZA i jestem mile zaskoczony podejściem, i wszystkich napraw w ramach gwarancji 🙂👍 widać że można, ale nie w BEMO MOTORS 👎👎👎🤮
Użytkownik sieci
23 marca 2020 17:16
Salon - samochody nowe
Z całego serca ...
... odradzam ten salon. Podczas przeglądu gwarancyjnego została nadtłuczona szyba czołowa w moim samochodzie, przy odbiorze auta starano się zataić ten fakt nawet słowem nie wspominając o zaistniałej szkodzie. Po zauważeniu przeze mnie pęknięcia starano mi się wmówić, że to z wcześniej, a pracownik dokonujący oględzin przy przyjęciu skwitował na koniec '' wie Pani, nie przyglądałem się szybie'', jakby pęknięcie na 30 cm, uniemożliwiające mi jazdę, było proste do przeoczenia. Wbrew procedurom pracownicy salonu nie spisują i nie wydają protokołu przyjęcia samochodu. Całe zajście kosztowało mnie bardzo dużo stresu i nerwów, nikomu nie życzę zostać tak niesprawiedliwie potraktowanym. Po autoryzowanym serwisie oczekiwałam o wiele bardziej profesjonalnego podejścia.
Użytkownik sieci
21 marca 2020 18:32
Salon - samochody nowe
Samochód był w ...
... ASO na przeglądzie przed zakupowym. Koszt usługi 650 zł. Samochód bez większych zastrzeżeń, ze stwierdzonym zapoceniem w tylnej części silnika ale nie sprawdzili powodu wycieku. Podczas rozmowy uzyskałem informacje że samochód jest objęty rozszerzoną gwarancją Ford-a. Zdecydowałem się na zakup. Co wyszło po zakupie? 1. Gwarancja okazała się nieważna bo poprzedni właściciel przeciągnął interwał serwisowy. W innym ASO sprawdzenie tego zajęło 5 minut. 2. Zapocenie okazało się z pompy paliwa - sprawdzenie zajmuje 5 minut na podnośniku a koszt naprawy to ok 2000 zł. 3. Po przejechaniu 10 tyś km od zakupu, z przebiegiem 110 tyś. km został uszkodzony pasek rozrządu podczas jazdy - szykuje się remont silnika. 4. Nie poinformowali o odprysku na szybie czołowej i o tym, że szyba już była wymieniana. Usługa sprawdzenie przez zakupem nie ma u nich najmniejszego sensu. - pieniądze wyrzucone w błoto i dodatkowo wprowadzają klienta w błąd(odnośnie rozszerzonej gwarancji).
Użytkownik sieci
6 marca 2020 17:20
Salon - samochody nowe
Odradzam to miejsce!! ...
... Brak fachowców. Ludzie z łapanki, którzy nie znają się na samochodach. Totalna porażka - Ford Polska powinien odebrać autoryzację!! Nie potrafią nic... nawet dobrze kłamać W odpowiedzi: Drodzy Państwo, podczas odbioru samochodu nikt nam niczego nie zaproponował ani doradca ani szef serwisu. Następnego dnia rano to ja zadzwoniłam do szefa serwisu, aby ustosunkował się do nie podjęcia żadnych działań, mających na celu naprawę zgłoszonych wad, nie podjęcia żadnych działań przez tydzień. To ja zapytałam co Pan w takiej sytuacji proponuje i usłyszałam, żeby dać Państwu kolejną szanse i ponownie wstawić samochód do serwisu. Uzyskałam informację, że nie wiadomo ile to potrwa i czy uda się to naprawić, bo wg szefa serwisu wszystko działało, ale znowu się popsuło w momencie odbioru 😱🤣🤣🤣 Dla mnie to nie są różne rozwiązania, tylko nie jest to żadne rozwiązanie, bo jeżeli przez 7 dni nikt z Państwa serwisu nie potrafił tego naprawić to jakim cudem miałoby się to zadziać przy kolejnej wizycie?? Ciekawi mnie bardzo opinia Producenta, czy wg niego nadajecie się do serwisowania tych samochodów i wg do serwisowania jakichkolwiek samochodów 😏 Pan by odstawił auto gdzieś gdzie miałoby sobie postać i gdzie ciężko się skontaktować co dzieje się z pojazdem ? Chyba, że u Was to norma, że klienta nie informuje się o stanie pojazdu. Profesjonalny serwis dzwoni i informuje - proszę Państwa mamy problem to potrwa albo przyznaje się do błędu i mówi : proszę Państwa przepraszamy, ale nie umiemy, nie potrafimy tego problemu rozwiązać. Myśli Pan, że ja teraz wstawię do Was samochód mając świadomość, że nie macie kompetentnych pracowników, którzy umieliby się tym zająć ? Jak się szuka ludzi do pracy to zamyka się serwis, a nie bazuje na ludziach nie przygotowanych i nie przeszkolonych. Jeszcze jakieś propozycje ?